|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies, terechte basisplaats natuurlijk maar voor verkoop moet hij echt bij de beste drie of vier verdedigers van NL gaan horen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 08:58 schreef VVout het volgende:Janmaat is er nu 30 en Elia is er nu 33 Milo. Respect voor ze weet je maar tegen de tijd dat ze bij ons het seizoen beginnen zijn ze 31 en 34 jaar, das toch wel wat op leeftijd helaas. Janmaat en Elia zijn mega fit. En Elia kan een goede mentor zijn voor sini. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan kapot schoppen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En er op staan. Weten ze in 020 meer van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Elia dat kan tot Sinistera fit is.
Jan-Maat zou ik niet meer doen gewoon scouten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, en vervolgens een eikenboom in de tuin planten. |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Hopen dat de Vrij heimwee heeft, Linssen is prima zet, mentaal sterke speler. Scoort vaak. Liever geen Elia’ s. Wil Idrissi niet terugkomen, Clasie? Ben benieuwd naar Ozkayup. Iemand die naar de goal wil, geen gelul, naar voren met die bal, Clasie kan dat. Heb er eigenlijk geen verstand van, maar dit zou ik wel doen.... hihi. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 20:05 schreef Robert Voskuijl het volgende:Hopen dat de Vrij heimwee heeft, Linssen is prima zet, mentaal sterke speler. Scoort vaak. Liever geen Elia’ s. Wil Idrissi niet terugkomen, Clasie? Ben benieuwd naar Ozkayup. Iemand die naar de goal wil, geen gelul, naar voren met die bal, Clasie kan dat. Heb er eigenlijk geen verstand van, maar dit zou ik wel doen.... hihi. Elia is juist een jongen die zegt we worden kampioen en alles geeft karakter man. Idrissi nee die kan die druk niet aan en Linssen is leuk voor Fietstas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 20:05 schreef Robert Voskuijl het volgende:Hopen dat de Vrij heimwee heeft, Linssen is prima zet, mentaal sterke speler. Scoort vaak. Liever geen Elia’ s. Wil Idrissi niet terugkomen, Clasie? Ben benieuwd naar Ozkayup. Iemand die naar de goal wil, geen gelul, naar voren met die bal, Clasie kan dat. Heb er eigenlijk geen verstand van, maar dit zou ik wel doen.... hihi. Clasie hadden we vorig seizoen al. Die voegde toen aan de bal niets toe (ging alleen maar breed en terug) en werd bij balbezit tegenstander overlopen. Tis niet voor niets, dat het bij de ene seizoen is gebleven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Idrissi is een speler die je moet opleiden, niet moet kopen. Leuk voor erbij, maar niet echt een speler waar je miljoenen in gaat pompen. Zonde, had eigenlijk prima de Larsson rol kunnen hebben als hij een aantal jaar terug was gebleven in de jeugd bij Feyenoord.
Linssen is hoogstens in de breedte interessant en als ie goedkoop is.
Elia vind ik eigenlijk al te oud. Prima speler in het kampioensjaar, maar snelheid is heel belangrijk voor zijn type speler. En dat is het eerste wat minder wordt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Linssen is goedkoop, Idrissi is een splijtzwam, en Ellia niet doen de enige die ik graag terug zou zien is de Vrij of Janmaat |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 12:15 schreef piet de paler het volgende:Linssen is goedkoop, Idrissi is een splijtzwam, en Ellia niet doen de enige die ik graag terug zou zien is de Vrij of Janmaat Eens wat betreft Janmaat. Maar De Vrij is niet haalbaar met zijn transferwaarde van 60M, dan kan je Wijnaldum er ook net zo goed bij toevoegen.
Bruno Martins Indi (net 28 geworden) staat trouwens op 4,5M, sinds kort. Een jaar terug nog op een niet te betalen 11M. Wellicht goed om in de gaten te houden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2020 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 13:04 schreef windoweyes het volgende:[..] Eens wat betreft Janmaat. Maar De Vrij is niet haalbaar met zijn transferwaarde van 60M, dan kan je Wijnaldum er ook net zo goed bij toevoegen. Bruno Martins Indi (net 28 geworden) staat trouwens op 4,5M, sinds kort. Een jaar terug nog op een niet te betalen 11M. Wellicht goed om in de gaten te houden? Jan-Maat hoeft van mij ook niet misschien dat Gini denkt heb er alles uitgehaald keer terug naar Rotterdam |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
bord op schoot scouten.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 13:25 schreef Positivo het volgende:[..] misschien dat Gini denkt heb er alles uitgehaald keer terug naar Rotterdam Hij is net 29, speelt in de top en verdient ruim 5M per jaar. Die heeft nog lang niet alles er uit gehaald. Misschien wil hij zelfs nog wel een stapje hoger. Liverpool zal het liefst winst willen maken deze zomer. Destijds hebben ze 27,5M betaald en hij heeft nu een transferwaarde van 50M. Die gaan echt niet zeggen, ga maar terug naar Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 13:42 schreef windoweyes het volgende:[..] Hij is net 29, speelt in de top en verdient ruim 5M per jaar. Die heeft nog lang niet alles er uit gehaald. Misschien wil hij zelfs nog wel een stapje hoger. Liverpool zal het liefst winst willen maken deze zomer. Destijds hebben ze 27,5M betaald en hij heeft nu een transferwaarde van 50M. Die gaan echt niet zeggen, ga maar terug naar Feyenoord. Daarnaast, hoeveel Feyenoord zit er in die jongen? Ik bedoel, zou hij ooit wel terug willen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje Persie-scenario. Een jaartje afsluiten bij zn oude club, met perspectief op functie binnen de club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:Beetje Persie-scenario. Een jaartje afsluiten bij zn oude club, met perspectief op functie binnen de club. PSV of Sparta kan dan dus ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, dat kan ook. Alles kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De 29-jarige Wijnaldum begon met voetballen in de jeugdopleiding voor Sparta, en speelde later voor zowel Feyenoord als PSV meer dan honderd wedstrijden in de Eredivisie. "Ik kijk wel eens naar Sparta en dan denk ik: Zo, het zou wel mooi zijn als ik daar in mijn laatste jaren speel", zegt de international van het Nederlands Elftal. "In Nederland heb ik bij drie clubs gespeeld en aan alle drie heb ik een heel goed gevoel aan over gehouden. Maar je kan er maar één kiezen."
Niet alles kan dus Henk :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 14:07 schreef MightyAce het volgende:[..] Daarnaast, hoeveel Feyenoord zit er in die jongen? Ik bedoel, zou hij ooit wel terug willen? Hij wil terug wist niet dat hij nog zo jong is. Gini was 16 toen hij in het eerste debuteerde , nee die gaat nog wel twee jaar buitenland eraan plakken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 14:19 schreef Positivo het volgende:[..] Hij wil terug wist niet dat hij nog zo jong is. Gini was 16 toen hij in het eerste debuteerde , nee die gaat nog wel twee jaar buitenland eraan plakken. En voor Fer was de stap naar ons terug een stap omhoog op dat moment. Wijnaldum heeft de clubs en competenties nog jaren voor 't uitkiezen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 14:19 schreef MightyAce het volgende:[..] De 29-jarige Wijnaldum begon met voetballen in de jeugdopleiding voor Sparta, en speelde later voor zowel Feyenoord als PSV meer dan honderd wedstrijden in de Eredivisie. "Ik kijk wel eens naar Sparta en dan denk ik: Zo, het zou wel mooi zijn als ik daar in mijn laatste jaren speel", zegt de international van het Nederlands Elftal. "In Nederland heb ik bij drie clubs gespeeld en aan alle drie heb ik een heel goed gevoel aan over gehouden. Maar je kan er maar één kiezen." Niet alles kan dus Henk :) Alle mogelijkheden kunnen, Ace. Tis maar wie hem het beste perspectief biedt, ná z'n voetbalcarriëre. Maar goed zelfs dat zou ook NIET kunnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 14:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Alle mogelijkheden kunnen, Ace. Tis maar wie hem het beste perspectief biedt, ná z'n voetbalcarriëre. Maar goed zelfs dat zou ook NIET kunnen. We gaan het zien met een jaar of 4-5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daarom. Blinde paarden hebben we al genoeg van gehad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh mag als eerste weg na dit seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat vanzelf gelukkig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die luie Jantje Smit kan beter naar zich zelf kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee,er is bij Heerenveen gewoon geen hond die m bij kan houden. Moet die paling wat harder rennen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
'Feyenoord praat al met mogelijke opvolger Berghuis van 5,5 miljoen euro'
Feyenoord heeft belangstelling voor Dennis Man (foto rechts). Dat melden Roemeense media, waaronder Telekom Sport en ProSport. Man is een 21-jarige rechtsbuiten van Steaua Boekarest die mogelijk in beeld is om Steven Berghuis te vervangen.
