|
|
johan mansveld
|
|
|
Het probleem bij Feyenoord is al net als hier. Kleine versplinterde groepjes, iedereen praat, maar er wordt niet gezegd. Luisteren schijnt ook erg lastig te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2020 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 13:37 schreef johan mansveld het volgende:Het probleem bij Feyenoord is al net als hier. Kleine versplinterde groepjes, iedereen praat, maar er wordt niet gezegd. Luisteren schijnt ook erg lastig te zijn. Eerst zag ik deze reactie dus ik vroeg me even af waar er niet geluisterd wordt en waar er weinig wordt gezegd. Ik heb ze niet gezien.
Er wordt heel veel gezegd, sommige onderbouwen dit nog met bronnen, deze stelling/mening valt dus af. Ik heb hiervoor 2 reacties van je gezien waar je zelf iets roept zonder een bronvermelding maar goed er wordt hier weldegelijk op gereageerd en jij beantwoord weer. ik zie hier dus je mening/stelling dat er niet wordt geluisterd dus ook in het niet vallen.
dan kom ik toch hier op uit "iedereen praat, maar er wordt niet gezegd." dat is dus in jou reactie precies hetzelfde en dan vraag ik me af,
waarom zit je azijn te pissen, je doet het zelf ook. wat is nou de meerwaarde van je niets zeggende reactie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2020 door pat -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 13:37 schreef johan mansveld het volgende:Het probleem bij Feyenoord is al net als hier. Kleine versplinterde groepjes, iedereen praat, maar er wordt niet gezegd. Luisteren schijnt ook erg lastig te zijn. Zo |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Vd Heijden naar Utrecht, lijkt mij een goeie oplossing.(voor ons!). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja maar niet voor Utrecht, die komen niet voor hem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 13:37 schreef johan mansveld het volgende:Het probleem bij Feyenoord is al net als hier. Kleine versplinterde groepjes, iedereen praat, maar er wordt niet gezegd. Luisteren schijnt ook erg lastig te zijn. Wat we hier doen doet er weinig toe, maar dat je het in real terug ziet bij Feyenoord is zorgelijk, afhankelijk van het waarheidsgehalte van de diverse bronnen natuurlijk die ook wat moeten zeggen/schrijven. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Laten we deze nog even binnenboort houden en ons verlies nemen. Hij zou ook links op het middenveld kunnen spelen. Daar waar we nu geen of nauwelijks nog spelers voor hebben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 14:23 schreef Leuv het volgende:[..] Laten we deze nog even binnenboort houden en ons verlies nemen. Hij zou ook links op het middenveld kunnen spelen. Daar waar we nu geen of nauwelijks nog spelers voor hebben. nee joh weg ermee , ook beter voor hem zelf , komt gewoon niet meer aan spelen toe en bij utrecht is janssen langdurig eruit , zou voor alle 3 de partijen een goede oplossing kunnen zijn |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 14:23 schreef Leuv het volgende:[..] Laten we deze nog even binnenboort houden en ons verlies nemen. Hij zou ook links op het middenveld kunnen spelen. Daar waar we nu geen of nauwelijks nog spelers voor hebben. zou je hem dan alleen nemen om utrecht minder sterk te maken? Ik gun scharie een mooie toekomst, hij heeft ons goed verterkt en is een kampioen. netals vermeer oud geworden en niet meer zo goed als toen maar wel een kampioen. ik koester dat graag door hem te laten genieten van het spelletje. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 14:35 schreef pat het volgende:[..] zou je hem dan alleen nemen om utrecht minder sterk te maken? Ik gun scharie een mooie toekomst, hij heeft ons goed verterkt en is een kampioen. netals vermeer oud geworden en niet meer zo goed als toen maar wel een kampioen. ik koester dat graag door hem te laten genieten van het spelletje. Evenals hij verwacht dat wij zijn contract respecteren werkt dit ook vice versa. Gewoon laten uitdienen dus en in de zomer is hij zo vrij als een vogeltje. En nee hij verzwakt Utrecht zeker niet. Ik vind hem wel beter met een linie achter hem dan als laatste linie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan krijg je 0-0 wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kneusjes gewoon WEG, en wel NU
Met een strik er rond zeg, laat ze er daar blij mee zijn, hier komt het te kort. Wij zijn FEYENOORD, hunnie utrecht tenslotte |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tapia kon ook naar pec zwolle , die tamzak heeft weer afgezegt pfff die gozer is niet weg te krijgen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mijn gevoel is gewoon, seizoen afmaken met huidige selectie, geen nutteloze aankopen nu doen, overbodige ballast dumpen, en het verzamelde geld bijhouden voor één nuttige aankoop deze zomer. Punt! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eerst a.s. zaterdagavond winnen in Almelo daarna is het nog een week om spelers weg te doen en nieuwe te halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
#Feyenoord hoopt snel een akkoord te bereiken met MSK Zilina over Rober #Bozenik. Zie zo @VI_nl |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Nou, als het lukt krijgen we in ieder geval een Spits die meer kaarten dan doelpunten scoort! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Feyenoord heeft diverse gesprekken gevoerd met Róbert Boženík en die hebben hen overtuigd. De spits wil namelijk dolgraag de komende jaren in De Kuip voetballen. Dit meldt De Telegraaf zojuist. De spits van het Slowaakse MSK Zilina ziet een overstap naar HSV niet zitten.
Boženík heeft zijn zaakwaarnemer en de directie van Feyenoord laten weten naar Rotterdam te willen komen. De clubs hebben nog geen akkoord weten te bereiken. Volgens de krant moet de 20-jarige spits tussen de vier en vijf miljoen euro kosten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Update: 'Bozeník laat Feyenoord weten dat hij naar Rotterdam wil komen' Gepubliceerd: Donderdag 23 januari 2020 om 20:47 Laatste update: Donderdag 23 januari 2020 om 21:05 Kopieer link Deel op WhatsApp Deel op Facebook
Feyenoord hoopt op korte termijn tot een akkoord te komen met MSK Zilina over spits Robert Bozeník. Dick Advocaat, trainer van de Rotterdammers, wil meer aanvallers in zijn selectie en dat lijkt nu definitief te gaan gebeuren.
De Stadionclub heeft bijna een definitief akkoord met Zilina, de Slowaakse club van Zilina. Dat weet Voetbal International te melden. De 20-jarige spits staat ook in de belangstelling van Hamburger SV en CSKA Moskou, maar het lijkt er nu op dat Bozeník definitief voor Feyenoord gaat kiezen. Het is onduidelijk wat de Rotterdammers voor de spits zouden moeten betalen.
In de afgelopen dagen zong een transfersom van vijf of zes miljoen euro voor Bozeník rond, maar het lijkt niet realistisch dat Feyenoord dat bedrag gaat betalen. Als er een deal komt lijkt het erop dat de club van Zuid minder hoeft te betalen dan van tevoren verwacht. De aanstaande transfer is koren op de molen van trainer Dick Advocaat, die meer opties in zijn aanvalslinie wil. Nicolai Jörgensen is op dit moment de enige selectiewaardige spits van de Rotterdammers.
Update: Robert Bozenik heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord. Ondanks concrete interesse van Hamburger SV wil de Kroaat volgens De Telegraaf alleen naar De Kuip verkassen. Bozinek, die tussen vier en vijf miljoen euro moet opbrengen voor zijn huidige club MSK Zilina, zou zijn standpunt inmiddels kenbaar hebben gemaakt bij Feyenoord, dat nu door wil pakken en Bozeník binnen wil halen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen: De selectie telt maar liefst 10 verdedigers en slechts 4 middenvelders, dat is incl. Tapia. vdH zou nog op het midden kunnen.
