|
|
de bluffer
|
|
|
Zou het niet goed zijn buiten dat hij gisteren een schitterend doelpunt maakte en andere leuke dingen deed tegen Feyenoord om de Fin Jensen op te halen van de Tukkers het is een talent en goeie voetballer die wel bij Feyenoord past, wat hij nu om zich heen heeft daar wordt hij echt niet beter van in Rotterdam wel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ga ik liever voor Kuwas...Jensen vind ik meer een type Toornstra.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar ben ik het niet met je eens Jensen werkt veel harde dan Kuwas en dat ziet een trainer denk ik lieve |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Positie van jansen in Engeland ziet er voor hem niet goed uit, huren dus val je geen buil aan |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
Kuwas heeft aangetoond een heel aardig rendement te hebben met 6 goals en 10 assists vorig jaar. Bovendien, hij zal niet de hoofdprijs kosten. Jensen speelde niet met z'n kop, had geluk dat Guzubuyuk er geen klote van kan anders had ie binnen t uur kunnen douchen. Doe mij Kuwas maar aub, sowieso voor de breedte, of van Persie nou komt of niet. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Nou sorry hoor, maar heb die wedstrijd van 020 zitten kijken, die Kuwas heeft los van die goal vrij weinig goed gedaan hoor.. daar ga je echt de oorlog niet mee winnen. Je kan toch veel beter nog een behoorlijke versterking halen in plaats van gokken op zo'n speler uit t rechter rijtje.. ik weret het niet maarb volgens mij kunnen we nog makkelijk een speler halen voorin van 6 a 7 miljoen. Heb t al eerder geroepen, maar die Emmanuel Bonaventure Dennis moet feyenoord halen is pas 19 en heeft in 3 wedstrijden voor club brugge alweer 4 keer gescoord en 1 assist gegeven:
http://www.transfermarkt.nl/emmanuel-dennis/profil/spieler/448854
kost wat meer geld, maar heb je uiteindelijk veel meer aan da die luie kuwas |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 14:27 schreef yoghurt17 het volgende:Nou sorry hoor, maar heb die wedstrijd van 020 zitten kijken, die Kuwas heeft los van die goal vrij weinig goed gedaan hoor.. daar ga je echt de oorlog niet mee winnen. Je kan toch veel beter nog een behoorlijke versterking halen in plaats van gokken op zo'n speler uit t rechter rijtje.. ik weret het niet maarb volgens mij kunnen we nog makkelijk een speler halen voorin van 6 a 7 miljoen. Heb t al eerder geroepen, maar die Emmanuel Bonaventure Dennis moet feyenoord halen is pas 19 en heeft in 3 wedstrijden voor club brugge alweer 4 keer gescoord en 1 assist gegeven: http://www.transfermarkt.nl/emmanuel-dennis/profil/spieler/448854kost wat meer geld, maar heb je uiteindelijk veel meer aan da die luie kuwas Ik denk dat je hebt zitten knikkebollen, die Kuwas had een paar mooie acties, vind hem te licht voor Feyenoord maar heeft buiten zijn goal ook nog een geweldige assist gegeven. En haalde meerdere malen uit op goal. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 14:27 schreef yoghurt17 het volgende:Nou sorry hoor, maar heb die wedstrijd van 020 zitten kijken, die Kuwas heeft los van die goal vrij weinig goed gedaan hoor.. daar ga je echt de oorlog niet mee winnen. Je kan toch veel beter nog een behoorlijke versterking halen in plaats van gokken op zo'n speler uit t rechter rijtje.. ik weret het niet maarb volgens mij kunnen we nog makkelijk een speler halen voorin van 6 a 7 miljoen. Heb t al eerder geroepen, maar die Emmanuel Bonaventure Dennis moet feyenoord halen is pas 19 en heeft in 3 wedstrijden voor club brugge alweer 4 keer gescoord en 1 assist gegeven: http://www.transfermarkt.nl/emmanuel-dennis/profil/spieler/448854kost wat meer geld, maar heb je uiteindelijk veel meer aan da die luie kuwas Goede speler hoor die Dennis, maar gezien t tijdstip en zijn seizoensstart moet je daar dus minstens 10 miljoen voor neerleggen, als t er al geen 12 zijn. Dus dat wordt m helaas niet.
Gokje wagen op z'n tijd kan geen kwaad als t niet te veel kost. Had van Schaken nooit wat verwacht, toch een handige buitenspelert met aardig rendement gebleken in de Koeman jaren. In een verder verleden was Castelen ook een, weliswaar transfervrij, gokje wat prima uitpakte.
Het hoeft van mij niet per se Kuwas te zijn maar dat er wat bij moet voorin lijkt mij duidelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 13:44 schreef de bluffer het volgende:Zou het niet goed zijn buiten dat hij gisteren een schitterend doelpunt maakte en andere leuke dingen deed tegen Feyenoord om de Fin Jensen op te halen van de Tukkers het is een talent en goeie voetballer die wel bij Feyenoord past, wat hij nu om zich heen heeft daar wordt hij echt niet beter van in Rotterdam wel Ga jij nou eens fietsen stelen ofzo. Met je kansloze suggesties. Die ter Avest ook, werd gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hankouri gaat ook naar Dordt. Kan bijna niet anders dat er dan nog een aanvaller bijkomt. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Nou ik zag kuwas ook een keer of 10 een bal inleveren en er 3 over de achterlijn lopen. en die assist had ik ook nog wel kunnen geven. als je echt stappen wilt maken, moet je gewoon spelers van het kaliber Berghuis halen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 16:01 schreef yoghurt17 het volgende:Nou ik zag kuwas ook een keer of 10 een bal inleveren en er 3 over de achterlijn lopen. en die assist had ik ook nog wel kunnen geven. als je echt stappen wilt maken, moet je gewoon spelers van het kaliber Berghuis halen. Apart...de analyse die jij doet mbt Kuwas kan je net zo goed op Berghuis toepassen...die speelde gisteren ook niet goed. het oordeel over Kuwas gaat niet alleen over één wedstrijd, maar inclusief vorig seizoen. Is een speler die progressie boekt en een type spel heeft dat Feyenoord nog niet in zijn selectie heeft...Daarnaast..het is een suggestie... |
|
|
|
|
Robin van Holland
|
|
|
Ben echt benieuwd wie er bij gaat komen! Het is nu namelijk, na de verhuur van Hankouri, wel duidelijk dat er iemand bij moet gaan komen. Van Persie is een veel genoemde naam, zelf ben ik er alles behalve overtuigd van, dat hij de gewenste versterking is voor Feyenoord.
Erg vaak geblesseerd, het beste is er wel van af, zal een heel best salaris willen verdienen. Juist het tegenovergestelde van deze 3 dingen hebben we nodig, iemand in de bloei van zijn carriere, nog betaalbaar en volledig fit. De aanwinst moet er meteen staan, creatief zijn en een directe versterking zijn. Als ik in Nederland rond kijk, zie ik zo iemand niet rond lopen. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt t in ieder geval nodig dat diegene er meteen staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ineens is vincent jansen geen goede spits meer mannen , en die Kuwas nee even goed kijken naar de wedstrijd wat een ongecontroleerde speler een beetje Manu achtig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb Janssen nooit wat gevonden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 16:40 schreef piet de paler het volgende:Ineens is vincent jansen geen goede spits meer mannen , en die Kuwas nee even goed kijken naar de wedstrijd wat een ongecontroleerde speler een beetje Manu achtig. Gaan we spelers analyseren op één wedstrijd? Dan kan de hele ere-divisie wel opdoeken. Ben trouwens wel fan van Vincent...vind het echt een speler voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: N 10 erbij en n multifunctionele aanvaller . Kijk als Toornstra het niet heeft , dan kun je hem wisselen voor Amrabat , maar die scoort ook nooit. Amrabat zie ik meer voor de andere posities. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst Nelom verkopen, en Kramer naar ADO |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook dat. ( Tapia mag ook mee)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Denk juist dat Janssen goed bij Feyenoord zou passen, is echter nu niet nodig zolang Jörgensen bij ons blijft! |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 16:12 schreef CobusIII het volgende:[..] Apart...de analyse die jij doet mbt Kuwas kan je net zo goed op Berghuis toepassen...die speelde gisteren ook niet goed. het oordeel over Kuwas gaat niet alleen over één wedstrijd, maar inclusief vorig seizoen. Is een speler die progressie boekt en een type spel heeft dat Feyenoord nog niet in zijn selectie heeft...Daarnaast..het is een suggestie... Berghuis speelde gister inderdaad niet zijn beste wedstrijd, maar we gaan toch zeker kiese niet met berghuis vergelijken.. berghuis is internationaal en heeft het vorig seizoen fantastisch gedaan! Kuras heeft het redelijk gedaan bij Heracles.. de reden dat ik hem afreken op die wedstrijd is omdat iedereen hem op basis van die wedstrijd de hemel in prijst en los van een mooi doelpunt en een eenvoudige assist vond ik dat hij veel balverlies deed en niet mee terug verdedigde. Iedereen wilt dat Feyenoord stappen gaat maken en die maak je noet door middelmaat uit t rechter rijtje te gaan kopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jaja Nelom misschien voor 1,1 milj naar Celtic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 19:26 schreef Nibke 7 het volgende:Denk juist dat Janssen goed bij Feyenoord zou passen, is echter nu niet nodig zolang Jörgensen bij ons blijft! Jörgensen zal na dit seizoen wel onhoudbaar worden, kan er dit seizoen zomaar 25 gaan maken en met deze op hol geslagen transfermarkt komen er dan tal van clubs met een grote zak geld. Als hij dan toch gaat laat dan maar een club als Tottenham komen met 30 miljoen + Janssen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe dan maar 40 miljoen en geen Janssen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Opmerkelijk, mocht bij WillemII niet alles spelen en niet op sportieve gronden, vond hem bij WillemII 1 van de beteren zo niet de beste speler. Hij moet verhuurd worden aan een ploeg in de Eredivisie, PEC of Groningen ofzo. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als er een betere is moet je daar voor gaan, v Geel heeft wat betreft spitsen mijn vertrouwen wel gewonnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schuurman naar nec op huurbasis , Nelom Celtic, er gaat nog wat gebeuren denk ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 19:53 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Berghuis speelde gister inderdaad niet zijn beste wedstrijd, maar we gaan toch zeker kiese niet met berghuis vergelijken.. berghuis is internationaal en heeft het vorig seizoen fantastisch gedaan! Kuras heeft het redelijk gedaan bij Heracles.. de reden dat ik hem afreken op die wedstrijd is omdat iedereen hem op basis van die wedstrijd de hemel in prijst en los van een mooi doelpunt en een eenvoudige assist vond ik dat hij veel balverlies deed en niet mee terug verdedigde. Iedereen wilt dat Feyenoord stappen gaat maken en die maak je noet door middelmaat uit t rechter rijtje te gaan kopen Je maakt Berghuis wel erg groot...speelde vorig seizoen aardig. Komt niet aan de bak in de PL en is bankzitter bij het NL-team. Voor Feyenoord is hij voor dit moment een goede optie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 - 10:53 schreef CobusIII het volgende:[..] Je maakt Berghuis wel erg groot...speelde vorig seizoen aardig. Komt niet aan de bak in de PL en is bankzitter bij het NL-team. Voor Feyenoord is hij voor dit moment een goede optie. Bij een team dat 4-4-2 wil spelen en een manager die in hem blijkbaar een middenvelder zag ofzo? De nieuwe manager van Watford en de supporters hadden Berghuis graag gehouden, speelde goed in de voorbereiding op dit seizoen. Wat betreft Oranje, is hij de enige aanvaller in de Eredivisie die er regelmatig bij zit, het het maar net hoe je het bekijkt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: daar worden ze echt niet beter, heeeeeel jammer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 - 10:19 schreef moa het volgende:[..] Opmerkelijk, mocht bij WillemII niet alles spelen en niet op sportieve gronden, vond hem bij WillemII 1 van de beteren zo niet de beste speler. Hij moet verhuurd worden aan een ploeg in de Eredivisie, PEC of Groningen ofzo. Ja daar ben het 100% mee eens daar zitten ook rustige goeie en ervaren trainers nu en dat hebben de jongens ook nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn maar weinig spelers nadat zij verhuurd zijn teruggekomen |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
snel Larsson binnen hengelen voordat hij naar Wolfsburg!!! gaat. Wat mij betreft een bijna risicoloze investering. Zeer veel creativiteit in de pocket |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
+ een ego'tje. Past totaal niet in deze groep. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 - 14:26 schreef brettemerton het volgende:snel Larsson binnen hengelen voordat hij naar Wolfsburg!!! gaat. Wat mij betreft een bijna risicoloze investering. Zeer veel creativiteit in de pocket Ja een speler die weigert om op te komen dagen omdat hij weg wil lijkt me echt iets voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Marco Boogers de nieuwe vz van Feyenoord worden ? En zou dat wat zijn ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Larsson aub. Kutventje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor niets over de opvolger van Gudde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heb je dat gemist..word toch al gespeculeerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sexy Lexie wordt genoemd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ervaring van Lexie Schoenmaker? |
|
|
|
|
jay24are
|
|
|
Wat speelde Utrecht lekker. Ayoub had al lang naar Feyenoord gemoeten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blijkbaar ziet Feyenoord dat toch anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door Stylzz -- |
|
|
|