|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2020 - 21:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Verhaal is inderdaad dat er binnen Feyenoord genoeg vertrouwen is in Nieuwkoop en Geertruida. En dat daaracher nog Hall zit. Bovendien heeft Janmaat een hoog salaris en is hij herstellende van een knieblessure. Genoeg redenen om het niet de doen dus. tja dat salaris zal nu wel niet meer actueel zijn T. dan is er nog de zware knieblessure en het niet hebben van ritme en het weerhouden van doorbrekende talenten.
vorig jaar had het een uitkomst geweest maar nu is alles anders, wat kan het toch snel gaan. laat em lekker meetrainen en later kijken of hij nog wat toevoegd, ervaring heeft ie zat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
AZ altijd zwendel Maar wel huilen en handje ophouden bij overheid. Of ben ik nu te hard |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb gisteren naar Zirkzee zitten kijken" Ik vond hem niet goed, en jullie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien nog wat opleidingsmunten voor Kongolo |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor, in de winterstop gaat Berghuis weg, ik zou direct de Veermannetje kopen. Dom idee of zeggen jullie daar zit iets in? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welke veeman en als vervanger berghuis dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In ieder geval die spits en rechts zou ik het niet weten. Ik vind beide Veermannetjes grote talenten. Vooral die spits. Lees net dat ze toch nog geld vangen voor Kongolo mooi om evt nog iets te kunnen doen aan het gat wat gaat ontstaan |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 - 12:57 schreef piet de paler het volgende:In ieder geval die spits en rechts zou ik het niet weten. Ik vind beide Veermannetjes grote talenten. Vooral die spits. Lees net dat ze toch nog geld vangen voor Kongolo mooi om evt nog iets te kunnen doen aan het gat wat gaat ontstaan als we in de winterstop bovenaan staan gaat berghuis niet weg joh, zeker als we in de eufacup doorgaan cq overwinteren.
henk veerman, de spits, hoeft niet te komen hoor. die gaat niet passen maar joey veerman wel maar om dan die te kopen als berghuis weg is vind ik met de huidige middenvelders niet handig, die moet je pakken als kokcu gaat ofzo. ik zou dan die dennis man halen, die schijnt nog steeds niet getransferreert zijn. ze vragen echter 14 miljoen dusssss.... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Bord op schoot-scouting, maar de transferwaarde van Jahanbakhsh is momenteel zo`n 5M. Zou dat nog een eventuele vervanger voor Berghuis kunnen zijn? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Rond de 3 ton las ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ozkayup komt waarschijnlijk in de winterstop. Tja ik ben wel bang dat we dan heel veel kaarten gaan oplopen. Samen met onze servische vrind. Wat ik wel grappig vindt bij VI , in Engeland vinden ze het mannen voetbal maar als je dan hun commentaar hoort over de NL competitie . Moet Toornstra levenslang geschorst worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bron???? Kan het nergens vinden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag een bericht op FB, Ozkayup is al een keer aangeboden aan Feyenoord. Ze zitten met hem in de maag in Turkye, en wordt nu weer aangeboden, mijn Turks is erg slecht ik zal het eens vragen aan een Turkse vriend wat er staat in de Turkse media. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb wel gelezen dat ze hem ons van de zomer hebben aangeboden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Antonucci speelt bij volendam goede wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weer dat verhaal dat Berghuis in januatie naar AS Roma kan Voor 8,5 milj, in de vorm van de laatste 2 wedstrijden denk ik daaaaaaaaaaaaaaaaag Word een beetje Berghuis moe. Kan ook de media er om heen zijn maar nu denk ik gaan .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er blijft zo weinig van hem over als de schouders er onder moeten. Hij doet het niet goed in de grote wedstrijden ,maar toch is en blijft hij aanvallend de beste . Dat wil zeggen dat we rondom Steven niet genoeg kwaliteit hebben om het beste in hem naar boven te halen in de belangrijkste wedstrijden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat wil zeggen dat we rondom Steven niet genoeg kwaliteit hebben om het beste in hem naar boven te halen in de belangrijkste wedstrijden. Of hij heeft niet genoeg kwaliteit om de rest om zich heen beter te maken. Hij doet zich voor als de grote man op het veld, dan moet hij het ook waar maken.
Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:23 schreef Fart het volgende:[..] Of hij heeft niet genoeg kwaliteit om de rest om zich heen beter te maken. Hij doet zich voor als de grote man op het veld, dan moet hij het ook waar maken. Geen woorden maar daden. Dat ben ik volledig met je eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:23 schreef Fart het volgende:[..] Of hij heeft niet genoeg kwaliteit om de rest om zich heen beter te maken. Hij doet zich voor als de grote man op het veld, dan moet hij het ook waar maken. Geen woorden maar daden. Nou dat klopt ,want Feyenoord word er minder van in kleine wedstrijden als hij er niet meer is ,maar beter in de belangrijkste wedstrijden als hij er niet meer is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar was hij donderdag dan? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou dat klopt ,want Feyenoord word er minder van in kleine wedstrijden als hij er niet meer is ,maar beter in de belangrijkste wedstrijden als hij er niet meer is. Ik kan mij zo 1 2 3 geen wedstrijd voor mij halen waarin ik hem echt miste als hij niet speelde.
Maar dat doet er niet aan af dat hij niet de kwaliteit heeft die hij denkt te hebben, enkel dat hetgeen achter hem in de pikorde nog minder voldoet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beweging over links ontbreekt en dan kan je je als tegenstander concentreren op rechts. Hoop dat Sinestera er weer snel staat, dan kan je makkelijker van beide kanten komen, zeker als Haps ook nog heel blijft. Missen we alleen de spits in vorm nog. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Berghuis staat natuurlijk niet stijf op rechts. Hij zwerft meer.
We kunnen 100 redenen aandragen waarom Berghuis misschien niet uit de verf komt, maar het blijft in mijn ogen gewoon een mentaliteits probleem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een wedstrijd gezien zonder Berghuis, waar de ballen vanaf rechts echt voorgegeven werden. Elk nadeel heb zijn voordeel. Stel je voor hij gaat weg ( 8 milj) kan je toch wel een echte rechterspits kopen voor 4 milj? Die in staat is om een bal voor te geven ? Moet je wel een spits hebben die ze er in knikt, en dat kan Bosenik wel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een aantal transfervrije spitsen die nog zonder club zitten. Oud en met een smetje, maar goed voor een half jaartje kan je het doen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 10:09 schreef piet de paler het volgende:Ik heb een wedstrijd gezien zonder Berghuis, waar de ballen vanaf rechts echt voorgegeven werden. Elk nadeel heb zijn voordeel. Stel je voor hij gaat weg ( 8 milj) kan je toch wel een echte rechterspits kopen voor 4 milj? Die in staat is om een bal voor te geven ? Moet je wel een spits hebben die ze er in knikt, en dat kan Bosenik wel. Heerlijk lijkt me dat. Een wedstrijd zonder Berghuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dat zal smullen worden zeg, genieten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
berghuis is onze beste speler alleen laat hij het weinig zien , met zijn kwaliteiten moet hij toch veel meer laten zien waarschijnlijk is dit ook de reden dat er weinig interesse van europese clubs voor hem is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Doe nu eens niet zo raar antwoorden, je bent er toch mee eens dat hij zo geen meerwaarde is? Ja het is een goede speler, echter toppers staan op in dit soort wedstrijden of niet ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Doe nu eens niet zo raar antwoorden, je bent er toch mee eens dat hij zo geen meerwaarde is? Ja het is een goede speler, echter toppers staan op in dit soort wedstrijden of niet ? Wat is daar raar aan? Het is gewoon belachelijk dat men na jaren nog zeikt op Berghuis. Berghuis is ALTIJD een meerwaarde.
En nee tuurlijk is hij de laatste 3 potjes niet in grootse doen, maar welke speler ter wereld is dat wel altijd? En vergeet niet met wat voor BENDE hij moet spelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gelukkig ben ik geen profvoetballer, mijn ergernis is gelijk 100 keer meer dan Berghuis. Laat staan als je op het veld loopt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Doe nu eens niet zo raar antwoorden, je bent er toch mee eens dat hij zo geen meerwaarde is? Ja het is een goede speler, echter toppers staan op in dit soort wedstrijden of niet ? Ach het ligt niet eens aan Berghuis maar meer aan het systeem dat we spelen. Op deze manier met al die aanvallende middenvelders en zonder echte diepe spits loop je alles voorin dicht. Berghuis is veels te belangrijk gemaakt die blijft maar naar binnen trekken en de bal opeisen. Heel simpel voor de tegenstander om zich op in te stellen. Ik kan ook werkelijk geen enkele tactiek en spelopvatting in het elftal ontdekken en dat is toch waar Advocaat verantwoordelijk voor is. Het voordeel ervan is wel dat ik tegenwoordig veel minder voetbal kijk. Na 5 minuten weet je meestal of de TV uit kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Berghuis is veruit de beste die we hebben De enigen die dast bij in de buurt komen zijn Senesi en Bijlow. En Toornstra, want hij is er altijd wanneer het moet. Natuurlijk heeft hij ook mindere periodes, maar dat heeft ook dikwijls met positieverandering te maken. Wanneer het er op aan komt, staat Jend er. Wat mij betreft eel degelijk een van de sterkhouders! (maar niet iedereen zal dit met me eens zijn, I know) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zet malacia en haps met kokcu er ook maar bij. wie weet wat bozenik nog allemaal geleerd krijgt...
de naam toornstra in het vergelijk trekken is feitelijk natuurlijk niet correct, kijk alleen al naar zijn waarde in harde euro t.o.v. de andere namen. de manier van spelen zoals je hem beschrijft ben ik het wel helemaal mee eens, geld trouwens ook voor linssen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tja voorheen liep Berghuis met van Persie te voetballen, na Larsson nu met Linssen...
Anywayzz.. Het lijkt erop dat Feyenoord leert van de fouten. Haps draait tot nu toe lekker, hopen dat het zo blijft en dan komt er wel een club. Cashen en weer door, alleen zo kan je aansluiten lijkt mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Juventus wil Arnesen (gerucht) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
hij heeft het toch zo naar ze zin? zou hij het voor geld doen of voor de uitdaging want dan zit je bij feyenoord beter. er staat volgens mij heel veel te gebeuren de aankomende jaren...
geldinvesteerder, eufacup nieuw stadion net een nieuw 021...
denken jullie dat die gaat? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ja, als het waar is dan zit hij momenteel al in de auto naar het vliegveld. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: het schijnt alweer te zijn ontkent hahaha het is ook allemaal wat he die pratertjes in de media. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De eerste 80 procent is er al bij. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bitcoin staat nu op plus 16.000
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|