|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 09:11 schreef MMM het volgende:[..] De kans gehad om terug te keren bedoel je? Toen hij bij Liverpool zat in zijn laatste seizoen en toen hij vertrok naar Fenerbahçe, maar toen koos Dirk lekker voor de centjes. Zit een verschil tussen mij en Kuyt, ik ben wél een echte Feyenoorder. Als ik, bij wijze van, bij Vitesse 1 miljoen kan verdienen en bij Feyenoord een paar ton minder weet jij vast wel waar ik heen ga. Precies, Feyenoord. Maar Dirk houd meer van geld dan van Feyenoord. Prima, dat mag van mij maar geef dat dan gewoon eerlijk toe. Je gaat niet naar Fenerbahçe voor de geweldige competitie maar gewoon voor het geld. En van mij hoeft het nu gewoon niet meer, ik zie hem niets meer toevoegen.. Investeren in de jeugd en niet in spelers van 34. Maar ieder zijn mening. Waar zou jij Dirk Kuyt willen hebben dan bij Feyenoord, als spits? Op moment dat hij tekende was hij nog niet bezig met zijn laatste klus misschien? Dan kan het nog hè. Velen wilden hem wel toen hij bij Liverpool vertrok, en nu niet meer? Hoezo nu niet meer? Hij is toch nog steeds goed? Dat heeft hij de laatste twee wedstrijden toch echt laten zien? Sowieso heeft hij dat het laatste halfjaar laten zien dat hij nog goed genoeg is en dan wordt hij neergezet als geldwolf die geen Feyenoorder zou zijn? sorry, vind ik belachelijk. Misschien dat we hem nu zo kunnen ophalen. Als ik Van Geel was, ging er vandaag nog een belletje naar Brazilië en of Fenerbahçe... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft contact met Guidetti maar twijfelt door al zijn blessures etc.
Kongolo kan naar veel clubs, contract loopt nog 1 jaar door.
Feyenoord vroeg 10 miljoen voor Indi maar krijgt waarschijnlijk 8 miljoen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Contract van Kongolo zo snel mogelijk opwaarderen, en dan ook echt opwaarderen. Die jongen komt er wel... Ik hoop voor ons, maar ook voor hem dat hij lekker bij Feyenoord blijft. De concurrentie wordt verkocht. Hij staat bovenaan in de pikorde en moet eerst gewoon ervaring opdoen. De rest komt vanzelf... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vrees dat het daar nu te laat voor is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat hangt ervan af. Die heeft t voorbeeld van BMI en de Vrij voor zich, zo ver is hij nog niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Southampton heeft 6 miljoen geboden op Pellè, is lachend afgewezen door Feyenoord. Feyenoord wil 12 miljoen euro en geen cent minder. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 11:48 schreef MMM het volgende:Southampton heeft 6 miljoen geboden op Pellè, is lachend afgewezen door Feyenoord. Feyenoord wil 12 miljoen euro en geen cent minder. Zal wel op een bedrag van rond de 10 miljoen gaan uitkomen denk ik ... Ik geloof niet dat Feyenoord gaat vast houden aan die 12 miljoen euro ! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarom niet? Zijn contract duurt nog wel even, maar van mij mag hij voor dat bedrag weg. Mijn gevoel zegt dat het kunstje Pellè zo langzamerhand uitgewerkt is, maar dat hoeft daarentegen niet ook zo te zijn... En je moet ook maar een waardige opvolger terughalen... Ik hoop op Van Wolfswinkel en Kuyt of evt. Lazovic. Vond ik toch altijd wel een fijn spelertje. Mijn gevoel zegt dat hij het nu wel kan... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik ben niet zo kapot over het gerucht Lazovic hoor.. Kuyt mot ik ook niet.. We hebben een garantie voor minimaal 20 doelpunten nodig, en zelfs bij Guidetti hebben we die garantie niet. Dan kom ik indd al gauw uit op v Wolfswinkel, Finnbogasson of Dost bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Om nu letterlijk en figuurlijk veel geld in Guidetti te stoppen lijk mij ook niet nodig, hoeveel clubs zitten nu nog op hem te wachten.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 15:09 schreef Sensi het volgende:Ik ben niet zo kapot over het gerucht Lazovic hoor.. Kuyt mot ik ook niet.. We hebben een garantie voor minimaal 20 doelpunten nodig, en zelfs bij Guidetti hebben we die garantie niet. Eens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 15:09 schreef Sensi het volgende:Ik ben niet zo kapot over het gerucht Lazovic hoor.. Kuyt mot ik ook niet.. We hebben een garantie voor minimaal 20 doelpunten nodig, en zelfs bij Guidetti hebben we die garantie niet. Dan kom ik indd al gauw uit op v Wolfswinkel, Finnbogasson of Dost bijvoorbeeld.. Die garantie heb je bij GEEN enkele speler ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, wij waren afgelopen seizoen wel erg afhankelijk van één topschutter, maar het is wel fjn als je er twee hebt. Ik heb liever twee topschutters die er elk vijftien tot twintig inleggen dan eentje die er dertig inlegt... Je weet nl. van tevoren nooit wat er gebeurt. Bij meerder schutters spreid je het risico bijvoorbeeld als je het hebt over blessures en/of schorsingen, maar je hebt ook dubbel zoveel kans dat een speler er wel/niet staat (dat hij zijn vorm heeft bedoel ik nu).... |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
