|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat ze Vente en johnston nog weten te slijten , scheelt je weer aanzienlijk op je loonkosten uitgaven het is zo weer december en misschien kunnen we dan nog wat gerichte aankopen/huur gaan doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update 23:34 | Het goed geïnformeerde FeyenoordTM weet te melden dat Feyenoord en Bayern München nog altijd in gesprek zijn over Zirkzee. Dat een deal tussen de twee clubs definitief niet door gaat is voorlopig dan ook niet aan de orde. De Rotterdammers onderzoeken de mogelijkheden en hebben nog 24 uur de tijd om tot een akkoord te komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo nog 24 uur de tijd dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omdat dan de transfermarkt voor NL sluit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als we jou toch niet hadden T.......... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Met Zirkzee er nog bij gaan ze meedoen voor de tripple, maar alleen het kampioenschap vind ik ook goed hoor.. Het lijkt me zo gaaf om die mannen daar in 020 met al die miljoenen weer een pak slaag te geven, voorlopig hebben ze daar een matig elftal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan hadden deze en andere levensvragen misschien wel nooit een antwoord gehad ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit lijkt op secte vorming hahahaha
Life is good |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt toch nog wat geld binnen: Idrissi 240.000 Rekik 60.000 Lang. 45.000
Misschien kunnen ze daar Zirkzee een jaar van betalen :-P |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 19:57 schreef kenny het volgende:het is te hopen dat ze Vente en johnston nog weten te slijten , scheelt je weer aanzienlijk op je loonkosten uitgaven het is zo weer december en misschien kunnen we dan nog wat gerichte aankopen/huur gaan doen En waarom ook Johnston ? Daar heb ik nog wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En waarom zou je een verdediger weg doen.. Alsof we daar gigantisch breed zitten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haps Malacia Senesi Spajic Botteghin Geertruida Nieuwkoop
Dan mag je je wel afvragen of v. Beek en Johnston niet vervangen kunnen worden door een beter alternatief. Anderzijds denk ik ook dat niemand van ons echt goed kan beoordelen of Johnston met goed 22 jaar al kunnen afschrijven voor de toekomst,
Voor v. Beek lijkt het me dat je die maar beter kan bedanken voor bewezen diensten, hoe sneu het ook voor hem is. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:Komt toch nog wat geld binnen: Idrissi 240.000 Rekik 60.000 Lang. 45.000 Misschien kunnen ze daar Zirkzee een jaar van betalen :-P Wanneer wij ons nou gewoon aan de Balkenende norm houden, dan doet Bayern de rest er maar bij! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:Komt toch nog wat geld binnen: Idrissi 240.000 Rekik 60.000 Lang. 45.000 Misschien kunnen ze daar Zirkzee een jaar van betalen :-P Wanneer wij ons nou gewoon aan de Balkenende norm houden, dan doet Bayern de rest er maar bij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door Nibke 7 -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:Komt toch nog wat geld binnen: Idrissi 240.000 Rekik 60.000 Lang. 45.000 Misschien kunnen ze daar Zirkzee een jaar van betalen :-P Huren met optie tot koop :):):):) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 10:00 schreef VVout het volgende:[..] Haps Malacia Senesi Spajic Botteghin Geertruida Nieuwkoop Dan mag je je wel afvragen of v. Beek en Johnston niet vervangen kunnen worden door een beter alternatief. Anderzijds denk ik ook dat niemand van ons echt goed kan beoordelen of Johnston met goed 22 jaar al kunnen afschrijven voor de toekomst, Voor v. Beek lijkt het me dat je die maar beter kan bedanken voor bewezen diensten, hoe sneu het ook voor hem is. die moet je dit jaar revalideren nog gunnen. Johnston vind ik wel een dingetje, ik denk dat die best nog bruikbaar kan worden, maar moet wel gaan spelen, kan als dispensatie waarschijnlijk wel in O21 mee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
johnston gaat dit seizoen een dure bankzitter worden , Vente staat Bannis in de weg bij o21 en hij komt daarbij werkelijk in alles te kort blijf je aan zulke spelers vasthouden kom je niks verder , inzien dat ze te kort komen en doorselecteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 10:42 schreef kenny het volgende:johnston gaat dit seizoen een dure bankzitter worden , Vente staat Bannis in de weg bij o21 en hij komt daarbij werkelijk in alles te kort blijf je aan zulke spelers vasthouden kom je niks verder , inzien dat ze te kort komen en doorselecteren Misschien willen ze wel van Vente af, maar er moet wel interesse zijn en dat zal niet meevallen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Johnston is niet zo een verkeerde voor op de bank, komt er wel weer bij. Ik ben nu ook benieuwd naar Conteh de rocketman. De selectie is toch niet zo smal? Botteghin , Malacia, Marsman, Sinistera ( blijft niet eeuwig gebelsseerd) Jorgensen ( blijft denkelijk wel eeuwig geblesseerd) Narsingh, als vaste bankzitters |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 10:49 schreef Nicotti het volgende:[..] Misschien willen ze wel van Vente af, maar er moet wel interesse zijn en dat zal niet meevallen Niemand wil zijn salaris ophoesten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je hem toch hebt, zou ik zeggen laat hem maar op de bank zitten en zo nu en dan invallen. Ik denk dat Bozenik beter is, maar je weet het nooit |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Inderdaad, wat ook logisch is gezien zijn geweldige prestaties van de afgelopen 3 jaar, hij zal moeten inleveren |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 10:52 schreef piet de paler het volgende:Johnston is niet zo een verkeerde voor op de bank, komt er wel weer bij. Ik ben nu ook benieuwd naar Conteh de rocketman. De selectie is toch niet zo smal? Botteghin , Malacia, Marsman, Sinistera ( blijft niet eeuwig gebelsseerd) Jorgensen ( blijft denkelijk wel eeuwig geblesseerd) Narsingh, als vaste bankzitters eens hoor, ik vind ook helemaal niks mis met johnston. die ontvangt helemaal geen astronomisch salaris volgens mij. gewoon lekker houden er is werkelijk helemaal niks mis met johnston.
vaak gevraagd aan de kenners hier of het wat is, of er iets bekend is over hem en nu ik hem een paar wedstrijdjes heb zien spelen is er niks mis met hem en de "kenners" gaven hier ook aan dat hij het goed doet.
conteh maakt zijn blessure gevoeligheid in iedergeval al waar, hopen dat dit geen 2de jorgenson wordt of erger een tweede cisse. is dus helemaal nog niks over te zeggen, de man heeft nog geen bal geraakt.
ik ben gecharmeerd van die spajic, misschien eens in de winter kijken of die niet permanent kan worden gehaald want in diezelfde stop raken we waarschijnlijk senesie kwijt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Zirkzee al toch niet kiezen voor 020.....,,,, |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dus je ziet het nu zelf ook ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zijn broertje speelt in O17 .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schilder de duivel niet op de muur. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zou dan naar Heerenveen gaan Daar kwamen altijd goeie spitsen vandaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Hij komt in ieder geval niet naar Feyenoord. Of het is een meesterzet van Arnesen. (Ze kunnen/willen niet betalen en wachten tot Bayern zegt:"Neem hem maar". |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 12:51 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Hij komt in ieder geval niet naar Feyenoord. Of het is een meesterzet van Arnesen. (Ze kunnen/willen niet betalen en wachten tot Bayern zegt:"Neem hem maar". Dat zou kunnen, maar reken op niks.
Hoeft volgens mij ook niet, maar zou mooi zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 10:00 schreef VVout het volgende:[..] Haps Malacia Senesi Spajic Botteghin Geertruida Nieuwkoop Dan mag je je wel afvragen of v. Beek en Johnston niet vervangen kunnen worden door een beter alternatief. Anderzijds denk ik ook dat niemand van ons echt goed kan beoordelen of Johnston met goed 22 jaar al kunnen afschrijven voor de toekomst, Voor v. Beek lijkt het me dat je die maar beter kan bedanken voor bewezen diensten, hoe sneu het ook voor hem is. Gaat om centraal achterin, dat is de plek van Johnston.
Daar heb je Botteghin, Spajic, Senesi en eventueel Geetruida nog. Maar met de blessuregevoeligheid van Nieuwkoop kun je Geetruida het best als back rekenen.
Prima om Johnston er dan bij te hebben voor de breedte. Je moet iets. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 12:51 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Hij komt in ieder geval niet naar Feyenoord. Of het is een meesterzet van Arnesen. (Ze kunnen/willen niet betalen en wachten tot Bayern zegt:"Neem hem maar". Zeker nu het AD meld dat hij niet naar Feyenoord komt en ook niet naar de eredivisie, zou toch mooi zijn als we rond 23:00 uur te horen krijgen dat ie toch komt |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
we weten natuurlijk niet wat de achterliggende gedachte is bij feyenoord maar ik persoonlijk had het toch echt geprobeerd Zirkzee te huren want Nico gaat het echt niet meer worden en Bozenik kan het nog niet dus ik had dit risico toch genomen als wij hierdoor kampioen kunnen worden dan heb je 40 miljoen verdiend met een inleg van zeg maar 1miljoen dus ja wat is wijsheid. Het kan ook zijn dat als we zonder publiek moeten blijven spelen of de competitie word stilgelegd dat we in den Haag onze hand moeten ophouden en dat hun dan zeggen dit doen we niet want jullie zijn onverantwoord met je centjes omgegaan en de clubs die dit hebben gedaan die krijgen geen steun zo kan er ook gedacht worden MAW moeilijk zeer moeilijk. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Mijn ouders wonen in duitsland en bevestigen mij dat zirkzee tekent voor 1 jaar. Rugnummer 34 Vanavond tekent hij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 17:18 schreef pat het volgende:Mijn ouders wonen in duitsland en bevestigen mij dat zirkzee tekent voor 1 jaar. Rugnummer 34 Vanavond tekent hij Dat zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een strategisch spelletje, wat tot middernacht nog altijd goed kan komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu alles op alles dat hij niet naar 020 gaat, dubbelslag. Die hebben eigenlijk ook al tijden geen spits, op Huntelaar na. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdorie, wat zou dát mooi zijn. Zirkzee erbij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: En toen zei Bayern: "Neem hem maar"..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Die is echt zo goed niet meer, maar bij ons in de Eredivisie moet het nog wel kunnen natuurlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De voertaal op de Herdgang is inmiddels Duits. |
|
|
|