BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 10 juli 2014 - 21:25   quote  deeplink  
heb ik iets gemist?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juli 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2014 - 21:25 schreef van geil het volgende:
heb ik iets gemist?
PSV zet weer eigen jeugd in.
van geil
 van geil - donderdag 10 juli 2014 - 21:36   quote  deeplink  
;)
tomson
 tomson - vrijdag 11 juli 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juli 2014 - 12:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat lachen vergaat je/ons wel als hij straks ineens in een 020-shirt loopt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, al zijn er wel meer gekke dingen gebeurd in de voetballerij ...
" till i die" toch ? :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 juli 2014 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 00:15 schreef tomson het volgende:

[..]

" till i die" toch ? :)
regelen we dan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2014 - 19:27 schreef van geil het volgende:

[..]

heb je t WK n's naar Cillessen gekeken?
die pikte werkelijk elke bal achter de verdediging op.zodat t simpel oogde.maar in werkelijkheid heeft hij tegenstanders vele kansen ontnomen.
bij ons rollen die ballen alle door tot spelsituaties.
waarom denk je dat Vlaar de Vrij en Bmi veel zekerder op hun benen stonden?
en dat heb ik t maar over 1 onderdeeltje.
Mulder is totaal ongeschikt!
Joh, dat is toch appels met peren vergelijken. Oranje is een ander team met een andere speelstijl tegen andere tegenstanders in een toernooi, terwijl dat Feyenoord wekelijks speelt. Dat is een vergelijking van nul komma nul.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2014 - 20:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Milan zou interesse hebben in Pellè.

Feyenoordpings.nl ‏@feyenoordpings · 6h

'AC Milan wil Koeman te slim af zijn en gaat voor Pellè' #Feyenoord: http://bit.ly/1rXa2Bz
nou, als ze over de brug komen, is het toch prima? Maar is dat reëel dan, ac milan? Is Balotelli al vertrokken? Of moet Pellè de strijd met hem aan... Ik weet niet of ik dat wel zou doen als ik hem was. Ik zou toch kiezen voor een ploeg waar ik redelijk zeker nr.1 spits was... hij is te oud en heeft al te lang op de bank gezeten om nu wederom op de bank plaats te nemen. Dat doet hij niet, maar als Balotelli weg is.... waarom niet?
MMM
 MMM - vrijdag 11 juli 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 09:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Joh, dat is toch appels met peren vergelijken. Oranje is een ander team met een andere speelstijl tegen andere tegenstanders in een toernooi, terwijl dat Feyenoord wekelijks speelt. Dat is een vergelijking van nul komma nul.
Ik vind het helemaal geen appels met peren vergelijken.. Dat het een ander team is doet er niet toe. Andere tegenstanders is juist, sterkere tegenstanders dan waar wij tegen spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Je vergelijkt Mulder met Cillessen die een andere verdediging voor zich heeft staan in hele andere wedstrijden. Dat is toch appels met peren vergelijken?
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Laat maar
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Nou na zaterdag zal het de komende week wel duidelijk gaan worden hoe het met de transfers zit ... Dan kan Feyenoord hoop ik ook snel verder !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 juli 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je vergelijkt Mulder met Cillessen die een andere verdediging voor zich heeft staan in hele andere wedstrijden. Dat is toch appels met peren vergelijken?
Hahaha, jij wil dus zeggen dat Mulder het bij 020 beter zou doen? Laat hem dan maar gauw naar 020 gaan, kunnen wij met Feyenoord zeker kampioen worden ...
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 10:23   quote  deeplink  
de Vrij gaat voor n prikkie naar lazio
en pelle voor n prikkie naar Koeman.
dan weet je dat alvast
Bmi gaat voor twee prikkies naar Porto.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 10:24   quote  deeplink  
En ik hoor zojuist dat Mulder voor de hoofdprijs naar 020 gaat.
salemi
 salemi - vrijdag 11 juli 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Wel een interessant observatie dat Stefan de Vrij in de WK wedstrijden echt aantoonbaar veel beter speelt dan bij Feyenoord. Is het dan toch ook een kwestie van motivatie? Want hij speelt in de verdediging met dezelfde spelers als met wie hij in de competitie speelt (oa Janmaat, BMI en met Ron Vlaar gespeeld). Natuurlijk is een wedstrijd op een WK tegen pakweg Spanje of Argentinie heel anders dan bijv. RKC-uit. Maar we hebben in de Nederlandse topwedstrijden toch ook wel een 'wankele' Stefan gezien. Dat geldt trouwens ook voor BMI, die een gedeelte van het seizoen niet eens basisspeler was.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:39 schreef salemi het volgende:
Wel een interessant observatie dat Stefan de Vrij in de WK wedstrijden echt aantoonbaar veel beter speelt dan bij Feyenoord. Is het dan toch ook een kwestie van motivatie? Want hij speelt in de verdediging met dezelfde spelers als met wie hij in de competitie speelt (oa Janmaat, BMI en met Ron Vlaar gespeeld). Natuurlijk is een wedstrijd op een WK tegen pakweg Spanje of Argentinie heel anders dan bijv. RKC-uit. Maar we hebben in de Nederlandse topwedstrijden toch ook wel een 'wankele' Stefan gezien. Dat geldt trouwens ook voor BMI, die een gedeelte van het seizoen niet eens basisspeler was.
Blijkt maar weer dat Koeman geen goede psychologische vaardigheden bezit.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 11 juli 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Vlaar is een tegenhanger van de Vrij, je ziet dat dit werkt. Vlaar doet het verdedigende opruimwerk, Stefan het voetballende gedeelte. BMI moest op linksback toen we 4-3-3 speelden, maar werd vaak gewisseld. Weinig vertrouwen dus. Al ben ik zelf niet zo gecharmeerd van BMI.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Blijkt maar weer dat Koeman geen goede psychologische vaardigheden bezit.
en tactisch 0
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 11 juli 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Oh nu gaan we met z'n allen zeggen dat Koeman er niks van heeft gebakken? Grappig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 juli 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Nee niet met zijn allen.
JanM
 JanM - vrijdag 11 juli 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:
Nee niet met zijn allen.
+1908!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 juli 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:24 schreef van geil het volgende:
En ik hoor zojuist dat Mulder voor de hoofdprijs naar 020 gaat.
Tsjakka ... mooi dan. Hahaha :-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 juli 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:08 schreef van geil het volgende:

[..]

en tactisch 0
Herkenning?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:19 schreef lijdensweg het volgende:
Nou na zaterdag zal het de komende week wel duidelijk gaan worden hoe het met de transfers zit ... Dan kan Feyenoord hoop ik ook snel verder !!!
Man ga heen. Lees even wat erover gezegd werd. 020 is hierin helemaal niet aan de orde gekomen. Het ging om Cilessen in oranje...
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:31 schreef ViezeFurr het volgende:
Oh nu gaan we met z'n allen zeggen dat Koeman er niks van heeft gebakken? Grappig.
Jij bent grappig... Als je goed hebt opgelet dan weet je dat een deel van de supporters altijd haar twijfels heeft gehad. Als de resultaten beter zijn dan verwacht dan is het gepast om je mond te houden... Na zijn aangekondigde vertrek bleek al vrij snel dat het gevoel van het mislopen van het kampioenschap bij meer mensen dan alleen deze groep leeft.

Niks nieuws onder de zon dus.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 10:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha, jij wil dus zeggen dat Mulder het bij 020 beter zou doen? Laat hem dan maar gauw naar 020 gaan, kunnen wij met Feyenoord zeker kampioen worden ...
WK navelstaren? Volgens mij gaat het over de verdediging van Oranje...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Vond je hem bij ons zo slecht dan? Hij had even een mindere periode, maar sinds hij aanvoerder af is, is hij weer beter gaan spelen. Die lijn heeft hij doorgetrokken op het wk. Ik kijk er niet eens raar van op dat hij het goed doet. Die jongen weet verdomd goed wat zijn goede en ook wat zijn zwakke punten zijn... Daar kunnen anderen nog van leren, want dat kan lang niet iedereen.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Herkenning?
Ja , zie veel overeenkomsten met jou
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vond je hem bij ons zo slecht dan? Hij had even een mindere periode, maar sinds hij aanvoerder af is, is hij weer beter gaan spelen. Die lijn heeft hij doorgetrokken op het wk. Ik kijk er niet eens raar van op dat hij het goed doet. Die jongen weet verdomd goed wat zijn goede en ook wat zijn zwakke punten zijn... Daar kunnen anderen nog van leren, want dat kan lang niet iedereen.
precies! Dat geleuter....
salemi
 salemi - vrijdag 11 juli 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, zeker niet slecht en ik ben de laatste die kritiek op de Vrij zal hebben. Alleen op het WK podium vond ik hem beter. Wellicht komt het inderdaad door de taakverdeling met Ron Vlaar. Matthijsen is ook een voetballer, net als de Vrij.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Geweldig trouwens dat Boudewijn Zenden bedacht heeft dat de eerdere keeperswissel Van Gaal nu fataal is geworden. Die gast is nog te stom om recht te poepen!
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:14   quote  deeplink  
hij was stukken beter.
veel zekerder.
doorschuiven
durf
en gevaarlijk voor de goal van de tegenstander.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 12:11 schreef salemi het volgende:

[..]

Nee, zeker niet slecht en ik ben de laatste die kritiek op de Vrij zal hebben. Alleen op het WK podium vond ik hem beter. Wellicht komt het inderdaad door de taakverdeling met Ron Vlaar. Matthijsen is ook een voetballer, net als de Vrij.
Of Koeman heeft gefaald...
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 12:13 schreef Barabas het volgende:
Geweldig trouwens dat Boudewijn Zenden bedacht heeft dat de eerdere keeperswissel Van Gaal nu fataal is geworden. Die gast is nog te stom om recht te poepen!
ik moet de eerste nog tegenkomen die waterpas poept.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Boudewijn gaat het niet zijn...
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:16   quote  deeplink  
haha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 juli 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja , zie veel overeenkomsten met jou
Ha! Wel voorspelbaar.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:24   quote  deeplink  
th?&id=HN.608016444164933603&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Royston laat ook weer van zich horen
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:47   quote  deeplink  
meer en meer berichten dat pelle ons verlaat voor 8 miljoen.

dat zou werkelijk om te huilen zijn.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 11 juli 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 11:52 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij bent grappig... Als je goed hebt opgelet dan weet je dat een deel van de supporters altijd haar twijfels heeft gehad. Als de resultaten beter zijn dan verwacht dan is het gepast om je mond te houden... Na zijn aangekondigde vertrek bleek al vrij snel dat het gevoel van het mislopen van het kampioenschap bij meer mensen dan alleen deze groep leeft.

Niks nieuws onder de zon dus.
Als je kijkt welke eindklasseringen we gehaald hebben, zonder geld, zonder brede selectie, dan is dat heel knap. En uiteindelijk word je over een heel seizoen op je prestaties afgerekend, dan is een 2e plaats netjes. En al die supporters waren wel dolbij toen we in het eerste jaar meteen tweede werden. Maar achteraf zeiken is altijd al makkelijker geweest natuurlijk.

Voor jouw beeldvorming: de begroting van Ajax is bijna 2x zo groot.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 12:57 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Als je kijkt welke eindklasseringen we gehaald hebben, zonder geld, zonder brede selectie, dan is dat heel knap. En uiteindelijk word je over een heel seizoen op je prestaties afgerekend, dan is een 2e plaats netjes. En al die supporters waren wel dolbij toen we in het eerste jaar meteen tweede werden. Maar achteraf zeiken is altijd al makkelijker geweest natuurlijk.

begroting is lulkoek in deze..
je moet kijken wat er op het veld stond.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 juli 2014 - 13:06   quote  deeplink  
van een selectie die 3 jaar samen heeft gespeeld hadden we meer mogen verwachten.
nu beginnen we weer opnieuw
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 13:06 schreef hotjumper het volgende:
van een selectie die 3 jaar samen heeft gespeeld hadden we meer mogen verwachten.
eens.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 11 juli 2014 - 13:23   quote  deeplink  
neuer_getty_04_45039_p880722.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 juli 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 13:06 schreef hotjumper het volgende:
Met de juiste keeper was het zeker 2 keer gelukt om kampioen te worden ... maar helaas heeft het niet zo mogen zijn !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 12:57 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Naar begrotingen heb ik NOOIT gekeken, alleen naar de kwaliteit
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 juli 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 13:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met de juiste keeper was het zeker 2 keer gelukt om kampioen te worden ... maar helaas heeft het niet zo mogen zijn !!!
daar ben ik t wel mee eens.
van geil
 van geil - vrijdag 11 juli 2014 - 14:02   quote  deeplink  
ik ook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 11 juli 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 13:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als Pellè er vier meer ingeschoten had waren we misschien ook wel kampioen geweest, maar meneer was wederom een paar wedstrijden geschorst... zeker de fout van Mulder? En dat Immers veel kansen mistte, ligt ook aan Mulder.... ? Lekker kort door de bocht dat het alleen maar aan Mulder ligt....

Kijk alle wedstrijden nog maar een keer na... Hij heeft ons per saldo geen punten gekost.... Nu moet hij doorgroeien naar een keeper die zeven punten per seizoen pakt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0526111