|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een slechte TD hebben we toch eigenlijk. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik herinner me Boularouz als een goede rechtsback, helaas bijna sltijd geblesseerd! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Feyenoord heeft zich versterkt met Khalid Boulahrouz. De 32-jarige verdediger, geboren in Maassluis, komt transfervrij over van het Deense Brøndby IF, waar hij het afgelopen seizoen onder contract stond. De 35-voudig international bereikte maandagochtend een akkoord met Feyenoord, werd aansluitend medisch goedgekeurd en tekende direct daarna een verbintenis voor één jaar, met een optie voor nog een jaar.
Technisch directeur Martin van Geel is verguld met de komst van Boulahrouz. Met Khalid halen we een zeer ervaren en uitstekende verdediger in huis. Zijn carrière heeft hem langs diverse gerenommeerde clubs in de grote competities van Europa gevoerd, terwijl hij ook twee WKs en een EK achter zijn naam heeft staan. Hij is topfit en bovendien op meerdere posities in de defensie inzetbaar. Met zijn ervaring en kwaliteiten kan hij ook van grote waarde zijn voor de ontwikkeling van de jongere spelers in onze selectie. Wij zien in Khalid een zeer welkome versterking voor dit team en we zijn ervan overtuigd dat Feyenoord veel plezier aan hem gaat beleven.
Boulahrouz begon zijn professionele voetballoopbaan bij RKC Waalwijk, waar hij met zijn goede prestaties in 2004 een transfer naar Hamburger SV afdwong. In Duitsland groeide de verdediger uit tot international. Op 3 september 2004 debuteerde hij in het Nederlands elftal, in de met 3-0 gewonnen oefenwedstrijd tegen Liechtenstein. Boulahrouz was zowel tijdens het WK 2006 als het EK 2008 vaste basisspeler van Oranje, terwijl hij ook in actie kwam op het WK van 2010. Na twee seizoenen bij HSV verkaste de verdediger naar Chelsea, waar hij één jaar onder contract stond. Vervolgens kwam hij uit voor Sevilla FC (Spanje), VfB Stuttgart (Duitsland), Sporting Lissabon (Portugal) en het afgelopen jaar dus Brøndby IF.
bron: feyenoord.nl |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Je onderschat de marktwerking... De vraag is momenteel zo groot dat Van Geel nog niet direct hoeft toe te happen... Er komt vast een club die hem zo graag wil, dat ze het er wel voor willen betalen... Ik heb het nu over De Vrij. Het bedrag voor Janmaat is netjes, maar had misschien ook best hoger kunnen zijn... Probleem is hier wel dat de vraag nou niet echt enorm aangezwengeld is dankzij het wk... wat wel bij De Vrij het geval is... Van Clasie hoop ik dat hij blijft. Die is wat mij betreft onvervangbaar... De rest is op te vangen.... Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Boulahrouz... Ik weet het niet hoor.
Maar ja, hij is al binnen dus hopelijk gaat hij ons verrassen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ervan uitgaand dat De Vrij ook vertrekt, moet er nog één rechtercentrumverdediger bij... of rechtsback, afhankelijk wat Rutten met Van Beek van plan is. Ik hoop in elk geval dat Van Beek basisklant is, wat mij betreft eerst maar een jaar op de back. Ik zou in dat geval dus nog een centrumverdediger halen, maar mocht Rutten Van Beek direct als centrumverdediger willen opstellen, moet er nog een back bijkomen... Ik weet trouwens niet of Cabral goed genoeg is. Wat vinden jullie van Cabral? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Kanibaal, transfervrij, brok ervaring, op meerdere plaatsen inzetbaar. Prima dus. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zou er niet raar van opkijken dat hij nog erg populair gaat worden.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Na 3 weken tot aan de winterstop geblesseerd. ( of ben ik nu te negatief ) Jan Maat voor 6 miljoen( ? ) weg, vind ik niet al te veel, maar goed in ieder geval wel duidelijkheid! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 13:44 schreef Nibke het volgende:Na 3 weken tot aan de winterstop geblesseerd. ( of ben ik nu te negatief ) Jan Maat voor 6 miljoen( ? ) weg, vind ik niet al te veel, maar goed in ieder geval wel duidelijkheid! Ga de duivel nou niet verzoeken, Nibke... (kijk niet zo sipke, sorry..., slechte grap) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mijn voorgevoel zegt dat er zondag een verrassing uit de helicopter stapt... (Kuyt?) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dus....... moet er nog veel meer gebeuren dan alleen een Boularouz. Of staat onze eigen jeugd daadwerkelijk al weer te dringen om de te verkopen spelers te vervangen. (Op v. Beek na zou ik niet weten of deze jongens al goed genoeg zijn. Dan heb je nog een Verhoek en een Schaken lopen die het nivo niet (meer) aankunnen. Wanneer Bas Dost komt zou wat mij betreft ook Guidetti nog moeten komen. ( vooral als je ook eens met 2 spitsen wil gaan spelen) Rekik zou achterin natuurlijk ook een geweldige versterking zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dost met daar rond omheen zwervend kan Achahbar misschien ook wel??? Tenminste, als hij het fysiek aankan... Ik ben benieuwd. En waar staat Sleegers momenteel. Ik vind dat die jongen wel wat heeft, maar of hij er nu al klaar voor is....???? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 10:25 schreef MMM het volgende:Boulahrouz, wat is dit voor onzin? Een oude man, in december word hij 33.. We hebben Joris al achterin voor de ervaring toch? Fijne eerste 'versterking'.. Ben ik de enige die het een uitstekende versterking vind? Eigenlijk is hij precies oud genoeg en als Brondby hem kon betalen is hij niet duur. Berg aan ervaring, kunnen jongens als Kongolo en van Beek veel van opsteken. Heb je mooi een jaar de tijd om die jonge jongens te laten wennen aan de eredivisie door ze regelmatig te laten spelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 10:39 schreef Barabas het volgende:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 - 22:12 schreef moa het volgende:[..] Even voor jouw beeldvorming een idee van hoe een 3-5-2 of een 5-3-2 er uit ziet, zodra je die rechter (en ook linker?) aanvaller gevonden hebt dan horen we het wel. Volgens mij gaat Rutten gewoon 4-3-3 spelen Gast..... Volgens mij ga jij gewoon even leren lezen voor je weer reageert, ik heb het over een 2 spitsen systeem, als je gelezen had had je de vorige onnozele opmerkingen ook niet hoeven maken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Op rechts ja heel goed gezien, en waar staat rechts voor? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:04 schreef moa het volgende:[..] Ben ik de enige die het een uitstekende versterking vind? Eigenlijk is hij precies oud genoeg en als Brondby hem kon betalen is hij niet duur. Berg aan ervaring, kunnen jongens als Kongolo en van Beek veel van opsteken. Heb je mooi een jaar de tijd om die jonge jongens te laten wennen aan de eredivisie door ze regelmatig te laten spelen. Nee. Je bent daarin niet de enige. Ik heb mijn twijfels, maar ik denk dat hij zeker bij de goede aankopen hoort... De tijd zal het uitwijzen in hoeverre dat zo is, maar ik hoop en denk dat hij mateloos populair kan worden, ondanks dat sommigen gigantisch geïrriteerd kunnen raken als hij weer eens een bal verspeeld... maar ja, daar liggen zijn kwaliteiten dan ook niet... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: voor .... jouw woorden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 11:54 schreef freduc het volgende:6 milj voor janmaat vind ik zeer matig , ben bang dat de vrij ook voor zo'n schijn bedrag weg gaat om over clasie maar te zwijgen v geel heeft weinig te willen als de vrij zijn kop in de wind gooit loopt hij over 1 jaar gratis weg ik hoop toch dat er wat meer verdient gaat worden aan die gasten zeker nadat ze zo goed gespeeld hebben op het wk Die 6 miljoen is uit de lucht gegrepen, zie bovenstaande schema met transfer waardes, deze waardes afkomstig van Transfermarkt worden vaak in het geruchtencircuit gebruikt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:04 schreef moa het volgende:[..] Ben ik de enige die het een uitstekende versterking vind? Eigenlijk is hij precies oud genoeg en als Brondby hem kon betalen is hij niet duur. Berg aan ervaring, kunnen jongens als Kongolo en van Beek veel van opsteken. Heb je mooi een jaar de tijd om die jonge jongens te laten wennen aan de eredivisie door ze regelmatig te laten spelen. Als zijn jaarsalaris niet al te hoog is, vind ik het een goede versterking. Ook slim van Feyenoord (MvG) om een optie in te bouwen. Kan een extra drang zijn voor Khalid om zich te bewijzen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
De enige aderlating tot nu toe vind ik dat Janmaat weg is, word erg lastig een vervanger voor hem te vinden. Wellicht dat een Verhaegh een optie kan zijn? Heeft nu ook WK ervaring en speelt bij een kleine club. Boulahrouz perfecte aankoop, kan ook op rechts en met hem, Mathijssen, Kongolo en Van Beek staan we centraal perfect actherin. Dost zou de perfecte vervanger zijn voor Pelle, Van Aanholt zou perfect zijn voor links en dan zou ik daarbij alleen nog graag een rechtbuiten zien komen dan denk ik dat we voor volgend seizoen niet een zoveel kwaliteit hebben ingeleverd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Meer kan ik er ook niet van maken.
Wees duidelijk man... Kongolo speelt op links. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Weet alleen niet wat er nou met die De Vrij is.. 3e op het WK en nu is de nummer 11 van de Serie A zijn droomclub?? Qua niveau niet eens beter dan Feyenoord wat een onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:09 schreef moa het volgende:[..] Die 6 miljoen is uit de lucht gegrepen, zie bovenstaande schema met transfer waardes, deze waardes afkomstig van Transfermarkt worden vaak in het geruchtencircuit gebruikt. volgens Rijnmond en nieuws nu is het rond, behoudens de keuring die morgen zal plaatsvinden. zes miljoen is het bedrag wat genoemd wordt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:06 schreef moa het volgende:[..] Gast..... Volgens mij ga jij gewoon even leren lezen voor je weer reageert, ik heb het over een 2 spitsen systeem, als je gelezen had had je de vorige onnozele opmerkingen ook niet hoeven maken. En als jij met twee monden spreekt en steeds je verhaal aanpast om je gelijk te halen dan mag je van mij sowieso naar de pomp lopen. Je lijkt wel een wijf... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, sorry, neemt u het mij niet kwalijk... geen zin in werken hè.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:24 schreef van geil het volgende:[..] volgens Rijnmond en nieuws nu is het rond, behoudens de keuring die morgen zal plaatsvinden. zes miljoen is het bedrag wat genoemd wordt. Tjaa veel te laag natuurljk |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:23 schreef Barabas het volgende:[..] Meer kan ik er ook niet van maken. Wees duidelijk man... Kongolo speelt op links. Waarom citeer je mij nou dan? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:23 schreef dennie het volgende:Weet alleen niet wat er nou met die De Vrij is.. 3e op het WK en nu is de nummer 11 van de Serie A zijn droomclub?? Qua niveau niet eens beter dan Feyenoord wat een onzin. Misschien dat hij potentie ziet plus dat het daar erg mooi is en dat hij daar wel graag een jaar of wat wil zijn... of hij ziet het als opstapje naar een topper in ITALIA? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: puur voor mijn hobby |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:27 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Misschien dat hij potentie ziet plus dat het daar erg mooi is en dat hij daar wel graag een jaar of wat wil zijn... of hij ziet het als opstapje naar een topper in ITALIA? Wat ik zeg die man is net 3e op het WK geworden en was samen met Hummels de beste verdediger van dit toernooi. Als hij geduld heb komt er vanzelf een veel betere club langs. Ik denk niet dat Lazio hem de opleiding geeft die hij nodig is, daar moet je alleen je tegenstander slachten en de bal naar voren trappen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:27 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Misschien dat hij potentie ziet plus dat het daar erg mooi is en dat hij daar wel graag een jaar of wat wil zijn... of hij ziet het als opstapje naar een topper in ITALIA? ik vermoed dat hij (De Vrij) van mening is dat je in Italië pas echt leert wat verdedigen is. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Dat is waar maar de nummer 11 ? Wacht dan op Napoli Juve of AS Roma |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lazio kwam waarschijnlijk als eerste en bood hem 1,5 miljoen per jaar. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Klopt maar de transferperiode duurt nog anderhalve maand geduld is een schone zaak. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Desnoods gaat ie naar Inter of AC Milan ook prachtige clubs voor de Vrij maar Lazio vind ik belachelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lazio is een foute club... Er lopen in ieder geval erg foute mensen rond met behoorlijk extremistische sympathieën. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Zeker en buiten dat is het ook geen club waar je je gaat doorontwikkelen ben bang dat hij zicht niet kan onderscheiden bij zo'n middelmatige club hoeveel CV's zijn er de laatste jaren nou echt doorgebroken bij Lazio? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: haha, leuk antwoord.... maar wat stapt er uit de helicopter... hoop jij? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:38 schreef Barabas het volgende:Lazio is een foute club... Er lopen in ieder geval erg foute mensen rond met behoorlijk extremistische sympathieën. Misschien heeft hij ook wel dergelijke sympathieën??? Nee, lijkt mij ook niet... ik ben maar aan het slappehappen... Maar ben je wel eens in Rome geweest? Mooie stad, buiten Rome zeer mooie omgeving... Ik weet alleen niet of een jonge vent als hem daar ook naar kijkt... Misschien gaat hij wel expres naar een middenmoter in het land waar verdedigen haast uitgevonden moet zijn.... Daar leert hij er meer dan als hij bij een topclub zit, omdat hij daar niet onder druk zal staan... nou ja... in elk geval minder... Zeg het maar. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Misschien heeft hij ook wel dergelijke sympathieën??? Nee, lijkt mij ook niet... ik ben maar aan het slappehappen... Maar ben je wel eens in Rome geweest? Mooie stad, buiten Rome zeer mooie omgeving... Ik weet alleen niet of een jonge vent als hem daar ook naar kijkt... Misschien gaat hij wel expres naar een middenmoter in het land waar verdedigen haast uitgevonden moet zijn.... Daar leert hij er meer dan als hij bij een topclub zit, omdat hij daar niet onder druk zal staan... nou ja... in elk geval minder... Zeg het maar. Vind ik wel typisch iets voor de Vrij, om expres daarheen te gaan om nog beter te leren verdedigen. Ik had dan alleen wel gekozen voor een club die in de top 6 speelt. Maar het lijkt me sterk dat er geen mooiere clubs geïnteresseerd zijn! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Dost lijkt mij een goede keuze, maar ik zie het ook zitten met Van Aanholt en Van Wolfswinkel. Eerder al werd Botteghin genoemd, maar dan heb ik liever Boulahrouz. Een goede centrale middenvelder wil ik ook graag zien. Wat haalbaar is of niet laat ik maar even in het midden. Hahn zal er ook uit stappen... |
