|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op maandag 01 januari 2018 - 11:21 schreef legrande het volgende:Even een vraagje. Hoe kan het zijn dat PSV nu weer een dure speler haalt. De 2e binnen een half jaar. Zij hebben geen championsleage geld. Waarom halen wij nu niet eens een speler van 8 9 miljoen uit America. Kijk die neuzen hebben geld zat maar PSV doet het ook en volgens mij hebben die minder te besteden dan wij. Ne eens een echt goede aanwinst. Geen van Persie dat is echt weggegooid geld. Luuk de Jong kan ook voor 7 mln naar Mexico, geloof ik. Als dat door gaat, dan compenseert dat weer redelijk. Het ligt er dus een beetje aan hoe concreet dit is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij moet eens met Piet de Visser gaan praten voor een goeie Zuid Amerikaanse speler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die scout alleen maar kinderen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat doet hij met liefde. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: die twee goeie spelers die bij de Gloeilampen komen zijn dat ook kinderen? Ik wou dat ze bij Feyenoord waren gekomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal komende week wel e.e.a. aan mutaties plaats gaan vinden. Lozen vooral, 2 a 3 spelers (Kramer, Bilal, Nelom), verwacht 1 nieuwe speler in de selectie. Beter gezegd: Zou moeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we overal mee blijven zitten en er niets veranderd. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Welnee, voetbal is geen politiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Winter transfers gebeuren zelden Zeker wanneer contracten aflopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie die Labybal nog wel komen , helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die drie van Henk hierboven MOETEN gewoon weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet eerder dan de zomer denk ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als ze van Henk zijn mag hij ze wel eens af komen halen inmiddels... |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Helaas? Ik zou Labyad er wel graag bij zien hoor, wat we missen is een creatieve nummer 10 die een ander 1 op 1 voor de keeper zet of er zelf een in schiet wanneer het niet loopt, met een individuele actie. NU hebben we als je het mij vraagt drie goede middenvelders, maar missen een type als Labyad of bijvoorbeeld Assaidi van FC Twente. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 08:50 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Helaas? Ik zou Labyad er wel graag bij zien hoor, wat we missen is een creatieve nummer 10 die een ander 1 op 1 voor de keeper zet of er zelf een in schiet wanneer het niet loopt, met een individuele actie. NU hebben we als je het mij vraagt drie goede middenvelders, maar missen een type als Labyad of bijvoorbeeld Assaidi van FC Twente. dit zijn geen spelers voor de top 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ben ik mee eens nooit ophalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kunnen we ze dus nu prima halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weg ermee, hoe eerder hoe beter. Verfrissen. Nu verkopen of in de zomer zal qua prijs om het even zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je van ze af wil kan je alleen hun contract afkopen. Ado is bv niet bereid om het door Kramer verlangde salaris te betalen. Maar als Feyenoord ze behoud kan je hem misschien als verkoper in 1 van de fanshops zetten .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 januari 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 16:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je van ze af wil kan je alleen hun contract afkopen. Ado is bv niet bereid om het door Kramer verlangde salaris te betalen. Maar als Feyenoord ze behoud kan je hem misschien als verkoper in 1 van de fanshops zetten . of in de snackbar... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 januari 2018 - 12:06 schreef ar het volgende:Weg ermee, hoe eerder hoe beter. Verfrissen. Nu verkopen of in de zomer zal qua prijs om het even zijn. Weg ermee inderdaad, blokkeren de boel al veel te lang omdat onze Martin niet durft af te schrijven. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Lijkt erop dat van Persie de enige transfer gaat worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Boëtius staat in de belangstelling van Bologna, als vervanger voor Simone Verdi. Nepnieuws in optima forma. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja zal wel nepnieuws zijn maar mocht er een goed bod komen altijd overwegen maar wel alleen bij goed bod. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Persie gaat heus geen 3 jaar door bij Feyenoord daarom zou ik het zonder vinden van het geld dus niet halen. Geld beter besteden voor iemand anders |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Some late news coming from our Argentinian source at La Nacion that Peruvian Feyenoord defender Renato Tapia is being looked at by Newcastle United #NUFC |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al die geruchten , ik ga maar weer bevruchten jajajajajaj |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 januari 2018 - 13:03 schreef MMM het volgende:Some late news coming from our Argentinian source at La Nacion that Peruvian Feyenoord defender Renato Tapia is being looked at by Newcastle United #NUFC Niet verwonderlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 januari 2018 - 12:33 schreef Gerard_FR het volgende:Boëtius staat in de belangstelling van Bologna, als vervanger voor Simone Verdi. Nepnieuws in optima forma. Hebben een blinde scout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 januari 2018 - 13:03 schreef MMM het volgende:Some late news coming from our Argentinian source at La Nacion that Peruvian Feyenoord defender Renato Tapia is being looked at by Newcastle United #NUFC Doen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz