|
|
van geil
|
|
|
quote: De V wordt ook veranderd las ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV pokert met de toekomst. Ik heb dat bij een club eerder gezien. Ergens in 2007
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: En wat dacht je van Ihattaren.... van Ginkel, Gotze... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Echt een top aankoop. Bizar dat ze dat gefikst hebben. Wel mooi voor de Eredivisie. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Belachelijk toch? Dan bepaald Arnesen meer dan onze passant of Zirkzee moet nog komen :) |
|
|
|
|
Laurent99
|
|
|
Hoe zit het nou met zirkzee, gaat dat hem nog worden? en wat is de status van conteh op dit moment? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En dat zijn ook niet de minste.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De meesten hebben wel een dingetje. Kan zo maar tranen worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Berghuis ook nog ( Aad de Mos) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar die neemt niemand serieus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn vrouw wel hoorde ik. Dagelijks !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bijzondere transfers. Met name Gotze natuurlijk. Mooie naam om in de eredivisie erbij te hebben. Maar ik moet nog zien of hij PSV sterker maakt, want afgelopen jaren is het veel minder geworden bij hem. Als ie al fit is. Zegt ook veel natuurlijk dat een speler als hij op zijn 28ste, wanneer de meeste spelers zo'n beetje hun top bereiken, naar Nederland komt. Maar goed, das natuurlijk een gokje dat je graag neemt als Nederlandse ploeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 21:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bijzondere transfers. Met name Gotze natuurlijk. Mooie naam om in de eredivisie erbij te hebben. Maar ik moet nog zien of hij PSV sterker maakt, want afgelopen jaren is het veel minder geworden bij hem. Als ie al fit is. Zegt ook veel natuurlijk dat een speler als hij op zijn 28ste, wanneer de meeste spelers zo'n beetje hun top bereiken, naar Nederland komt. Maar goed, das natuurlijk een gokje dat je graag neemt als Nederlandse ploeg. Geloof niet dat t al te veel gekost heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salaris vooral. Tekengeld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima aankopen maar voorlopig zijn van Ginkel en Götze nog niet fit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En de rest ook nog niet wedstrijd fit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je zou denken dat het beide flinken bedragen zijn inderdaad. PSV zal toch wel de nodige miljoenen aan hem kwijt zijn, ondanks het gegeven dat ie transfervrij was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook psv krijgt 4 milj overheidssteun ( corona) begrijpen jullie het nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat staat los van elkaar Piet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je zou denken dat het beide flinken bedragen zijn inderdaad. PSV zal toch wel de nodige miljoenen aan hem kwijt zijn, ondanks het gegeven dat ie transfervrij was. Wat denk je wat dit gaat doen in de selectie? Worden even wat mannen opzij gezet |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh willen ze zo graag op ons lijken? Huibertsje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt hè straks halen ze ahmadi ook nog |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote: Goede vervanger voor Senesi komend seizoen, linkspoot Haps en/of malacia vertrekken ook vroeg of laat, hebben we wat routine en mogelijkheden op beide posities |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook dat. Ze hebben net als vorig jaar een hoop spelers voor de 3 voorste posities (minus de spits). Die in principe allemaal willen spelen en goed genoeg zijn zo lijkt het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook niet meer wat t was |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: shit zeg dat is toch wel een stunt hoor die gotze... tegelijkertijd vraag ik me af wanneer ihataren naar 020 gaat verkassen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze betalen die Götze 3 miljoen per jaar.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gotze ver weggezakt, blijkt stofwisselingsziekte te hebben. Was uitsluitend nog goed voor invalbeurten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vergane glorie, paniek aankoop |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: das niet niks zeg pff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik ook piet maar ik denk dat we niet zo goed spelen als gotz lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zahavi and Götze together will cost PSV about 11 million (!) salary in the next 2 years, and that's without bonuses and signing money. Tricky investment for a club that does not have infinite financial resources. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Zahavi and Götze together will cost PSV about 11 million (!) salary in the next 2 years, and that's without bonuses and signing money. Tricky investment for a club that does not have infinite financial resources. Hoop geld, waarmee ze voorsorteren op Europese inkomsten zo lijkt he. Vraag me af wat het zou betekenen mochten ze onverhoopt 6de eindigen oid. Maar goed, ze hebben wel het nodige kapitaal op het veld staan natuurlijk. Al kun je je afvragen of iemand als Ihattaren niet de dupe gaat worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 16:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoop geld, waarmee ze voorsorteren op Europese inkomsten zo lijkt he. Vraag me af wat het zou betekenen mochten ze onverhoopt 6de eindigen oid. Maar goed, ze hebben wel het nodige kapitaal op het veld staan natuurlijk. Al kun je je afvragen of iemand als Ihattaren niet de dupe gaat worden. Voor dat geld, zeker weten :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 16:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoop geld, waarmee ze voorsorteren op Europese inkomsten zo lijkt he. Vraag me af wat het zou betekenen mochten ze onverhoopt 6de eindigen oid. Maar goed, ze hebben wel het nodige kapitaal op het veld staan natuurlijk. Al kun je je afvragen of iemand als Ihattaren niet de dupe gaat worden. ja ik ken me nog een cluppie herinneren die dat ook deed, dat ging niet best. an waarde op het veld is er niet meer als bij ons hoor, gotze zal ze contract uitdienen van ginkel gaat weer naar chelsea en dat zijn nou juist de mensen die het geld in de weg zitten bij ihataren.
hoe dan ook, als het gaat lopen daar hebben ze een goed team hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daryl Janmaat kan transfervrij op zoek naar een nieuwe club. De 31-jarige rechtsback heeft in goed overleg met Watford besloten zijn verbintenis te ontbinden. Het contract liep aanvankelijk door tot medio 2022. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:Daryl Janmaat kan transfervrij op zoek naar een nieuwe club. De 31-jarige rechtsback heeft in goed overleg met Watford besloten zijn verbintenis te ontbinden. Het contract liep aanvankelijk door tot medio 2022. Dan hoeft ie vast niet ver te zoeken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Je bedoeld Bullseye..... ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:Daryl Janmaat kan transfervrij op zoek naar een nieuwe club. De 31-jarige rechtsback heeft in goed overleg met Watford besloten zijn verbintenis te ontbinden. Het contract liep aanvankelijk door tot medio 2022. gelijk vast leggen , uitstekende rechtsback voor ons , nieuwkoop en geertruida komen tekort hoewel ik geertruida wel een uitstekende speler vind maar geen echte rechtsback |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, te laat. Potje is leeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verhaal is inderdaad dat er binnen Feyenoord genoeg vertrouwen is in Nieuwkoop en Geertruida. En dat daaracher nog Hall zit. Bovendien heeft Janmaat een hoog salaris en is hij herstellende van een knieblessure.
Genoeg redenen om het niet de doen dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|