v Geel heeft groot gelijk , tadic gaat ook voor 12 milj waarom pelle dan niet , gewoon poot stijf houden en vast houden aan die 12 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 15:09 schreef Sensi het volgende:Ik ben niet zo kapot over het gerucht Lazovic hoor.. Kuyt mot ik ook niet.. We hebben een garantie voor minimaal 20 doelpunten nodig, en zelfs bij Guidetti hebben we die garantie niet. Dan kom ik indd al gauw uit op v Wolfswinkel, Finnbogasson of Dost bijvoorbeeld.. Finnbogason? Oke, die zal er 20 maken, maar kost nu eenmaal heel veel geld en zal naar het buitenland gaan vermoedelijk. Dost? Zit in het buitenland, zal ook veel geld kosten en is het nog maar de vraag of hij wil. 20 doelpunten? Kan wel bij hem. Van Wolfswinkel? Ook buitenland, zal ook een behoorlijk bedrag kosten en dan is het zeer de vraag of hij er 20 maakt. Dat heeft hij volgens mij nog nooit gedaan. Vond hem nooit zo slecht, maar ook echt geen topspits. Volgens mij zitten we niet echt op van Wolfswinkel te wachten, hoor. Een garantie voor 20 doelpunten ga je met hem zeker niet krijgen.
En waarom willen zovelen Kuyt niet? Doet het uitstekend op het WK en kan nog steeds van waarde zijn. Scoort regelmatig bij Fenerbahce, dus kan als spits bij ons er zeker wel 20 maken. Dat hij eventueel niet wil vanwege het geld, tsja, dat is dan zijn keuze en zijn goed recht. Uiteindelijk is hij nergens toe verplicht. Wellicht had hij bij zijn belofte wel in gedachte om zijn laatste jaar in de Kuip te doen. En als ik Kuyt zo zie, kan hij voorlopig voor elke club in eredivisie nog altijd een absolute meerwaarde zijn. Een poging wagen lijkt me toch wel het minste wat Feyenoord kan doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben heeeeeeel benieuwd wat er waar is van al,die speculaties en wat er daadwerkelijk aangekocht gaat worden. Hoop niet dat we erg teleurgesteld gaan worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 16:59 schreef freduc het volgende:v Geel heeft groot gelijk , tadic gaat ook voor 12 milj waarom pelle dan niet , gewoon poot stijf houden en vast houden aan die 12 Tadic heeft ook nog maar een contact van een jaar en Pelle nog drie jaar.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En het salaris van Tadic bij Fc Twente is beter dan die van Pellé bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tel het bij elkaar op. Dan mag een Pellè als je hem vergelijkt met Tadic zeker ook wel twaalf mln. kosten. Zijn contract duurt nog drie jaar!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Botteghin.. Tsja, hoeft van mij niet te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Alsjeblieft niet inderdaad, sowieso geen transfersom waard. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom niet? Is het zeker dat BMI, de Vrij en Kongolo blijven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat hij niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sorry dat ik het zeg, dan heb je geen verstand van voetbal ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat mag je vinden, maar ik vind hem echt te beperkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ook! Maar aangezien de kans op het bereiken van de groepsfase van de CL zeer klein is en we het dus in de Eredivisie en EL mogen doen lijkt me dat hij voldoende niveau heeft om daar wel een positieve bijdrage te leveren. Bovendien is hij niet weer een jonkie. En we kunnen hem betalen en hij kan Nederlands.
Dus geen topper, wel goed genoeg om onze huidige doelstellingen te behalen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vind hem ook niet goed genoeg. Botteghin is daarentegen wel een tijger. Wat dat betreft zou hij hier best heel populair kunnen worden, maar hij is te traag en aan de bal vind ik hem ook maar matig... Als ze hem halen, zal het voor de bank zijn, neem ik aan.
Dan zou ik eerder nog Jordy Buijs halen... Is, denk ik, ook te traag voor de top, maar heeft wel een prima seizoen gedraaid bij NAC. Hij is er wel eentje die voorop gaat in de strijd. Zulke voetballers heb je altijd wel nodig. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Jordy Buijs, Botteghin, allemaal spelers die het niveau niet omhoog brengen. Dit valt precies in het rijtje met Goossens, Vormer etc. - Leuk voor in de breedte maar gaan je geen kampioen maken. En zeker geen transfersom waard. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 12:25 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik vind hem ook niet goed genoeg. Botteghin is daarentegen wel een tijger. Wat dat betreft zou hij hier best heel populair kunnen worden, maar hij is te traag en aan de bal vind ik hem ook maar matig... Als ze hem halen, zal het voor de bank zijn, neem ik aan. Dan zou ik eerder nog Jordy Buijs halen... Is, denk ik, ook te traag voor de top, maar heeft wel een prima seizoen gedraaid bij NAC. Hij is er wel eentje die voorop gaat in de strijd. Zulke voetballers heb je altijd wel nodig. Tja, Buijs vind ik weer niks ... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2014 - 17:35 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Finnbogason? Oke, die zal er 20 maken, maar kost nu eenmaal heel veel geld en zal naar het buitenland gaan vermoedelijk. Dost? Zit in het buitenland, zal ook veel geld kosten en is het nog maar de vraag of hij wil. 20 doelpunten? Kan wel bij hem. Van Wolfswinkel? Ook buitenland, zal ook een behoorlijk bedrag kosten en dan is het zeer de vraag of hij er 20 maakt. Dat heeft hij volgens mij nog nooit gedaan. Vond hem nooit zo slecht, maar ook echt geen topspits. Volgens mij zitten we niet echt op van Wolfswinkel te wachten, hoor. Een garantie voor 20 doelpunten ga je met hem zeker niet krijgen. En waarom willen zovelen Kuyt niet? Doet het uitstekend op het WK en kan nog steeds van waarde zijn. Scoort regelmatig bij Fenerbahce, dus kan als spits bij ons er zeker wel 20 maken. Dat hij eventueel niet wil vanwege het geld, tsja, dat is dan zijn keuze en zijn goed recht. Uiteindelijk is hij nergens toe verplicht. Wellicht had hij bij zijn belofte wel in gedachte om zijn laatste jaar in de Kuip te doen. En als ik Kuyt zo zie, kan hij voorlopig voor elke club in eredivisie nog altijd een absolute meerwaarde zijn. Een poging wagen lijkt me toch wel het minste wat Feyenoord kan doen. Echt een garantie voor de toekomst heb je nooit, een spits kan ook geblesseerd raken en dan heb je nog geen doelpunten. Ik doelde meer op een spits van dat soort kaliber. Geld gaat het zeker kosten en dat is denk ik ook nodig. Als Pelle gaat dan hebben we gewoon een goeie spits nodig. En nog een keer geluk met een spits zoals we afgelopen jaren hebben gehad, krijgen we niet zo snel meer. Daarom is investeren in een goeie spits volgens mij noodzaak! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Oh en Botteghin.. Hou is op aub... We hebben genoeg in de a1 lopen, pluk daar maar wat van weg desnoods.. Heb ik liever als die braziliaan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Brrrr..... Buijs.... Die inderdaad maar niet. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
en als Pelle weggaat, waarom Mitchell te Vrede geen kans geven? Ik lees over garantie voor 20 doelpunten per jaar, maar die heb je met Guidetti Botteghin en Kuyt ook niet. Lijkt mij een jongen die wel toe is aan een basisplaats, misschien verrast hij ons wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 13:48 schreef henkie1969 het volgende:en als Pelle weggaat, waarom Mitchell te Vrede geen kans geven? Ik lees over garantie voor 20 doelpunten per jaar, maar die heb je met Guidetti Botteghin en Kuyt ook niet. Lijkt mij een jongen die wel toe is aan een basisplaats, misschien verrast hij ons wel. Zou knap zijn als een verdediger er meer dan 20 in zou schieten.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: te Vrede een verdediger? sorry, je bedoeld Botteghin ... foutje in mijn berichtje.... sorry :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2014 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 14:01 schreef henkie1969 het volgende:[..] te Vrede een verdediger? sorry, je bedoeld Botteghin ... foutje in mijn berichtje.... sorry :) Desalniettemin zou het toch knap zijn he d:-) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
dan mag hij van mij komen :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ronald Koeman scoorde er 193. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme halen die vent.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zal nog steeds gaan voor Rekik boven Botteghin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou Botteghin geen onlogische keus vinden (ervan uitgaande dat Feyenoord behoefte zou hebben aan een extra CV). Hij is sterk in de duels, kan redelijk de ruimte bespelen, is niet heel snel, maar dat is bijvoorbeeld De Vrij ook niet natuurlijk. Voor Nederlandse begrippen een sterke centrale verdediger. Zijn opbouw is niet geweldig maar wel goed genoeg om overeind te blijven, vind sowieso dat een verdediger in eerste plaats moet kunnen verdedigen.
Dus mits er behoefte zou zijn aan een CV èn hij kost je niet al te veel, dan zou ik het wel zien zitten. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Rekik is veel beter en past er veel beter tussen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inferieure spelers brengen je een stap terug in plaats van verder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Puffffffffff er zijn ook helemaal geen betrouwbare berichten, en ik heb een hekel aan wachten................ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou je kan er wel op rekenen dat t verhaal BMI en Pellè klopt. De Vrij zal ook nog wel verkassen.
Twijfel over Janmaat, Immers en Kongolo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vind beide geen verkeerde keuze, maar ik zou eerder in de eigen jeugd gaan kijken ... |
|
|
|