|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja toch. Er gaan er sowieso een aantal weg. El, Vilhena, Nicolai. Ook Toornstra zie ik wel gaan. Ben benieuwd wie er dan op het lijstje staan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 19:35 schreef ar het volgende:Ja toch. Er gaan er sowieso een aantal weg. El, Vilhena, Nicolai. Ook Toornstra zie ik wel gaan. Ben benieuwd wie er dan op het lijstje staan We gaan t zien ,zal alleen nog wel even duren allemaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De vervangers waren er toch al , de meesten , laat maar zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben sowieso voorstander van eigen jeugd,dan maar 7de ofzo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb je ook geen td voor nodig |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 19:35 schreef ar het volgende:Ja toch. Er gaan er sowieso een aantal weg. El, Vilhena, Nicolai. Ook Toornstra zie ik wel gaan. Ben benieuwd wie er dan op het lijstje staan Toornstra wat mij betreft zo snel mogelijk laten gaan!!! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Weer een jaartje niks …………………... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Er is maar één club die helemaal niets heeft, wij hadden de afgelopen 3 jaar elk jaar wat. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
hoop dat er snel iets gaat gebeuren, voorhoede staat aardig denk ik, zeker als jorgensen blijft, maar achterin en middenveld heeft versterkingen nodig.
Vilhena, zal nog wel weg gaan en van beek ook denk ik. Verder zou ik lekker afscheid nemen van Vermeer, Tapia en Boetius.
Moet toch wel 25 miljoen op kunnen leveren bij elkaar. Dan een ervaren en nog fitte CV halen, zat aan Gouweleeuw te denken doet het echt goed bij een middenmoter in Duitsland, maar is deze haalbaar. Anders misschien Denswil of Boyata van Celtic.
Laten we zeggen zo'n CV koste je 8 miljoen. Haal je janmaat voor 6, clasie huren en die Lod (aardige beelden gezien) voor niks. heb je voor zo'n 14 miljoen een mooie mix van ervaring en jeugd.
------------------------------------Bijlow-------------------------------------- ---Janmaat-------------St Juste-------------Gouweleeuw--------------Malacia--- ------------------------------------Clasie----------------------------------- -------------------Van persie------------------Robin Lod-------------------- Berghuis--------------------------Jorgensen--------------------Larsson---- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom word dit topic nog gebruikt?
Gouweleeuw, middelmaat. Heb je Robin Lod ooit live zien spelen? Statistieken zijn droevig.
Denswil en Boyata, veeg me op.
25 miljoen voor Vilhena, van Beek, Vermeer, Tapia en Boëtius? |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ja we kunnen ook voor Sergio Ramos gaan, maar als je een beetje de interviews van, van Geel in de gaten houdt zou je weten dat dat de vijver is waarin we moeten vissen, als dit zelfs al mogelijk is. Daarbij is een Gouweleeuw echt wel een versterking voor de eredivisie ben ik van overtuigd. Boyata, Denswil zijn slechts 2 voorbeelden van gasten die we mogelijk kunnen betalen en een goed seizoen achter de rug hebben.
Loyd is transfervrij nooit zien spelen, maar zou de gok wel aan durven. Laat hem het maar uitvechten met Ayoub waar ik minder vertrouwen in heb
En ja, meer als 25 miljoen gaan we echt niet vangen vrees ik. Vilhena zal wel een clausule hebben na zijn laatste verlenging dat hij voor een miljoentje of 10 weg mag. Van beek zal max 6 worden. En die andere drie moeten dan 9 opleveren, hoop ook op meer maar denk het niet |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 11:03 schreef MMM het volgende:Waarom word dit topic nog gebruikt? Gouweleeuw, middelmaat. Heb je Robin Lod ooit live zien spelen? Statistieken zijn droevig. Denswil en Boyata, veeg me op. 25 miljoen voor Vilhena, van Beek, Vermeer, Tapia en Boëtius? Maar wie zou jij dan opperen? ben ik dan wel benieuwd naar welke spelers jij denkt te kunnen halen en die ook nog van meerwaarde zullen zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom moet je voornamelijk in je eigen jeugd aan de slag en als je een gelukje kan binnen hengelen doen en anders gewoon lekker laten. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik vrees dat de eigen jeugd ons niet naar de top 3 kan brengen.
Ben het er zeker mee eens dat je ze moet laten spelen, maar ik zou zeggen langzaam brengen. Malacia gewoon laten spelen en Vente vaker inbrengen als stand in voor Jorgensen, Bijlow ook laten spelen. Verder Cheick, Kocku, Wehrmann wat minuten laten maken in de potjes tegen de lagere elftallen of misschien de beker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben er van overtuigd dat je met overtuigde Feyenoorders verder komt dan met mislukte middelmaat. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Het jaar dat we kampioen werden was naar mijn mening te danken aan een gezonde mix tussen jeugdige spelers en ervaring ( Kuyt, Berghuis, Elia, El Ahmadi, Vd Heijden, Jones). Nu heb je alleen Berghuis, RVP en jorgensen, allen aanvallers, dus zou ik zeker nog zo'n 3 ervaren jongens halen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Leeuwin van Utrecht misschien een optie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nee joh ,dat is de grootste verdedigende koekebakkert van de hele eredivisie. Van die gozer kan je een compelatie van maken voor comedy capers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 11:15 schreef yoghurt17 het volgende:Ja we kunnen ook voor Sergio Ramos gaan, maar als je een beetje de interviews van, van Geel in de gaten houdt zou je weten dat dat de vijver is waarin we moeten vissen, als dit zelfs al mogelijk is. Daarbij is een Gouweleeuw echt wel een versterking voor de eredivisie ben ik van overtuigd. Boyata, Denswil zijn slechts 2 voorbeelden van gasten die we mogelijk kunnen betalen en een goed seizoen achter de rug hebben. Loyd is transfervrij nooit zien spelen, maar zou de gok wel aan durven. Laat hem het maar uitvechten met Ayoub waar ik minder vertrouwen in heb En ja, meer als 25 miljoen gaan we echt niet vangen vrees ik. Vilhena zal wel een clausule hebben na zijn laatste verlenging dat hij voor een miljoentje of 10 weg mag. Van beek zal max 6 worden. En die andere drie moeten dan 9 opleveren, hoop ook op meer maar denk het niet Dat zegt dan meer over van Geel dan over de koers die Feyenoord moet varen. Gouweleeuw, Denswil en Boyata zijn middelmaat. Die laatste op het WK nog gezien? Verschrikkelijk
Waarom de gok nemen met een transfervrije speler als er al genoeg spelers zijn voor op die positie? Daar zijn bakken met geld voor uitgegeven.. Geld wat we nooit meer terug zien.
Bedoelde eigenlijk dat 25 miljoen al (te) veel was.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 11:16 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Maar wie zou jij dan opperen? ben ik dan wel benieuwd naar welke spelers jij denkt te kunnen halen en die ook nog van meerwaarde zullen zijn Dan zou ik moeten gaan scouten.
In de Eredivisie loopt niks, veel namen die in de Eredivisie gespeeld hebben zou ik niet terughalen ivm middelmaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ga eens uit de zon gozerT |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe wat daar in Twente nu aan de hand is Dat de gemeente weer helpt is toch oneerlijke concerrentie. Maar je hoort niemand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:Effe wat daar in Twente nu aan de hand is Dat de gemeente weer helpt is toch oneerlijke concerrentie. Maar je hoort niemand. Juridisch dichtgetimmerd Piet. Alles staat zo op papier dat het wettelijk kan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 18:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Juridisch dichtgetimmerd Piet. Alles staat zo op papier dat het wettelijk kan. Begrijp ik maar heeft Feyenoord ooit steun gehad van de gemeente ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees net dat Feyenoord naar een Finse middenvelder heeft geinformeerd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd voor de zomer 2019 geruchten, wie gaan er weg en wie komen er bij?
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 27-05-2019
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Justin Bijlow ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 3.000.000 Kenneth Vermeer __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.000.000 Elber Evora _____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 200.000 (Nieuw eigen jeugd)
VERDEDIGING
Ridgeciano Haps _________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 5.000.000 Jeremiah st Juste _______ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 5.000.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 4.500.000 Jan Arie van der Heijden_ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.500.000 Eric Botteghin __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.500.000 Tyrell Malacia __________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 2.000.000 Calvin Verdonk __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 2.000.000 Bart Nieuwkoop __________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 1.500.000 Lutsharel Geertruida ____ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 500.000
MIDDENVELD
Tony Trindade de Vilhena _ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 12.000.000 Yassin Ayoub______________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 4.500.000 Jens Toornstra ___________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 4.000.000 Renato Tapia _____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.000.000 (Terug van verhuur) Orkun Kokcu ______________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 1.000.000 Wouter Burger ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 750.000 Emil Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 600.000 (Terug van verhuur) Jordy Wehrmann ___________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 250.000 Achraf El Bouchataoui ____ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 250.000 (Nieuw eigen jeugd)
AANVAL
Steven Berghuis __________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 12.000.000 Nicolai Jörgensen ________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 9.000.000 Sam Larsson ______________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 5.000.000 Luis Sinisterra __________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 1.000.000 Dylan Vente ______________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 1.000.000
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Ramon ten Hove ___________ ( Contract tot 30.06.2021 ) € 200.000 (Dordt)
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
Jordy Clasie _____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 6.500.000 (Einde verhuur) Southampton Robin van Persie _________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 1.500.000 (Einde contract) nvt Cuco Martina ____________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 2.500.000 (Einde verhuur) Everton Joris Delle ______________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 700.000 (Einde contract) Mo el Hankouri ___________ ( Contract tot 30.06.2019 ) € 500.000 (Einde contract) FC Groningen
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
Achraf El Bouchataoui ____ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 250.000 (Nieuw eigen jeugd) Renato Tapia _____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 3.000.000 (Terug van verhuur) Emil Hansson _____________ ( Contract tot 30.06.2018 ) € 600.000 (Terug van verhuur) Elber Evora _____________ ( Contract tot 30.06.2020 ) € 200.000 (Nieuw eigen jeugd)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weer mooi overzichtje moa .. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Alles verkopen en dan heb je een 3/4 Frenkie... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Danku, ik denk doe weer eens een gooi na 3 jaar, zelfs Nelom stond er nog in. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was deze plek al.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mag van mij allebei, heb geen voorkeur. Kan alleen op deze plek wat makkelijker de tintel en de eerste post aanpassen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zullen wel weer beginnen met een keeper. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Vinden jullie Bijlow een potentiële topkeeper? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog niet kunnen ontdekken of ie echt top kan worden. Wel potentie om een prima keeper te worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fijne kutvraag. Bijlow moet nog veel leren. |
|
|
|