|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 20:01 schreef daan limbos het volgende:Ik ben misschien een pessimist, maar ik heb een slecht gevoel voor komend seizoen. Zoveel goede basisspelers weg en heb niet zo veel vertrouwen in die Gudde. Die houdt meer van geld dan van goed voetbal, dus zal er niet zo'n heel groot bedrag beschikbaar komen voor aankopen. En wij, de supporters kunnen ons dan weer verbijten omdat we weer veel geld hebben neergelegd voor een seizoenkaart en we krijgen er armoede-voetbal voor terug. Geen kampioenschap, om van internationaal voetbal maar niet te spreken. Zijn we er weer ingetuind. Mocht ik ongelijk krijgen (en dat hoop ik van harte) dan zal ik vanaf deze plaats mijn excuses aanbieden voor mijn gebrek aan vertrouwen in van Geel en Gudde. Doe dat nu maar als vast, we krijgen wel weer een team dat weer meedoet om de titel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2014 - 20:22 schreef MMM het volgende:8 miljoen pond + bonussen is al beter maar ik vind dat een spits met een contract t/m 2017 meer op moet leveren. Daar ben ik 100% mee eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2014 - 15:58 schreef Raja het volgende:[..] Leuk lijstje, de meesten zijn financieel allang binnen. Ik zie ze alleen niet om de sportieve redenen naar de Kuip komen.... Deze spelers zijn nu allemaal zakkenvullers geworden nooit intrappen Martin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker met een jonge gast als hem. Heeft zijn beste jaren nog voor zich....
Oh nee, het gaat over Pelle! Die heeft de afgelopen 2 jaar voor het eerst gepresteerd. En vorig jaar is hem een transfer geweigerd waarmee hij zijn oude dag veilig kom stellen. Rara waarom gaat hij niet voor meer weg? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:08-07-2014 | 'Feyenoord wil werk maken van middenvelder Chelsea' Feyenoord bekijkt wat de mogelijkheden zijn om Charly Musonda Junior te huren van Chelsea. De middenvelder hoeft aankomend seizoen niet te rekenen op veel speeltijd, en mag bij een andere club ervaring opdoen. De momenteel 17-jarige middenvelder is afkomstig uit de jeugd van Anderlecht, dat hem twee jaar geleden verkocht aan de Engelse topclub. (Voetbal International) Moeten we daar mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan zal het vast om huur met optie tot koop gaan. Feyenoord gaat toch geen talent huren, terwijl hij het nog moet laten zien... Hebben we zelf verder niets dan? Ik neem aan dat dit weer zo'n gerucht is, die door iemand in de wereld is geholpen, terwijl dat het niet zo is.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ajaks en psv nu ook interesse in Guidetti..
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat lachen vergaat je/ons wel als hij straks ineens in een 020-shirt loopt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, al zijn er wel meer gekke dingen gebeurd in de voetballerij ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan het me ook niet voorstellen hoor, mja.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Bas Dost zou iig. een uitstekende vervanger zijn van Pelle mits er een fatsoenlijke optie tot koop is bedongen rond de 5 miljoen euro. Guidetti gewoon óók halen, als Guidetti zijn niveau haalt is het een uitstekend koppel voor een 4-4-2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 12:01 schreef JanM het volgende:[..] Dat lachen vergaat je/ons wel als hij straks ineens in een 020-shirt loopt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, al zijn er wel meer gekke dingen gebeurd in de voetballerij ... Die hebben die zivkovic toch al gehaald.. |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
pisvee heeft al ontkend dat ze guidetti willen. en terecht, blijf van onze helden af |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mag de veters van Guidetti nog niet strikken man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja dat vind ik nou ook..! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 12:01 schreef JanM het volgende:[..] Dat lachen vergaat je/ons wel als hij straks ineens in een 020-shirt loopt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, al zijn er wel meer gekke dingen gebeurd in de voetballerij ... waarom, als hij dat maandverband draagt, is ie ons shirt niet meer waard. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dost, guidetti en kuijt mooie driehoek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O wacht dat is dat heerenveenshirt.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Legt er met Manu en Boetius op de flanken gewoon even 30+ in dit seizoen :-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: In dat shirt maakte hij nog veel doelpunten straks in de kuip nog meer |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ik geloof graag dat ie dr heel wat in gaat prikken als tie komt maar ehh.. Zijn 32 doelpunten in 34 wedstrijden zal ie niet snel overtreffen denk ik. Al hoop ik het natuurlijk wel ;p |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: narsing en assaidi waren dat seizoen ongenaakbaar, moeilijk voor boetius en manu om dat te evenaren. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 16:57 schreef De Pater het volgende:[..] narsing en assaidi waren dat seizoen ongenaakbaar, moeilijk voor boetius en manu om dat te evenaren. Boetius, nee ben ik het niet mee eens.. Manu wellicht wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu nog iets op de vleugels.Elia is een rechtspoot..misschien ook wel wat voor ons. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boetius - Dost - Kostic Clasie - Ziyech - Vilhena Woudenberg - Mathijssen - Kongolo - Verhaegh Mulder
Bank: van beek, Cabral, te Vrede, Immers, Vormer, Nelom, Schaken, + nog een aanvaller.
Hier zou ik blij van worden, |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 19:32 schreef moa het volgende:Boetius - Dost - Kostic Clasie - Ziyech - Vilhena Woudenberg - Mathijssen - Kongolo - Verhaegh Mulder Bank: van beek, Cabral, te Vrede, Immers, Vormer, Nelom, Schaken, + nog een aanvaller. Hier zou ik blij van worden, Helaas de Tukkers zijn al bezig met het halen van Ziyech, en A.U.B. Woudenberg is nog te jong om in de basis testaan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wel misschien tijdens de wedstrijden in de Kuip maar buiten het veld nee weg blijven, wat hij bij Werden Bremen allemaal heeft uit gespookt in het prive leven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 19:55 schreef de bluffer het volgende:[..] Helaas de Tukkers zijn al bezig met het halen van Ziyech, en A.U.B. Woudenberg is nog te jong om in de basis testaan oh wacht de tukkers willen m, dan kunnen wij niet meer.
lazer op man! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kostic zou ik erg toe juichen maar kost te veel denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik geloof niet dat Ziyech 1x zelf heeft aangegeven dat hij naar Feyenoord wil komen. Wel heb ik hem over Twente en Ajakkes horen verklaren. Twente betaalt gewoon meer, of je het leuk vindt of niet. Die andere weet ik niks van. Buitenlandse clubs genoeg die beter kunnen betalen.
Prima speler, maar staar je er niet blind op....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien past Maher beter bij Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 23:00 schreef Barabas het volgende:[..] Ik geloof niet dat Ziyech 1x zelf heeft aangegeven dat hij naar Feyenoord wil komen. Wel heb ik hem over Twente en Ajakkes horen verklaren. Twente betaalt gewoon meer, of je het leuk vindt of niet. Die andere weet ik niks van. Buitenlandse clubs genoeg die beter kunnen betalen. Prima speler, maar staar je er niet blind op.... T gaat me meer om dat calimero gedrag. mehemmeh die gaat al naar Twente. Denk je niet dat als Twente de middelen had, ze m al hadden? Vergeten jullie niet in welke situatie Twente zit? Die kunnen de miljoenen van Tadic niet eens herinvesteren. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Jep, Groningen wil de hoofdprijs, en casht al door allemaal oud-spelers die doorverkocht worden waar nog een clausule in zit. Denk dat hij nog een jaartje bij Groningen blijft helaas.. Wel zou ik graag Ziyech zien komen trouwens. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2014 - 23:00 schreef Barabas het volgende:[..] Ik geloof niet dat Ziyech 1x zelf heeft aangegeven dat hij naar Feyenoord wil komen. Wel heb ik hem over Twente en Ajakkes horen verklaren. Twente betaalt gewoon meer, of je het leuk vindt of niet. Die andere weet ik niks van. Buitenlandse clubs genoeg die beter kunnen betalen. Prima speler, maar staar je er niet blind op.... Het is maar net welke vraag er gesteld wordt, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:[..] T gaat me meer om dat calimero gedrag. mehemmeh die gaat al naar Twente. Denk je niet dat als Twente de middelen had, ze m al hadden? Vergeten jullie niet in welke situatie Twente zit? Die kunnen de miljoenen van Tadic niet eens herinvesteren. Uiterst irritant idd. Bovendien kunnen wij prima concurreren met provincie ploegjes als FC Twente, zeker nu we uit de schulden zijn hebben we meer te bieden dan de tukkers. De best betaalde speler bij Feyenoord verdiend 1,2 miljoen euro per jaar (Mathijssen) de best betaalde speler bij FC Twente (Tadic) nog net geen miljoen (inmiddels vertrokken).
