|
|
pat
|
|
|
quote: idd en wat orrie nu behoorlijk begint te leren, daarom denk ik dat die scoorende middenvelder dus kokcu is en we de plaats van toornstra en fer moeten gaan opvangen. goede denkwijze? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: das een rechtsback man. zoeken ze helemaal niet daarnaast speelt ie bij groningen waar hij het bij 020 niet kon waarmaken. das niks joh, let maar op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das zelfbescherming |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste tatoeages worden al gezet |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 15:24 schreef pat het volgende:[..] das een rechtsback man. zoeken ze helemaal niet daarnaast speelt ie bij groningen waar hij het bij 020 niet kon waarmaken. das niks joh, let maar op Ooh echt 020 maakt mij niet uit en Karsdorp mag terug. Geertruida is geen rechtsback prima aankoop die Zeefuik een van de sterkste en snelste spelers op de Nederlandse velden:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Mee eens hoor....... en dan nog geld aan hem verdienen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er moet gewoon nog een spits bijkomen deze week... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kalou mag bij Hertha niet eens meer meedoen bij de training, loopt rondjes met conditietrainer. Zo ga je toch niet met zo'n jongen om, zit al jaren bij die club |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 21:37 schreef MightyAce het volgende:Kalou mag bij Hertha niet eens meer meedoen bij de training, loopt rondjes met conditietrainer. Zo ga je toch niet met zo'n jongen om, zit al jaren bij die club 6 jaar, werd als een van de eerste opgesteld en dan dit... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 21:37 schreef MightyAce het volgende:Kalou mag bij Hertha niet eens meer meedoen bij de training, loopt rondjes met conditietrainer. Zo ga je toch niet met zo'n jongen om, zit al jaren bij die club Idd, gun die gozer dan nog een leuke afsluiting van zn carriëre. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord krijgt steeds meer smoel vanaf deze zomer , goede ontwikkelingen , en dat met een zeer klein budget , goed bezig . Nu maar hopen dat de nieuwe spits ook een aanwinst is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog de toeschouwers terug. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als dat die Kuipfluiters zijn mogen ze van mij ook wegblijven, daar kreeg ik persoonlijk een hartverzakking van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kritiek moet er zijn. Dan heb ik het niet over spelers uitfluiten, maar over het presteren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuip fluiters? Zijn dat rare mensen dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja, van die supporters die hun eigen mensen uitfluiten. Dat doen ze normaal gezien alleen aan het riool. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 - 22:16 schreef van geil het volgende:Feyenoord krijgt steeds meer smoel vanaf deze zomer , goede ontwikkelingen , en dat met een zeer klein budget , goed bezig . Nu maar hopen dat de nieuwe spits ook een aanwinst is. denk ik ook , met aankomende zomer weer 2 of 3 gerichte aankopen gaan we de goede richting uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: De mensen die nu ineens vooraan lopen bedoel jou niet, vind ik veel enger doet mij altijd aan die ene club denken :-( |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als je wint, heb je vrienden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Turkse vlaggen zijn in aantocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een commentaar de laatste tijd op de diverse topics over er komen geen spelers meer. Nou er zijn 2 goeie binnen gekomen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dan zullen er ook wel 2 zwanger zijn |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
nou nog paar verkassen voor 1 februari
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie of de Taap nog weg en het is perfect |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nacional wil de Taap nog steeds. Maar die gaat nergens heen hé |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Verbeek Larson zou ik ook niet missen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bod van €9 M afgewezen op Senesi (Getafe)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2020 door MightyAce -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Lijkt mij logisch. Voor Senesi moeten we gewoon minimaal 20 miljoen pakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minimaal Tot juli 2021 binnenboord houden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft ie wel vaker met Pim volgens mij, dat hij ons allemaal van boven uitlacht btw. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
"Citaat vertaal uit google translate"
quote:Juan Brandáriz ‘Chumi’, de verdediger van de dochteronderneming van Barcelona, zou de discipline van Blaugrana in het laatste deel van deze wintertransfermarkt kunnen verlaten. Twee clubs staan erop de diensten van de centrale verdediger te krijgen, hoewel het een hoofdrolspeler in Barça B is die zijn diensten heeft om het doel te bereiken om zich te kwalificeren voor de Play Off-promotie van tweede naar tweede B. https://www.transfermarkt.nl/chumi/profil/spieler/333361
Centrale middenvelder en op huurbasis voor 6 maanden, snap hem nog niet echt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , hij gaat het steeds beter doen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nog een verdediger ? we hebben er al zat van of je moet v beek ilje v/d heijden kunnen slijten , zal wel gerucht zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2020 - 13:09 schreef kenny het volgende:[..] nog een verdediger ? we hebben er al zat van of je moet v beek ilje v/d heijden kunnen slijten , zal wel gerucht zijn En dan nog huren ook, dan moet er wel een koopoptie mee bemoeid zijn die aantrekkelijk is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
FC Barcelona B 2ª B - Grupo III2ª B - Grupo III Niveau: Spanje3rde niveau In het team sinds: 1 jul. 2018 Contract tot: 30.06.2020
Contract loopt af dus deze zomer. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Barca mag met 3 jaar verlengen staat in zn contract |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hadden ze die optie niet allang gelicht als hij zou bevallen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt, en Frank weet wel waar ie mee bezig is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kreeg van een bekende een mailtje dat Willem 2 een spits gekocht heeft van Bayern München 2 een zekere Kwasi Wriedt ? dat is wel een goeie wel een paar keer zien spelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heet die bekende van jou toevallig "de Telegraaf"? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2020 - 10:59 schreef VVout het volgende:Als dat die Kuipfluiters zijn mogen ze van mij ook wegblijven, daar kreeg ik persoonlijk een hartverzakking van. ja en die rare schreeuwert mag wat mij betreft ook wegblijven. wat een mafketel is dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil