|
|
Barabas
|
|
|
Laten we eens zien wat hij gaat brengen. Nu speculeren brengt niets, zeker Manu niet... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Mochten Pelle, BMI, de Vrij en Janmaat vertrekken? Als Clasie blijft en met Dost en Botteghin erbij heb je een fantastisch elftal in elke linie en voldoende kwaliteit op de bank en centjes over om in de winterstop eventuele extra versterking aan te trekken.
---------------------Mulder van Beek---Botteghin---Mathijssen---Kongolo -------Clasie-----Immers-----Vilhena -------Manu--------Dost------Boetius
Bank: Hahn, Nelom, Cabral, Vormer, Goossens, Te Vrede en Schaken. Back up: Graafland, Woudenberg, Steenvoorden, Sleegers, Karsdorp, Dammers, Anass en Verhoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door De Pater -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 13:38 schreef De Pater het volgende:Mochten Pelle, BMI, de Vrij en Janmaat vertrekken? Als Clasie blijft en met Dost en Botteghin erbij heb je een fantastisch elftal in elke linie en voldoende kwaliteit op de bank en extra centjes over om in de winterstop eventuele versterking aan te trekken. ------------------Mulder van Beek---Botteghin---Mathijssen---Kongolo -------Clasie-----Immers-----Vilhena -------Manu--------Dost------Boetius Bank: Hahn, Nelom, Cabral, Vormer, Goossens, Te Vrede en Schaken. Back up: Graafland, Woudenberg, Steenvoorden, Sleegers, Karsdorp, Dammers en Verhoek. Ik zou Mulder eruit halen :-) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 13:22 schreef Barabas het volgende:Laten we eens zien wat hij gaat brengen. Nu speculeren brengt niets, zeker Manu niet... Hoezo speculeren? Je ziet toch wat iemand kan en daarop gebaseerd heb je een verwachtingspatroon, terecht of niet. Nou, ik zie het niet in Manu, terwijl een ander dat misschien wel heeft. Ik vind het alleen wel opvallend dat er velen zijn die het zo te merken wel in hem zien... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik niet. En ik zou Botteghin ook niet halen. Heeft absoluut een geweldige instelling, maar komt veel te kort voor de top. Ik weet niet of Cabral goed genoeg zal zijn, maar anders mag daar nog wel iemand bij, vooral als Van Beek noodgedwongen in het centrum zou moeten. Daarnaast zou ik Kongolo liever centraal zien, waardoor ik Nelom op de back zou zetten. Woudenberg zou ook kunnen, maar Nelom is verder. Kortom, voor de verdediging heb je sowieso nog een centrumverdediger nodig en/of een rechtback, mede afhankelijk van de ontwikkeling bij Cabral.. Voor het middenveld ben ik erg benieuwd naar Sleegers. En ik hoop dus dat ze Sinkgraven halen. Geweldig talent vind ik dat. En dan de aanval nog hé... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 14:04 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik niet. En ik zou Botteghin ook niet halen. Heeft absoluut een geweldige instelling, maar komt veel te kort voor de top. Ik weet niet of Cabral goed genoeg zal zijn, maar anders mag daar nog wel iemand bij, vooral als Van Beek noodgedwongen in het centrum zou moeten. Daarnaast zou ik Kongolo liever centraal zien, waardoor ik Nelom op de back zou zetten. Woudenberg zou ook kunnen, maar Nelom is verder. Kortom, voor de verdediging heb je sowieso nog een centrumverdediger nodig en/of een rechtback, mede afhankelijk van de ontwikkeling bij Cabral.. Voor het middenveld ben ik erg benieuwd naar Sleegers. En ik hoop dus dat ze Sinkgraven halen. Geweldig talent vind ik dat. En dan de aanval nog hé... http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/daley-sinkgraven-wil-ajax-naar-droomclub-barcelona |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
My cock rages on.. My cock rages on.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tot de zomer van 2017... oké dan zal hij wel duur zijn.... Het artikeltje zegt trouwens niets over een voorkeur voor ajakkes. Ik haal er alleen maar uit dat hij dat een hele goede stap zou vinden naar zijn favoriete club Barcelona... Misschien had hij wel hetzelfde gezegd als Feyenoord genoemd werd als tussenstap. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kan nier ik ben aan het neuken terwijl ik dit schrijf.. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 14:35 schreef Arie.Klooster het volgende:Tot de zomer van 2017... oké dan zal hij wel duur zijn.... Het artikeltje zegt trouwens niets over een voorkeur voor ajakkes. Ik haal er alleen maar uit dat hij dat een hele goede stap zou vinden naar zijn favoriete club Barcelona... Misschien had hij wel hetzelfde gezegd als Feyenoord genoemd werd als tussenstap. Is een linkspoot, die hebben we al vier stuks van lopen. Ondanks zijn kwaliteiten ligt de prioriteit aan de andere kant. Een extra rechtsback voor de breedte zou wel welkom zijn zodat Cabral nog even door kan groeien |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Stil!!! Of ik snij je piemel in kleine stukjes,, |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 13:58 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hoezo speculeren? Je ziet toch wat iemand kan en daarop gebaseerd heb je een verwachtingspatroon, terecht of niet. Nou, ik zie het niet in Manu, terwijl een ander dat misschien wel heeft. Ik vind het alleen wel opvallend dat er velen zijn die het zo te merken wel in hem zien... Dus kun je concluderen dat speculaties geen duidelijkheid verschaffen. Voor hij straks genadeloos wordt neergesabeld door deze of gene leek het mij wel aardig om hier even melding van te maken. Aangezien velen een andere mening dan jou zijn toegedaan wat Manu aangaat zou eigenlijk moeten leiden tot een daad van introspectie jouwerzijds ipv de kwaliteiten van Manu in twijfel te gaan trekken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vertrouw liever op mijn eigen inzicht, dan op menig zweverig type hier (als bewijsvoering wil ik Wim2 aanvoeren: zie bijvoorbeeld zijn laatste drie postjes).
Vanwege introspectie wierp ik trouwens het balletje over Manu op. Als ik daarnaast aangeef dat velen het wel in hem zien zitten, wil dat niet zeggen dat er dan bijna niemand is die het niet in hem ziet zitten. Dat kunnen er eveneens velen zijn... Iemand noemde dat speculeren (oh, dat was jij!), maar het zijn juist meningen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is al klein, maar wel gigantisch dik. Zo dik als een jampotje! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ook lastig zitten met zo'n jampot tussen de benen ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ah, de lokale bruinwerker is er weer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Manu moet het juist van zijn snelheid/fysiek hebben en kan er op snelheid goed uitkomen, maar voor de rest vind ik het maar een domme voetballer, zonder dit denigrerend te bedoelen. Laat ik het anders zeggen: hij moet het niet van zijn (sorry voor dit woord) voetbal-gogme hebben.... Voor een goede voetballer is dit toch wel het minimaal vereiste (in mijn ogen dan hè) Helemaal mee eens hoor, ik maakte alleen even de vergelijking met boetius, daarom kunnen we met Manu ook niet op 1 paard gokken, Manu heeft al een aantal keer bewezen domme dingen te kunnen doen waarmee hij zijn team benadeeld zoals de rode kaarten e.d.
Maar met een flanken bezetting van Boetius, Manu, Schaken + Aankoop zou ik het prima kunnen doen, iig. snel afscheid nemen van Verhoek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Blij om te zien dat je terug bent en alles weer zoals normaal is! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 19:17 schreef moa het volgende:[..] Helemaal mee eens hoor, ik maakte alleen even de vergelijking met boetius, daarom kunnen we met Manu ook niet op 1 paard gokken, Manu heeft al een aantal keer bewezen domme dingen te kunnen doen waarmee hij zijn team benadeeld zoals de rode kaarten e.d. Maar met een flanken bezetting van Boetius, Manu, Schaken + Aankoop zou ik het prima kunnen doen, iig. snel afscheid nemen van Verhoek. Schaken moet weg want niet goed genoeg meer. Nelom moet ook weg, net als Verhoek. We moeten ons in de breedte versterken. Manu is waarschijnlijk meer getalenteerd dan deze drie bij elkaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2014 - 21:22 schreef Barabas het volgende:[..] Schaken moet weg want niet goed genoeg meer. Nelom moet ook weg, net als Verhoek. We moeten ons in de breedte versterken. Manu is waarschijnlijk meer getalenteerd dan deze drie bij elkaar. Je vergeet Erwin Mulder ... die naast Nelom, Schaken, Goossens wat mij betreft ook weg mag. Die heeft al 2 keer een kampioenschap gekost !!! Daar ben ik voor de volle 100% van overtuigd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Daar gaan we weer... Mulder wordt beter en beter. Ook al heeft hij een kut-uitstraling van een jankmuil, hij wordt beter. Het mislopen van het kampioenschap ligt echt niet alleen aan hem.... Nelom weet ik verder nog niet... Die wil ik nog niet afschrijven, maar Schaken, Verhoek en Goossens ben ik met je eens. Die komen er nooit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder is niet goed genoeg, hopelijk is Hahn beter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 08:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je vergeet Erwin Mulder ... die naast Nelom, Schaken, Goossens wat mij betreft ook weg mag. Die heeft al 2 keer een kampioenschap gekost !!! Daar ben ik voor de volle 100% van overtuigd. Zo.... Kampioenschappen nog wel. Geef je hem daarmee niet teveel credits? Volgens mij lag dat meer aan de trainer en een gebrek aan kwaliteit en ervaring van de hele selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Southampton kijkt verder nu onderhandelingen met Feyenoord vastzitten'
Southampton is alternatieven voor Graziano Pellè aan het bekijken. De club van trainer Ronald Koeman zou zijn interesse hebben verlegd naar Connor Wickham van Sunderland, die nog slechts één jaar vastligt. De onderhandelingen tussen Feyenoord en Southampton over Pellè zouden muurvast zitten. (Daily Mail) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 08:56 schreef Arie.Klooster het volgende:Daar gaan we weer... Mulder wordt beter en beter. Ook al heeft hij een kut-uitstraling van een jankmuil, hij wordt beter. Het mislopen van het kampioenschap ligt echt niet alleen aan hem.... Nelom weet ik verder nog niet... Die wil ik nog niet afschrijven, maar Schaken, Verhoek en Goossens ben ik met je eens. Die komen er nooit... Dat vind jij ja. Hij wordt helemaal niet beter, hij maakt nog steeds dezelfde achterlijke fouten.
Hopen op Hahn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 10:45 schreef RenatoBos het volgende: 'Southampton kijkt verder nu onderhandelingen met Feyenoord vastzitten'Southampton is alternatieven voor Graziano Pellè aan het bekijken. De club van trainer Ronald Koeman zou zijn interesse hebben verlegd naar Connor Wickham van Sunderland, die nog slechts één jaar vastligt. De onderhandelingen tussen Feyenoord en Southampton over Pellè zouden muurvast zitten. (Daily Mail) Lekker oppleuren dan, gewoon op tafel leggen wat wij vragen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 10:46 schreef MMM het volgende:[..] Dat vind jij ja. Hij wordt helemaal niet beter, hij maakt nog steeds dezelfde achterlijke fouten. Hopen op Hahn. Ach kom op man, hij is toch beter geworden. Dat kun jij ook niet ontkennen. Ik denk dat hij komend jaar tot de betere keepers in Nederland gaat horen. Hij moet even leren dat hij erin moet kleunen bij hoge ballen, zodat de aanvallers bang zijn als hij eraan komt... (knie vooruit en vuisten richting bal, alles wat daar tussen komt doet zich zeer) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 11:15 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ach kom op man, hij is toch beter geworden. Dat kun jij ook niet ontkennen. Ik denk dat hij komend jaar tot de betere keepers in Nederland gaat horen. Hij moet even leren dat hij erin moet kleunen bij hoge ballen, zodat de aanvallers bang zijn als hij eraan komt... (knie vooruit en vuisten richting bal, alles wat daar tussen komt doet zich zeer) hij maakt altijd dezelfde fouten. Hij is gewoon bang, dat train je er niet uit. Komt nauwelijks zijn doel uit. Communicatief zwak.
gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zeg niet dat hij een wereldtopper zal worden, maar ik geloof wel dat hij beter zal worden. Ik zou hem nog een jaartje proberen. Hij moet nu wel een keer stappen maken, overtuigender zijn, dan krijgt hij vanzelf meer uitstraling. Ik ben het ook wel met je eens dat er nog veel te leren valt, maar hij is nog steeds erg jong (voor keepersbegrippen dan hè) en omdat ik geloof dat hij wel degelijk bij de beste keepers van Nederland zal horen, vind ik dat hij eerste doelman moet blijven... Tenzij Hahn gewoon beter is natuurlijk, maar dat is logisch. Ik durf nu gerust een voorspelling te wagen dat hij over twee jaar meegaat naar het EK (ervan uitgaand dat we ons plaatsen...) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 11:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zeg niet dat hij een wereldtopper zal worden, maar ik geloof wel dat hij beter zal worden. Ik zou hem nog een jaartje proberen. Hij moet nu wel een keer stappen maken, overtuigender zijn, dan krijgt hij vanzelf meer uitstraling. Ik ben het ook wel met je eens dat er nog veel te leren valt, maar hij is nog steeds erg jong (voor keepersbegrippen dan hè) en omdat ik geloof dat hij wel degelijk bij de beste keepers van Nederland zal horen, vind ik dat hij eerste doelman moet blijven... Tenzij Hahn gewoon beter is natuurlijk, maar dat is logisch. Ik durf nu gerust een voorspelling te wagen dat hij over twee jaar meegaat naar het EK (ervan uitgaand dat we ons plaatsen...) Prima keeper voor FC Groningen ofzo, maar heeft niet de potentie om echt een goede keeper te worden. Zoals Stylzz al zei; angst krijg je er niet uit. En dat is juist wat je als keeper niet moet hebben, angst. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 08:56 schreef Arie.Klooster het volgende:Daar gaan we weer... Mulder wordt beter en beter. Ook al heeft hij een kut-uitstraling van een jankmuil, hij wordt beter. Het mislopen van het kampioenschap ligt echt niet alleen aan hem.... Nelom weet ik verder nog niet... Die wil ik nog niet afschrijven, maar Schaken, Verhoek en Goossens ben ik met je eens. Die komen er nooit... Ja daar gaan we weer, hij zal wel iets beter worden maar dan nog blijft het niks voor Feyenoord! Dat is en zal mijn mening blijven ... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Idd. Mulder heeft geen ballen!! |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Proberen om Affelay te huren,Rutten kent hem toch persoonlijk? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben toch Immers en Vilhena? Waarom Affelay erbij...? Ik zou dat geld liever gebruiken voor een aanvaller, dan wel contractopwaardering voor Kongolo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 13:32 schreef Arie.Klooster het volgende:We hebben toch Immers en Vilhena? Waarom Affelay erbij...? Ik zou dat geld liever gebruiken voor een aanvaller, dan wel contractopwaardering voor Kongolo. je kan er niet genoeg van hebben, dus als je Affelay kan huren ... |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wij hebben geen middenvelders nodig
Wij hebben een zeer scorende spits nodig en een zeer sterker centrum speler voor op de plaats van De Vrij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij is niet meer zo goed, laat maar mooi weg blijven geef mij maar Dost |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 16:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Wij hebben geen middenvelders nodig Wij hebben een zeer scorende spits nodig en een zeer sterker centrum speler voor op de plaats van De Vrij en een goeie rechtsbuiten graag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2014 - 11:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zeg niet dat hij een wereldtopper zal worden, maar ik geloof wel dat hij beter zal worden. Ik zou hem nog een jaartje proberen. Hij moet nu wel een keer stappen maken, overtuigender zijn, dan krijgt hij vanzelf meer uitstraling. Ik ben het ook wel met je eens dat er nog veel te leren valt, maar hij is nog steeds erg jong (voor keepersbegrippen dan hè) en omdat ik geloof dat hij wel degelijk bij de beste keepers van Nederland zal horen, vind ik dat hij eerste doelman moet blijven... Tenzij Hahn gewoon beter is natuurlijk, maar dat is logisch. Ik durf nu gerust een voorspelling te wagen dat hij over twee jaar meegaat naar het EK (ervan uitgaand dat we ons plaatsen...) heb je t WK n's naar Cillessen gekeken? die pikte werkelijk elke bal achter de verdediging op.zodat t simpel oogde.maar in werkelijkheid heeft hij tegenstanders vele kansen ontnomen. bij ons rollen die ballen alle door tot spelsituaties. waarom denk je dat Vlaar de Vrij en Bmi veel zekerder op hun benen stonden? en dat heb ik t maar over 1 onderdeeltje. Mulder is totaal ongeschikt! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Dat is het mooie van de situatie bij Feyenoord op dit moment: we hoeven Pelle niet te verkopen. Met de verkoop van andere, goed vervangbare spelers, ontvangt Feyenoord voldoende geld om verder financieel gezond te worden. Is er een gek die meer dan € 10 miljoen biedt, dan strik er om heen. Bij een lagere verkoopopbrengst is hij meer waard als we hem houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord aast op linksback Real Madrid Castilla'
Feyenoord heeft interesse in Real Madrid Castilla-verdediger Leandro Cabrera. De linksback van het tweede elftal van Real Madrid. De 23-jarige voetballer stond eerder onder contract bij Atletico Madrid. Door een clausule in het contract van de Uruguayaan bij Real Madrid Castilla mag de verdediger gratis vertrekken. Naast Feyenoord hebben ook River Plate, Parma en AS Roma interesse in de diensten van de verdediger. Laatstgenoemde lijkt de grootste kans te hebben om de voetballer aan te trekken. (Diario Bernabeu) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me niet eigenlijk. Maar goed, we zullen zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Milan zou interesse hebben in Pellè.
Feyenoordpings.nl @feyenoordpings · 6h 'AC Milan wil Koeman te slim af zijn en gaat voor Pellè' #Feyenoord: http://bit.ly/1rXa2Bz |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar