BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 10 januari 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:09 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Net zo als met Tapia, ook een grote dure miskoop
Zoals ik in zijn topic al zij, hier zou ik na een jaartje Rangers nog eens op terug willen komen als dat door gaat, waarom dit is gegroeid.
Positivo
 Positivo - vrijdag 10 januari 2020 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 09:50 schreef kenny het volgende:

[..]

en jij vind dat troost het zo goed gedaan heeft ? je praat jezelf tegen
Troost heeft gedaan wat Stam gevraagd heeft of niet?
pat
 pat - vrijdag 10 januari 2020 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 06:51 schreef Positivo het volgende:
Dick blijft en Kuyt wordt de opvolger een hele goede ontwikkeling. grote kans dat Burger de positie van Fer gaat overnemen ook dat juich ik toe , die Burger kan wel wat voor zoon grote gozert vind ik hem behoorlijk technisch kan mij dat uitkap doelpunt nog herinneren en wat meer technische hoogstandjes. Fer is echt niet fit meer Narsingh we weten het niet maar maakt ook geen grootste indruk. Karsdorp is drama met zijn blessures vanaf nu of jeugd of fitte spelers kopen. Nu zijn we weer bezig met allerlei oudere twijfelaars aan het huren voor de spits positie. Stop daarmee koop een speler en neem een voorschot op volgend jaar hoeft niet eens een spits te zijn Sini kan ook aardig uit de voeten als valse spits. Mijn suggestie zijn Nakamura alweer ja die MOET naar Feyenoord, Venema op een zijspoor geraakt of die snelle jongen van Heereveen.
Oh oh ik lees hier wel wat dingen die wij ons echt niet kunnen permiteren
Positivo
 Positivo - vrijdag 10 januari 2020 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 11:50 schreef pat het volgende:

[..]

Oh oh ik lees hier wel wat dingen die wij ons echt niet kunnen permiteren
Mwah om te verdienen investeren die Jappanner gaat anders naar 020 of PSV.
pat
 pat - vrijdag 10 januari 2020 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 11:54 schreef Positivo het volgende:

[..]

Mwah om te verdienen investeren die Jappanner gaat anders naar 020 of PSV.
nee nakamura speelt tot 2022 bij twente, is 9 ton waard en dus zal die 3 tot 6 miljoen moeten kosten twente kennende... is geen geld voor, daarnaast is hij een linksbuiten.

daar zie ik ook een grote fout bij jou denkwijze, in dit eltal moeten we uit de kracht spelen van de spelers. dat doe je door ze daar te zetten waar ze het graagste spelen... sinistera als valse spits is dat dus niet. juist daarom is dick op zoek naar een spits, ook deze nakamura is het niet met azarkan, summervile, larsson, sinistera, berghuis en narsign (toure en nog wat talenten) daar hebben we er zat voor.

en venema en die snelle jongen van heerenveen? jij bedoeld toch niet kay sierhuis??? die namen mag je nieteens noemen als je het hebt over "het voorschot op volgend seizoen.

dick die blijf en dirk die hem opvlogd, ik weet het niet hoor... ik denk niet dat er zo gedacht wordt en dat hoop ik ook niet, dick blijven wel. ik gun hem een jaar europaleage maar kuyt hoofdtrainer nu? doen alleen de lage clubjes... willem2 misshien?

ik lees je en begrijp sommige dingen wel maar ik snap er werkelijk geen snars van.
het is wat meer met emotie geschreven krijg ik het idee, wanhopig op zoek...
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 11:48 schreef Positivo het volgende:

[..]

Troost heeft gedaan wat Stam gevraagd heeft of niet?
inzake kelly wel , de rest was zijn keuze en wat jij al zij niet goed genoeg dus zijn het verkeerde keuzes dus heeft troost het niet goed gedaan toch ? alleen senesi is een versterking gebleken de rest niet
pat
 pat - vrijdag 10 januari 2020 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 12:43 schreef kenny het volgende:

[..]

inzake kelly wel , de rest was zijn keuze en wat jij al zij niet goed genoeg dus zijn het verkeerde keuzes dus heeft troost het niet goed gedaan toch ? alleen senesi is een versterking gebleken de rest niet
en Fer is weldegelijk een versterking, kelly verdienen we geld op...
ie is mwaw
senisi = top
geertruida breekt door
Tapia is wakker (ten minste buiten het veld:) )
Narsign heeft zijn waarde voor helemaal niks. (scoorde er toch al een paar ondanks niet fit)

zo erg is het toch weer niet als je dit vergelijkt met het laatste half jaar van van geel?
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 12:59 schreef pat het volgende:

[..]

en Fer is weldegelijk een versterking, kelly verdienen we geld op...
ie is mwaw
senisi = top
geertruida breekt door
Tapia is wakker (ten minste buiten het veld:) )
Narsign heeft zijn waarde voor helemaal niks. (scoorde er toch al een paar ondanks niet fit)

zo erg is het toch weer niet als je dit vergelijkt met het laatste half jaar van van geel?
je schets het wel erg positief ,
fer is nog steeds niet de fer zoals hij was , is te hopen dat hij fitter gaat worden en blijf

senesi is een goede aankoop maar afwachten hoe goed hij gaat worden

Geertruida is nog niet goed genoeg voor feyenoord , het had beter geweest om hem afgelopen jaar en dit te verhuren , stond stil doordat er geen jong feyenoord elftal was

tapia blijft zelfde fouten herhalen , hier had afscheid van genomen moeten worden afgelopen zomer

narsingh in goede doen is een aardige voetballer niks bijzonder ook in zijn psv tijd geen hoogvlieger , zonde van het geld als je berghuis al hebt op rechts

er zijn onder troost teveel twijfel voetballers aangetrokken wat zijn voorganger v geel ook jaren heeft gedaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door kenny --
Kromme
 Kromme - vrijdag 10 januari 2020 - 13:28   quote  deeplink  
Volgens mij gebeuren er nu best een aantal dingen waar we blij mee kunnen zijn. Tapia lijkt onderweg naar Schotland, Kelly is onderweg naar Oxford (helaas nog niet definitief?), Ayoub zit al bijna op een vliegtuig (waarheen eigenlijk?) en er wordt al voorgesorteerd op een selectie zonder Vermeer (dure jongen), Scharie (overbodig) en een aantal twijfelaars uit onze eigen jeugd worden in de verhuur gezet. Wat mij betreft mag Wouter Burger wel gewoon bij het eerste blijven, en misschien kunnen Hall en/of Hendriks ook wel aansluiten bij de selectie. Na de zomer kunnen we kostenloos af van Karsdorp (jammer, maar helaas teveel blessures), Narsingh (gewoon niet goed genoeg) en Fer (ook jammer, maar haalt net niet het niveau wat wij nodig hebben).

Ik denk dat we volgend jaar nog een 'bouwjaar' moeten accepteren, met de volgende namen in de basis: Bijlow; Geertruida, nieuwe RCV, Senesi, Malacia; Kökcü, Burger, Toornstra; Sinisterra, nieuwe spits, Berghuis. Waarbij je moet hopen dat Orrie en Stevie gewoon blijven. Nieuwe RCV zou ik zo 1-2-3 niet weten, maar Guidetti in de spits zie ik persoonlijk wel zitten. Is dan 28, dus heeft nog minimaal 4 goede jaren in zich. Is goed voor de groep, is bewegelijk, redelijk balvast en heeft voor de Nederlandse competitie genoeg kwaliteit. Als je hem nú haalt, kan ie volgend seizoen onze eerste spits zijn.

Kokorin = misdadiger. Te lang niet gespeeld. Niet doen.
Van Wolfswinkel = onzeker of ie zijn niveau weer kan halen. Niet doen.
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 13:28 schreef Kromme het volgende:
Volgens mij gebeuren er nu best een aantal dingen waar we blij mee kunnen zijn. Tapia lijkt onderweg naar Schotland, Kelly is onderweg naar Oxford (helaas nog niet definitief?), Ayoub zit al bijna op een vliegtuig (waarheen eigenlijk?) en er wordt al voorgesorteerd op een selectie zonder Vermeer (dure jongen), Scharie (overbodig) en een aantal twijfelaars uit onze eigen jeugd worden in de verhuur gezet. Wat mij betreft mag Wouter Burger wel gewoon bij het eerste blijven, en misschien kunnen Hall en/of Hendriks ook wel aansluiten bij de selectie. Na de zomer kunnen we kostenloos af van Karsdorp (jammer, maar helaas teveel blessures), Narsingh (gewoon niet goed genoeg) en Fer (ook jammer, maar haalt net niet het niveau wat wij nodig hebben).

Ik denk dat we volgend jaar nog een 'bouwjaar' moeten accepteren, met de volgende namen in de basis: Bijlow; Geertruida, nieuwe RCV, Senesi, Malacia; Kökcü, Burger, Toornstra; Sinisterra, nieuwe spits, Berghuis. Waarbij je moet hopen dat Orrie en Stevie gewoon blijven. Nieuwe RCV zou ik zo 1-2-3 niet weten, maar Guidetti in de spits zie ik persoonlijk wel zitten. Is dan 28, dus heeft nog minimaal 4 goede jaren in zich. Is goed voor de groep, is bewegelijk, redelijk balvast en heeft voor de Nederlandse competitie genoeg kwaliteit. Als je hem nú haalt, kan ie volgend seizoen onze eerste spits zijn.

Kokorin = misdadiger. Te lang niet gespeeld. Niet doen.
Van Wolfswinkel = onzeker of ie zijn niveau weer kan halen. Niet doen.
mee eens , op guidetti na dan , en inderdaad kokorin buiten dat het een boef is heeft sinds 2018 geen wedstrijd meer gespeeld eer dat die weer wedstrijd fit is zit het seizoen erop

wolfwinkel gaat wel weer fit worden maar blijf dat goed gaan met zijn hoofd , is een spits dus moet veel kunnen koppen of dat nog samen gaat ??
analist
 analist - vrijdag 10 januari 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Armoe weer troef. Advocaat krijgt te veel inspraak in het aan en verkoop beleid. Kuijt wordt de hemel ingeprezen doch nog niks gepresteerd als trainer. Stop toch eens met dat amateurisme. Kijk naar jonge spelers. Ik heb al eerder, maanden en jaren een groot aantal jonge spelers genoemd. Maar bij feijenoord leunt men weer op bepaalde mensen, nu advocaat etc. Jammer, gaat weer niks worden.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 januari 2020 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 16:00 schreef analist het volgende:
Armoe weer troef. Advocaat krijgt te veel inspraak in het aan en verkoop beleid. Kuijt wordt de hemel ingeprezen doch nog niks gepresteerd als trainer. Stop toch eens met dat amateurisme. Kijk naar jonge spelers. Ik heb al eerder, maanden en jaren een groot aantal jonge spelers genoemd. Maar bij feijenoord leunt men weer op bepaalde mensen, nu advocaat etc. Jammer, gaat weer niks worden.
Er heeft nog niemand getekend deze transferperiode. Knap dat je dan nu al weet dat Dick het verpest heeft.
Kromme
 Kromme - vrijdag 10 januari 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Kom op, joh! Niet zo negatief doen. Ik ben wel met je eens dat Advokaat niet de allerbeste oplossing is voor de langere termijn, en ik ben ook met je eens dat het wel erg opportuun is om Kuijt al direct naar het eerste elftal te schuiven als potentiele hoofdtrainer. Maar het kan zeker geen kwaad om Dirrekie een jaartje mee te laten kijken met Advokaat. Die man heeft wel iets waardoor spelers blijkbaar toch beter gaan presteren. Met het oog op de jeugdopleiding en de doorstroom van jeugd naar het eerste is Dirk ook niet verkeerd om als assistent mee te laten lopen. Want daar is Dickie niet van.

Dus het is ook te begrijpen dat nu de eerste berichten over verhuur van jeugd naar buiten komen. Wouter Burger mag nu verhuurd gaan worden, volgens het laatste nieuws. Dat vind ik op zich jammer, maar als ze de goede club uitkiezen (niet Dordrecht dus) dat krijg je misschien over een half jaar een betere speler terug. Zo'n verhuur is meestal wel goed voor de ontwikkeling.

En als Dickie inderdaad nog een jaar blijft, wat niet onwaarschijnlijk is, dan is het voor El Bouchataoui en Azarkan ook beter als ze verhuurd worden. Want dan gaan ze niet veel spelen bij Feyenoord. Ook is de instroom in de voetbal-pyramide nog niet geregeld, dus voor nu is het beter dat ze gaan. Ze hebben allemaal langlopende contracten, dus je raakt ze niet gelijk kwijt.

Dan zou je over anderhalf jaar een nieuwe trainert moeten hebben (niet Kuijt, dat zou te vroeg zijn) en die kan dan hopelijk met een groep 'gelouterde' eigen talenten aan de slag kunnen. Ik heb al eerder de naam van Andries Jonker geopperd, maar daar lijkt geen applaus voor te komen. Veel misplaatst anti 020 sentiment enzo. Maar ook Kees van Wonderen is sinds kort op zoek naar een baan als hoofdtrainer. Dat zou ik wel aandurven. Heeft een paar jaar als assistent gewerkt bij het Nederlands Elftal. Ik zou hem nu al voor 2021 vastleggen en hem nu intern klaarstomen als assistent bij Dickie. Kees heeft nog geen lang CV, maar is wel een uitermate goede tacticus (vond ik, toen hij bij ons speelde) en snapt waar het in de top om draait. En hij heeft veel goodwill bij de fans.
VVout
 VVout - vrijdag 10 januari 2020 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 16:33 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Er heeft nog niemand getekend deze transferperiode. Knap dat je dan nu al weet dat Dick het verpest heeft.
Haha, niet alleen dat. Het zou ook lekker zijn als Feyenoord Europees mee doet volgend jaar en dit jaar misschien nog de beker zou kunnen pakken.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 januari 2020 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 17:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Haha, niet alleen dat. Het zou ook lekker zijn als Feyenoord Europees mee doet volgend jaar en dit jaar misschien nog de beker zou kunnen pakken.
Beker kan alleen met gele gunstige loting wat worden, daar verwacht ik weinig van. Gaat echt om de plek op de ranglijst, vierde zou knap zijn.
VVout
 VVout - vrijdag 10 januari 2020 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 17:20 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beker kan alleen met gele gunstige loting wat worden, daar verwacht ik weinig van. Gaat echt om de plek op de ranglijst, vierde zou knap zijn.
Alles kan zolang je er niet uit legt. Je gaat je er nu toch al niet bij neer leggen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 januari 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 17:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Alles kan zolang je er niet uit legt. Je gaat je er nu toch al niet bij neer leggen.
Nee zeker niet. Maar de kortste route naar EL zou ik 't voor ons niet wilen noemen.
VVout
 VVout - vrijdag 10 januari 2020 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 17:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Maar de kortste route naar EL zou ik 't voor ons niet wilen noemen.
Daar is een hoop geloof voor nodig laat maar zeggen ;)
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
ben het grotendeels helemaal met je eens
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 januari 2020 - 21:57   quote  deeplink  
Elia op weg naar Argentinië haha
Positivo
 Positivo - zaterdag 11 januari 2020 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 21:57 schreef MightyAce het volgende:
Elia op weg naar Argentinië haha
Ja zal hem ff bellen
van geil
 van geil - zaterdag 11 januari 2020 - 11:00   quote  deeplink  
Denk dat er komende week wel wat dingetjes gaan gebeuren.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 11 januari 2020 - 11:57   quote  deeplink  
Elia mooi laten gaan heeft een mooie tijd gehad bij Feyenoord nooit meer terug halen.
pat
 pat - zaterdag 11 januari 2020 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 16:39 schreef Kromme het volgende:

[..]

Wouter Burger mag nu verhuurd gaan worden, volgens het laatste nieuws. Dat vind ik op zich jammer, maar als ze de goede club uitkiezen (niet Dordrecht dus) dat krijg je misschien over een half jaar een betere speler terug.
ik hoor heel veel positiefs over burger maar in de voorbereiding EN de invalbeurten onder stam was hij erg ongelukkig. sterker nog, hij vertraagde het spel netzo als de taap dus zijn kijk en snelheid van denken is er niet. waarom is iedereen zo voor deze burger? ik zie een middenmoot speler die we misschien voor 1 miljoen kunnen verkopen aan willem 2 ofzo...

waar zie ik de dingen niet die jullie wel zien?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 januari 2020 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 11:59 schreef pat het volgende:

[..]

ik hoor heel veel positiefs over burger maar in de voorbereiding EN de invalbeurten onder stam was hij erg ongelukkig. sterker nog, hij vertraagde het spel netzo als de taap dus zijn kijk en snelheid van denken is er niet. waarom is iedereen zo voor deze burger? ik zie een middenmoot speler die we misschien voor 1 miljoen kunnen verkopen aan willem 2 ofzo...

waar zie ik de dingen niet die jullie wel zien?
Iedereen? Overdreven.
Maar dan nog: jongen is 18 jaar, is 1 van de weinige jeugdigen met fysiek en nog volop in ontwikkeling.
Niet meteen afschrijven. Zijn we al zo goed in.
pat
 pat - zaterdag 11 januari 2020 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iedereen? Overdreven.
Maar dan nog: jongen is 18 jaar, is 1 van de weinige jeugdigen met fysiek en nog volop in ontwikkeling.
Ik schrijf hem zeker niet af hoor maar wat zie ik niet?
Ik vind hem vrij traag in ze acties en hij lijkt aanvallend met de truckjes maar is volgens mij verdedigend opgesteld
pat
 pat - zaterdag 11 januari 2020 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iedereen? Overdreven.
Ik vind hem vrij traag in ze acties en hij lijkt aanvallend met de truckjes maar is volgens mij verdedigend opgesteld
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 januari 2020 - 13:03   quote  deeplink  
Dick zegt ook gewoon dat ie elke week moet spelen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 januari 2020 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 13:03 schreef pat het volgende:

[..]

Die traagheid herken ik, maar het hielp niet dat ie ook nog eens in een zeer moeizaam draaiend team speelde. Kreeg het idee dat ie van alles wilde oplossen en daarmee zichzelf in de weg zat.
pat
 pat - zaterdag 11 januari 2020 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 13:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die traagheid herken ik, maar het hielp niet dat ie ook nog eens in een zeer moeizaam draaiend team speelde. Kreeg het idee dat ie van alles wilde oplossen en daarmee zichzelf in de weg zat.
daar heb je een punt, heb ik niet meegenomen. dat was ook in het begin, idereen wilde die ene beslissende paas geven om belangrijk te zijn... als dat het is dan maakt het niet uit, das jeugidheid... vond em trouwens tegen dortmund best aardig maar meer dan dat ook niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2020 - 14:41   quote  deeplink  
Burger doet mij denken aan Gustafsonen Bruins ,goede spelers met mooie acties .
Maar doen alles op 1 snelheid ,voordeel van Burger is dat hij wel al iets van een niet
over mijn lijk mentaliteit heeft.
Hoopte dat hij verhuurd zou worden aan Ado maar helaas.
Moet echt zijn minuten ergens gaan krijgen.
pat
 pat - zaterdag 11 januari 2020 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 14:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Burger doet mij denken aan Gustafsonen Bruins ,goede spelers met mooie acties .
Maar doen alles op 1 snelheid ,voordeel van Burger is dat hij wel al iets van een niet
over mijn lijk mentaliteit heeft.
Hoopte dat hij verhuurd zou worden aan Ado maar helaas.
Moet echt zijn minuten ergens gaan krijgen.
ja mij eigenlijk ook, toen ik de vorige comment schreef dacht ik al aan gustafson... goed bij utrecht, jong genoeg om goed te worden bij ons???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 14:50 schreef pat het volgende:

[..]

ja mij eigenlijk ook, toen ik de vorige comment schreef dacht ik al aan gustafson... goed bij utrecht, jong genoeg om goed te worden bij ons???
Hij moet speeltijd krijgen op eredivisie niveau ,daarna kan hij gewogen worden.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 11 januari 2020 - 15:02   quote  deeplink  
Die Burger is typisch zo'n speler die nu nog net iets te kort komt, en dus meters moet maken bij een andere club... Stilstaan is achteruitgaan op die leeftijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 januari 2020 - 01:00   quote  deeplink  
https://twitter.com/Mercato_FR_/status/1216130000040157185

De volgende die met Feyenoord in verband wordt gebracht. Sébastien Corchia. Zou met Feyenoord onderhandelen in een deal van 2,5 miljoen. Rechtsback, Fransman, Sevilla (verhuurd aan Espanyol, 29. Heeft 1 interland achter zijn naam. En is de rest van het seizoen geblesseerd.

Lijkt me onzin dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2020 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Contract loopt af, dus zou wel voor volgend seizoen kunnen zijn.
Sevilla heeft optie tot koop, doen ze vast niet.
Was ooit 7,5 miljoen waard
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2020 - 09:39   quote  deeplink  
Wouter Burger geeft in gesprek met Rijnmond aan dat hij zich niet te groot zou voelen voor de Keuken Kampioen Divisie en verder kijkt dan alleen mogelijke nieuwe clubs in de Eredivisie. "Ik hoef niet sowieso naar een eredivisie club. Ik moet heel goed gaan kijken welke clubs er komen en welke clubs goed voor mij zouden zijn. Daarin moet ik keuzes gaan maken. Het is niet zo dat ik zeg dat ik per se naar de Eredivisie wil of dat clubs te slecht zijn voor mij. Eerst maar eens kijken welke clubs er gaan komen en dan goed overwegen wat de beste keuze is", aldus Burger.
windoweyes
 windoweyes - zondag 12 januari 2020 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 01:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
https://twitter.com/Mercato_FR_/status/1216130000040157185

De volgende die met Feyenoord in verband wordt gebracht. Sébastien Corchia. Zou met Feyenoord onderhandelen in een deal van 2,5 miljoen. Rechtsback, Fransman, Sevilla (verhuurd aan Espanyol, 29. Heeft 1 interland achter zijn naam. En is de rest van het seizoen geblesseerd.

Lijkt me onzin dus.
Daar komt bij dat Janmaat het volgende seizoen waarschijnlijk transfervrij over te nemen is. Dan zou ik toch nog even wachten.
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 10:14 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Daar komt bij dat Janmaat het volgende seizoen waarschijnlijk transfervrij over te nemen is. Dan zou ik toch nog even wachten.
Dat lijkt me ook een zekere zaak inderdaad. Moet dan alleen wel een jonge talentvolle rb bij. Karsdorp zien we niet meer terug een over Geert heb ik genoeg gemopperd, die kan daar niet spelen.
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2020 - 10:48   quote  deeplink  
Ar staat op met een harde plasser, een of andere journalist heeft El opgegraven.
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2020 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 10:48 schreef van geil het volgende:
Ar staat op met een harde plasser, een of andere journalist heeft El opgegraven.
Die zal wel bij Fc Duitsland gaan afsluiten
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2020 - 11:46   quote  deeplink  
Hearing that Feyenoord wants to join the race for 20-year Slovakian striker Robert Bozenik, who is also being chased by HSV and CSKA. The Central European talent reportedly wants to leave MSK Zilina this winter.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2020 - 12:00   quote  deeplink  
Mikkel Damsgaard Overigens ook
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 12 januari 2020 - 13:14   quote  deeplink  
Kökcu heeft enorm veel geleerd dit seizoen omdst hij veel speelt. Dat ze nu zeggen dat hij onder Advocaat opbloeit is flauw 't.o.v. Stam, want Advocaat heeft te maken met een Kökcu die al heel geleerd heeft door te vallen en weer op te staan, terwijl de Kökcu onder stam pas voor het eerst de kans kreeg te vallen en op te staan. Heerlijk voetballertjetrouwens, maar hij moet nog wel leren dat je soms een duel juist niet moet aan gaan.

Burger wordt nu al afgeserveerd door menigeen, terwijl hij nooit een langere tijd achter elkaar heeft mogen spelen. Hij heeft de kans te mogen vallen en weer opstaan nog niet gehad. Het lijkt mij dan ook oneerlijk hem nu al af te serveren. Laat hem eerst naar eens een jaartje ergens boven in de JL of in de ED ervaring opdoen. Ik denk bijvoorbeeld aan Twente. Daar kunnen ze wel een sterke middemvelder gebruiken.

Overigens hoor ik de naam van Jon-Dahl Tomasson nooit als trainer. Hij loopt inmiddels al een paar jaar mee als (assistent-) trainer. Hij zegt eigenlijk altijd goede dingen over het spelletje, dus ik zou hem wel eens aan het werk willen zien. Laat hem nu maar even wat extra ervaring opdoen in Zweden en haal hem dan maar op Feyenoord....
Frstu
 Frstu - zondag 12 januari 2020 - 13:37   quote  deeplink  
ADO of Go Ahead voor Burger. Inderdaad wordt hij te vroeg afgeschreven. Hij heeft een jeugdige geldingsdrang waardoor hij de bal ongeveer bij Vermeer wil ophalen. In de jeugd speelt hij veel relaxter. Voor een lange speler heeft hij een goede techniek. Hij kan echt meer met een bal dan dat iedereen van zo'n slungelige speler verwacht.

ADO of Go Ahead.

Bij ADO zal hij op de bank komen, denk ik. Of hij moet voor de nummer tien positie gaan (vertrek El Khayati). Ik denk dat hij dat dit kan. Hij heeft een goed schot. Het zou ook wel grappig zijn als hij met Immers samen gaat spelen. En ADO past wel bij hem.

Maar als hij niet aan spelen toekomt (zekerheid op speelminuten).. Dan gewoon Go Ahead. Wekelijks tegen sterkere spelers aan de bak. En tegen jong ajax en jong psv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2020 door Frstu --
ar
 ar - zondag 12 januari 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 10:48 schreef van geil het volgende:
Kun je moeiteloos inpassen.
Maar heeft zelfkennis. Feyenoord moet door, dus hij zal wel bij nepbayern afsluiten, wat Ace ook zegt.
ar
 ar - zondag 12 januari 2020 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:
Mikkel Damsgaard Overigens ook
Dat lijkt me wel wat.
Goede pass, slimme spelert
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Bezenik
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2020 - 18:46   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=51300&abbr=fr12
kenny
 kenny - zondag 12 januari 2020 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 16:21 schreef ar het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat.
Goede pass, slimme spelert
mij ook , ben bang dat hij niet gaat komen kostprijs 5milj en dat heeft feyenoord niet , die Slowaakse spits lijkt mij ook wel erg goed , groot sterk snel en techniek , wordt wel vrolijk van zulk soort namen het tekent dat arnesen beschikt over een uitgebreid scoutings netwerk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.4585919