|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien van Ginkel Guzman ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v Ginkel veelste blessure gevoelig niet aan beginnen , de guzman zou kunnen , zou eerder voor baker gaan half jaar huren met optie tot koop , kost 3,5milj volgens tranfermarkt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is smullen tegenwoordig op de transfermarkt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Worden een hoop namen genoemd van middenvelders. Met name oud-Feyenoorders/oud-eredivisionisten. En/of jonge talenten die bij een grote buitenlandse club nog niet aan de bak komen. De meeste zijn al in dit topic voorbij gekomen geloof ik. Nog eentje die ook vaak voorbij komt is Billy Gilmour van Chelsea.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Worden een hoop namen genoemd van middenvelders. Met name oud-Feyenoorders/oud-eredivisionisten. En/of jonge talenten die bij een grote buitenlandse club nog niet aan de bak komen. De meeste zijn al in dit topic voorbij gekomen geloof ik. Nog eentje die ook vaak voorbij komt is Billy Gilmour van Chelsea. zo dan , deze jongen zit echt op voetbal , zou een stunt zijn om deze jongen binnen te hengelen liefst met optie tot koop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De laatste namen zijn de vier laatste genoemd |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zijn wel allemaal centrale middenvelders en geen echte 10-en, waar we naar op zoek zijn. Buiten dat wel redelijk positief, logisch en haalbaar. Zeker via huur/ optie tot koop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 08:53 schreef windoweyes het volgende:Het zijn wel allemaal centrale middenvelders en geen echte 10-en, waar we naar op zoek zijn. Buiten dat wel redelijk positief, logisch en haalbaar. Zeker via huur/ optie tot koop. Spelen we met een 10 dan? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Niet echt. Maar als ik het goed had begrepen waren we daar wel naar op zoek op aandringen van Advocaat. In ieder geval naar een aanvallende, scorende middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door windoweyes -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 09:29 schreef windoweyes het volgende:[..] Niet echt. Maar als ik het goed had begrepen waren we daar wel naar op zoek op aandringen van Advocaat. In ieder geval naar een aanvallende, scorende middenvelder. Iig iemand die de ruimte in duikt. Eigenlijk wat Jens in goede doen ook kan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gisteren deed hij het 2 keer succesvol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja toch, teller op 4 goals staan en 2 Europees, maar 't was wel met regelmaat ook wat pover. |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Volgens mij zijn de aanwijzingen: Been en buitenland, en dan nog weinig geld, lijkt mij de Guzman of misschien nog El Ahmadi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou bluffer, eens kijken wat die Sierhuis laat zien... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mag best een beetje blij zijn, wat een onzin |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 rake klappers en de CL lonkt weer. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: 2 k.. wedstrijden en je staat weer..... |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Mochten we ook al naar volgend seizoen kijken, dan gelijk Zeefuik proberen te contracteren. Misschien Nieuwkoop of Tapia in de deal proberen te betrekken. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Gewoon Janmaat transfervrij over nemen en het transfergeld besteden aan een goede RCV en/of middenvelder. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 20:35 schreef windoweyes het volgende:Gewoon Janmaat transfervrij over nemen en het transfergeld besteden aan een goede RCV en/of middenvelder. Of gewoon Karsdorp (mits fit) voor weinig overnemen! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 20:06 schreef edjoe het volgende:Mochten we ook al naar volgend seizoen kijken, dan gelijk Zeefuik proberen te contracteren. Misschien Nieuwkoop of Tapia in de deal proberen te betrekken. tapia loopt uit zijn contract , nieuwkoop inderdaad van de hand doen en zeefuik binnen hengelen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 20:35 schreef windoweyes het volgende:Gewoon Janmaat transfervrij over nemen en het transfergeld besteden aan een goede RCV en/of middenvelder. janmaat zou ook een goede optie zijn en is transfer vrij , zeefuik wordt wel een back waar je over 2 a 3 jaar op flink op kan gaan verdienen , al zijn een goede RCV en een goede middenvelder ook hard nodig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janmaat zou mooi zijn. Karsdorp weer op zn originele plek. Benieuwd. Misschien nog Ricky van W.en dat is het dan wel weer met de ervaren nieuwelingen. De hand van Arnesen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dat is inderdaad ook een optie. Maar de zomer daarop is hij ook weer transfervrij, dus in beginsel zijn ze beiden gratis binnen te hengelen. Afgezien van salariskosten, tekengeld, enz. uiteraard. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 21:12 schreef windoweyes het volgende:[..] Dat is inderdaad ook een optie. Maar de zomer daarop is hij ook weer transfervrij, dus in beginsel zijn ze beiden gratis binnen te hengelen. Afgezien van salariskosten, tekengeld, enz. uiteraard. Je mag toch verwachten dat de Romeinen een aardig deel van zijn transfersom terug willen zien? Lijkt mij onbetaalbaar.... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 22:12 schreef MightyAce het volgende:[..] Je mag toch verwachten dat de Romeinen een aardig deel van zijn transfersom terug willen zien? Lijkt mij onbetaalbaar.... Op de één of andere manier dacht ik dat zijn contract in 2021 af zou lopen, maar dat blijkt in 2022 te zijn zie ik nu. Excuses voor de verwarring. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt voor 0.5 jaar gehuurd te worden? Optie koop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moeten ook salaris over nemen , denk een dure jongen , wel een goede middenvelder |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2020 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:Janmaat zou mooi zijn. Karsdorp weer op zn originele plek. Benieuwd. Misschien nog Ricky van W.en dat is het dan wel weer met de ervaren nieuwelingen. De hand van Arnesen. Ouwe meuk doe mij Zeefuik maar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bozenik Ossie lekker bezig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frisse winden gieren door de Kuip. Wat een verademing. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe speler(s) ja. En nu eens zien wat voor vlees er in de Kuip komt spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben ontzettend blij met bossie en ozyskup, maar ik hoop toch niet dat ze daarvoor berghuis aan pisvee verkopen. Dan had ik ze er liever niet bij gehad voor.... Ergens heb ik toch zo'n vermoeden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Nu nog meer jeugdspelers verhuren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Baker wordt genoemd als alternatief voor Ozyakub. Maar zijn toch twee compleet andere soorten middenvelders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de statistieken voetballen ze op dezelfde positie. Vullen t waarschijnlijk wel anders in. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat ze nog een paar spelers kunnen slijten , v/d heijden en tapia en misschien ilje of v beek verhuren , dit zijn spelers die in principe niet aan spelen toe komen , mocht v/d heijden blijven verhuur dan die johnston deze jongen is nog niet goed genoeg maar van weer een jaar bankzitten word hij zeker niet beter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was sarcasme, leek al weken een mantra hier |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 10:57 schreef kenny het volgende:hoop dat ze nog een paar spelers kunnen slijten , v/d heijden en tapia en misschien ilje of v beek verhuren , dit zijn spelers die in principe niet aan spelen toe komen , mocht v/d heijden blijven verhuur dan die johnston deze jongen is nog niet goed genoeg maar van weer een jaar bankzitten word hij zeker niet beter V.d. Heijden wil zelf blijven zitten laatste half jaar (heeft Twente bedankt), Tapia waarschijnlijk zelfde verhaal en kan me niet voorstellen dat er belangstelling is voor Van Beek.
Johnston zouden ze inderdaad beter kunnen verhuren, die wordt op deze manier niet beter. |
|
|
|