|
|
Stylzz
|
|
|
Oh, keepers zat in de markt. Bijlow is er wel aan toe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2018 - 09:35 schreef MMM het volgende:Vermeer wilt niet meer als Gio blijft Jones kan niet meer Bijlow vind ik te jong, eerst verhuren. Voor Bijlow is de tijd rijp nu, hou toch eens op man. Als ie daarna nog een jaar of 3 goed keept mag je blij zijn dat ie bij Feyenoord blijft en niet zoals Dudek naar Liverpool verkast. Je hebt de eeuwigheid niet met die jongens, gaat ze wel een keer aan de bak moeten laten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijd rijp? 0 ervaring op hoogste niveau |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Anders zetten we de MVP toch op doel? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En hoe krijg je ervaring op eredivisie niveau? Door op de bank te kijken hoe Jones het doet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermeer is veel te lang op een zijspoor gehouden. En niemand weet waarom. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat 's wel een dingetje ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uitgerangeerd.... ? Grapje |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gio's wegen zijn ondoorgrondelijk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Best opmerkelijk, zelfs geen roddels. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Roddel: Vermeer was lang geblesseerd en Gio niet ontevreden over Jones. Nadat Jones het minder ging doen, wilde Gio hem niet gelijk afschrijven na een goed seizoen. Vermeer vond zich daarmee ondergewaardeerd en was in de veronderstelling geen eerlijke kans te krijgen zolang Gio aan het roer staat en koos eieren voor zijn geld. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat klinkt best aannemelijk voor een roddel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vond ik ook, maar nooit bevestigd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zo goed is/was Vermeer niet. Vorig seizoen was iedereen (dol)blij met Jones omdat het niet meer bij elke hoge bal billen knijpen was. En nu is het ineens onbegrijpelijk / een schande dat Jones de voorkeur kreeg?
Vermeer was en is niet goed genoeg en Jones niet goed genoeg meer voor Feyenoord. Dus òf Bijlow krijgt de kans (ik kan nie beoordelen of hij daar klaar voor is) òf er komt een nieuwe eerste keeper! Ik ben wel gecharmeerd van die Unnerstall! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee , hooguit 10 keer door Gio. @Fart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wel vind ik Vermeer gemiddeld gezien beter dan Jones. Jones had vorig seizoen een top seizoen voor zijn kunnen waar iedereen (incl Jones zelf) zich over verbaasde en iedereen blij dat dit goed uitpakte na het blesseren van Vermeer.
Maar ik vind wel dat wanneer de 1 kut presteert je de ander de kans moet geven. Wanneer dat niet gebeurt worden er terecht vraagtekens bij gezet. Slechter dan Jones nu is Vermeer op zeker niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones heeft een prima serie neergezet tot deze blunder. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Wat is 10 keer bevestigd? Dat verhaal over het vertrek van Vermeer? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2018 - 19:19 schreef Fart het volgende:Roddel: Vermeer was lang geblesseerd en Gio niet ontevreden over Jones. Nadat Jones het minder ging doen, wilde Gio hem niet gelijk afschrijven na een goed seizoen. Vermeer vond zich daarmee ondergewaardeerd en was in de veronderstelling geen eerlijke kans te krijgen zolang Gio aan het roer staat en koos eieren voor zijn geld. Dit ja, heb ik Gio diverse malen horen zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ow ok Dan is het geen roddel meer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, gelukkig iemand met veel ervaring kan Bijlow nog wat rijpen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goh, nergens gehoord of gelezen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ook niet, maar ik spreek hem niet tegen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik wel. Vermeer werd boos in Marbella. Dus aan de communicatie mankeert iets. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
vrijdag 9 maart 2018 12:17 68.310 keer bekeken 483 reacties Pro Shots Kenneth Vermeer heeft het gevoel nooit een eerlijke kans te hebben gehad bij Feyenoord. Giovanni van Bronckhorst heeft in de winter besloten Brad Jones te behouden als eerste doelman. Vermeer koos ervoor om te vertrekken en speelt nu op huurbasis bij Club Brugge. ''Op het trainingskamp in Spanje heb ik een gesprekje gehad met Van Bronckhorst,'' zegt Vermeer in gesprek met Voetbal Inside. ''Dat duurde niet zo lang. Ik kreeg de mededeling dat er niet gewisseld zou worden. Je hoopt natuurlijk op een kans, maar als je die dan niet krijgt, dan ben je natuurlijk erg teleurgesteld. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik geen serieuze kans heb gekregen.'' ''Ik zit goed in mijn vel, heb het naar mijn zin." Vermeer maakte in zijn eerste wedstrijd nog een fout, maar heeft zijn draai gevonden. "Maar ik raak niet zo snel in paniek. Als jullie er wat van willen vinden, dan mag dat. Ik evalueer mijn dingen met de trainers. Wat de buitenwereld denkt, maakt me niet uit. Ik ben niet iemand die onzeker wordt, dat zit niet in mij." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? je kunt het er niet mee eens zijn, maar transparanter kan niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En duidelijker ook niet . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio heeft hem dus 0 aan het lijntje gehouden. V Geel echter heeft hem kort daarvoor een transfer door de neus geboord. Daar hoor ik even niets over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermeer heeft geen serieuze kans gekregen. Zijn woorden, zijn beleving. Vanaf de buitenkant gezien heeft ie een punt. Juist ook omdat Jones zeer onzeker stond te keepen. Toen al enige maanden. Gio kiest bij meer uit vorm zijnde spelers voor handhaving in de basis. Ik vind dat onverstandig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Naast Van Persie is het mogelijk dat ook andere spelers na dit seizoen vertrekken. VI noemt de namen van Tonny Vilhena, die 'op zeker zal vertrekken', Karim El Ahmadi, Bilal Basacikoglu, Jens Toornstra, Sofyan Amrabat, Eric Botteghin en Renato Tapia. Kevin Diks keert na dit seizoen terug bij Fiorentina.
Uitgekeken op Amrabat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2018 - 10:23 schreef MMM het volgende:Naast Van Persie is het mogelijk dat ook andere spelers na dit seizoen vertrekken. VI noemt de namen van Tonny Vilhena, die 'op zeker zal vertrekken', Karim El Ahmadi, Bilal Basacikoglu, Jens Toornstra, Sofyan Amrabat, Eric Botteghin en Renato Tapia. Kevin Diks keert na dit seizoen terug bij Fiorentina. Uitgekeken op Amrabat? Mogelijk. En hoezo Van Persie ????? Ik neem aan dat hier Jørgensen bedoeld wordt? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik vind het sowieso een stukje van we moeten maar weer eens wat gaan schrijven. Ze zouden het best goed doen hier op het forum. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee van Persie. Kappen er misschien mee na dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Las het net. Zit Krabbendam hier weer niet gewoon wat uit zijn duim te zuigen? En Jørgensen noemt hij niet dus die blijft? En Berghuis?
Het zou mij echt verbazen als RvP na dit seizoen al weer vertrekt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zag je zondag wel hoe belangrijk hij is. Van mij mag hij blijven,al speelt hij maar 20 minuten per wedstrijd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2018 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Zag je zondag wel hoe belangrijk hij is. Van mij mag hij blijven,al speelt hij maar 20 minuten per wedstrijd. +1908!
Maar misschien wil RvP zelf wel niet, juist omdat hij zo weinig speeltijd krijgt? Zo lang er niets naar buiten komt vanuit Feyenoord of RvP zullen we het niet weten ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel, wellicht wil Robin zelf dit soort berichten pareren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2018 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Zag je zondag wel hoe belangrijk hij is. Van mij mag hij blijven,al speelt hij maar 20 minuten per wedstrijd. In iedere wedstrijd . eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook van Persie is zelf heel duidelijk hierover geweest , meerdere keren. Meer kijken als je wat roept heren . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2018 - 18:00 schreef van geil het volgende:Ook van Persie is zelf heel duidelijk hierover geweest , meerdere keren. Meer kijken als je wat roept heren . Wat heeft hij geroepen? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat ze na het seizoen gaan evalueren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Evalueren is iets anders dan vermeend stoppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In overleg met Feyenoord kleine stapjes , dat past bij mijn lichaam , rustig opbouwen. |
|
|
|