|
|
|
|
nicky1977
|
|
|
hoi
lig helemaal dubbel wat een klunzen bij feyenoord doen ze een ruil met verhoek die nu weg mag terwijl cabral lekker gaat spelen in portugal hoe dom kun je zijn feyenoord je moet nog veel leren ik zeg koekkoek!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Misschien heeft hij ook wel dergelijke sympathieën??? Nee, lijkt mij ook niet... ik ben maar aan het slappehappen... Maar ben je wel eens in Rome geweest? Mooie stad, buiten Rome zeer mooie omgeving... Ik weet alleen niet of een jonge vent als hem daar ook naar kijkt... Misschien gaat hij wel expres naar een middenmoter in het land waar verdedigen haast uitgevonden moet zijn.... Daar leert hij er meer dan als hij bij een topclub zit, omdat hij daar niet onder druk zal staan... nou ja... in elk geval minder... Zeg het maar. En mooie dames, al zijn hun moeders wel behoorlijk katholiek... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:56 schreef nicky1977 het volgende:hoi lig helemaal dubbel wat een klunzen bij feyenoord doen ze een ruil met verhoek die nu weg mag terwijl cabral lekker gaat spelen in portugal hoe dom kun je zijn feyenoord je moet nog veel leren ik zeg koekkoek!!! Cabral is een omhooggevallen knuppel die veel minder goed is dan hij en zijn vrienden vinden en denken. Deze mogelijke transfer is vermoedelijk het laatste wat we van hem gaan horen. Teveel attitude.... |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 15:56 schreef nicky1977 het volgende:hoi lig helemaal dubbel wat een klunzen bij feyenoord doen ze een ruil met verhoek die nu weg mag terwijl cabral lekker gaat spelen in portugal hoe dom kun je zijn feyenoord je moet nog veel leren ik zeg koekkoek!!! Haha, jij hebt er niks van begrepen. Werd door Twente ook verhuurd omdat meneer het te druk had met onrust trappen en op stap gaan. Mooi in Portugal houden dus. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Feyenoord eindelijk om tafel met stug VfL Wolfsburg Geplaatst op maandag 14 juli 2014 om 15:37
Martin van Geel hoopte snel de transfer af te ronden van Bas Dost, die de opvolger moet worden van Graziano Pellè, maar de onderhandelingen met zijn club VfL Wolfsburg verlopen moeizaam meldt Voetbal International.
De Duitsers wilden in eerste instantie niet eens aan tafel met Feyenoord, maar lijken nu toch bereid te praten. Feyenoord wil Dost huren met een optie tot koop. Als de club daarover al een akkoord bereikt, vormt het salaris van Dost het volgende obstakel. De spits verdient in Duitsland een miljoenensalaris en zal in Rotterdam flink wat moeten inleveren.
Niettemin wordt het feit dat Wolfsburg wil praten als een positief signaal gezien. Feyenoord is hard op zoek naar een spits, nu de club Graziano Pellè voor acht miljoen euro verkocht aan het Southampton van ex-trainer Ronald Koeman. De verwachting is dat Feyenoord na Pellè, Bruno Martins Indi (FC Porto, 7,7 miljoen) en Daryl Janmaat (Newcastle United, 6 miljoen) ook snel Stefan de Vrij kwijtraakt. De verdediger speelde een uitstekend WK in Brazilië en staat in de belangstelling van een groot aantal clubs.
Als vervanger haalde Martin van Geel Khalid Boulahrouz. De ex-international was transfervrij na een dienstverband bij het Deense Brøndby, waar hij afgelopen jaar veertien wedstrijden speelde. Boulahrouz kwam de laatste vier seizoenen bij VfB Stuttgart, Sporting Lissabon en Brondby tot 61 competitiewedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door dennie -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2014 - 16:02 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Haha, jij hebt er niks van begrepen. Werd door Twente ook verhuurd omdat meneer het te druk had met onrust trappen en op stap gaan. Mooi in Portugal houden dus. Hij maakt zichzelf overal onmogelijk. Popie Jopie... typisch gedrag van een falende narcist. |
|
|
|