Maar tering. De boel is een beetje uit het lood geslagen. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:Intussen: De selectie telt maar liefst 10 verdedigers en slechts 4 middenvelders, dat is incl. Tapia. vdH zou nog op het midden kunnen. Maar tering. De boel is een beetje uit het lood geslagen. Inderdaad en als de geruchten kloppen gaan we net als van de zomer als ons geld uitgeven aan een speler (Bozenik) Hoop dat iedereen heel blijft en anders een greep uit de jeugd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2020 door Nicotti -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:Intussen: De selectie telt maar liefst 10 verdedigers en slechts 4 middenvelders, dat is incl. Tapia. vdH zou nog op het midden kunnen. Maar tering. De boel is een beetje uit het lood geslagen. Eigenlijk zijn we zo al begonnen toch, Ayoub, Kelly, Burger kwamen niet echt in het plan voor... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 21:54 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Eigenlijk zijn we zo al begonnen toch, Ayoub, Kelly, Burger kwamen niet echt in het plan voor... Nee, wordt gezellig als Fer geblesseerd raakt, Kokcu leeg raakt.
Heb je straks een spits en een zwaar onderbezet middenveld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:Intussen: De selectie telt maar liefst 10 verdedigers en slechts 4 middenvelders, dat is incl. Tapia. vdH zou nog op het midden kunnen. Maar tering. De boel is een beetje uit het lood geslagen. Berghuis evt ook, maar tis behelpen inderdaad. Maar je zou denken dat Feyenoord dicht bij de komst van ten minste 1 nieuwe middenvelder is, anders gezien het gegeven dat er zoveel nu vertrokken zijn. Anders had Feyenoord het wel tegengehouden.
Zag weer een aantal namen voorbij komen vandaag. Met name spelers die bij grote Engels clubs niet aan de bak komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Berghuis evt ook, maar tis behelpen inderdaad. Maar je zou denken dat Feyenoord dicht bij de komst van ten minste 1 nieuwe middenvelder is, anders gezien het gegeven dat er zoveel nu vertrokken zijn. Anders had Feyenoord het wel tegengehouden. Zag weer een aantal namen voorbij komen vandaag. Met name spelers die bij grote Engels clubs niet aan de bak komen. Aannemelijk, al is de route, eerst een nieuwe middenvelder en daarna vertrek ander, voor de supporter wat overzichtelijker. Van Geel deed dat bv. regelmatig op deze wijze. |
|
|
|
|
Duderino
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Berghuis evt ook, maar tis behelpen inderdaad. Maar je zou denken dat Feyenoord dicht bij de komst van ten minste 1 nieuwe middenvelder is, anders gezien het gegeven dat er zoveel nu vertrokken zijn. Anders had Feyenoord het wel tegengehouden. Zag weer een aantal namen voorbij komen vandaag. Met name spelers die bij grote Engels clubs niet aan de bak komen. Ik zie Dick er nog wel voor aan om Baco als 6 te proberen als ie blijft. En laten we eerlijk wezen, langzamer draaien dan Fer zal ie niet. Bovendien heeft ie een inspeelpas en weet ie beter dan Leroy dat ie niet eerst op lompe kracht 3 man moet proberen voorbij te gaan. Afpakken en snel t spel verplaatsen. Als Leroy dat toch eens zou gaan inzien. Scheelt me wekelijks 3 hartverzakkingen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
We hebben waarschijnlijk Bozik hopelijk een schot in de roos mooi zo voor het weeekend!!!! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2020 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, wordt gezellig als Fer geblesseerd raakt, Kokcu leeg raakt. Heb je straks een spits en een zwaar onderbezet middenveld. Schuif je Senesi door die kan ook verdedigende middenvelder spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft hij nog nooit gespeeld in zijn carrière, maargoed. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Berghuis ook niet op 10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij kent ook van iedereen de hele carrière he. Respect ;-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft vorig seizoen op 10 gestaan met RvP in de spits. Dat was... Geen goed idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al onze toppers die samen met RvP speelden werden daar gek genoeg zelf niet beter door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Transfermarkt.nl weet alles van de profcarrières.
Ik vind dat altijd zo heerlijk hier, die kan daar wel en die kan daar wel spelen. Terwijl ze nog NOOIT op die plek gestaan hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij AZ, Twente en Watford een aantal keer al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 09:49 schreef MMM het volgende:[..] Transfermarkt.nl weet alles van de profcarrières. Ik vind dat altijd zo heerlijk hier, die kan daar wel en die kan daar wel spelen. Terwijl ze nog NOOIT op die plek gestaan hebben. "Tapia kan wel centraal achterin" |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 09:49 schreef MMM het volgende:[..] Transfermarkt.nl weet alles van de profcarrières. Ik vind dat altijd zo heerlijk hier, die kan daar wel en die kan daar wel spelen. Terwijl ze nog NOOIT op die plek gestaan hebben. Hij is ooit begonnen op een plek had ie ook nog nooit gespeeld. Als Advocaat hem in de spits zet zeg ik ja jij hebt een punt, maar de positie van Fer. Misschien doet hij dat beter dan Berghuis op 10 wat zegt tranfer.nl daarvan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord heeft een bod van €4.6m uitgebracht op Róbert Boženík, te betalen in twee termijnen. Clubs zijn nu in verregaande onderhandelingen. Komst van de Slowaakse spits is aanstaande.
Aldus FeyenoordTM |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 09:52 schreef MightyAce het volgende:Feyenoord heeft een bod van €4.6m uitgebracht op Róbert Boženík, te betalen in twee termijnen. Clubs zijn nu in verregaande onderhandelingen. Komst van de Slowaakse spits is aanstaande. Aldus FeyenoordTM Woei |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 09:52 schreef MightyAce het volgende:Feyenoord heeft een bod van €4.6m uitgebracht op Róbert Boženík, te betalen in twee termijnen. Clubs zijn nu in verregaande onderhandelingen. Komst van de Slowaakse spits is aanstaande. Aldus FeyenoordTM goede berichten , nu lewis baker huren met optie tot koop van chelcea , Fortuna dusseldorf huurde hem ook met optie tot koop dus mooi buitenkansje |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 10:02 schreef kenny het volgende:[..] goede berichten , nu lewis baker huren met optie tot koop van chelcea , Fortuna dusseldorf huurde hem ook met optie tot koop dus mooi buitenkansje Met optie zou ik het toejuichen. Was zeer veelbelovend bij de fietstassen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 09:49 schreef MMM het volgende:[..] Transfermarkt.nl weet alles van de profcarrières. Ik vind dat altijd zo heerlijk hier, die kan daar wel en die kan daar wel spelen. Terwijl ze nog NOOIT op die plek gestaan hebben. Ja, maar niet van elke wedstrijd. OVerigens vind ik dat je Senesi daar ook niet moet neerzetten. Jan-Ari is wel in te zetten als middenvelder voor de verdediging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 - 10:02 schreef kenny het volgende:[..] goede berichten , nu lewis baker huren met optie tot koop van chelcea , Fortuna dusseldorf huurde hem ook met optie tot koop dus mooi buitenkansje Ik zie dat minder positief, hij is teruggehaald, vast niet omdat t zo lekker ging. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Fortuna Dusseldorf heeft 18 wedstrijden gespeeld, Baker heeft 8 keer meegedaan, vaak gewisseld naar een uur spelen, geen doelpunten geen assist wel een gele kaart :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dussedorf strijd voor degradatie , kan mij indenken dat die trainer voor meer ervaren en meer verdedigende kwaliteiten opstelt , vond hem bij Vitesse een veel belovende speler , het lijkt mij sterk dat hij voetballen is verleerd maar eerlijk gezegd heb ik hem ook niert zien spelen na vertrek uit arnhem |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Robert Bozenik komt vandaag naar Rotterdam om een contract bij Feyenoord te gaan tekenen. Dat meldt Dennis van Eersel, verslaggever van RTV Rijnmond. De spits leek even uit de handen van de Rotterdammers te glippen, maar nu lijken beide partijen het toch eens te zijn geworden.
Het contract van Bozenik loopt na dit seizoen af en dus stond de Slowaakse werkgever van de spits ook open voor gesprekken. De Slowaak maakte dit seizoen drie doelpunten in zestien wedstrijden in Slowakije, ook nam hij de assist van vier doelpunten voor zijn rekening. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
buiten tapia zien te slijten zou nog mooi zijn om v/d heijden of v beek te verhuren aan bijvoorbeeld fc utrecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny