|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou finnbogason haalbaar zijn? Doet het momenteel erg goed bij augsburg 17 gespeeld 11 goals en 2 assist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 januari 2018 - 14:26 schreef MMM het volgende:Van FR12: Tsjechische vriend van me even geappt, hij zegt dat het een lange spits is die goed is met zijn hoofd, maar volgens vele Tsjechische fans is hij overschat. Geen goede voetballer kwa spelverdeling/pasing/techniek. Dus komt op mij over als een type Kramer Dus geen stabiel aanspreekpunt en moet het hebben van de aanvoer, waar heb ik dat eerder gehoord? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij Fox gisteren Nelom, Kramer naar Sparta? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. Weghorst Dessers Veerman |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
O ja Die was ik vergeten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een boer die de uitgang niet weet is een scheet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Er is geen kwaliteit te vinden qua spitsen in Nederland. Exotische verrassing a la Nicolai of lekker geen spits halen aub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 10:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Er is geen kwaliteit te vinden qua spitsen in Nederland. Exotische verrassing a la Nicolai of lekker geen spits halen aub Zoiets idd. Of bluffer heeft nog wat in petto |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik wordt al nerveus aan de gedachte :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze waren toch van de week in Tjechië aan het kijken voor de vervanger? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het schijnt ja. Een soort van Kramer type |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al maakt die financiële ongelijkheid voetbal een stuk minder leuk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
17M voor Jorgensen zou een schande zijn... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er schijnt nog een miljoen of 5/6 af te gaan voor Kopenhagen , speler zelf en makelaars. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Bij Nürenberg speelt een 24 jarige zweedse spits 1.81 meter 12 doelpunten naam Mikael Ishak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moest Ishak even googlen. En daarvoor in 3 jaar 31 goals in 71 wedstrijden. En daarvoor.... Waarom hij? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:Moest Ishak even googlen. En daarvoor in 3 jaar 31 goals in 71 wedstrijden. En daarvoor.... Waarom hij? Pelle, Guidetti, Jorgensen, waren onbekende spitsen en wat hier in Nederland speelt is niet geschikt voor Feyenoord, Deze zweed is veel beter dan alle Nederlandse spitsen en ik denk dat hij bij Feyenoord past |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat moet Martin regelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klein manneke voor in de spits, moet hij wel wat kunnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is op dit moment topscore |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord kan van dat soort clubs niet meer kopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Als van geel nu weer met een vervanger uit de eredivisie aan komt zetten word ik gek. Ik hoop dat hij inzoet dat miljoenen i vesteren in eredivisie spelers je geen kampioen maakt!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Best wel hilarisch. Het scouting apparaat van Feyenoord deugt niet, maar we willen met z'n allen wel Guidetti, Pelle, Kalou weer terughalen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Poehh. Dat is een mooi bedrag. Dan moeten ze een adequate voor vinden, anders maar niks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Martinez lijkt me wel wat. Argentijn, 20 jaar, draait lekker. Alleen wat duur. 10 mil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De pijlen gaan naar Babel. Mahi , en hoe heet die andere ook alweer ,,,,,,,, Lens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie diverse berichten, de waarheid over het bedrag en de mogelijke versterkingen ligt in het midden ben ik bang voor. En meetsal niet in ons voordeel. Ik geloof niet dat Vente ons kan helpen en voordat RvP mag spelen van Gio zijn we aan het einde van de competitie uitgeschakeld in de knvb beker en op een 5 e plaats .............ben niet hoopvol wel feyenoord fan maar teleurgesteld in dit seizoen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als Jorgensen rond de 20 miljoen verkocht wordt dan Martinez halen voor 10 miljoen dan heeft Feyenoord altijd nog rond 8 miljoen over |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weghorst en Kramer samen is nog geen Jorgensen niveau en met alleen van Persie komt Feyenoord er niet. dus moet er betere buitenlandse spits bij komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat bluf dan weer niet op de hoogte was he. Collegas en zo... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was gisteren avond in Heerenveen, Ik zou Zenelli of Ghoochannejhad gehaald hebben ipv. Ahoub. Ben nu in Venlo en wens jullie vanmiddag allemaal veel succes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoorde ook dat we in volgorde: Kramer, Basisigoglu,Diks,en al die bij hun lagere ploegen uitblinken moeten halen......als je verder wil moet je op eigen jeugd vertrouwen, of 2 goede spelers halen uit andere landen , middenmoters uit goede voetballanden Engeland, Frankrijk, Duitsland, en noem maar op |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Tijd om de titel van dit topic weer aan te passen. Zomer 2018 wat gaat er gebeuren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 11:26 schreef de bluffer het volgende:Was gisteren avond in Heerenveen, Ik zou Zenelli of Ghoochannejhad gehaald hebben ipv. Ahoub. Ben nu in Venlo en wens jullie vanmiddag allemaal veel succes. Als een club Ghoochannejhad haalt dan is ze de supporters keihard aan het pesten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Martin heeft gehoord dat ene Kramer transfervrij is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 11:26 schreef de bluffer het volgende:Was gisteren avond in Heerenveen, Ik zou Zenelli of Ghoochannejhad gehaald hebben ipv. Ahoub. Ben nu in Venlo en wens jullie vanmiddag allemaal veel succes. Die Iranees is een van de heel weinige spelers in de eredivisie die interessant is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen Tapia , Vilhena , El , Ayoutube , Bilal , JP , Gustafson, Vejinovic. Minimaal!!! Toornstra mag er ook bij.Diks wegsturen . Martin mag zelf als 1ste vertrekken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 05 februari 2018 - 17:39 schreef van geil het volgende:Verkopen Tapia , Vilhena , El , Ayoutube , Bilal , JP , Gustafson, Vejinovic. Minimaal!!! Toornstra mag er ook bij.Diks wegsturen . Martin mag zelf als 1ste vertrekken. Je vergeet Botteghin en Arie... |
|
|
|