Dat Feyenoord volgens media e.d. +/- 20 miljoen euro per jaar aan salarissen besteed en FC Twente (29) PSV (32) en Ajax (51) veel meer besteden zegt me eigenlijk ook helemaal niks. Zo is het een bekend gegeven dat Feyenoord zijn begroting ontzettend drukt om sneller schulden te kunnen aflossen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 11:33 schreef moa het volgende:[..] Uiterst irritant idd. Bovendien kunnen wij prima concurreren met provincie ploegjes als FC Twente, zeker nu we uit de schulden zijn hebben we meer te bieden dan de tukkers. De best betaalde speler bij Feyenoord verdiend 1,2 miljoen euro per jaar (Mathijssen) de best betaalde speler bij FC Twente (Tadic) nog net geen miljoen (inmiddels vertrokken). Dat Feyenoord volgens media e.d. +/- 20 miljoen euro per jaar aan salarissen besteed en FC Twente (29) PSV (32) en Ajax (51) veel meer besteden zegt me eigenlijk ook helemaal niks. Zo is het een bekend gegeven dat Feyenoord zijn begroting ontzettend drukt om sneller schulden te kunnen aflossen. Plus dat zij nog met middelmatige spelers zitten met hoge salarissen van weleer. Dat zullen ze nu niet meer doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Plus dat zij nog met middelmatige spelers zitten met hoge salarissen van weleer. Dat zullen ze nu niet meer doen. En een torenhoge schuld van naar verluid +/- 30 miljoen euro, niet voor niets dat ze een boete van de KNVB krijgen en terug worden gezet van categorie 3 naar 1 en nu dus onder curatele staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:18 schreef moa het volgende:[..] En een torenhoge schuld van naar verluid +/- 30 miljoen euro, niet voor niets dat ze een boete van de KNVB krijgen en terug worden gezet van categorie 3 naar 1 en nu dus onder curatele staan. ja, maar dat hangt allemaal van t meetmoment? Toch? :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Manu? Het zal aan mij liggen, maar ik vind Manu niet zo'n talent. Ik heb wel het idee dat er velen zijn die het wel in hem zien...? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja, meneer Munsterman heeft er mooie begeleidende teksten bij gevonden. :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:23 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Manu? Het zal aan mij liggen, maar ik vind Manu niet zo'n talent. Ik heb wel het idee dat er velen zijn die het wel in hem zien...? Zie het zelf wel zitten met Manu, maar we zullen sowieso 3 gelijkwaardige buitenspelers nodig hebben die het liefst op links en rechts voor inzetbaar zijn.
Vind Manu een erg fijne speler die zomaar net als Boetius een zekerheidje kan worden in de basis 11, hij is fysiek iig. veel sterker dan Boetius maar wel iets minder snel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Feyenoord moet Sinkgraven en Basaçikoglu van Hoerenveen halen. Sinkgraven kon wel eens een hele grote worden en Basaçikoglu vind ik zeker voor de rechterkant een goede optie... Ik denk alleen niet dat ze haalbaar zijn, maar als we na een paar goede verkopen weer wat te spenderen hebben, mogen ze van mij voor deze twee gaan...
En natuurlijk voor een goede spits, indien Pellè vertrekt... (en als dat dan dat ventje in die nare pyama moet zijn... so be it. Hij kan natuurlijk wel voetballen...) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:27 schreef moa het volgende:[..] Zie het zelf wel zitten met Manu, maar we zullen sowieso 3 gelijkwaardige buitenspelers nodig hebben die het liefst op links en rechts voor inzetbaar zijn. Vind Manu een erg fijne speler die zomaar net als Boetius een zekerheidje kan worden in de basis 11, hij is fysiek iig. veel sterker dan Boetius maar wel iets minder snel. Manu moet het juist van zijn snelheid/fysiek hebben en kan er op snelheid goed uitkomen, maar voor de rest vind ik het maar een domme voetballer, zonder dit denigrerend te bedoelen. Laat ik het anders zeggen: hij moet het niet van zijn (sorry voor dit woord) voetbal-gogme hebben.... Voor een goede voetballer is dit toch wel het minimaal vereiste (in mijn ogen dan hè) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Manu moet het juist van zijn snelheid/fysiek hebben en kan er op snelheid goed uitkomen, maar voor de rest vind ik het maar een domme voetballer, zonder dit denigrerend te bedoelen. Laat ik het anders zeggen: hij moet het niet van zijn (sorry voor dit woord) voetbal-gogme hebben.... Voor een goede voetballer is dit toch wel het minimaal vereiste (in mijn ogen dan hè) Helemaal met je eens, Manu is geen potentiële top zoals Boëtius dat is. Toch vind ik het echt een leuk spelertje, goede mentaliteit en kracht + een doorzetter. Zie hem veel liever dan Ruben "ik kijk weer moeilijk" Schaken. |
|
|
|