|
|
pat
|
|
|
quote: je was me voor henkie hahahaha 5 ton, mooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door pat -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik denk dat Dickie ff langs Gio moet in china... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat ligt aan de afspraken vooraf met het vertrek van een speler met de clubs hoeveel % dat zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 17:44 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat ligt aan de afspraken vooraf met het vertrek van een speler met de clubs hoeveel % dat zijn. Opleidingsvergoeding heeft toch altijd dezelfde percentage per aantal opleidings jaren bij een club? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bluffer bedoeld denk ik dat dat bedrag hoger kan zijn. Die 5 procent is minimaal.( alleen opleiding)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 20:16 schreef van geil het volgende:Bluffer bedoeld denk ik dat dat bedrag hoger kan zijn. Die 5 procent is minimaal.( alleen opleiding) de 5% die ik in citaat heb gekopieert gaat over de doorverkooppercentages. dat is idd per persoon verschillend.
hoe dan ook is er 5 ton. niet dat je er veel mee kan maar de salarishuishouding kan worden uitgebreid.
een geinig bedrag als we weten dat ozyacup voor een jaar 5 ton kostte... geen bron een vermoeden. of wellicht verdonk voor een half jaartje maar daar betalen we geen 5 ton voor natuurlijk... ik zie mogelijkheden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vaag gerucht vanuit Zweden, Tankovic zou op weg zijn naar Nederland, Heerenveen en Feyenoord worden genoemd. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Crysencio Summerville gaat mogelijk opnieuw tijdelijk voor een andere werkgever spelen. De aanvaller van Feyenoord staat namelijk in de belangstelling van PEC Zwolle. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:Crysencio Summerville gaat mogelijk opnieuw tijdelijk voor een andere werkgever spelen. De aanvaller van Feyenoord staat namelijk in de belangstelling van PEC Zwolle. dit zou het beste voor hem wezen , moet wel bijtekenen anders verkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooiste scenario is idd verlengen en verhuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 20:16 schreef van geil het volgende:Bluffer bedoeld denk ik dat dat bedrag hoger kan zijn. Die 5 procent is minimaal.( alleen opleiding) 1.25% solidariteitsbijdrage In dit geval |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Volg de laatste jaren de Scandinavische competities redelijk. Mocht er nog een centrale verdediger nodig zijn is Rasmus Lauritsen ( Deen, 23 jaar) van Norrkoping een hele goede. Heeft de laatste jaren 6 doelpunten per seizoen gemaakt en heeft een transferwaarde van 800000 euro. Afkoopclausule bedraagt 1.9 miljoen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
das weer een speler voor rechts buiten... gaat berghuis dan weg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm staat toch duidelijk centrale verdediger..?????? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt pat niet uit joh. Lauritsen gewoon in de goal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja of berghuis als centrale verdedigert.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Idd :))
Ik denk dat pat in de war is met korfbal.. de eerste helft aanval/verdediging..de 2e helft vice versa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of teveel aan de amnesia lopen lurken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja dat was het ffect van die heerlijke bossche haze van ene karel. ken em zelf niet maar rookt lekker weg zegmaar hahaha
tering jantje gewoon in de goal die lauritsen, jullie hebben ineens weinig vertrouwen in el pat zeg. valt me tegen dit |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2020 - 15:11 schreef ar het volgende:Idd :)) Ik denk dat pat in de war is met korfbal.. de eerste helft aanval/verdediging..de 2e helft vice versa korfbal? kende dat rokuh? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Men zegt 12 miljoen geboden op Man. Als dat waar is kan t maar 1 ding betekenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Aha, dan raakt Sparta dus ook Hatsiediegigolo ook kwijt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 09:47 schreef edjoe het volgende:Jorgensen ruilen voor Ozyakup en proberen Adolfo Gaich van San Lorenzo te halen. Met Senesi heeft de investering ook goed uitgepakt. Met de nieuwe sponsordeals is er misschien wel wat mogelijk. Adolfo Gaich voor 8.5 miljoen naar CSKA Moskou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer. Hadden we maar 8,5 tekort |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
10 mln voor een 32 jarige speler. Dat is financiële zelfmoord voor een club als de onze. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: hahaha appels en peren man, rakatic is er een van de boven categorie.
niet dat dat gaat gebeuren hahaha, ze salaris is niet te betalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2020 - 13:35 schreef pat het volgende:[..] hahaha appels en peren man, rakatic is er een van de boven categorie. niet dat dat gaat gebeuren hahaha, ze salaris is niet te betalen Kut met peren is dat... Lekker, maar niet te doen joh :-)))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel goed ,en na zijn voetbalcarrière behouden voor de club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leeds wil Senesi? Das mooi. 50 miljoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die 3,5 milj van Ake is ok |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Mocht Senesi 25 miljoen gaan opbrengen, kunnen ze wel gaan investeren in spelers voor komende seizoenen. Lucas Martinez Quarta (River Plate)als vervanger Senesi, Rasmus Lauritsen (Norrkoping)als vervanger Botthegin, Joey Veerman (SC Heerenveen) als vervanger Kokcu, Thomas Ouwejan (AZ) als vervanger Ridgiano Haps. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarschijnlijk ben ik de enige die vraagtekens zet bij hoe goed Senesi nu werkelijk is. Hij heeft de eerste wedstrijden bij Feijenoord niet gespeeld, daarna een reeks belabberde wedstrijden gespeeld. Toen Fer dichter op het centrale duo ging spelen, ging het beter met Senesi (en met Fer). Vind het nogal gehyped. 20M en strik er omheen of blijven en het is een heel seizoen laten zien dat je van de buitencategorie bent. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2020 - 10:24 schreef CobusIII het volgende:Waarschijnlijk ben ik de enige die vraagtekens zet bij hoe goed Senesi nu werkelijk is. Hij heeft de eerste wedstrijden bij Feijenoord niet gespeeld, daarna een reeks belabberde wedstrijden gespeeld. Toen Fer dichter op het centrale duo ging spelen, ging het beter met Senesi (en met Fer). Vind het nogal gehyped. 20M en strik er omheen of blijven en het is een heel seizoen laten zien dat je van de buitencategorie bent. begon inderdaad slecht maar begon wel steeds beter te worden , of het die topper gaat worden zag ik eerlijk gezegd ook niet , goede linksbenige CV zijn schaars dus minimaal 25 milj lijkt mij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is weer komkommertijd, allemaal zogenaamde transfers eerst zien, dat van Ake is waar, lekker eens 3,5 milj steken in verbetering faciliteiten voor de fans. Schoonmaak en onderhoud ( nieuwe stadion is er toch nog lang niet) stadion. En de rest van dit geld jeugdspelers voor 0 21 vastleggen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Iedereen heeft het steeds over 3,5 miljoen, maar een deel van dat geld hebben we toch al lang ontvangen bij eerdere transfers of niet? Dacht dat we nu slechts 5,5 ton kregen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou ook kunnen maar volgens media 3,5 milj |
|
|
|