BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 16:30   quote  deeplink  
die halsema ja, linkse trut.
dit is nou 1 van die dingen die ik in de gaten hou, deze moet afgezet worden door de beslissingen die ze dus niet BLIJFT nemen. het duurt alemaal langer maar er moet uiteindelijk echt worden gereageert... dat punt van reageren van de grote meerderheid die nu still is en het maar laat gaan, dat is waar ik op wacht.

zie het zo, als feyenoord overgenomen wordt en ze spreken erover naar uitgereken amsterdam te gaan verhuizen over 2 jaar bijvoorbeeld dan wacht ik het wel af.

In mijn mening zal dat dus niet gebeuren dus laat ik de pratertjes praten en vallen maar als ze NIET vallen ga ik ze zelf wel even helpen, zo denken er veel meer. het is een keertje klaar he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door pat --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 21 juli 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Idd maat, we staan klaar om dat zooitje landverraders buiten te rammen, echt waar!
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2020 - 22:35   quote  deeplink  
Mijn laarzen staan ook in het vet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Nee joh die kutstad verdient dat wijf..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2020 - 07:47   quote  deeplink  
Voor geen enkele speler van Feyenoord is momenteel concrete belangstelling, ook niet voor Marcos Senesi.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2020 - 11:10   quote  deeplink  
Kas is leeg..

Advocaat had graag Calvin Verdonk voor een half jaar aan zich verbonden, maar dat kan de club niet betalen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2020 - 12:08   quote  deeplink  
Feyenoord zet streep door naam Verdonk: ''Kan de club niet betalen''

T zou grappig zijn als t niet sneu was.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juli 2020 - 12:23   quote  deeplink  
Ik vind ( maar wie ben ik) dat er nu een goede selectie staat. En gaat er iets weg dan heb je weer geld.
Koczu voor 10 milj is zat te koop op die positie, Senesi voor 20 milj , iwas nog geen sterkhouder en ook nu zijn er veel vervangers te koop.
pat
 pat - woensdag 22 juli 2020 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:
Voor geen enkele speler van Feyenoord is momenteel concrete belangstelling, ook niet voor Marcos Senesi.
dit komt uit een artikel waar aangenomen wordt, niet geciteerd.
ze moeten wat als er geen nieuws is he, dan gaan ze dingen verzinnen om doekoes te verdienen.

laag beroep hebben die gasten
pat
 pat - woensdag 22 juli 2020 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:

ja dat is wel sneu ja
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juli 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Pat, er speelt wel wat rondom Koczu
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 22 juli 2020 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 07:47 schreef Stylzz het volgende:
Tja, als je een bod van "22 miljoen" afwijst dan is de "concrete" belangstelling misschien ff weg, deze kan natuurlijk ieder moment wel weer concreet worden indien er meer wordt geboden!
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 22 juli 2020 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 12:25 schreef piet de paler het volgende:
Pat, er speelt wel wat rondom Koczu
Piet, dit was een maand geleden! Hij heeft inmiddels bijgetekend tot 2025.
Lastig is dat toch met....
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juli 2020 - 12:29   quote  deeplink  
Let maar op
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juli 2020 - 12:30   quote  deeplink  
Of niet
pat
 pat - woensdag 22 juli 2020 - 12:34   quote  deeplink  
als dat zo is pietje dan zal die niet voor 10 miljoen gaan he hahaha

weet je dit soort berichtgeving is allemaal zo suggestief, eigenlijk alles wat we hier bespreken.

kijk het is leuk om te lezen, nadenken waar e.a. heengaat etc maar dit soort figuren hebben gewoon geen donder te doen. hun bronnen zijn er niet en dus gaan ze maar wat algemene dingen schrijven inculsief een mening. niemand bevestigd iets en niemand wordt geciteerd. het zijn vieze mannetjes hahaha

ik wacht wel op bevestiging vanuit de club.

Over verdonk las ik niks trouwens maar als dat zo is is het echt sneu en tegelijkertijd ook een bericht waar ik direct twijfels over heb. alle doelwitten kosten minstens 2 miljoen en dan kunnen we de tranfervrije verdonk niet aantrekken? sorry ik geloof er niks van joh

kokcu ook niks over gehoord
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2020 - 13:02   quote  deeplink  
Voorlopig is het wachten tot het nieuwe transferwindow weer open gaat, iedereen zal voorlopig nog terughoudend de kat uit de boom kijken met alles er om heen.
pat
 pat - woensdag 22 juli 2020 - 13:40   quote  deeplink  
die loopt toch nog tot einde deze maand of heb ik dat verkeerd begrepen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2020 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 13:40 schreef pat het volgende:
die loopt toch nog tot einde deze maand of heb ik dat verkeerd begrepen?
is nu even een pauze tot 01-08.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2020 - 18:46   quote  deeplink  
Transferwindow intussen onbegrijpelijk.
pat
 pat - donderdag 23 juli 2020 - 01:33   quote  deeplink  
Wat een gedoe allemaal
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2020 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:

Kan niet betalen of wil men dat niet betalen voor een speler als Verdonk?

Ik kan me niet voorstellen dat het salarispotje leeg is na het vertrek van spelers als Tapia, van der Heijden. Huur van Ié, Karsdorp en Ozyakup.

Diemers, Linssen en Conteh zullen bij elkaar niet meer verdienen dan die spelers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2020 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juli 2020 - 08:56   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2020 - 09:05   quote  deeplink  
Klopt. Plus deze positie is ook nog eens voor korte tijd een issue.
Zet dan maar iemand van O21 op de bank. Of speel een keer 352
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juli 2020 - 09:11   quote  deeplink  
Ook wel eens want zo'n Ramon Hendriks kan een hoop leren in
Feyenoord 1 ,en tegen de zwakkere goden kan Dick best eens van systeem veranderen.
Soort win win wat jij schetst
pat
 pat - donderdag 23 juli 2020 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2020 - 09:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ook wel eens want zo'n Ramon Hendriks kan een hoop leren in
Feyenoord 1 ,en tegen de zwakkere goden kan Dick best eens van systeem veranderen.
Soort win win wat jij schetst
ik ben niet op de hoogte wat eraankomt en waar het allemaal speelt maar dit is toch een perfecte oplossing?
ik bedoel als je een jeugdspeler op links klaar hebt staan ... ik zeg doen en als dat niet lukt met 3 achterin?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2020 door pat --
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 24 juli 2020 - 11:48   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/300224/feyenoord-brengt-miljoenenbod-uit-op-oude-bekende-ie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 11:52   quote  deeplink  
wat raar joh, wat zien ze toch in Ie???
denken ze echt dat ze die jongen van ze wisselvalligheid kunnen genezen?
en komt er dan een 3,5 voor terug of een 8,5?

wat een risico als je hoort hoe die vd hecke het doet en dien spanjaard van bluffer...

weet iemand dit uit te leggen want ik snap er niks van
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Wil je de korte of de lange uitleg?
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 11:59   quote  deeplink  
je mag kiezen, een uitleg die ik snap graag want ik zie het niet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2020 - 12:03   quote  deeplink  
Oké, zaakwaarnemer wil dat speler graag onder de pannen komt en/of speelt, dus poneert nieuws via online medium om marktprijs/interesse van/voor zijn speler op te krikken.

Zoiets?
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 12:16   quote  deeplink  
tering dus het is helemaal niet waar. ja dat snap ik wel ja...
hoe krijg je dat toch in de smiezen, netals die kut reclame en cookie pagina's. ongelovelijk misleidend en super irritant
kenny
 kenny - vrijdag 24 juli 2020 - 12:18   quote  deeplink  
hoop dat er nog wat aangetrokken wordt , rechtsback positie is slecht ingevuld nieuwkoop is niet goed genoeg , de centrale verdediging mag ook wel een goede vervanger krijgen als botje of senesi een blessure krijgen heb je geen goede vervangers , ook een linksback en een middenvelder zou nog wenselijk zijn

al ruim je narsingh , nieuwkoop , johnston , kelly en v beek op moet er toch wel wat mogelijk worden lijkt mij
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2020 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 12:16 schreef pat het volgende:
tering dus het is helemaal niet waar. ja dat snap ik wel ja...
hoe krijg je dat toch in de smiezen, netals die kut reclame en cookie pagina's. ongelovelijk misleidend en super irritant
Is lastig, maar als sites als soccernews of feyenoordpings het als enige brengen is t niveau vaak ruk.
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 12:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is lastig, maar als sites als soccernews of feyenoordpings het als enige brengen is t niveau vaak ruk.
ja, zat net te kijken naar krabbedam en die zegt ook niks concreets. alleen maar ze eigen mening die nergens op is gebaseerd. dat dit soort mensen nog geld verdienen ook he, belachelijk
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 12:18 schreef kenny het volgende:
hoop dat er nog wat aangetrokken wordt , rechtsback positie is slecht ingevuld nieuwkoop is niet goed genoeg , de centrale verdediging mag ook wel een goede vervanger krijgen als botje of senesi een blessure krijgen heb je geen goede vervangers , ook een linksback en een middenvelder zou nog wenselijk zijn

al ruim je narsingh , nieuwkoop , johnston , kelly en v beek op moet er toch wel wat mogelijk worden lijkt mij
wat is jou bron dat je een nieuwkoop, johnston, sven zo neerzet joh?
niemand heeft ze nog zien spelen en advocaat heeft in 2 wedstrijden de problemen in de achterhoede onder stam ook opgelost.

waarom zou je narsign laten gaan? ik bedoel als je mening dit is vind ik dat je iets moet nadenken, je blessure verhaal van botje gaat ook op voor berghuis he en als narsign er dan niet is hebbie daar dus ook niks...

je geeft eigenlijk geld uit op basis van iets wat niet direct bevestigd is dat het ook zo wordt gevoelt binnen de club.

middenveld is nu goed bezet, voorin is geod bezet en achterin staat het nu ook weer. ik zou de winterstop afwachten met dit materiaal en zorgen dat haps fit blijft en dan nog eens kijken wat je verder nog nodig hebt... kortom, de balans in het elftal is volgens mij 10x beter dan vorig jaar, instelling ook... er is volgens mij weinig te klagen behalve dat we niet voetballen dan

en een jeugdspeler op de plaats als invaller voor haps is ook helemaal niet slecht en die opties zijn er te over heb ik begrepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2020 door pat --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2020 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 12:18 schreef kenny het volgende:

Eens weg met die middelmaat..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juli 2020 - 14:48   quote  deeplink  
De selectie die er nu staat vind IK sterk.
Wie deelt mijn positieve mening ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 24 juli 2020 - 15:01   quote  deeplink  
Ik Piet, eigenlijk ben ik blij verrast dat in deze onzekere tijd zo snel de selectie op orde is gebracht door Arnesen.
Heel duidelijk allemaal.

Uiteraard kan er nog van alles gebeuren als één keer de buitenlandse seizoenen afgewerkt zijn, en de transfermolen nog wel op gang gaat komen.

Maar tot nu toe, prima!
kenny
 kenny - vrijdag 24 juli 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 12:50 schreef pat het volgende:

[..]

wat is jou bron dat je een nieuwkoop, johnston, sven zo neerzet joh?
niemand heeft ze nog zien spelen en advocaat heeft in 2 wedstrijden de problemen in de achterhoede onder stam ook opgelost.

waarom zou je narsign laten gaan? ik bedoel als je mening dit is vind ik dat je iets moet nadenken, je blessure verhaal van botje gaat ook op voor berghuis he en als narsign er dan niet is hebbie daar dus ook niks...

je geeft eigenlijk geld uit op basis van iets wat niet direct bevestigd is dat het ook zo wordt gevoelt binnen de club.

