|
|
kenny
|
|
|
inderdaad elke miljoenen zijn meegenomen , zijn er gelijk weer wat meer mogelijkheden op versterkingen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel profvoetballers willen weg uit Turkije ,en dat is niet voor niks. Denk niet dat juist Jorgensen staat te popelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zit eerste training ff te kijken maar ik zie een onbekent gezicht , hebben ze een proefspeler of komt hij uit de jeugd ?? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2020 - 12:03 schreef kenny het volgende:zit eerste training ff te kijken maar ik zie een onbekent gezicht , hebben ze een proefspeler of komt hij uit de jeugd ?? Jörgensen?? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ik zag er op het middenveld ook eentje lopen die ik niet kon plaatsen. kort koppie, niet zo groot maar ging er wel op. wat ik ook zag is dat bozenik weer meerdere malen op de grond lag in of na een duel en dat jorgenson veel meer een aanspeel punt was dan robert... moeten we nico wel laten gaan? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het doorgaans goed geïnformeerde Twitter-medium bericht: "Feyenoord gaat zich melden voor Francesco Antonucci. De 21-jarige aanvallende middenvelder maakte afgelopen seizoen op huurbasis furore bij FC Volendam met 11 goals uit 20 wedstrijden. De jeugdinternational van België U21 staat nog tot medio 2022 onder contract bij AS Monaco." |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Volendam verwachtte hem terug dit jaar, dat las en hoorde ik gisteren op fox |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat zal dan niet doorgaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijkt mij een prima investering |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: dien trainert was overtuigd... jonk dacht ik |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb het zojuist gelezen Pat ,jammer . |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: jep.
waarom een extra middenvelder, die zal er bij de jeugd toch wel rondlopen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen idee ,misschien met optie tot koop of iets ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het Turkse medium claimt dat Besiktas een transfervoorstel van drie miljoen euro heeft voorgelegd aan Feyenoord. Daarbij is ook kenbaar gemaakt dat er te praten valt over een ruiltransfer. Het is onbekend voor welk bedrag de Rotterdammers overstag willen gaan.
Feyenoord-trainer Dick Advocaat dubt nog over een vertrek van Jörgensen. Op dit moment is de Deen in principe kandidaat nummer één voor de spitspositie, maar na het kampioensjaar overtuigde hij eigenlijk nooit meer over langere tijd. Zodoende lijkt de hoogte van de transfersom bepalend te worden.
Drie miljoen euro zal voor Feyenoord niet voldoende zijn om Jörgensen uit te zwaaien, zo is de verwachting. Mogelijk komt Besiktas nog terug met een verbeterde aanbieding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van kakkenbed naar pissenbed Als je ruilt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , begrijp niet wat ze in de Ie zien , als het waar is tenminste die turken schrijven elke dag de gekste verhalen om de krant maar vol te krijgen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
3 miljoen haal je niks voor terug. Heb je alleen Bozenik... |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Özyakup naar Rotterdam en Feyenoord 3 miljoen toe..... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was ook niet erg fit he, 3 wedstrijden gespeeld of zo, kostte ook een half miljoen aan huur toen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Isaac Atanga van FC Nordsjaelland. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 - 23:03 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad , begrijp niet wat ze in de Ie zien , als het waar is tenminste die turken schrijven elke dag de gekste verhalen om de krant maar vol te krijgen Van de 5000 Turkse berichten komen er misschien 2 uit. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Feyenoord meldt zich voor Francesco Antonucci van Volendam. Niet verkeerd, als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2020 - 08:17 schreef windoweyes het volgende:Feyenoord meldt zich voor Francesco Antonucci van Volendam. Niet verkeerd, als je het mij vraagt. antonucci komt dan op huurbasis van monaco, jonge vent dus die zal geen optie tot koop hebben denk ik hoor. dat is dan niet echt visie.
3miljoen met ozyacup? of 3 miljoen met ie?
dan liever 6 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2020 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij kwam Gio tegen en hebben samen ff wat momentjes opgehaald en hadden de behoefte dit met ons te delen. Gewoon leuk, verder niets natuurlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon leuk moment, maar ja, de media moet toch wat he in komkommertijd... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, weet trouwens ook nog wel een paar leuke filmpjes met komkommers. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dat die media elke keer maar "wat moet" in deze tijden wordt mij de laatste tijd steeds meer en meer als hoogst irritant ontvangen.
ik bedoel ze kunnen allemaal onzin schrijven en ervoor geld ontvangen en ik ben met 43 nogsteeds niet aan het werk ondanks ik elke week 20 x solliciteer... ik hou niemand voor de gek.
het gaat zijn eigen leven leiden en kan zelfs heel erg fout worden... zie jorden en ze pa die werd vermoord. jorden zou door zijn gokgedrag "schulden" hebben en daardoor zou ze vader zijn vermoord wat de grootste onzin is die je maar kan verzinnen. het gaat steeds meer die kant op he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2020 - 11:32 schreef pat het volgende:[..] antonucci komt dan op huurbasis van monaco, jonge vent dus die zal geen optie tot koop hebben denk ik hoor. dat is dan niet echt visie. 3miljoen met ozyacup? of 3 miljoen met ie? dan liever 6 miljoen Zal wel met optie zijn dan, heeft maar contract tot 2022 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: als dat zo is zal die optie tot koop een flink laag bedrag zijn of zie ik het fout? dat is dan positief maar is die kerel wel nodig?
in de KKd: 20 gespeeld, 11 goals en 5 assist, 1x geel 21 jaar, aanvallend middenveld(schaduwspits, rechtsbuiten) rechts benig. tranfermarkt waarde 1.2M jeugd 020(gekocht uit belgie) naar monaco 019 voor 2.5M
Transfersom tussen de 2.5 en 3 miljoen (L'Equipe). |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wacht toch tot het einde van dit jaar, misschien zit er onder de 21 straks wel een goeie tussen die door kan stromen naar de 1e selectie. Dan bespaar je veel geld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar heb je nu niks aan. De selectie van O21 en selecte is gewoon te dun. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Huur spelers vind ik weggegooid geld. Tenzij die club het salaris gewoon betaald. Zie die Ozyakup, koste geloof ik een half miljoen. Drie wedstrijdjes gezien...
Niet doen dus!
Tenzij je Lewandowski ieder seizoen voor een miljoen kunt huren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De naam die Hansi Hansi noemde zou ik niet durven noemen, in combinatie met Feyenoord Daarom doe ik het ook niet bah
Life is good |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Jorgensen ruilen voor Ozyakup en proberen Adolfo Gaich van San Lorenzo te halen. Met Senesi heeft de investering ook goed uitgepakt. Met de nieuwe sponsordeals is er misschien wel wat mogelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 08:46 schreef piet de paler het volgende:De naam die Hansi Hansi noemde zou ik niet durven noemen, in combinatie met Feyenoord Daarom doe ik het ook niet bah Life is good Te veel naast Gijpvogel gezeten weet je. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als ik kon toveren, kon toveren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Herman van Veen nieuwe assistent trainer ? :,) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Voor het zingen, De Kuip uit,of zoiets... ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
oh oh wat zet hans zichzelf toch altijd zo makkelijk voor LUL zeg... begint een beetje de 2de vangelder te worre...
ff verder, nu willen ze een speler ruilen met nico die in belgie niet meer dan 7 goals per 29 wedstrijden heeft gemaakt... denken ze in turkije dat wij zo slecht en dom zijn? (ff he, in een slecht seizoen maakt nico er 5 in 13)
ik krijg het idee dat ze ons als subtop zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijgen wij misschien ook nog wat opleidingsvergoeding voor Aké ? Voor 45 miljoen naar Man City . Alles is meegenomen haha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja das een goeie thomson... als de vrij verkast krijgen we daar ook iets van en opleidingsvergoeding:
"In de regels van de FIFA is bovendien vastgelegd dat bij een transfer altijd een opleidingsvergoeding moet worden betaald aan de club die de speler heeft opgeleid. Dit kan ook om een amateurclub gaan." (als je het stukje leest kan ej tussen de 2 en 6 ton daarvoor verwachten)
en doorverkooppercentages: "Dit kan om een klein percentage van bijvoorbeeld 5% gaan, maar er wordt ook weleens een percentage afgesproken van bijvoorbeeld wel 30%."
oeh gaan we ons dan alsnog versterken met een aankoop?
je hebt mijn intresses wel gewekt thomson
bron: https://sport.infonu.nl/voetbal/171760-doorverkooppercentage-en-opleidingsvergoeding-bij-transfers.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ruim 5 ton. Heel mooi meegenomen. |
|
|
|