|
|
kenny
|
|
|
ben wel benieuwd met koeman ik hoop dat ie het goed gaat doen , moet ie niet de overschatte van de beek meenemen en zeker niet depay |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee joh die neemt gewoon Berghuis over voor 120 miljoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep, en Dicky wordt bondscoach. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 - 22:22 schreef kenny het volgende:ben wel benieuwd met koeman ik hoop dat ie het goed gaat doen , moet ie niet de overschatte van de beek meenemen en zeker niet depay En toch heb ik he5 gevoel dat ie voor Depay gaat.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Nederlands elftal..... lekker belangrijk |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Als die nou even de Vrij en Wijnaldum op pikt voor beide 40 a 50 miljoen, dan krijgt feyenord weer een opleidingsvergoeding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, dat zou een reuzedaad zijn! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij haalt echt vd Beek naar dat jodelona. frank de hoer en zijn broertje krijgen de kans om het Ned XI-tal te verkloten. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wijnaldum zou inderdaad een opleidingsvergoeding opleveren, maar de Vrij gaat ons denk ik een percentage van de verkoopprijs opleveren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elia naar Utrecht. Rare transfer. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 - 11:24 schreef Bowie het volgende:Wijnaldum zou inderdaad een opleidingsvergoeding opleveren, maar de Vrij gaat ons denk ik een percentage van de verkoopprijs opleveren. die is toch reeds getransferreert? ik denk dat dat doorverkooppercentage naar inter gaat bowie of zit ik fout?
ik bedoel dus dat het doorverkooppercentage maar 1 x wordt betaald aan ons vanwege zijn eerste transfer nadat hij overstapten van ons naar een ander? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nee, jíj hebt 't goed Pat, ik was vergeten dat ie ook al bij Lazio heeft gespeeld, dus dan 2 keer de opleidingsvergoeding, is klein miljoentje.
Maar al het kleine helpt. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben 't met je eens Mighty, bizarre transfer.
Dat kolere Utrecht begint ook een club te worden waar rekening mee gehouden moet worden. Kopen gewoon binnen enkele dgn 2 prima aanvallers, Mahi en Elia.
Die Elia, die moeten we nu al in de gaten houden. Die zal net als dat gehele enge clubje vol wrok tegen ons zijn, hij omdat ie afgewezen is door Feyenoord en zíj wegens dat bekerfinale gedoe.
Ik eis nu al 2 flinke overwinningen op die enge club. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
eis ik met je mee hahaha aan de andere kant, utreg sympatieke supporters joh laat ze 020 eens goed onder handen nemen. Ik denk dat de wrok naar hun vele malen groter is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij is apart, maar loopt al een tijdje te leuren en Frank ziet het anders met Dickie zo te zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn mening, je moet voorwaarts en niet altijd teruggrijpen op oudere spelers. 1 of 2 is genoeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 - 13:10 schreef piet de paler het volgende:Mijn mening, je moet voorwaarts en niet altijd teruggrijpen op oudere spelers. 1 of 2 is genoeg Het is vaak ook een kostbare zaak, redelijk modaal salaris en geen uitzichten op een mooie transfer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zekers. Wij hebben al genoeg buitenspelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
elia gewoon te oud, niet in de visie. snap ook niet waarom hij genoemd wordt. zat buitenspelers nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij schat Elia hoger in? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In ieder geval niet minder.
Elia had van mij niet hoeven komen hoor maar met Linssen en Narsingh is het ook geen jackpot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie van de drie, nou ik zou het niet weten direct. Linsen heeft wel een contract tot 2023, als ie een beetje presteert kan je daar nog een paar eurotjes voor vangen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zie liever Elia dan linssen of narsingh , Elia heeft een actie in huis heeft rendement en is leuk om naar te kijken , linssen en narsingh ben ik niet kapot van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh was vorig seizoen ongeveer 2 momentjes van belang en heel veel momenten rampzalig. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
28 (belofte wedstrijden eruit gehaald) wedstrijden, 5 goals en 1 assist. de goals: geeft tegen sparta een beslissende assist waardoor het 2-2 wordt en we er 2 punten winnen. scoort tegen ado de 2-3 uit en dus pak je 3 ipv 1 punt tegen emmen aandeel in een gelijkspel, wederom 2 punten gepakt en dan de achtste finale waar we 1-1 staan en hij in de laatste minuut de winnende maakt.
tis niet best nee maar veel zijn beslissend. dat vind ik belangrijk en dus vind ik dat we niet zo negatief over hem moeten zijn. en dat salaris kan hij niks aan doen he, dat is het beleid van toen. als ik bij een pompstation ga werken en er elke week 10000 euro voor krijg zegt iedereen "goed gedaan man" kom op zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat voor een miljoen euro salaris. Koopje. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
narsingh is weggegooid geld en hier moet feyenoord zo vlug mogelijk vanaf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 is nog radelozer met Suariz de bijter, en Utrecht stroopt de markt af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Utrecht loopt het Feyenoord risico van een aantal jaren terug. Oudere spelers met veel salaris. Dat moet misgaan.
Ajax zou met Suarez een topaankoop doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan is t bij ons helemaal droefenis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat is het verschil met Kuijt en v persie dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Guzman..
Ik zou er niet meer aan beginnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Qua leeftijd zeg ik nee maar qua ervaring weer wel..... moeilijk |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Dickie wil De Guzman op de bank, wie wil dat nou niet. Dan kun je nog eens wisselen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na een zaterdag ga ik voorzichtig conclusies trekken. Of er wat bij moet, maar ik ben slechts een van de vele tds op het forum |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , goede speler maar veel te blessure gevoelig en dus een te groot risico feyenoord moet niet te veel de oren laten hangen richting Advocaat , advocaat houd van ervaren spelers maar na diemers en linssen is er al genoeg middelmaat binnengehaald , advocaat vertrekt ermee weer en dan zitten we weer opgescheept met die middelmaat feyenoord moet aan de lange termijn gaan denken en niet aan het korte termijn succes van advocaat , zoals Arnesen met de o21 aan de gang is is goed en de korste weg om waarde op het veld en financieel gezond te worden |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , goede speler maar veel te blessure gevoelig en dus een te groot risico feyenoord moet niet te veel de oren laten hangen richting Advocaat , advocaat houd van ervaren spelers maar na diemers en linssen is er al genoeg middelmaat binnengehaald , advocaat vertrekt ermee weer en dan zitten we weer opgescheept met die middelmaat feyenoord moet aan de lange termijn gaan denken en niet aan het korte termijn succes van advocaat , zoals Arnesen met de o21 aan de gang is is goed en de korste weg om waarde op het veld en financieel gezond te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar dag laatste betekent niet dat er geen korte termijn investeringen nodig zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt , maar er is 0,0 in kas en dan verval je in transfer vrije spelers of spelers in hun einde van carierre , en moet je dat willen we hebben al genoeg middelmaat in huis
het is te hopen dat je wat kan verdienen op summerville en dat je spelers als narsingh , johnston en nieuwkoop kan slijten , misschien kan je dan een goede speler huren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 12:33 schreef kenny het volgende:[..] klopt , maar er is 0,0 in kas en dan verval je in transfer vrije spelers of spelers in hun einde van carierre , en moet je dat willen we hebben al genoeg middelmaat in huis het is te hopen dat je wat kan verdienen op summerville en dat je spelers als narsingh , johnston en nieuwkoop kan slijten , misschien kan je dan een goede speler huren We hebben nu juist niet genoeg, want de selectie is te smal. Een De Guzman bijvoorbeeld staat er toch vrijwel meteen. En je zit er niet te lang aan vast. En jij wil spelers lozen waar we al een tekort hebben....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:[..] We hebben nu juist niet genoeg, want de selectie is te smal. Een De Guzman bijvoorbeeld staat er toch vrijwel meteen. En je zit er niet te lang aan vast. En jij wil spelers lozen waar we al een tekort hebben.... Ik zie dan toch liever een wehrmann die vast bij de selectie wordt gehaald. De basis zoals we die nu hebben moet voldoende zijn, aanvullen met jeugd zou de maat moeten zijn. Centraal rechts in het centrum is de enige bottleneck maar hier zou Fer ook moeten kunnen spelen. Sterker nog, ik zou hem daar graag zien spelen. Van Beek hadden ze al lang afscheid van moeten nemen. Deze jongen is fysiek gezien niet gemaakt voor een topsportcarriere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben t er helemaal mee eens, maar t kan gewoon niet. We hebben die laag nodig in de O21, daar wil je presteren, dus die kun je niet uithollen. Doorstromen van nog jonger naar O21 is ook bijna niet mogelijk want alles wat talentvol genoeg is zit er al.
Dus je zal even wat bij moeten huren/aantrekken in de selectie om op oorlogsterkte te komen en helaas mag dat (bijna) niets kosten vooralsnog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien komen dadelijk een paar Amerikanen de bocht om. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liam Kelly komt ook volgend seizoen uit voor Oxford United. De verhuurperiode voor de 24-jarige middenvelder aan de club uit de Engelse League One wordt met een jaar verlengd.
Kelly maakte in januari van dit jaar op huurbasis de overstap naar Oxford United. Oxford United bereikte met Kelly de finale van de play-offs voor promotie naar het Championship, waarin het net te kort kwam tegen Wycombe Wanderers (1-2).
Scheelt weer salaris. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:Liam Kelly komt ook volgend seizoen uit voor Oxford United. De verhuurperiode voor de 24-jarige middenvelder aan de club uit de Engelse League One wordt met een jaar verlengd. Kelly maakte in januari van dit jaar op huurbasis de overstap naar Oxford United. Oxford United bereikte met Kelly de finale van de play-offs voor promotie naar het Championship, waarin het net te kort kwam tegen Wycombe Wanderers (1-2). Scheelt weer salaris. zeg maar niet te hard , vorige termijn betaalden ze geen huur voor hem , al lijkt arnesen niet zo dom als sintersjaak en zal hij best een vergoeding bedongen hebben |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik dacht dat Dickie graag internationals op de bank wilde? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:[..] We hebben nu juist niet genoeg, want de selectie is te smal. Een De Guzman bijvoorbeeld staat er toch vrijwel meteen. En je zit er niet te lang aan vast. En jij wil spelers lozen waar we al een tekort hebben.... klopt onze selectie is duidelijk te smal , ik zei alleen dat we genoeg middelmaat hebben , en worden we nu beter van linssen of diemers ?? voor de duidelijkheid al zou feyenoord nog meer gaan shoppen in deze vijver worden we hier dan beter van ?
je moet ook de jeugd een kans geven , heeft koeman het toch ook gedaan noodgedwongen dan wel maar het heeft toch ook goed uitgepakt
ja de guzman is een uitstekende speler maar heel blessure gevoelig valt van de ene naar de andere blessure en heeft bar weinig gespeeld de laatste jaren
denk jij dat een speler als johnston aan spelen toekomt dan ? we hebben het de afgelopen wedstrijden toch duidelijk kunnen zien , komt tekort , narsingh zelfde verhaal en nog een hele dure bankzitter ook , nieuwkoop is een goede jongen doet ongelofelijk zijn best maar komt gewoon tekort , geef dan die denzil hall een kans voordat hij ook geen perspectief meer ziet en vertrekt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2020 door kenny -- |
|
|
|