|
|
piet de paler
|
|
|
Delmao? Sol?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Drink jij veel hahahahahaah |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hij wilde vd zomer al. Salaris was geen issue. Wel zijn contract van een jaar. Hij wil volgend jaar terug. Ik heb nu en dan contact met hem.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar richting de toekomst zou ik Zeefuik als serieuze optie nemen. Zeefuik, de Vrij, Senesi, Haps... .. |
|
|
|
|
Knillis
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ben jij al dronken VVout? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht het wel toen ik het op feyenoordpings zag staan, of beter gezegd nog steeds :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het vertrek van Immers. Op zich wel een lekker gevoel om nog een keer te beleven, dat wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Knillis
|
|
|
Kalou schijnt ook weg te mogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We willen toch vooruit? Dan verbaast het mij dat er steeds oud namen komen. Ik denk hewoon een jonge spits, die in de schaduw van Nicolai kan doorgroeien ( hij komt terug daar ben ik van overtuigt ) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:We willen toch vooruit? Dan verbaast het mij dat er steeds oud namen komen. Ik denk hewoon een jonge spits, die in de schaduw van Nicolai kan doorgroeien ( hij komt terug daar ben ik van overtuigt ) Hij is al terug, maar presteert nog voor geen meter! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
geen nieuws goed nieuws??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon proberen om Kaj Sierhuis voor drie jaar vast te leggen lekkere jongen spits samen met Nicolai in de voorhoeder. Anders één uit Noorwegen, Zweden of Denemarken halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Frankrijk ? ( zat Afrikaanse spitsen ) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kalou zit op een zijspoor bij hertha bsc en mag vertrekken , ik weet het is weer een speler in zijn nadagen maar vind het wel een klasse speler die niet zou misstaan in het huidige feyenoord , geld voor een topspits is er gewoon niet dan zou dit toch een geweldige kans zijn , hij wil zelf ook graag terug naar feyenoord dat heeft hij meerdere keren aangeven in het verleden in intervieuws
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 december 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 12:10 schreef kenny het volgende:kalou zit op een zijspoor bij hertha bsc en mag vertrekken , ik weet het is weer een speler in zijn nadagen maar vind het wel een klasse speler die niet zou misstaan in het huidige feyenoord , geld voor een topspits is er gewoon niet dan zou dit toch een geweldige kans zijn , hij wil zelf ook graag terug naar feyenoord dat heeft hij meerdere keren aangeven in het verleden in intervieuws Ja dat geld voor een topspits zal er op deze manier nooit komen als je “oude” spelers blijft halen die geen restwaarde meer hebben. Beter halen we spelers als Sinisterra die gaan ons geld opleveren waarmee je wel een topper kunt halen misschien.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja dat geld voor een topspits zal er op deze manier nooit komen als je “oude” spelers blijft halen die geen restwaarde meer hebben. Beter halen we spelers als Sinisterra die gaan ons geld opleveren waarmee je wel een topper kunt halen misschien.. ben ik ook met je eens , misschien is het beter om onze jeugdopleiding eens heel goed tegen het licht te houden , waar blijven onze toptalenten ?? je zou bijna jaloers worden wat ze bij az 020 en psv voortbrengen , daar valt veel geld aan te verdienen en dat is je levensader een toptalent op de spitspositie scouten valt niet mee dat doet heel Europa al en hier worden dan ook al bedragen voor betaald waar wij niet in mee kunnen kalou is toch buiten caterogie zoals kuyt en v persie maar goed dit is voorruit lopen op de zaken misschien komt hij helemaal niet en hoeven we ons niet druk te maken of het wel of niet een goede keuze is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben NOG nooit echte toptalenten voortgebracht. Van Persie is misschien de enige. Al het andere zit daar ruim onder of VER onder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Misschien dat alleen Gini daar onder zit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vond Wijnaldum bij ons echt niet uitzonderlijk goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel van die lichting toen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als er al een lichtpuntje is ,dan weet jij het wel te doven. Zelfs op 2de kerstdag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik bedoel meer de echte doorbraak Bijv. Europees gezien ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zowel bij ons ,bij Psv Newcastle als bij Liverpool heeft hij veel waarde gebracht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Absoluut.Plus een versterking voor het nationale elftal. Ok niet iedereen boeit oranje, maar wel een feit. Daarom een topspeler die Feyenoord heeft voortgebracht. En van de rest hoor je niks meer van haha.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 16:39 schreef ar het volgende:[..] Absoluut.Plus een versterking voor het nationale elftal. Ok niet iedereen boeit oranje, maar wel een feit. Daarom een topspeler die Feyenoord heeft voortgebracht. En van de rest hoor je niks meer van haha.. Stefan de Vrij is ook een goede speler. Heeft alleen pech met de pikorde bij oranje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 16:39 schreef ar het volgende:[..] Absoluut.Plus een versterking voor het nationale elftal. Ok niet iedereen boeit oranje, maar wel een feit. Daarom een topspeler die Feyenoord heeft voortgebracht. En van de rest hoor je niks meer van haha.. Gio en de Vrij ook prima voetballers geworden. En onder deze zijn er nog wel een aantal die prima waren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AZ interesse in Lens. Laat 'm aub daarheen gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Onze Luc....of vincent janssen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hou eens op met spammen Geile |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das Boudewijn in de hoop dat iedereen de lampjes voor de topic namen uit zet. Alles voor de clicks ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2019 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja dat geld voor een topspits zal er op deze manier nooit komen als je “oude” spelers blijft halen die geen restwaarde meer hebben. Beter halen we spelers als Sinisterra die gaan ons geld opleveren waarmee je wel een topper kunt halen misschien.. Oude spelers komen alleen om hun zakken te vullen nooit halen Topper ik ben met je eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal in Duitsland 2e liga gaan kijken voor een jonge goeie scorende spits als ik Feyenoord was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord schijnt geboden te hebben |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Guidetti beste optie Lens is geen spits in een 433. Guidetti speelt en scoort toch gewoon in het Zweeds Elftal? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
|
|
|
Positivo