|
|
Dirk1
|
|
|
voor het nieuwe seizoen rechtsback,janmaat mits financeel haalbaar,en anders bijl van emmen is niet verkeerd lijkt mij,rcv holmen van willem 2 maar of deze speler financeel haalbaar is weet ik niet,middenveld burger terug aeb terug en veerman ophalen bij heerenveen deze speler heb ik al gezegd toen hij nog bij volendam speelde maar ja is niet anders,voorin als je larsson kunt verkopen linsen ophalen en als nico vertrekt wolfswinkel ophalen als 2 de spits mits bozenik de 1e spits is, als berghuis vertrekt van bergen misschien halen ben daar nog niet van overtuigd maar weet zo gauw niet iemand anders die er direct kan staan en haalbaar is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 13:28 schreef Dirk1 het volgende:voor het nieuwe seizoen rechtsback,janmaat mits financeel haalbaar,en anders bijl van emmen is niet verkeerd lijkt mij,rcv holmen van willem 2 maar of deze speler financeel haalbaar is weet ik niet,middenveld burger terug aeb terug en veerman ophalen bij heerenveen deze speler heb ik al gezegd toen hij nog bij volendam speelde maar ja is niet anders,voorin als je larsson kunt verkopen linsen ophalen en als nico vertrekt wolfswinkel ophalen als 2 de spits mits bozenik de 1e spits is, als berghuis vertrekt van bergen misschien halen ben daar nog niet van overtuigd maar weet zo gauw niet iemand anders die er direct kan staan en haalbaar is. Dirk "middelmaat" 1. Met Arnesen scouten we over de grens, godzijdank. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord creeert langzamerhand wel waarde op het veld met jongens als bijlow malacia senesi kokcu sinestera en bozenik , goed om te zien ben er blij mee |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Afgelopen zomer was er een gerucht dat Feyenoord ook nog interesse zou hebben in een Argentijnse speler(dacht een buitenspeler) van een jaar of 18. Iemand daar nog iets over gehoord? Misschien dat Timmer er nog iets over zegt bij Fox, maar dat zal wel niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Idd, Hans Kraay vroeg er naar en noemde Barreal of zoiets. Speelt nog zeker iets! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
"Adolfo Gaich wordt niet de nieuwe spits van Club Brugge. Blauw-Zwart voerde lange tijd onderhandelingen met zijn club San Lorenzo, maar een akkoord kwam er niet. Nu is ook geweten waarom.
San Lorenzo wilde de Argentijn absoluut niet laten gaan en vroeg dan ook de hoofdprijs voor de jonge spits. Club Brugge was naar verluidt ook bereid om een recordsom te spenderen aan Gaich. Een akkoord kwam er echter niet.
Club Brugge was bereid om tot 15,5 miljoen euro te betalen voor de spits. Volgens het Argentijnse Clarin was dat echter niet in één klap, maar in meerdere schijven tot medio 2022. Inclusief die 15,5 miljoen euro zaten ook enkele bonussen, die San Lorenzo niet zag zitten.
Eén van die bonussen was onder andere dat San Lorenzo een bedrag zou krijgen bij een bepaald aantal gescoorde doelpunten van Gaich. De Argentijnse club was dus lang niet zeker van die 15,5 miljoen euro, die het wel wilde krijgen voor de spits." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Da's niet onze vijver als er ook maar iets klopt van die bedragen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het is wel onze vijver, maar dan een jaar of een half jaartje eerder. Zie Senesi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een half jaartje eerder maakt deze speler 6 miljoen ipv 15? Tuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Frank vindt daar best wel weer een voetbaldier, dan kan die schone Z-Amerikaanse sma kroketten in de Kuip gaan verkopen en blijft het gezinnetje mooi bij elkaar. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Arsenal serieuze interesse in Kokcu. Aankomende zomer zouden bedrag als 25 miljoen voor Senesi, 20 voor kocku, 15 voor Berghuis en 10 tot 15 voor sinisterra zomaar mogelijk moeten zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe dan ook, het klinkt al gewoon 10x beter als geen waarde op de mat hebben. Vergeet ook Malacia en Bijlow niet als die zo doorgaan, die gaan zich ook nog in de kijker spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag ook bericht dat Marktwaarde Sinisterra is gestegen tot 9milj Feyenoord heeft nog eenzijdige optie om 2 jaar te verlengen wat marktwaarde daarna nog meer oppompt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelijk dietwed jaar erbij doen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo maar t idee dat Bijl in de zomer naar Feyenoord gaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Typische Feyenoord aankoop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopelijk brengen Senesi , Sini , Malacia . Kokcu, etc ons meer. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Luis Sinisterra lijkt aan het einde van het seizoen te gaan vertrekken bij Feyenoord. Volgens Feyenoord Transfermarkt zijn er al meerdere clubs geïnteresseerd in de Colombiaanse aanvaller.
