|
|
kenny
|
|
|
nu hebben we het bijvoorbeeld over die v/d ven , nu is hij nog te betalen , speelt hij weer een goed seizoen dan is hij niet meer te betalen , ja dat zijn keuzes waar je voor gaat |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ok laten we eerlijk en realistisch gaan doen,
diemers en linssen die niks toevoegen: stats linssen: 381 gespeeld, 278 eredivisie 114 goals 48 assist
Diemers: 275 gespeeld, 114 eredivisie 41 goals 39 assists
die spelers kan je natuurlijk niet met een achterhoede speler vergelijken maar de genoemde vd ven: 58 gespeeld, 0 eredivisie 2 goals 4 assists
als je dat afzet tegen senesi die nog maar 16 wedsrijden speelde in de eredivisie:
94 gespeeld, 16 ere divisie 4 goals 3 assist
Burger als LCV, dit is gebaseert op 2 oefenwedstrijden... dat is niet realistisch netals linssen en diemers en vd ven.
ik denk dat sommige vast blijven zitten in hun eigen MENING en niet open staan voor objectiviteit, daarom dacht ik e.a. met feiten op te helderen om e.a. weer in balans te brengen.
Ik hoop dat deze stats aantonen dat de gemaakte vergelijkingen heel anders zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja daar moet Arnesen dezelfde constructie toepassen als met Volendam. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien ooit of nooit, te veel storm voor in een glas water. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
steun dirk nou gewoon ipv dat gepiep over hoe hij was, hij zal ook diep in de spiegel gekeken hebben. nu al afbranden is zo raar voor de man die ons het kampioensschap bracht, dirk kuyt HELD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De overstap van João Teixeira naar Feyenoord is momenteel alles behalve een zekerheid. Dick Advocaat wil Portugese middenvelder van Vitoria Guimarães. Dit blijkt toch moeilijker dan gehoopt.
Teixeira had zich deze week moeten melden in het spelershotel van Feyenoord, ware het niet dat de transfer van de Portugees nog altijd niet rond is. De 27-jarige middenvelder is toch niet transfervrij, waardoor de Rotterdamse club volgens VI 'een paar ton meer moet betalen'. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
geldtrekken he, ach komt vaneiges goed toch? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
João Teixeira lijkt nu toch onderweg naar feyenoord , maandag meer nieuws , ben benieuwd |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: "Bron" is de grote duim of de kleine teen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iets waar je aan kan ( laten) zuigen |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Feyenoord lijkt maandag met groot nieuws naar buiten te komen. Volgens Voetbal International is een volgende aanwinst in aantocht voor de Rotterdammers nadat eerder vandaag nog werd gezegd dat de overgang van Teixeira moeilijker ging worden.
"Turend door de lobby zag Advocaat zijn technisch directeur druk in de weer met zijn mobiele telefoon en hoopte hij op goed nieuws. Dat kwam er dagenlang niet, maar nu, direct na de wedstrijd tegen HSV, is technisch directeur Frank Arnesen opgetogen. De Portugees João Teixeira lijkt op weg naar Feyenoord, maandag hoopt Arnesen daarover meer nieuws te kunnen
Ook de nieuwe centrale verdediger lijkt op komst, maar daarover is nog altijd niks bekend. "Je bent lekker bezig", lacht Advocaat tegenover technisch directeur Frank Arnesen. Toch moet Feyenoord volgens Advocaat niet te voorbarig zijn. "Het is wel te hopen, anders stel ik John de Wolf gewoon op", grapt de Hagenaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Suarez en Messi wilen naar Nederland, maar niet naar ons :( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord helikopter boven zuid ( geen grap) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geland in de Kuip. Geen grap |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Zat er ook nog iemand in? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Ik heb de beelden gezien van de heli...... maar wie zat er dan in??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
João Carlos Teixeira is persoonlijk rond met #Feyenoord. Tussen de clubs is het echter nog (!) niet tot een akkoord gekomen. Vitória Guimarães verlangt volgens de Portugese locale krant ‘Desportivo de Guimarães’ een hogere transfersom voor de middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zijn toch ook nog steeds bananen republiek landen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
catregorie korrel zout: Feyenoord have offered €1,25M to FK Cukaricki for 19-year old winger Milutin Vidosavljevic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt mij ook idd, buitenspelers zat. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2020 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:catregorie korrel zout: Feyenoord have offered €1,25M to FK Cukaricki for 19-year old winger Milutin Vidosavljevic. Voor O-21 misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me ook niet inderdaad. En voor het eerste helemaal niet gezien het aantal spelers dat we daar al hebben. Tenzij het een buitenkans is en Arnesen helemaal weg van deze spelert is, lijkt het me onzin. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog onduidelijk, maar die Portugezen wilde een paar ton volgens de laatste berichten. Terwijl Feyenoord hem gratis wilde overnemen geloof ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Met Teixeira en Ié lijkt me de selectie wel rond. Anderhalve week voor de start competitie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de volledigheid:
-----
@FeyenoordTM Edgar Miguel Ié gaat zich langer verbinden aan #Feyenoord, alles is rond. Speler ontbrak vanmiddag al op de training en wordt vanaf Trabzon ingevlogen en snel verwacht in Rotterdam. De deal met #Trabzonspor betreft een huurconstructie + optie tot koop. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nu nog een orthopeed vinden die zijn armen amputeert. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: "Lijkt" ja, wanneer je de geruchten mag geloven is Senesi volgende week wel vertrokken..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Senesi. Ié. Botte en Tex kunnen prima communiceren |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ze kunnen ook mooi een kaartje leggen met z'n vieren. Dus Senesi moet nu wel blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat zie ik toch liever de vrouwtjes van deze heren doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jij wel weer, mister darkroom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De taal die iedereen kent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als er nog iemand vertrekt is het een ander verhaal inderdaad. Maar ik geloof het als ik het zie. Senesi is onderhand al tig keer vertrokken. En zit er nog steeds. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
denk dat die blijft deze window, senesi heb wel een geruchtje gehoord dat suarez met messi en neymar voor een rug per week willen komen voor 4 jaar maar of je de zogenaamde "bron" moet geloven...
ik denk dat we er wel zijn nu. ben benieuwd naar die texiera, dat schijnt een enorm talent te zijn geweest toen die jong was, een wondertje ala pele? guidetti? lekkahhh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben dan nu ook twee volwaardige teams nodig. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Update | Feyenoord-watchers ontkennen komst verdediger Ié Feyenoord-watchers Mikos Gouka, Martijn Krabbendam en Dennis van Eersel doen de geruchten over de komst van Ié op Twitter af als 'onzin'. Volgens bronnen van de journalisten is de komst van de 26-jarige verdediger niet aan de orde. Gouka reageert duidelijk op de vragen: ''Speler komt niet.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd wie er nou werkelijk onzin verkoopt. |
|
|
|