|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2018 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Haha is de topscorer van de eredivisie man De enne doelpunt is nog mooier dan de ander bij die gozer Ik had geen idee , herkende de naam niet , en nog niet ,volg niet zo veel buiten Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bacuna tja ik weet t niet .. Heeft echt nog wel tijd nodig waarbij de vraag is of hij echt zo goed word als Willem denkt dat hij word.. Tegen 020 speelde hij in iedergeval een hele goede wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wantrouw ik dan juist. Je moet elke wedstrijd duidelijk beter zijn. Niet alleen die waar je jezelf voor kunt motiveren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal middenmoters, ga met je eigen jeugd aan de slag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moeilijk te zeggen of Wehrman, Hanson etc het gaan redden. Maar zouden idd wel voorrang moeten krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als dat ook middelmaat is op het moment, houd het op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ja ja je moet voorruit en dat kom je niet met al deze namen die je wil kopen. Koop 3 goede spelers ( ja kost geld) zet daar jeugd achter als stand in.. Maar al die naampjes wordt er nu al moe van Amrabatjjes, Ayoepies, Mohtarretjes, en noem maar op voetballen niet goed in een team. Niet omdat ze marrokkaanen zijn maar gewoon dat dit geen teamspelers zijn. Als het goed gaat geweldig kan niet beter maar o wee als egootjes geknakt worden, of het gaat slecht met de ploeg .......dan gaan dit soort spelers je niet er uit halen. Kijk naar Zyech . En kom maar weer op dat ik een rascist ben ......ik weet beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste zin, helemaal eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 17:00 schreef piet de paler het volgende:Ja ja ja je moet voorruit en dat kom je niet met al deze namen die je wil kopen. Koop 3 goede spelers ( ja kost geld) zet daar jeugd achter als stand in.. Maar al die naampjes wordt er nu al moe van Amrabatjjes, Ayoepies, Mohtarretjes, en noem maar op voetballen niet goed in een team. Niet omdat ze marrokkaanen zijn maar gewoon dat dit geen teamspelers zijn. Als het goed gaat geweldig kan niet beter maar o wee als egootjes geknakt worden, of het gaat slecht met de ploeg .......dan gaan dit soort spelers je niet er uit halen. Kijk naar Zyech . En kom maar weer op dat ik een rascist ben ......ik weet beter. Je weet zeker dat je Karim niet vergeten bent? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien een beetje een uitzondering, echter heeft ook vaak zijn koppie laten hangen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 19:33 schreef piet de paler het volgende:Misschien een beetje een uitzondering, echter heeft ook vaak zijn koppie laten hangen. Niet mee eens. Werkt zich de pleuris, alleen niet altijd met inzicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch wel Henk, zegt hij zelf ook, zie El topic. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is later tot inzicht gekomen, lees ik. Enfin, heb je ook karakter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk wel dat Piet iets van een punt heeft . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor Til , ik denk een van de laatste middenvelders uit NL wat een versterking had kunnen zijn is het te laat . Bijgetekend tot 2023. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb een tip . Mart Lieder . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Derde spits, gratis . Vente een jaar Eerste divisie , daar wordt je een kerel . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ben jij het Martin? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 18:18 schreef van geil het volgende:Wat betreft je laatste zin JanM , dat proces kan (en moet in mijn ogen ) anders bij Feyenoord Waarom zoveel geld uitgeven voor wisselspelers ? deponeer daar jeugd . En koop dan een paar echt versterkingen voor de basis. Duurste aankopen waren (leeftijd op het moment van kopen / bedrag volgens Transfermarkt):
Berghuis (25 jaar / 6,5 mln) = BASISSPELER (nu 9 mln) Haps (24 jaar / 6 mln) = BASISSPELER (nu 6 mln) St. Juste (20 jaar / 4,5 mln) = toekomstig BASISSPELER + kans op waardevermeerdering (nu 5,5 mln) Larsson (24 jaar / 4 mln) = BASISSPELER mits fit (nu 6 mln) Amrabat (20 jaar / 4 mln) = toekomstig BASISSPELER + kans op waardevermeerdering (nu 5 mln) Jørgensen (25 jaar / 3,5 mln) = BASISSPELER (nu 15 mln) Bilal (20 jaar / 3,5 mln) = toekomstig BASISSPELER + kans op waardevermeerdering (nu 1,5 mln) Tapia (20 jaar / 1,5 mln) = (toekomstig) BASISSPELER + kans op waardevermeerdering (nu 4 mln)
Per saldo dus 8 spelers voor 33,5 mln gekocht, die op dit moment een totale waarde hebben van 52 mln = RUIM 55% HOGER!
4 onbetwiste basisspelers en 4 talentvolle spelers van op het moment van kopen 20 jaar, waarvan m.i. alleen Bilal definitief moet/kan worden afgeschreven en Tapia het weliswaar bij ons denk ik niet gaat redden, maar desondanks uiteindelijk gewoon enkele miljoenen gaat opleveren.
Oh oh oh wat heeft MvG het slecht gedaan, NOT! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat mensen roepen om Sol. Prima als 2e spits voor op de bank maar toch geen basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee, heb m nooit echt bekeken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je bij een club die onderaan staat topscorer bent in de eredivisie ,doet tie toch iets heel erg goed lijk mij? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ja helemaal mee eens, die Sol is een goeie. Topscorer worden terwijl je met je club onderin bungelt is knap. Maar is hij goed genoeg om eerste spits te worden meteen? Ik zou daar niet op gokken. Halen als 2e spits en dan een spits met ervaring halen. Newcastle heeft interesse in jorgensen.
Ik zou zeggen laten gaan voor 13 a 14 miljoen en dan Mitrovic de omgekeerde weg laten bewandelen. Vind ik een hele goeie spits en is dit jaar verhuurd aan Fulham namens Newcastle. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hoor haha ...Bijna alles gescoord in die benauwde kleine ruimte. Maar goed blijf de vraag of hij het in de top 3 ook kan..Ik denk van wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2018 - 16:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hoor haha ...Bijna alles gescoord in die benauwde kleine ruimte. Maar goed blijf de vraag of hij het in de top 3 ook kan..Ik denk van wel. [ filmpje ] Dan kan hij het , voetballend. Maar waar veel meer op gelet moet worden, is stabiliteit , weerbaarheid en intelligentie . Dat is vaak waar het misgaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De vraag is ook, geeft hij een kwaliteits injectie aan Feyenoord.. in alles. Ik denk het niet. Wel een leuke speler om naar te kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2018 - 17:10 schreef van geil het volgende:[..] Dan kan hij het , voetballend. Maar waar veel meer op gelet moet worden, is stabiliteit , weerbaarheid en intelligentie . Dat is vaak waar het misgaat. Als je het filmpje bekijkt kan het maar door 1 manier misgaan. En dat is dat wij vleugelspelers hebben die niet weten hoe je een spits moet bedienen. Daarom kan je beter type Achabar halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2018 - 17:36 schreef ar het volgende:De vraag is ook, geeft hij een kwaliteits injectie aan Feyenoord.. in alles. Ik denk het niet. Wel een leuke speler om naar te kijken. Wat ik een bericht eerder omschreef Ar |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Fran Sol is het proberen waard mits niet te duur maar toch wel iemand anders erbij als eerste spits als Jorgensen vertrekt, hoop dat hij nog een jaar blijft maar dan toch Sol proberen als 2e spits en tevens als 1e spits voor de ku(ns)tvelden dan hoeft men daar Jorgensen niet te laten spelen en raakt deze niet zo gauw geblesseerd . maar hij zal wel vertrekken deze zomer dus goed scouten voor 1e spits. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doet me op een of andere manier aan Lurling denken die Sol toen ik boven dat beeld zag, zal wel aan mij leggen zeker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2018 - 22:53 schreef VVout het volgende:Doet me op een of andere manier aan Lurling denken die Sol toen ik boven dat beeld zag, zal wel aan mij leggen zeker. Jij dacht natuurlijk aan je lulring. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou en je wijfie 400 km verderop thuis zitten, ben je lekker mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In ieder stadje ................................................. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Des te beter als ze thuis komt dan, of wa :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu geen fuck aan zenne ;) |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Als Jorgensen, voor een groot bedrag uiteindelijk kan worden verkocht en dat hangt ook samen met zijn prestaties op het wk komende zomer en mocht Tottenham zich dan ook gaan melden bij feyenoord is een deal met Vincent Janssen en uiteraard centjes erbij niet interessant voor feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk toch de beste Nederlandse spits. Maar goed , we hebben nog veel meer landen natuurlijk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Berghuis staat in de belangstelling van Sevilla. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kopen we voor dat geld Janinhetbad van AZ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of die Berghuis kan vervangen, ik hoor het gemor nu al net als toen Elia weg ging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd hoe het keepersprobleem opgelost gaat worden door ome Martin. Interessant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer wilt niet meer als Gio blijft Jones kan niet meer Bijlow vind ik te jong, eerst verhuren. |
|
|
|