Het zou gaan om clubs als AC Milan, SS Lazio (Italië), Bayer Leverkusen, RB Leipzig (Duitsland), Sporting Portugal (Portugal), RB Salzburg (Oostenrijk) en FK Krasnodar (Rusland). Allemaal hebben ze interesse in een handtekening van Sinisterra.
De aanvaller van Feyenoord heeft momenteel nog een contract tot de zomer van 2021. De Rotterdammers hebben een optie in het contract staan voor nog twee seizoenen, die waarschijnlijk gelicht gaat worden. Daardoor kan Feyenoord meer geld vragen voor de Colombiaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met pieken en dalen Geile, ziet er voorlopig beter uit nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 - 22:49 schreef windoweyes het volgende:Luis Sinisterra lijkt aan het einde van het seizoen te gaan vertrekken bij Feyenoord. Volgens Feyenoord Transfermarkt zijn er al meerdere clubs geïnteresseerd in de Colombiaanse aanvaller. Het zou gaan om clubs als AC Milan, SS Lazio (Italië), Bayer Leverkusen, RB Leipzig (Duitsland), Sporting Portugal (Portugal), RB Salzburg (Oostenrijk) en FK Krasnodar (Rusland). Allemaal hebben ze interesse in een handtekening van Sinisterra. De aanvaller van Feyenoord heeft momenteel nog een contract tot de zomer van 2021. De Rotterdammers hebben een optie in het contract staan voor nog twee seizoenen, die waarschijnlijk gelicht gaat worden. Daardoor kan Feyenoord meer geld vragen voor de Colombiaan. Watte ? Die weten dan zeker meer dan Feyenoord en Sinistera zelf zeker :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die kon je van verre zien aankomen. Triest idd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al was het maar een ton maar die gekke van Geel schreef wel groene cijfers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is van Geel resultaat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Genialiteit heeft vaak een sterke aansturing nodig anders komt het er vaak niet uit. De aansturing van v. Persie was er niet en hij is gewoon niet de captain die vele hoopte dat ie zou zijn.
Hiermee is Feyenoord heerlijk onderuit gegaan en ik moet zeggen dat ik dit ook nooit op deze manier heb zien zitten. De personen die dit hebben bedacht zijn er terdege voor verantwoordelijk dat we zo afgleden. Gelukkig krijgt Feyenoord beetje per beetje zijn smoel terug en hoeft het allemaal zo lief niet meer.
Het heeft tot gevolg gehad dat we het allemaal niet meer zagen. Berghuis, Malacia, Jorgensen niets meer waard en nu we in de lift zitten zitten er in één keer weer geïnteresseerde in de shop.
Ja alles zeer betrekkelijk als het ff tegen zit, toch dat afglijden had Martin moeten voorzien en anders moeten oplossen.
Kom ik ook verder gelijk op het belangrijkste, laten we vooruit kijken en gewoon zulke ongelukjes snel vergeten. Misschien zit er zelfs nog wel een leuke verrassing in dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Feyenoord heeft vandaag een akkoord bereikt met Luis Fernando Sinisterra en diens huidige club Once Caldas over een overgang naar De Kuip. De 19-jarige Colombiaanse aanvaller tekent als alle details zijn afgewikkeld een contract voor drie jaar, met een daarin een optie voor Feyenoord van nog eens twee seizoenen.
Of bedoelde je dat niet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2020 - 09:33 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord heeft vandaag een akkoord bereikt met Luis Fernando Sinisterra en diens huidige club Once Caldas over een overgang naar De Kuip. De 19-jarige Colombiaanse aanvaller tekent als alle details zijn afgewikkeld een contract voor drie jaar, met een daarin een optie voor Feyenoord van nog eens twee seizoenen. Of bedoelde je dat niet? Vond het bericht nogal hype haha.. ik hoop echt wel op nog nog een seizoen met deze man want die wordt nog veel beter. Maar dit zijn tenminste contracten qua contractduur. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 - 22:49 schreef windoweyes het volgende:Luis Sinisterra lijkt aan het einde van het seizoen te gaan vertrekken bij Feyenoord. Volgens Feyenoord Transfermarkt zijn er al meerdere clubs geïnteresseerd in de Colombiaanse aanvaller. Het zou gaan om clubs als AC Milan, SS Lazio (Italië), Bayer Leverkusen, RB Leipzig (Duitsland), Sporting Portugal (Portugal), RB Salzburg (Oostenrijk) en FK Krasnodar (Rusland). Allemaal hebben ze interesse in een handtekening van Sinisterra. De aanvaller van Feyenoord heeft momenteel nog een contract tot de zomer van 2021. De Rotterdammers hebben een optie in het contract staan voor nog twee seizoenen, die waarschijnlijk gelicht gaat worden. Daardoor kan Feyenoord meer geld vragen voor de Colombiaan. Iedereen vertrekt al die geruchten. Gaan wij gewoon door met Larsson en Tapia ofwel Sjors en Sjimmie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Er is geen betere Nederlandse trainer op dit moment als Dick, als Feyenoord zo door wilt gaan dan moeten ze Dick houden en Steven Berghuis ook naar dit seizoen en dan wel een paar goeie spelers bij halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steven kun je niet behouden, maar voor dat geld kun je een goede vervanger kopen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mwa dr was maar weinig interesse voor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt wel, en anders gaat hij naar de zandbak |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Denk ik niet, dan blijft hij liever bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 - 10:07 schreef de bluffer het volgende:Er is geen betere Nederlandse trainer op dit moment als Dick, als Feyenoord zo door wilt gaan dan moeten ze Dick houden en Steven Berghuis ook naar dit seizoen en dan wel een paar goeie spelers bij halen. Jij kent de familie toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer drie afschrijvingen door Jan Arie ,Botje ,en Tapia. Het enige positieve is dat er geld vrijkomt in het salarisbudget , en misschien ook nog dat de van Geeltjes nu allemaal bijna weg zijn uit de selectie. Wel een ontzettend lastig karweitje voor Arnesen om drie spelers te moeten halen zonder transfergeld voor de vertrekkende mensen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zou Botteghin als back up houden. Hij communiceert met Senesi. Gewoon een jaar verlengen. Steven nog een keer op waarderen. Fer verlengen. Janmaat halen die transfervrij. En Elia terughalen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Janmaat is er nu 30 en Elia is er nu 33 Milo. Respect voor ze weet je maar tegen de tijd dat ze bij ons het seizoen beginnen zijn ze 31 en 34 jaar, das toch wel wat op leeftijd helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan zie ik toch liever Linssen, links voor. Die heeft ook geen restwaarde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 08:18 schreef Milo het volgende:Ik zou Botteghin als back up houden. Hij communiceert met Senesi. Gewoon een jaar verlengen. Steven nog een keer op waarderen. Fer verlengen. Janmaat halen die transfervrij. En Elia terughalen. Beetje dure tolk. Je kunt beter Senesi goed Engels leren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Senesi is volgend seizoen weg denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat vindt Dick dan weer geen goed idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Blinkt nog niet echt uit dit seizoen toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zou mooi zijn als Senesi 3 jaar blijft en dan de Vrij die dan zijn laatste jaren bij Feyenoord zou afsluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet nog groeien, is bijvoorbeeld nog minder dan de Vrij toen die bij ons speelde. |
|
|
|