|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees dat er een Nederlandse vleugelspeler naar Fener gaat. Narsingh? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te mooi om waar te zijn, denk ik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is wel precies waar ik m zou verwachten. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: mooi nieuws, kunnen we die egyptenaar halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want? Dat lijkt me nu echt helemaal kut |
|
|
|
|
pat
|
|
|
die egyptenaar op rechtsbuiten van 22?
hoezo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat niemand er ooit van gehoord heeft en zijn zaakwaarnemer met m aan t leuren is. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:Omdat niemand er ooit van gehoord heeft en zijn zaakwaarnemer met m aan t leuren is. oh zo ja...
en dit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: jep, netals diemers en conteh.
tis ook moeilijk als je in deze vijver vast zit he maar goed...
die Santiago Pierotti gaat volgens de laatste info bijtekenen bij zijn club dus die komt ook niet wss.
daar waar we op tijd klaar waren hebben we toch nog wel wat dingen te fixen nu hoor... spannendddddd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beetje Ronaldo tussen de bankschroef face, maar das weer een ander niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Gaan het zien ik ben eig wel weer klaar voor een wedstrijdje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede nuance
Toen klopte Bayern echter aan: "Wij konden als Feyenoord-zijnde niet meer doen. Hij stond op de rol voor een meerjarig contract, zou vervroegd doorschuiven naar de Onder-19 en er lag een individueel plan klaar om hem klaar te stomen voor de a-selectie. Joshua en zijn familie kozen echter voor het verhaal van Bayern München." |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: hou op schei uit deze speler kan onze club niet betalen categorie onzin!!!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: hou op schei uit deze speler kan onze club niet betalen categorie onzin!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2,5 op transfer, maar moet 5 opleveren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 10 miljoen willen ze..
De stadionclub is de nu 18-jarige Busio blijven volgen en hoopt op zijn handtekening. ESPN weet te melden dat ook Juventus, Milan en Fiorentina in de race zijn voor de Amerikaan, die ook als buitenspeler uit de voeten kan. Busio heeft nog een contract voor twee seizoenen. De kans dat Feyenoord nu wel gaat slagen is klein. Sporting Kansas City schat zijn transferwaarde rond de tien miljoen euro. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Idd 10 miljoen? As et er is beter dennis man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Busio was toch heeeeeeeeeel vroeger een clown? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: das die roemeen die in het begin genoemd werd. moest 10 miljoen kosten, vervanger berghuis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mannen broeders, mijn bron heeft het over een Duitse speler die al heel ver schijnt te zijn met onderhandelen. Enig idee wie dat kan zijn ? Hij wilde de naam niet geven. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2020 - 17:41 schreef piet de paler het volgende:Mannen broeders, mijn bron heeft het over een Duitse speler die al heel ver schijnt te zijn met onderhandelen. Enig idee wie dat kan zijn ? Hij wilde de naam niet geven. Schürle. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Erwin Mulder transfervrij naar Heerenveen. Lijdensweg zal wel teleurgesteld zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2020 - 17:41 schreef piet de paler het volgende:Mannen broeders, mijn bron heeft het over een Duitse speler die al heel ver schijnt te zijn met onderhandelen. Enig idee wie dat kan zijn ? Hij wilde de naam niet geven. Volgens mij is dat Habe. Habe S. Niegewust. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Wie is et nou? Die duitser? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Kijk maar eens naar het filmpje van Fer Gessen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik sprak mijn bron enkele weken geleden , dus dat zal hem zijn geweest. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Wel ff d'r bij blijven Piet! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
OnruststokerT, ga orde op zaken stellen op je camping joh ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja stond zelfs een stuk in het AD. Nou zoveel last heb ik niet van die jochies |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We reageren allemaal meer gespannen als normaal natuurlijk en dat jeugd hier zo mee omgaat kan ik ook begrijpen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ik niet...daar is het mee begonnen (carnaval) hier in Nederland, nu hebben we het eindelijk onder controle en gaan we weer van vooraf aan beginnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vooral lekker gaan feesten en je opa en oma of je ouders het graf in trappen.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
idd renato, afschaffen dat kut feest en als piet weer in het verleden grijpt moet iemand die dat opmerkt direct een anti dementia pilletje opsturen...
krijgen we nou toch allemaal zeg. beetje de boel opstoken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De transfermarkt sluit vandaag 23:59 voor een tijdje en opent weer op maandag 3 augustus 2020 - 00:00. Het is de bedoeling dat de transfermarkt definitief sluit op maandag 5 oktober 2020 - 23:59. Voor het volgende Europese seizoen mogen clubs tot 6 oktober spelers inschrijven. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ach joh, zolang de burgemeester van de wallen, ene Femke, lekker zonder mondkapje bij een kut demonstratie is, die ook niet verbiedt dus, hoewel samenkomsten verboden waren, en nog altijd in functie is...
Waar praten we dan nog over... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ow, gaat het hier ook af en toe over transfers? ;-) |
|
|