Of Man daadwerkelijk Berghuis op moet volgen zal moeten blijken, maar de optelsom is snel gemaakt. Anamaria Prodan, zaakwaarnemer van Man, zat onlangs om de tafel met Steven Aptroot, scout van Feyenoord, zo blijkt uit beelden die in handen zijn van ProSport. Ook Sascha Empacher van makelaarskantoor SPOCS was daarbij aanwezig.
Volgens Roemeense media is er gesproken over een mogelijke transfer van Man naar Feyenoord. Een delegatie van de Rotterdamse club was afgelopen zondag aanwezig bij het duel tussen Steaua Boekarest en CS U Craiova. De wedstrijd werd met 4-1 gewonnen door de thuisploeg en Man maakte het laatste doelpunt.
Afgelopen dinsdag zijn er gesprekken gevoerd tussen Feyenoord en het management van Man, zo meldt Telekom Sport. Ook de vader van de aanvaller zat daarbij. De transferwaarde van Man wordt geschat op 5,5 miljoen euro. Man ligt nog tot 2022 vast in Roemenië.
Media in Nederland melden nog niets over belangstelling van Feyenoord in Man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
erg goed om te zien dat feyenoord druk aan het scouten is en probeert pareltjes aan zich te binden , zo het lijkt beginnen de vormen van goed beleid zichtbaar te worden dat doet die arnesen goed |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Waarom niet Berghuis en Man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat je niet kunt kopen zonder geld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Man-Wijf in de aanval hahaha |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja geen geld zegt men, denk dat als Dick blijft er geld los komt 5 miljoen is niet veel. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ken dit spelertje niet, maar zijn video's zien er goed uit. Beetje een zelfde type als Berghuis met zijn dribbels en naar binnen komen om te schieten. Lekker bezig Arnesen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2020 - 03:25 schreef Positivo het volgende:[..] Ja geen geld zegt men, denk dat als Dick blijft er geld los komt 5 miljoen is niet veel. Zo lang de VvF zich prominent roert zal er weinig geld loskomen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ze hebben hun geld terugverdiend zelfs Larsson heeft zijn inleg opgebracht. Laat de VVF nog maar even zitten heb al die luchtfietserij gezien in het voetbal van Joep vd Nieuwenhuyzen tot Aalbers en die gekken bij Roda of Corona Chinees bij ADO het is nooit iets geworden.
Ja een format voor een leuke comedy
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
15 miljoen moet hij kosten volgens berichten. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Als hij een jaar later dan 25 miljoen opbrengt, zeg ik doen! Zo niet, dan toch maar doei! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan moet Berghuis zeker dat bedrag gaan opleveren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat veel te dure Roemeense mannetje heeft wel de Berghuis stijl Dus ze proberen wel een dezelfde type te scouten.. goede zaak. |
|
|
|