middenveld is nu goed bezet, voorin is geod bezet en achterin staat het nu ook weer. ik zou de winterstop afwachten met dit materiaal en zorgen dat haps fit blijft en dan nog eens kijken wat je verder nog nodig hebt... kortom, de balans in het elftal is volgens mij 10x beter dan vorig jaar, instelling ook... er is volgens mij weinig te klagen behalve dat we niet voetballen dan

en een jeugdspeler op de plaats als invaller voor haps is ook helemaal niet slecht en die opties zijn er te over heb ik begrepen
je hebt gelijk , je vergeet nog Vente in de spits en marsman op de goal die hebben we ook niet zien spelen maar zijn ook top

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2020 door kenny --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 24 juli 2020 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 15:46 schreef kenny het volgende:

[..]

je hebt gelijk , je vergeet nog Vente in de spits en marsman op de goal die hebben we ook niet zien spelen maar zijn ook top
Ja, maar een geluk dat alle gevestigde toppers meteen naar De Kuip willen komen... ;-)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juli 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 17:42 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, maar een geluk dat alle gevestigde toppers meteen naar De Kuip willen komen... ;-)
Het glas is halfvol of half leeg

Life is good
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 24 juli 2020 - 20:40   quote  deeplink  
Snap ook niet wat men in Ie zit. Zelfde geldt voor Botteghin, heeft t vorig jaar uiteindelijk nog goed gedaan, maar we zijn weer een jaar verder en hij wordt er met de jaren waarschijnlijk niet sneller en flexibeler op. Als je hem toch maar een jaar vast legt kan je wat mij betreft beter een cv huren die nu niet te betalen is, tegen 1 miljoen salaris.
kenny
 kenny - vrijdag 24 juli 2020 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 20:40 schreef yoghurt17 het volgende:
Snap ook niet wat men in Ie zit. Zelfde geldt voor Botteghin, heeft t vorig jaar uiteindelijk nog goed gedaan, maar we zijn weer een jaar verder en hij wordt er met de jaren waarschijnlijk niet sneller en flexibeler op. Als je hem toch maar een jaar vast legt kan je wat mij betreft beter een cv huren die nu niet te betalen is, tegen 1 miljoen salaris.
Ie vind ik ook niks veel te onrustig in het centrum hij is alleen snel , botje is daar in tegen juist rustig zolang advocaat vanuit de omschakeling gaat spelen met de linies kort op elkaar heeft botje het goed gedaan en gaat hij ook volgend seizoen ook goed doen , ook senesi speelt een stuk beter met botje aan zijn zijde en dat is zeker niet onbelangrijk in zijn verdere ontwikkeling

zou alleen graag die v/d Ven en v Hecke zien komen , die zijn nu nog redelijk te betalen volgend jaar ook niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2020 door kenny --
pat
 pat - zondag 26 juli 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2020 - 15:46 schreef kenny het volgende:

[..]

vente heeft het weldegelijk laten zien en marsman ook.

hoe dan ook, ik denk dat we een heel goede selectie hebben die de strijd aan kan gaan voor overwintering.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2020 - 18:10   quote  deeplink  
Wat heeft Vente laten zien? Dat ie er niks van kan?
kenny
 kenny - zondag 26 juli 2020 - 19:01   quote  deeplink  
inderdaad , vente belande zelfs bij rkc op de bank nadat hij alle ruimte en kansen had gekregen , prima jongen verder maar komt als spits in alles te kort
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juli 2020 - 10:06   quote  deeplink  
Jorgensen Besiktas?
kenny
 kenny - maandag 27 juli 2020 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2020 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:
Jorgensen Besiktas?
zou lekker zijn , van mij mag hij gaan
netsurfer
 netsurfer - maandag 27 juli 2020 - 10:35   quote  deeplink  
Van mij ook! Was grote fan van hem, maar we kennen het verhaal. Gaat nooit lang fit zijn. Elke miljoen is meegenomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.4917459