|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, je moet hem gewoonfrank noemen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat is dat 020 is dat een schoonmaakmiddel Nee dat heeft onze Dirk gedaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: gewoonfrank of frank?
Mag f. Arneuzen ook? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dirk was een echte leider. Heeft het allemaal alleen moeten doen. Dan ben je al snel leider. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Frankie regelt dat wel, komt goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik zou gewoon Frankie blijven typen, dat irriteert het meest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als er geen spits uit het buitenland komt, waarom Sierhuis van Groningen niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Omdat Arnesen een buitenlands netwerk heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Morgen geht's los. De nieuwe td zet dan zijn naam met een nieuwe spits. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of z'n klok loopt een kwartier voor. Het is nu 16.24u |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Nee, om 16:30uur is het altijd Spits!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ja, zelfs in Groningen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, Martinitorenspits. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dit raakt me als een mes in m'n hart. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor mij is Kaj Sierhuis welkom, zou een zeer goeie versterking zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welnee die is niet goed genoeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Joh beter van Henk ,dan iemand met zijn volle verstand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies, daarom zit jij hier ook. En ar en al die anderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat de meeste onder ons nog gewoon neuken hoor Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, gewoon neuken? Wat saai. Hahaha! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Teleurstelling of is er een aanleiding? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat als t gebeurt was, was t al klaar. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Zo kennen we er nog wel een paar. Het zal wel eind januari worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met het vertrek van Vermeer komt er 5 ton vrij . Nu nog proberen Jan Arie ,Ayoub en vooral Tapia te lozen. Sam Sam is ook nog een optie.En van Beek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat niet gebeuren, die gaan allemaal nog ff t handje ophouden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is wel een probleem bij ons ja. Bij andere clubs speelt dat minder lijkt het. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zet een streep onder de wintertransfers en doe het maar met deze selectie kampioen word je toch niet en vaak blijken het paniekaankopen gewoon zo verder gaan. Scouting richten op het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij kun je ook beter rekening houden met dat er niemand komt en niemand meer gaat. Verwachting is uitgestelde teleurstelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bozenik 5 miljoen. Helaas dus |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor niets gaat de zon op, die zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. Vind 5 miljoen nog schappelijk als ik mijn Slowaakse medewerkers mag geloven. Deze jongens gaan er namelijk gewoon voor als ze het nest verlaten, dat zit ze in hun bloed nog. Hij zou er zomaar 50 waard kunnen worden als zijn talent op zijn plaats valt. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Helemaal mee eens. 20 jarig international(ook als is het "maar" Slowakije) voor 5 miljoen is eigenlijk een koopje. Een spits van een subtopper in Nederland kost al meer |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Ook bij Feyenoord moeten we een andere standaard krijgen. Spelers van 5-6 miljoen zijn geen uitzonderingen. De enige manier om te overleven is eigen jeugd of jeugdige spelers kopen en hopen dat ze zichzelf ontwikkelen. Kijk wat de laatste jaren de aankopen opgeleverd hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2020 - 08:21 schreef brettemerton het volgende:Helemaal mee eens. 20 jarig international(ook als is het "maar" Slowakije) voor 5 miljoen is eigenlijk een koopje. Een spits van een subtopper in Nederland kost al meer Maar we hebben t niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan is het triest dat je voor de media verkondigd dat je voor 2 versterkingen op zoek bent, kan me niet voorstellen dat Arnesen z'n plaat voor zijn kop heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee versterkingen maar ze mogen niets kosten. Zoals elk jaar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad jammer , gaat niet lukken er is geen stuiver om te investeren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2020 - 06:45 schreef Positivo het volgende:Zet een streep onder de wintertransfers en doe het maar met deze selectie kampioen word je toch niet en vaak blijken het paniekaankopen gewoon zo verder gaan. Scouting richten op het nieuwe seizoen. zo denk ik er eigenlijk ook wel over , er is geen geld en het salaris plafon is bereikt , dit jaar is verloren ga beleid en visie voeren en ga gericht scouten voor volgend jaar , liever spelers voor de lange termijn die gaan opbrengen dan voor de korte termijn om advocaat te pleasen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 januari 2020 - 08:21 schreef brettemerton het volgende:Helemaal mee eens. 20 jarig international(ook als is het "maar" Slowakije) voor 5 miljoen is eigenlijk een koopje. Een spits van een subtopper in Nederland kost al meer blijft toch nog een gok ondanks 5 milj , deze jongen heeft nog weinig laten zien waardoor er weinig interesse is in hem door de topclubs , blijft een vraagteken of hij het ook kan op een hoger niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo