BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 14 juli 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 16:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij maakt zichzelf overal onmogelijk. Popie Jopie... typisch gedrag van een falende narcist.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we zijn het eens ;-)
Barabas
 Barabas - maandag 14 juli 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 16:09 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we zijn het eens ;-)
Het moet niet gekker worden vandaag!
luukbarrie
 luukbarrie - maandag 14 juli 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Ik vind boulah geen slechte aanwinst. Veel ervaring, transfervrij en maakt tegenstanders wel bang. Zouden we De Vrij niet kunnen houden tot na de voorronde champions league ? De transferperiode is nog lang dus kan hij nog wachten met het kiezen van een nieuwe club. Wel hopen dat dost snel geregeld is, zodat hij mee kan doen bij de cl-voorronde. Misschien kunnen we Bilal basacikoglu of zoiets van Heerenveen overnemen als nieuwe rechtsbuiten? Dan kunnen Verhoek en schaken weg en hebben we er een groot talent voor terug.
Barabas
 Barabas - maandag 14 juli 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 16:26 schreef luukbarrie het volgende:
Ik vind boulah geen slechte aanwinst. Veel ervaring, transfervrij en maakt tegenstanders wel bang. Zouden we De Vrij niet kunnen houden tot na de voorronde champions league ? De transferperiode is nog lang dus kan hij nog wachten met het kiezen van een nieuwe club. Wel hopen dat dost snel geregeld is, zodat hij mee kan doen bij de cl-voorronde. Misschien kunnen we Bilal basacikoglu of zoiets van Heerenveen overnemen als nieuwe rechtsbuiten? Dan kunnen Verhoek en schaken weg en hebben we er een groot talent voor terug.
Dat zou een interessante speler kunnen zijn... Betwijfel of hij naar Feyenoord wil komen; heb begrepen dat de volledige Turkse top achter hem aan zit. Die zijn erg kapitaalkrachtig dus leggen we het op dat vlak altijd af.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 14 juli 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Het is dat we ieder dubbeltje een keer extra moeten omdraaien en dat we op links aardig voorzien zijn (alhowel Vilhena kan doorschuiven naar de plek van aanvallende middenvelder), maar toch hoop ik dat Van Geel durft te investeren in Sinkgraven van Heerenveen. Dan kan hij gelijk Basaçikoglu meenemen, want dat zijn allebei talenten van de bovenste plank, met name Sinkgraven... Ik kan het niet helpen, maar ik ben helemaal lyrisch over dat ventje. (dan zul je zien dat hij naar die klerelijers bij het IJ gaat...). Die jongen wordt nog erg goed. Let op mijn woorden!!
Barabas
 Barabas - maandag 14 juli 2014 - 17:13   quote  deeplink  
We kunnen altijd nog Kongolo rechteraanvaller zetten... Toch? ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door Barabas --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 juli 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 15:56 schreef nicky1977 het volgende:
hoi

lig helemaal dubbel wat een klunzen bij feyenoord
doen ze een ruil met verhoek die nu weg mag
terwijl cabral lekker gaat spelen in portugal hoe dom kun je zijn
feyenoord je moet nog veel leren
ik zeg koekkoek!!!
Nou, laat die lul van een Jerson Cabral dan lekker naar Portugal om in het 2 de te gaan spelen en/of de bank warm te houden ... Hoef ik hem hier niet meer te zien op de Nederlandse velden.
Barabas
 Barabas - maandag 14 juli 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 18:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou, laat die lul van een Jerson Cabral dan lekker naar Portugal om in het 2 de te gaan spelen en/of de bank warm te houden ... Hoef ik hem hier niet meer te zien op de Nederlandse velden.
Waarschijnlijk zal hij zijn, tot dusverre zeer glansrijke, carrière afsluiten bij het vierde reserveteam van Hapoel Petach Tikva.
moa
 moa - maandag 14 juli 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 15:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

En als jij met twee monden spreekt en steeds je verhaal aanpast om je gelijk te halen dan mag je van mij sowieso naar de pomp lopen. Je lijkt wel een wijf...
Ik geef het op.. wat een stront heb jij in je ogen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Het laatste nieuws, net gelezen op NOS teletekst is Janmaat verkocht voor 6 miljoen
vind ik wel te weinig
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Jordy Clasie heeft voor de WK gezegd dat hij nog
een jaar bij FEYENOORD wil blijven omdat hij het nog te vroeg vond om weg te gaan
DUS JORDY AAN JE WOORDEN HOUDEN en dus BLIJVEN
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
6 mil is inderdaad te weinig. Ik ben er trouwens van overtuigd dat Clasie nog een jaar bij ons blijft, en ik denk dat hij het niet hoeft te doen voor Porto in tegenstelling tot BMI.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 11:07 schreef MMM het volgende:
Ik vind Dost 3 klassen minder dan Pellè, maargoed. Een nieuwe Pellè kan je niet halen.

En heb sowieso geen goed gevoel bij Dost.

Zwaar seizoen, daar ben ik bang voor..
Begrijp je grieven, maar had je dat gevoel in beginsel ook niet bij Pelle en Guidetti..(?!
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Begrijp je grieven, maar had je dat gevoel in beginsel ook niet bij Pelle en Guidetti..(?!
Volgens mij is Dost juist de perfecte Eredivisie killer, zie zijn laatste jaar bij Heerenveen. Beter dan die de Jong die naar PSV gaat en ik zou geen betere vervanger dan hem kunnen bedenken..
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Meer gericht naar MMM trouwens ^^
moa
 moa - maandag 14 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Verwacht ook geen transfer van Clasie, wordt lastig genoeg om het team op te bouwen zonder Indi, Janmaat, de Vrij en Pelle.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:47 schreef dennie het volgende:

[..]

Volgens mij is Dost juist de perfecte Eredivisie killer, zie zijn laatste jaar bij Heerenveen. Beter dan die de Jong die naar PSV gaat en ik zou geen betere vervanger dan hem kunnen bedenken..
Bij Heerenveen heeft ie zeker goed afgesloten helemaal eens..
Mijn voorkeur ligt/lag nog steeds bij Guidetti..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Meer gericht naar MMM trouwens ^^
d:-)
Maakt niet uit toch..
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Met twee zeer goeie buitenspelers wordt Dost weer de ouwe speler
net zo als dat jaar bij Heerenveen geloof mij maar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:47 schreef moa het volgende:
Verwacht ook geen transfer van Clasie, wordt lastig genoeg om het team op te bouwen zonder Indi, Janmaat, de Vrij en Pelle.
Tjaeen goed bod en hij is weg, heeft ie zelf ook aangegeven een tijd geleden toch dat hij graag bij Feyenoord wilde blijven maar als er een hoog bod zou komen die de club niet kan weigeren hij zou gaan. Die 4 sterkhouders die jij noemt vind ik ook wel genoeg. Schaken mag van mij nog wel vertrekken overigens..
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 14 juli 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:42 schreef dennie het volgende:
6 mil is inderdaad te weinig. Ik ben er trouwens van overtuigd dat Clasie nog een jaar bij ons blijft, en ik denk dat hij het niet hoeft te doen voor Porto in tegenstelling tot BMI.
6 miljoen voor een rechtsback met nog een contract voor 1 jaar en die bovendien transfervrij is gekomen is prima. Fer vertrekt voor 6 miljoen van Norwich naar QPR. Denk dat Clasie nog wel zal blijven tot na de CL voorrondes. Boela lijkt een risicoloze deal net zoals een huur van Dost (dit is een gedreven jongen). Affelay lijkt me koopwaar om vanaf te blijven
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Krijgen we voor Fer overigens nog een vergoeding..(?)
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:00 schreef RenatoBos het volgende:
KENNER moet je bij M v G zijn
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 juli 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
nee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Sorry ga hem gelijk bellen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee.
Niet meer nodig, thanx man jammer..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 juli 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Leegloop dreigt .... Porto voor Clasie
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 juli 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tjaeen goed bod en hij is weg, heeft ie zelf ook aangegeven een tijd geleden toch dat hij graag bij Feyenoord wilde blijven maar als er een hoog bod zou komen die de club niet kan weigeren hij zou gaan. Die 4 sterkhouders die jij noemt vind ik ook wel genoeg. Schaken mag van mij nog wel vertrekken overigens..
Mulder niet vergeten he, die moet weg als we met Feyenoord ooit kampioen willen worden ....
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij betalen ze net zo veel als hij toen van de Tukkers naar Engeland ging
rond de 6 miljoen dus geen verhoging in prijs
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mulder niet vergeten he, die moet weg als we met Feyenoord ooit kampioen willen worden ....
Zeker met Hahn in het doel Ha Ha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja..
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Gaat Martin van Geel nog steeds voor het halen van Fc. Groningen
speler Botteghin, zal ik wel proberen
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 juli 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Hier zakt mijn broek een beetje van af:

@JanDirkStouten
Feyenoord verwacht dat de 'leegloop' na het vertrek van Janmaat, Pellè, Martins Indi en zo goed als zeker De Vrij stopt.

Feyenoord wil het verdere elftal bij elkaar houden en spelers als Clasie alleen bij extreme bedragen laten gaan.

Onder huidige omstandigheden is de komst van Dost onhaalbaar. Feyenoord kan niet aan financiële voorwaarden van Wolfsburg voldoen

Komst van Dost naar Rotterdam is niet van de baan, maar onderhandelingen zitten nu vast en zullen langer duren.

Hoezo onder de huidige omstandigheden?
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Waarschijnlijk de omstandigheden waarin we net 30 miljoen aan inkomsten hebben gekregen ? ^^ Beetje vreemd inderdaad..
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 14 juli 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:

@JanDirkStouten
Feyenoord verwacht dat de 'leegloop' na het vertrek van Janmaat, Pellè, Martins Indi en zo goed als zeker De Vrij stopt.

Feyenoord wil het verdere elftal bij elkaar houden en spelers als Clasie alleen bij extreme bedragen laten gaan.

Onder huidige omstandigheden is de komst van Dost onhaalbaar. Feyenoord kan niet aan financiële voorwaarden van Wolfsburg voldoen

Komst van Dost naar Rotterdam is niet van de baan, maar onderhandelingen zitten nu vast en zullen langer duren.

ik bel wel effe me Allofs van Wolfsburg. Goeie gozert eigenlijk een halfnederlander
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 14 juli 2014 - 20:33   quote  deeplink  
We hebben 6 miljoen om te investeren tot nu toe (25% van de transfersommen), daarvoor moeten we nog meer spelers halen dan alleen Dost. Dus denk dat Feyenoord wil afwachten tot Wolfsburg over de brug komt, trucje van Van Geel ;-)
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Als Dost niet komt
kan Martin van Geel dan niet eens in Denemarken - Ijssland of Zweden gaan kijken
of daar geen goeie scorende spits loopt rond de 15 doelpunten per seizoen
geld is er nu wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 juli 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

ik bel wel effe me Allofs van Wolfsburg. Goeie gozert eigenlijk een halfnederlander
Laat m ff ophouden zo moeilijk te doen.
JanM
 JanM - maandag 14 juli 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Willen zelf toch eerst een andere spits huren/kopen?
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 juli 2014 - 20:42   quote  deeplink  
En hoe zit het met Van anholt van Chelsea gaat dat nog door
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 juli 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Die willen ze helemaal niet.
JanM
 JanM - maandag 14 juli 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:42 schreef de bluffer het volgende:
En hoe zit het met Van anholt van Chelsea gaat dat nog door
Weet jij dat niet?
Barabas
 Barabas - maandag 14 juli 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:07 schreef moa het volgende:

[..]

Ik geef het op.. wat een stront heb jij in je ogen.
beter dan die prut in je hoofd
daan limbos
 daan limbos - maandag 14 juli 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Maak elkaar maar lekker met all die spelers die je nu hoort noemen. Aan het eind van het seizoen, als we allemaal onze seizoenkaart gekocht hebben, zal blijken dat we er als supporters weer ingetuind zijn. Die Gudde wil helemaal geen gel,d uitgeven (althans niet aan spelers). Er zullen nog wel een paar transfervrije afdankertjes van middelmatige clubs komen. RREAD MY LIPS
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 juli 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 19:35 schreef de bluffer het volgende:
Jordy Clasie heeft voor de WK gezegd dat hij nog
een jaar bij FEYENOORD wil blijven omdat hij het nog te vroeg vond om weg te gaan
DUS JORDY AAN JE WOORDEN HOUDEN en dus BLIJVEN
Lezen is lastig.
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:33 schreef ViezeFurr het volgende:
We hebben 6 miljoen om te investeren tot nu toe (25% van de transfersommen), daarvoor moeten we nog meer spelers halen dan alleen Dost. Dus denk dat Feyenoord wil afwachten tot Wolfsburg over de brug komt, trucje van Van Geel ;-)
Ik heb gelezen dat dat meer zou zijn, zeker 30%, dus 10 miljoen kunnen ze zeker investeren. Daarbij wouden ze Dost toch eerst huren? Daar zouden ze sowieso wel een budget voor moeten hebben. Centrale verdedigers hoeft niet verder alleen een rechtsback, een rechtsbuiten en eventueel van Aanholt huren ofzo voor linksback.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door dennie --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 juli 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:

@JanDirkStouten

tja, als ie daar een paar miljoen verdient en dat salaris moet Feyenoord overnemen, dan is ie niet haalbaar..

Of beter gezegd, Feyenoord is niet bereid boven een bepaald bedrag aan hem uit te geven.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 14 juli 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 21:04 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat dat meer zou zijn, zeker 30%, dus 10 miljoen kunnen ze zeker investeren. Daarbij wouden ze Dost toch eerst huren? Daar zouden ze sowieso wel een budget voor moeten hebben. Centrale verdedigers hoeft niet verder alleen een rechtsback, een rechtsbuiten en eventueel van Aanholt huren ofzo voor linksback.
Ik heb gelezen dat het 25% was, maar enfin, hoe kom je aan 33 miljoen aan transfersommen?
daan limbos
 daan limbos - maandag 14 juli 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Onderhandelingen in Wolfsburg muurvast. Maar waren er wel onderhandelingen? Als van Geel daar met drie spiegeltjes en een doosje kralen naar toe gestuurd wordt? Had hij Mulder niet als ruilobject aan kunnen bieden? Deze transferperiode wordt voor Feyenoord één grote soap en wederom een teleurstelling voor de supporters. Alle "grote" clubs komen nu even bij "Snoepwinkeltje Feyenoord" langs om voor een prikkie de lekkerste stukjes er uit te halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 juli 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 21:12 schreef daan limbos het volgende:
Onderhandelingen in Wolfsburg muurvast. Maar waren er wel onderhandelingen? Als van Geel daar met drie spiegeltjes en een doosje kralen naar toe gestuurd wordt? Had hij Mulder niet als ruilobject aan kunnen bieden? Deze transferperiode wordt voor Feyenoord één grote soap en wederom een teleurstelling voor de supporters. Alle "grote" clubs komen nu even bij "Snoepwinkeltje Feyenoord" langs om voor een prikkie de lekkerste stukjes er uit te halen.
Lijkt me rot om jezelf elke avond in slaap te huilen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0558409