|
|
Stylzz
|
|
|
De afgelopen wedstrijden zeiden helemaal niets |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zat je achterstevoren dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga t niet eens proberen uit te leggen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wie niet in wil zien dat dit nauwelijks representatief is, tja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Plus Dick meldde het zelfs nog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kan je voorspelling natuurlijk nog omhoog schroeven ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Guzman heeft voor de corona nog redelijk gepresenteerd en is gewoon fit. Toevoeging voor de selectie vind ik persoonlijk. Slimme voetballer, spelmakert, hoppetee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 19:25 schreef ar het volgende:Guzman heeft voor de corona nog redelijk gepresenteerd en is gewoon fit. Toevoeging voor de selectie vind ik persoonlijk. Slimme voetballer, spelmakert, hoppetee. Er is nu ruimte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is nog geen september |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als de guzman fit blijft is het zeker een aanwinst , maar blijft hij fit ? blijft een gok |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 19:25 schreef ar het volgende:Guzman heeft voor de corona nog redelijk gepresenteerd en is gewoon fit. Toevoeging voor de selectie vind ik persoonlijk. Slimme voetballer, spelmakert, hoppetee. Als hij dat voor een acceptabele vergoeding zou willen voor een jaartje misschien zo slecht nog niet. Ik zie alleen liever een goed gescout talent, waarvan ik zeg Frank hoe heb je die uit je hoed getoverd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is maar wat je wil , wil je dit seizoen succes of wil je bouwen aan een nieuw elftal met de aankomende talenten en waarde gaan creeren een goede RcV is wel van belang dat wordt aangetrokken , een blessure met botje en je hebt een probleem |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 19:39 schreef VVout het volgende:[..] Als hij dat voor een acceptabele vergoeding zou willen voor een jaartje misschien zo slecht nog niet. Ik zie alleen liever een goed gescout talent, waarvan ik zeg Frank hoe heb je die uit je hoed getoverd. eens , denk dat met silva en antonucci er wel wat zit aan te komen , heb je alleen dit jaar nog niks aan maar dat doet arnesen toch wel goed ook die conteh is zo'n leuke aankoop , dat zijn spelers die geld gaan opbrengen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
shit alles wat er hier wordt gespeculeert en die jongen is er nog nieteens. tuurlijk te oud en tuurlijk blessure gevoelig maar hij is ook heel erg bekend met ons cluppie, heeft enorm veel voetbal ervaring en zal niet klagen als die op de bank komt te zitten. daarnaast weten we dat dickie een goede balans van oud en ervaren wil hebben tegenover de jeugd die er nu overvloedig aanwezig is.
verleden is het Ferleden en dus zegt ik dat ie lekker moet komen ballen bij ons en hier afsluiten. dat jeugd etc komt volgend jaar wel weer als er geld is want:
ER IS GEEN GELD |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 - 19:43 schreef kenny het volgende:het is maar wat je wil , wil je dit seizoen succes of wil je bouwen aan een nieuw elftal met de aankomende talenten en waarde gaan creeren een goede RcV is wel van belang dat wordt aangetrokken , een blessure met botje en je hebt een probleem het is volgens mij echt enorm druk in jou hoofd. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: daarnaast is de vergelijking tussen diemers en lissen gewoon niet correct, die hebben eredivisie ervaring... dat kunnen we van de guzman niet zeggen...
ik denk goede toevoeging voor neit al te veel salaris. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nee die stukjes van jou zijn lekker verhelderend , dat zwamt en lult maar raak zonder enige kennis van zaken , vaak hebben mensen die knar gek zijn het zelf niet in de gaten daarom neem ik je niks kwalijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou nou mensen, we hebben allemaal recht om dom uit ons nek te lullen. Zoiets heet forum, welkom in de club. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 - 12:51 schreef kenny het volgende:nee die stukjes van jou zijn lekker verhelderend , dat zwamt en lult maar raak zonder enige kennis van zaken , vaak hebben mensen die knar gek zijn het zelf niet in de gaten daarom neem ik je niks kwalijk ik spreek mezelf niet tegen, jij kan jezelf in 1 comment of zelfs in 1 zin nog tegenspreken haha ik zal je laten gaan kerel als je niet tegen mijn comments kan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 - 13:07 schreef pat het volgende:[..] ik spreek mezelf niet tegen, jij kan jezelf in 1 comment of zelfs in 1 zin nog tegenspreken haha ik zal je laten gaan kerel als je niet tegen mijn comments kan haha en dat zeg jij , zoals ik al zei ik neem het jou niet kwalijk |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
De Guzman ik zeg nee eerst een RCV en dan kunnen we verder kijken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: das hardstikke fijn dat je me niks kwalijk neemt. super dat we het niet eens zijn is geen probleem maar die rare opmerkingen zijn toch niet nodig.
goed je zal hier wel op gaan reageren en waarschijnlijk weer met iets raars dus ga je gang, de vloer is van jou. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij ben jij diegene die nu raar aan het doen is.. Waar heb je last van joh..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad je begint zelf met een rare opmerking daar reageer ik dan op terug , iedereen zijn mening daar is het forum voor |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou nou ik denk dat ik het helemaal verkeerd zie zie ik wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vond Wouter het anders ook best goed doen centraal achterin.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja burger is daar best op zijn plaats daar waar hij in het middenveld wat leek te zwemmen. misschien een positie verandering? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wellicht. Een andere positie komt ie voorlopig niet aan de bak denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal wel niet kloppen.
Feyenoord are in advanced talks with Vitoria SC about a deal for attacking midfielder Joao Carlos Teixeira, Record reports.
Teixeira, 27, was on Liverpool’s books from 2013 until 2016 before returning to Portugal with FC Porto.
The former Portugal under-21 international is now impressing for Vitoria and scored 10 goals in the 2019-20 season.
According to Record, he should join Feyenoord in the coming days with negotiations ‘very advanced’.
Vitoria coach Tiago Mendes wanted Teixeira to stay, but his high salary and contract situation (one year left) factored into the decision to sell him.
Porto still have 50% of Teixeira’s economic rights and will receive half of the transfer fee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga effe zoeken hoe hij is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is ook een verdediger op weg naar Feyenoord, later meer
Spannend |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2020 - 16:10 schreef Stylzz het volgende:Zal wel niet kloppen. Feyenoord are in advanced talks with Vitoria SC about a deal for attacking midfielder Joao Carlos Teixeira, Record reports. Teixeira, 27, was on Liverpool’s books from 2013 until 2016 before returning to Portugal with FC Porto. The former Portugal under-21 international is now impressing for Vitoria and scored 10 goals in the 2019-20 season. According to Record, he should join Feyenoord in the coming days with negotiations ‘very advanced’. Vitoria coach Tiago Mendes wanted Teixeira to stay, but his high salary and contract situation (one year left) factored into the decision to sell him. Porto still have 50% of Teixeira’s economic rights and will receive half of the transfer fee. transfer waarde 1,5 milj volgens transfermarkt , met nog 1 jaar contract moet lukken lijkt me |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zal Senesi dan toch verkocht worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: misschien wordt hij betrokken in een ruil deal met summerville |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik had nog hoop op Kongolo, zal wel niet wat worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn blij dat ze er vanaf zijn zo te lezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Die andere ook hoor. Maar dat is onze vijver op dit moment |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opvallend al die Portugezen. Ook al die jongen voor 021 en Ie natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ligt wel voor de hand ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We gaan het zien,wellicht valt het allemaal wel mee uiteindelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ejuke voor 12 miljoen van Heerenveen naar CSKA.
Dat gelul dat je dus eerst Europees gepresteerd moet hebben voordat je voor veel geld weg kan is dus weer gelul gebleken. Onbegrijpelijk dat wij nooit eens lekker cashen.
12 miljoen voor een matige speler als Ejuke.. Bizar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2020 - 22:43 schreef MMM het volgende:Ejuke voor 12 miljoen van Heerenveen naar CSKA. Dat gelul dat je dus eerst Europees gepresteerd moet hebben voordat je voor veel geld weg kan is dus weer gelul gebleken. Onbegrijpelijk dat wij nooit eens lekker cashen. 12 miljoen voor een matige speler als Ejuke.. Bizar mwa, we hebben Karsdorp en Kongolo een paar jaar terug voor meer verkocht en dat zijn ook niet echt succesverhalen.
Vind die Ejuke wel een aardige spelert trouwens. Geen 12 miljoen waard, maar das een tweede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|