BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 02 oktober 2020 - 14:51   quote  deeplink  
Advocaat: Wij waren een halfjaar geleden met Ejuke bezig, toen vroegen ze al te veel.

Gelukkig is dat niet doorgegaan zeg.
VVout
 VVout - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 13:15 schreef ar het volgende:
Een spits nog even aub
OK Dickie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 oktober 2020 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:
Want volgens TuttoMercatoWeb toont Feyenoord interesse in Alessio da Cruz, een jeugdinternational van Oranje die momenteel uitkomt voor Parma. Vorig seizoen werd hij echter al verhuurd aan Championship-club Sheffield Wednesday. Parma zou de 23-jarige dribbelaar nu het liefst permanent van de hand doen.

Tot 2017 speelde Da Cruz nog bij FC Twente (4 wedstrijden), tot hij gratis naar Novara uit Italië vertrok. Hij kan ook in de spits prima uit de voeten. Naast Feyenoord zouden ook FC Groningen en PEC Zwolle hem op de korrel hebben.
Zwolle
R()b
 R()b - zaterdag 03 oktober 2020 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zwolle
Nah dat is niks die gozer..
Is bekend in de provincie hier.
110 wedstrijden 20 goals ofzo??
Moving on!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 oktober 2020 - 12:17   quote  deeplink  
Wanneer is de laatste transferdag .

De slimste club kan op het laatste moment zonder concurrentie
een behoorlijke slag slaan met bv Senesi of Berghuis.
pat
 pat - zaterdag 03 oktober 2020 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

volgens mij de 5de, dus 2 dagen ofzo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 oktober 2020 - 13:18   quote  deeplink  
Kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2020 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

Nah, daar zou ook zomaar Feyenoord zelf voor kunnen gaan liggen.
Everything tot the right price....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 oktober 2020 - 14:03   quote  deeplink  
Ja dat is zeker zo maar ik zie er liever nog wat bijkomen dan gaan Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2020 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 14:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja dat is zeker zo maar ik zie er liever nog wat bijkomen dan gaan Henk.
Op zeker, een spits bv
R()b
 R()b - zaterdag 03 oktober 2020 - 14:58   quote  deeplink  
Als er nog ergens wat centjes mochten zijn, misschien beter een spits huren voor een jaartje.
Of Senesi moet nog verkocht worden, dan ziet het er ineens een stukje anders uit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 oktober 2020 - 15:33   quote  deeplink  
Tja gisteren die Veerman gezien met zijn 2 mtr 1 tja helaas buiten ons budget
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2020 - 16:10   quote  deeplink  
Dost
Nibke 7
 Nibke 7 - zaterdag 03 oktober 2020 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 14:58 schreef R()b het volgende:
Als er nog ergens wat centjes mochten zijn, misschien beter een spits huren voor een jaartje.
Of Senesi moet nog verkocht worden, dan ziet het er ineens een stukje anders uit.
OH, ik dacht Senesi in de spits. Scoren kan die!
R()b
 R()b - zaterdag 03 oktober 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 16:21 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

OH, ik dacht Senesi in de spits. Scoren kan die!
Gewoon in dubbelrol zoals vroeger op het pleintje!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 oktober 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 14:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op zeker, een spits bv
Hopelijk,is wel nodig.
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2020 - 17:29   quote  deeplink  
Zirkzee, kan zo maar.
Vertrouwde omgeving, kans op basisplaatsen groot, en bij de koploper van NL.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2020 - 17:33   quote  deeplink  
We hebben twee ton van issisi kunnen we gebruiken..
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2020 - 17:46   quote  deeplink  
Porto een beetje rijk dan??
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 oktober 2020 - 18:20   quote  deeplink  
Zouden we Zirkzee willen. Dick wel.
ar
 ar - zondag 04 oktober 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Wat moet je in vredesnaam halen /huren voor 2 ton
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2020 - 19:45   quote  deeplink  
Salaris ruimte is er genoeg.
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 oktober 2020 - 20:19   quote  deeplink  
Gaat ook over huren
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 07:37   quote  deeplink  
Aftellen
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 07:45   quote  deeplink  
Zirkzee zit op t vliegtuig. Vraag is waarheen ...
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2020 - 08:09   quote  deeplink  
Misschien, hier zijn de geruchten ook niet mals.

https://fcbinside.de/2020/10/04/feyenoord-rotterdam-bekundet-interesse-zieht-es-bayern-youngster-zirkzee-in-seine-heimat/
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 05 oktober 2020 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:
Zirkzee zit op t vliegtuig. Vraag is waarheen ...
Laat ie maar oppassen dat hij er niet afvalt!
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 08:38   quote  deeplink  
Gewoon naar jong oranje.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 05 oktober 2020 - 09:00   quote  deeplink  
Rekik voor 4 miljoen naar Sevilla. pakt feyenoord misschien nog een tonnetje opleidingsvergoeding..?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 09:30   quote  deeplink  
Maximaal denk ik
MMM
 MMM - maandag 05 oktober 2020 - 12:03   quote  deeplink  
'Als niemand vertrekt, is Feyenoord klaar op transfermarkt'
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2020 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 12:03 schreef MMM het volgende:
'Als niemand vertrekt, is Feyenoord klaar op transfermarkt'
Snap het wel, enkel voorin vind ik het maar fragiel..
pat
 pat - maandag 05 oktober 2020 - 13:07   quote  deeplink  
soms lees ik met verbazing bepaalde teksten van de schrijvers.
deze leg ik dan naast het intervieuw waar de teksten dan vandaan hadden moeten komen en zo heeft de schrijver het wederom verwoordt als iets suggestiefs, iets wat zou kunnen maar gewoon niet zo is als je luisterd naar hoe e.a. wordt gezegd. volgens mij is dit fake nieuws want als:

dickie een vraag krijg dat zirkzee verhuurt mag worden antwoord hij verbaast "oh echt is dat zo?" de vervolg vraag is dan "dat kan wat zijn voor jullie toch?" waarop dickie zegt "ja maar ik denk niet dat ze nu nog naar me luisteren"

het artikel wat erna komt is:
https://www.fr12.nl/nieuws/55248-clubwatcher-feyenoord-gaat-informeren-naar-zirkzee.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

waarom dit?

nou als stefan berghuis al de hele tijd roept "de supporters van feyenoord weten wel wat ik wil" dan weet elke supporter dat hij niet gaat tenzij er een voetballende TOPclub komt vragen voor een verkoop. De suggestie van een ter land ter zee en in de lucht presentator voor de verhuur optie is belachelijk en alle media berichten dat meneer ineens voor 8 miljoen opgehaald zou worden is er vanuit het niks ontstaan, hiervoor was er immer geen enkele vraag naar berhuis.
Berghuis gaat niet naar china of america want dat is namelijk niet wat berghuis zei....

dit irriteert me mateloos, geen werk kunnen vinden omdat je eerlijk bent en deze door vriendjespolitiek gemaakte schrijvertjes mogen overal aanschuiven en blijkbaar schrijven wat ze willen.

Is het misschien, in het geval van stevan, niet zo dat de eerste berichten pas kwamen toen de concurrentie niet goed kon versterken?
zou het misschien zo kunnen zijn dat ze dit gewoon in de lucht hebben gebracht in de hoop dat er een cluppie zegt "kom maar lekker bij ons ballen?
wie was de eerste die dit meldde eigenlijk?
pat
 pat - maandag 05 oktober 2020 - 13:19   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/947822/-feyenoord-alleen-bij-vertrek-berghuis-nog-transfermarkt-op-zirkzee-komt-niet-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

"De Kleine Generaal opteerde rond het competitieduel bij Willem II (1-4 winst) voor een transfer van Joshua Zirkzee, die bij Bayern op de verhuurlijst staat. Het lijkt niet van een dergelijke transfer te gaan komen."

de kleine generaal opteerde helemaal niks, dit was de verslaggevert...
Bowie
 Bowie - maandag 05 oktober 2020 - 13:27   quote  deeplink  
De eerste was volgens mij Dick zélf, Pat. Na een teleurstellende wedstrijd, twente thuis volgens mij, gaf hij publiekelijk aan dat er een clausule rond Berghuis speelde.

Ben het wel helemaal met je eens dat de Amsterdamse media dit graag heeft uitgebuit. Die gekke van Gelder met zijn huuroptie als laatste voorbeeld hiervan.

Verder zie ik op zich Zierikzee wel zitten, maar haal je hier de problemen niet mee binnen. Relaxte Dick gaf gisteren aan dat Nico, dus liefdevol bij de voornaam genoemd, er binnen 1 tot 2 weken weer bij is.

Spitsenduo is er dus weer ná interlandbreak, en we hebben sinds gisteren de 4-1-4-1 optie erbij, denk dat we deze in moeilijke wedstrijden heel vaak gaan zien.
En met Zierikzee binnenhalen geef je Bozenik wel een dreun in het gezicht, en dat verdient ie niet, zie bv zijn vreugde tegen Berghuis na de 1-4.

En RenatoBos, met alle posities voorin dubbel bezet (tot Sinisterra terug is zie ik nu Malacia terug is Haps ook als mogelijkheid links voorin) is toch wel voldoende?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2020 - 14:10   quote  deeplink  
Ik vind het niet Feyenoord waardig momenteel onze twee/drie spitsen die we nu hebben. Jorgensen tobt teveel meet z’n vorm en is te blessuregevoelig die gaan we vaker missen denk ik. Bozenik moet echt nog groeien en Bannis mag je toch ook niet verwachten dat die de kar al trekt voorin. Gisteren heeft Dick dat mooi opgelost maar is dat een blijvende oplossing?
kenny
 kenny - maandag 05 oktober 2020 - 16:33   quote  deeplink  
misschien is het geen gekke oplossing om zo te gaan spelen , barca speelt een soort gelijk systeem en ook daar missen ze ook een centrum spits , nou wil ik ons niet gaan vergelijken met barca maar probeer aan te geven dat we nu met een spits spelen toch ook aanvallend en succesvol kan zijn
we hebben genoeg goede middenvelders en de spoeling voorin is erg dun , hoop wel dat sinestera en rocketman vlug weer wedstrijd fit worden
Nicotti
 Nicotti - maandag 05 oktober 2020 - 16:35   quote  deeplink  
Sluit Zirkzee nog niet uit, geeft zelf aan dat we eind van dag meer weten

Joshua Zirkzee houdt zijn lippen stijf op elkaar als het om een transfer naar Feyenoord gaat. Dick Advocaat zou de spits van Bayern München, die verhuurd mag worden, maar wat graag naar Rotterdam halen.

De Kleine Generaal liet zondagmiddag rondom het duel met Willem II (1-4 voor Feyenoord) weten dat hij hoopt dat de club een poging onderneemt om Zirkzee te halen. "Ik voel me nergens te groot voor en ga kijken wat de opties zijn", reageert de spits bij FOX Sports als hem gevraagd wordt naar zijn toekomst. "Ik heb natuurlijk bij Feyenoord gespeeld en kom uit Rotterdam, maar we zien aan het einde van de dag wel hoe of wat. De kans is er altijd."

Zirkzee vindt wel dat hij aan spelen toe moet komen en als dat een vertrek bij Bayern betekent dan zij dat zo. "Ik moet gewoon minuten maken en in overleg met Bayern München moet dat gaan gebeuren. Het maakt voor mij niet uit of dat in Nederland is of in een andere competitie. Ik zou Nederland wel oké vinden, daar heb ik geen problemen mee, maar het zou ook kunnen dat ik ergens in Duitsland terecht kom."
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 17:22   quote  deeplink  
Vente moet ook nog weg
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 oktober 2020 - 17:40   quote  deeplink  
Komt niet tijd is tekort voor actie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 oktober 2020 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:
Vente moet ook nog weg
Afkopen en laten gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 oktober 2020 - 17:59   quote  deeplink  
Als alle partijen willen, is er tijd zat om het rond te maken. Feyenoord wil wel, Zirkzee zelf lijkt het ook wel te zien zitten. Blijft Bayern dus over. Of die het qua niveau en financien aantrekkelijk genoeg vinden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 oktober 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 17:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Afkopen en laten gaan.
jep.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 17:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als alle partijen willen, is er tijd zat om het rond te maken. Feyenoord wil wel, Zirkzee zelf lijkt het ook wel te zien zitten. Blijft Bayern dus over. Of die het qua niveau en financien aantrekkelijk genoeg vinden.
Wat dacht je van de kosten?
van geil
 van geil - maandag 05 oktober 2020 - 18:07   quote  deeplink  
Denk dat voor een club als Bayern het belangrijkste is dat die jongen veel minuten maakt, en groeit in zijn spel.
Hoe meer minuten hij speelt, hoe minder vergoeding , zoiets komt regelmatig voor bij verhuur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door van geil --
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2020 - 18:14   quote  deeplink  
Sinds 2 oktober mogen ze vanuit Duitsland alleen nog maar naar Zeeland of Limburg zonder in thuis-quarantaine te gaan. Lijkt me dus sterk dat ie in Rotterdam was.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 18:28   quote  deeplink  
Is in Nederland bij jong oranje.
Bayern koopt trouwens nog ff een paar spelers vandaag zir ik
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2020 - 18:30   quote  deeplink  
Markt inkomend is nu dicht in Duitsland
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 05 oktober 2020 - 18:36   quote  deeplink  
https://voetbalflitsen.nl/nieuws/kp6jkv/feyenoord-fans-worden-gek-na-interview-met-zirkzee-kijk-die-lach-die-komt-dus
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 oktober 2020 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat dacht je van de kosten?
Ja precies. Maar goed, dat viel onder het kopje financien wmb. Als Bayern het geen punt vind zijn salaris door te blijven betalen (wat Advocaat hoopt/suggereert) dan is in principe het belangrijkste obstakel genomen. Als Feyenoord moet meebetalen, dan houdt het op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.5383150