BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 16 januari 2020 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 17:18 schreef Positivo het volgende:
Na het weekend ? Kunnen we weer een mishuur of koop welkom heten.
Ho ho, laat onze nieuwe technische baas ons nou maar eens verassen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 17:18 schreef Positivo het volgende:
Na het weekend ? Kunnen we weer een mishuur of koop welkom heten.
Ik voorspel dat er niets verandert. Hooguit wat ballast wat vertrekt
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 17:58   quote  deeplink  
Als het geen daadwerkelijke verbetering is hoeft er ook niets te komen.
Hadden ze het zomer 2019 maar moeten doen.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 18:02   quote  deeplink  
Waarvan ?
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 18:02   quote  deeplink  
Pi-air junior ophalen, kost maar twee ton.
Dat gaat er een worden.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 16 januari 2020 - 18:03   quote  deeplink  
Van die amerikaanse investeerder waar ze mee kwamen...gebakken lucht..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:02 schreef van geil het volgende:
Waarvan ?
In de zomer is de keuze breder.
Enne, je doet Vente weg, je reservespits.
Eerst vastleggen van 1 en daarna de ander verkopen. Logischer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Er is geen geld, alleen maar hoop
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 18:56   quote  deeplink  
Standaard riedel:
Feyenoord interesse in speler
Club vraagt opeens super veel geld
Andere clubs uit top competities hebben ook interesse
Speler tekent bij 1 of andere club in een C-competitie

Je hoort er nooit meer wat van
ar
 ar - donderdag 16 januari 2020 - 19:02   quote  deeplink  
Senesi was eigenlijk ook wel een verrassing.
Die was in het begin ook te duur bevonden.
Er is wat geld, plus wat ruimte in salaris huishouding nu
Wie weet.
van geil
 van geil - donderdag 16 januari 2020 - 19:34   quote  deeplink  
We hebben nog even
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 januari 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:
Er is geen geld, alleen maar hoop
Geen geld? Is dat nou wel zo?
van Wolfswinkel was bv. toch de optie waar ze voor gingen in zomer 2019?
Ik ga er van uit dat er nog wel geld ligt, maar eerste spelers uit de salarishuishouding moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2020 door FR-Henk --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 16 januari 2020 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:
Standaard riedel:
Feyenoord interesse in speler
Club vraagt opeens super veel geld
Andere clubs uit top competities hebben ook interesse
Speler tekent bij 1 of andere club in een C-competitie

Je hoort er nooit meer wat van
Brentford wil Bosenik ook lopen, dus wellicht krijg je gelijk...
MMM
 MMM - donderdag 16 januari 2020 - 21:10   quote  deeplink  
Als ik zie welke clubs Bozenik nog meer willen hebben vraag ik me af of hij wel wat is..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 21:10 schreef MMM het volgende:
Als ik zie welke clubs Bozenik nog meer willen hebben vraag ik me af of hij wel wat is..
Dat heeft met de Liga te maken
De echte grote clubs blijven nog weg
Nicotti
 Nicotti - donderdag 16 januari 2020 - 22:09   quote  deeplink  
Ik zie een hoop namen voorbij komen, speler die zo op de korrel zouden hebben om te huren.

Nu vraag ik me af, wat het nut is om een speler in de huidige situatie te huren?
Twee punten achter op Willem II, die gaan het sowieso niet zo goed doen als de eerste seizoenshelft
Drie punten achter op PSV, zie weinig veranderingen deze winter, dus zullen wel meer potjes gaan verliezen
En dan sla ik AZ en Ajax maar over, want die zijn weg.

Dick hoopt op een soort Guidetti binnen te halen op huur, deze zul je waarschijnlijk het volledige salaris moeten betalen (4 maanden lang) speler doet het goed en schiet er 10/15 in.
Daar ga je Willem II mee voorbij en dan zal het er omhangen of je PSV voorbij kan, dus je kunt hoogstens derde worden EL of vierde en je moet playoffs spelen
Speler gaat weg incl. 4 maanden salaris en de speler wordt 2 jaar later voor 15/20 miljoen verkocht, zien wij niks van.
Ik snap dat er geen geld is om spelers te kopen, maar huren vind ik weggegooid geld, als je weet dat je max 3e/4e kunt worden en naar mijn idee kan Dick met de huidige selectie ook 3e/4e worden.

Hij loodste zijn ploeg ongeslagen van de twaalfde naar de vijfde plaats op de ranglijst en naar de achtste finale van het KNVB-bekertoernooi. Alleen AZ pakte in de Eredivisie een punt meer dan Feyenoord sinds zijn aanstelling.
Is het echt nodig om onnodig geld uit te geven?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 januari 2020 - 22:16   quote  deeplink  
Er komt niks
Nicotti
 Nicotti - donderdag 16 januari 2020 - 22:19   quote  deeplink  
Dan is het goed
MightyAce
 MightyAce - donderdag 16 januari 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 22:09 schreef Nicotti het volgende:
Ik zie een hoop namen voorbij komen, speler die zo op de korrel zouden hebben om te huren.

Nu vraag ik me af, wat het nut is om een speler in de huidige situatie te huren?
Twee punten achter op Willem II, die gaan het sowieso niet zo goed doen als de eerste seizoenshelft
Drie punten achter op PSV, zie weinig veranderingen deze winter, dus zullen wel meer potjes gaan verliezen
En dan sla ik AZ en Ajax maar over, want die zijn weg.

Dick hoopt op een soort Guidetti binnen te halen op huur, deze zul je waarschijnlijk het volledige salaris moeten betalen (4 maanden lang) speler doet het goed en schiet er 10/15 in.
Daar ga je Willem II mee voorbij en dan zal het er omhangen of je PSV voorbij kan, dus je kunt hoogstens derde worden EL of vierde en je moet playoffs spelen
Speler gaat weg incl. 4 maanden salaris en de speler wordt 2 jaar later voor 15/20 miljoen verkocht, zien wij niks van.
Ik snap dat er geen geld is om spelers te kopen, maar huren vind ik weggegooid geld, als je weet dat je max 3e/4e kunt worden en naar mijn idee kan Dick met de huidige selectie ook 3e/4e worden.

Hij loodste zijn ploeg ongeslagen van de twaalfde naar de vijfde plaats op de ranglijst en naar de achtste finale van het KNVB-bekertoernooi. Alleen AZ pakte in de Eredivisie een punt meer dan Feyenoord sinds zijn aanstelling.
Is het echt nodig om onnodig geld uit te geven?
Met de huidige selectie kun je zomaar een maand geen één wedstrijd winnen. We hebben inderdaad veel punten gepakt met Dick, maar waren bijna nooit de betere ploeg.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 16 januari 2020 - 22:58   quote  deeplink  
Dat is zéker zo ja......
ras
 ras - donderdag 16 januari 2020 - 23:29   quote  deeplink  
Het praatje iedere keer weer dat dat een speler niet haalbaar is, kun je aan de Feyenoordsupporter toch niet blijven verkopen. Het begint onderhand welletjes en ongeloofwaardig te worden. De spits waar nu weer over gesproken wordt had al lang vorig jaar zomer moeten worden aangetrokken. Door het maar lekker niet te doen en maar te blijven roepen dat iemand dan niet haalbaar is,heeft je dat al zo veel punten gekost in de competitie en uitschakeling in de Europa League. Als Feyenoord wel in de zomer een goeie spits had aangetrokken, was overwintering in de Europa League wel mogelijk geweest en verdient die spits zich dan ook weer terug. Ook had je in de competitie hoger kunnen staan op de ranglijst.Er moeten nu echt spelers bij en hou op met die prietpraat van onhaalbaarheid. Zelfs de kleinere clubs in de eredivisie waar Feyenoord punten heeft laten liggen, halen voor weinig geld goede spelers en bij Feyenoord kan er niets. Dan klopt er toch iets niet !!! Dus: GEEN WOORDEN MAAR DADEN.
Positivo
 Positivo - vrijdag 17 januari 2020 - 06:36   quote  deeplink  
Het erge is dat spelers steeds duurder worden wat kost nu een sub sub topper ongeveer 10 miljoen. De bedragen lopen richting de 20 miljoen of 50 miljoen voor een subtopper. Wil je de "top" betaal je 50 tot 100 miljoen en wil je echt een topper 100 tot 150 miljoen. Bovenstaande is volstrekt onhaalbaar voor ons , maar als je nog geen drie miljoen kan neerleggen kan je beter stoppen. Steek dan maar al het geld in de scouting van jeugd geef ze een goed contract en ga later cashen. Anders blijf je de Larsssons of Haps van deze wereld kopen of erger kreupele dertigers zonder meerwaarde. Senesi en Sini vind ik al een waanzinnige transfers, dat die jongens überhaupt bij ons terecht zijn gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2020 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 07:13   quote  deeplink  
Stop er nou maar mee, er komt niks
brettemerton
 brettemerton - vrijdag 17 januari 2020 - 07:41   quote  deeplink  
Er gaat sowieso iets komen, maar waarschijnlijk wordt het weer huur. Dit gaat misschien helpen om de 3e of 4e plek te halen, maar helpt je niet verder. Je moet bouwen en geen brandjes blussen. Huurspelers schieten we niets mee op. Als er daadwerkelijk geen geld is moet je het van je eigen jeugd hebben. Geen andere mogelijkheid.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 januari 2020 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 07:41 schreef brettemerton het volgende:
Er gaat sowieso iets komen, maar waarschijnlijk wordt het weer huur. Dit gaat misschien helpen om de 3e of 4e plek te halen, maar helpt je niet verder. Je moet bouwen en geen brandjes blussen. Huurspelers schieten we niets mee op. Als er daadwerkelijk geen geld is moet je het van je eigen jeugd hebben. Geen andere mogelijkheid.
Niet per se. Als je met tijdelijke versterkingen een beter eindresultaat neerzet, heeft dit grote gevolgen voor komende zomer. Arnesen is er enorm bij gebaat dat we Europees halen ivm aantrekken nieuwe spelers en verkopen van wat weg mag.
Positivo
 Positivo - vrijdag 17 januari 2020 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 07:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niet per se. Als je met tijdelijke versterkingen een beter eindresultaat neerzet, heeft dit grote gevolgen voor komende zomer. Arnesen is er enorm bij gebaat dat we Europees halen ivm aantrekken nieuwe spelers en verkopen van wat weg mag.
We hebben al een elftal van mislukte spelers lopen. Fer, Narsingh, Karsdorp, Ayoub, Jan Arie, Tapia. Larsson denk miljoenen salarissen. Zelfs die Ierse kabouter verdient 750.000 per jaar geef de helft aan je topjeugdspelers. Misschien kunnen we dan spelers als Zierikzee, Ake en Chong in de toekomst wel behouden.

Omdenken als Bannis goede ballen krijgt maakt ie ze ook. Haal je een concurrent voor Jorgensen dan loop je het risico dat beiden geen pepernoot raken.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 januari 2020 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:06 schreef Positivo het volgende:

[..]

We hebben al een elftal van mislukte spelers lopen. Fer, Narsingh, Karsdorp, Ayoub, Jan Arie, Tapia. Larsson denk miljoenen salarissen. Zelfs die Ierse kabouter verdient 750.000 per jaar geef de helft aan je topjeugdspelers. Misschien kunnen we dan spelers als Zierikzee, Ake en Chong in de toekomst wel behouden.

Omdenken als Bannis goede ballen krijgt maakt ie ze ook. Haal je een concurrent voor Jorgensen dan loop je het risico dat beiden geen pepernoot raken.
Je verwart lange en korte termijn-beleid.
Positivo
 Positivo - vrijdag 17 januari 2020 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je verwart lange en korte termijn-beleid.
Nee ik zeg Bannis moet je de kans geven. Je huurt echt geen speler voor de bank , die als Jorgensen ongesteld is elke wedstrijd gaat scoren. Indien wel dan hoort hij in de basis en Jorgensen met zijn megacontract op de bank. Dat is nu en nu kan je ook je grootste talenten vastleggen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 07:41 schreef brettemerton het volgende:
Er gaat sowieso iets komen. Gebaseerd op wat? Omdat ze roepen dat ze "kijken wat ze binnen de mogelijkheden kunnen doen?".

Die hoor je elke winter/zomer. dooddoeners.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:18 schreef Positivo het volgende:

[..]

Nee ik zeg Bannis moet je de kans geven. Je huurt echt geen speler voor de bank , die als Jorgensen ongesteld is elke wedstrijd gaat scoren. Indien wel dan hoort hij in de basis en Jorgensen met zijn megacontract op de bank. Dat is nu en nu kan je ook je grootste talenten vastleggen.
Bannis een kans geven, op basis van wat.
Al die zogenaamde toptalenten, ik zie ze niet.
Positivo
 Positivo - vrijdag 17 januari 2020 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bannis een kans geven, op basis van wat.
Al die zogenaamde toptalenten, ik zie ze niet.
Spelen bij de grote clubs in Europa.
Bannis gewoon reserve Sini kan ook nog in de spits.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 januari 2020 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:18 schreef Positivo het volgende:

[..]

Bannis staat al lange tijd stil in zijn ontwikkeling. Die kun je niet in Feyenoord 1 inzetten. Nico is blessure gevoelig dus ja er moet een spits bij. Sini is absoluut geen centrumspits dus dat is geen oplossing.

Deze ellende komt allemaal voort uit de transfer window van afgelopen zomer, toen er al een spits bij moest.
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 17 januari 2020 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2020 - 22:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Met de huidige selectie kun je zomaar een maand geen één wedstrijd winnen. We hebben inderdaad veel punten gepakt met Dick, maar waren bijna nooit de betere ploeg.
Klopt inderdaad, maar Dick is gekomen om punten te pakken, mooi, goed en verzorgd voetbal staat onderaan zijn prioriteiten lijst, dus dan ben je al snel de mindere ploeg
brettemerton
 brettemerton - vrijdag 17 januari 2020 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 07:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Grote gevolgen voor de komende zomer??? En dan: Weer opnieuw beginnen met gearriveerde haalbare spelers om hopelijk weer EL te halen? Laten we eerlijk zijn: het enige wat telt in Europa is de CL.
De enige manier om dat te behalen is om met een goede scouting goede aankopen (-21) of eigen jeugd te bouwen. Korte termijn blijft dezelfde problemen als dit seizoen opleveren.
VVout
 VVout - vrijdag 17 januari 2020 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 08:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bannis staat al lange tijd stil in zijn ontwikkeling. Die kun je niet in Feyenoord 1 inzetten. Nico is blessure gevoelig dus ja er moet een spits bij. Sini is absoluut geen centrumspits dus dat is geen oplossing.

Deze ellende komt allemaal voort uit de transfer window van afgelopen zomer, toen er al een spits bij moest.
Hoe kan jeugd zich nou door ontwikkelen als er geen ruimte meer is voor fouten. Het Legioen begint gelijk te fluiten, trainer komt onder druk en het plan van Feyenoord kan hem ook niet dragen.

Kökcü wordt ook steeds beter nu, maar ook dat ging met horten en stoten. Iedereen vroeg zich dan ook van alles af en dat zal nog wel ff blijven.

Eén ding vind ik wel, ga nou geen afgedankte pensionado halen of een Kramer/Kazimmeke. Geef dan gewoon Bannis een kans. Het zal een paar weekjes duren maar geloof dat ie binnen een maand er dan in rolt en je er op alle fronten profijt van zal beleven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Bannis heeft in de voorbereiding toch een aantal keren mogen starten, nou, dan kun je beter zonder spits.
brettemerton
 brettemerton - vrijdag 17 januari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 09:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Hoe kan jeugd zich nou door ontwikkelen als er geen ruimte meer is voor fouten. Het Legioen begint gelijk te fluiten, trainer komt onder druk en het plan van Feyenoord kan hem ook niet dragen.

Kökcü wordt ook steeds beter nu, maar ook dat ging met horten en stoten. Iedereen vroeg zich dan ook van alles af en dat zal nog wel ff blijven.

Eén ding vind ik wel, ga nou geen afgedankte pensionado halen of een Kramer/Kazimmeke. Geef dan gewoon Bannis een kans. Het zal een paar weekjes duren maar geloof dat ie binnen een maand er dan in rolt en je er op alle fronten profijt van zal beleven.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Onze jeugdige spelers zullen er misschien niet meteen staan. Hierboven wordt Kokcü genoemd, maar ook Geertruida. Het gaat nog steeds met horten en stoten op een voor hem onwennige positie, maar ik vind hem echt stappen maken. De jongens moeten vertrouwen krijgen. Hier worden ze beter van. Ik word ook blij van het feit dat Vermeer weg is en Bijlow weer onder de lat komt, Haps geblesseerd is en Malacia nu zijn minuten maakt. Dit zijn de jongens die de toekomst van Feyenoord bepalen en niet de 26- en 27-jarigen die geen donder meer opleveren of straks gratis de deur uitlopen. (Tapia)
kenny
 kenny - vrijdag 17 januari 2020 - 10:04   quote  deeplink  
ik had de hoop dat er na de puinhopen van v geel er een nieuw tijdperk zou aanbreken eindelijk visie en beleid en goede scouting , nou dat is dus wederom weer niet het geval , troost zet de lijn van v geel goed door en weet dit zelfs nog slechter te doen
spelers als v/d heijden , tapia , ayoub en larsson had hij door moeten selecteren dit is niet gedaan sterker nog ik zie het deze transfer window ook niet gebeuren
je hebt al een selectie met haps en jorgenson die blessure gevoelig zijn en dan haal je weer een stel krakkemik spelers erbij fer , karsdorp en een narsingh die 2 jaar ook niet gespeeld heeft en waar van je weet dat berghuis al op die positie speelt daarbij zijn het ook nog eens dure jongens kwa salaris
en als spijker op de kop haal je kelly en geeft hem een salaris van 6 ton terwijl je El Bouchataoui voor die positie in de jeugd hebt lopen , als blijkt dat kelly niet voldoet verhuur je hem vervolgens weer terug aan een engelse club zonder dat ze huur hoeven te betalen , ja zo begrijp ik heel goed dat je aan het salaris plafon zit en blijft zitten
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 januari 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 09:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Je weet dat Advocaat onze trainer is?
VVout
 VVout - vrijdag 17 januari 2020 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:
Bannis heeft in de voorbereiding toch een aantal keren mogen starten, nou, dan kun je beter zonder spits.
Dat bedoel ik dus, een aantal keren en dan beginnen te morren. Je kan er op deze manier nooit in komen.
VVout
 VVout - vrijdag 17 januari 2020 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 10:20 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je weet dat Advocaat onze trainer is?
Ja en die doet het nu ook met Kökcü, Geertruida, Malacia, alles binnen de perken van het toelaatbare of blessures van spelers die dat geregeld zijn.

T's me wat als hier Bannis ook nog bij zou komen en ze nuttige waardevolle spelers zouden worden.

Laten we Hendriks er dan ook maar gelijk bij halen en speeltijd gaan geven, daar zien het er ook wel een aantal in.

Geen rommel halen, dan beter gokken dat je het uit deze jongens weet te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 10:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, een aantal keren en dan beginnen te morren. Je kan er op deze manier nooit in komen.
Je moet er staan. Niks inkomen
pat
 pat - vrijdag 17 januari 2020 - 12:43   quote  deeplink  
krijg steeds meer het idee dat er niks gaat komen voor de toekomst dames en heren. na de nieuwjaars receptie is het muisstil. ik denk dat er wat gehuurd wordt maar morgen hebben we onze eerste wedstrijd na de winterstop...

oh oh oh feyenoord waar zijn jullie toch mee bezig. jullie hadden alle tijd en dan stel je arnesen halverwege de winterstop aan nog geen week voor de eerste wedstrijd. slecht dit
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 17 januari 2020 - 13:01   quote  deeplink  
'miljoenengeweld' rondom slowaakse spits....je lacht je helemaal gek...het gaat hier om max 5M...dat is peanuts. Als je daar al de bibbers van krijgt dan blijft investeren in eigen jeugd als enige over. Feyenoord is ook niet echt bijdehand met het verkopen van spelers. Zie Jorgensen, Berghuis, Tapia, larsson, kokcu etc
kenny
 kenny - vrijdag 17 januari 2020 - 13:03   quote  deeplink  
jaren wanbeleid heeft er voor gezorgd dat er geen geld in kasis en het salarisplafon ook aan zijn grens zit
er gaat niks komen heel misschien een speler huren maar ook dat gaat lastig worden ik denk dat ze wachten om ayoub en tapia nog te kunnen slijten alvorens ze overgaan tot huren van versterkingen
pat
 pat - vrijdag 17 januari 2020 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 13:03 schreef kenny het volgende:
jaren wanbeleid heeft er voor gezorgd dat er geen geld in kasis en het salarisplafon ook aan zijn grens zit
er gaat niks komen heel misschien een speler huren maar ook dat gaat lastig worden ik denk dat ze wachten om ayoub en tapia nog te kunnen slijten alvorens ze overgaan tot huren van versterkingen
je krijgt helemaal niks voor deze spelers. ayoub is niks en wordt niks dus komt geen geld uit voor transfers en die tapia gaat niet weg, die loopt trasfervrij de deur uit en gaat ook, gelukkig, niet bijtekenen.

huur is het enige waar we ons op moeten voorbereiden, de rest gaat gewoon niet. Dit komt door de VvF.
kenny
 kenny - vrijdag 17 januari 2020 - 14:05   quote  deeplink  
ik verwacht ook niet dat deze jongens nog wat opbrengen , wel dat er ruimte in je salarisplafon komt

v/d heijden , tapia , ayoub en larsson hadden afgelopen zomer al weg moeten zijn daar is feyenoord nalatig in geweest waardoor je nu niks kan doen om je te versterken

dit heeft niets met de VvF te maken eerder met troost die berghuis toornstra en jorgensen dikke salaris verbeteringen heeft gegeven waardoor ze nu grootverdieners zijn
hij niet heeft doorgeselecteerd afgelopen zomer en weer een lading net niet voetballers heeft binnengehaald waar we niks aan hebben maar wel dikke salarissen opstrijken terwijl ze alleen op de bank of ziekenboeg zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 januari 2020 door kenny --
pat
 pat - vrijdag 17 januari 2020 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2020 - 14:05 schreef kenny het volgende:
ik verwacht ook niet dat deze jongens nog wat opbrengen , wel dat er ruimte in je salarisplafon komt

v/d heijden , tapia , ayoub en larsson hadden afgelopen zomer al weg moeten zijn daar is feyenoord nalatig in geweest waardoor je nu niks kan doen om je te versterken

dit heeft niets met de VvF te maken eerder met troost die berghuis toornstra en jorgensen dikke salaris verbeteringen heeft gegeven waardoor ze nu grootverdieners zijn
hij niet heeft doorgeselecteerd afgelopen zomer en weer een lading net niet voetballers heeft binnengehaald waar we niks aan hebben maar wel dikke salarissen opstrijken terwijl ze alleen op de bank of ziekenboeg zitten
dit heeft alles met Vvf te maken, door hun hebben we die investeerder niet... door hun betalen we dikke rentes... door hun kan er maar beperkt worden afgelost... door hun.... het komt door hun, hun houden ons nu tegen en dat er grotere salarissen worden gegeven aan sterkhouders kan je Troost kwalijk nemen maar dat kan je niet terug draaien. er is geen geld en dat zal er tijdens de VvF periode ook nooit komen. (en geloof mij, toornstra EN jorgensen zijn niet bewust geblesseerd en doen niet bewust slecht spelen. dat komt omdat eromheen niemand is die het balletje daar neerlegt waar die hoort)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 januari 2020 - 15:18   quote  deeplink  
Guidetti verhuurd aan Hannover 96 met optie tot koop. Das middenmoot 2e Bundesliga.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 januari 2020 - 15:48   quote  deeplink  
Er gaat niks komen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.4448070