|
|
VVout
|
|
|
quote: Net wel ff gekeken en ben eigenlijk dat ik het in de Bitcoins heb laten zitten :)
https://btcdirect.eu/nl-nl/bitcoin-koers
Zie hem nog wel over de 20.000$ gaan denk ik.
80% is ook niet verkeerd natuurlijk, maar de Bitcoins ook niet als je bedenkt dat ik iets onder de 5000$ heb ingeslagen in maart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helemaal top ! Goed gedaan , die markt heb ik me helaas nooit op tijd in verdiept, ondanks n tip van het vrouwtje, maar goed ik ben tevreden met mijn rendement. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch is het de kunst om met een kleine crypto munt miljonair te worden . Bitcoin kan alleen als je een behoorlijk eigen vermogen heb .
Ik heb bitcoin C (HBC) en XRP ,deze ochtend honderden euro's verdient met een inleg van onder de 1000 euro. Maar goed dat kan over 12 uur weer andersom zijn . De kunst is dan de verkoop en de goedkope inkoop van een andere munt. Ik ga er op gokken dat met een aantal jaar de XRP 300 euro waard is in plaats van 40 cent. En dat gebeurd bij sommige munten. www.bitcoinmeester.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch is het de kunst om met een kleine crypto munt miljonair te worden . Bitcoin kan alleen als je een behoorlijk eigen vermogen heb . Ik heb bitcoin C (HBC) en XRP ,deze ochtend honderden euro's verdient met een inleg van onder de 1000 euro. Maar goed dat kan over 12 uur weer andersom zijn . De kunst is dan de verkoop en de goedkope inkoop van een andere munt. Ik ga er op gokken dat met een aantal jaar de XRP 300 euro waard is in plaats van 40 cent. En dat gebeurd bij sommige munten. www.bitcoinmeester.nl Dank je. Ga er een beetje mee spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch is het de kunst om met een kleine crypto munt miljonair te worden . Bitcoin kan alleen als je een behoorlijk eigen vermogen heb . Ik heb bitcoin C (HBC) en XRP ,deze ochtend honderden euro's verdient met een inleg van onder de 1000 euro. Maar goed dat kan over 12 uur weer andersom zijn . De kunst is dan de verkoop en de goedkope inkoop van een andere munt. Ik ga er op gokken dat met een aantal jaar de XRP 300 euro waard is in plaats van 40 cent. En dat gebeurd bij sommige munten. www.bitcoinmeester.nl Heb het geluk dat ik mijn generator toch moet laten draaien en daar heb ik een paar miners naast gezet. Het is geen goudmijn maar over de jaren druppelt het dagelijks binnen zonder dat ik me druk over stroom moet maken.
Heb me daarom al in aardig wat coins verdiept maar op het moment is het weer gewoon ETC en ETC voorheen RVN, RITO en PGN gemined en getraded maar zijn allemaal in elkaar gezakt, gelukkig wel op de markt redelijk op tijd de deur uit gedaan.
Tsja is me wel een dingetje die crypto, doet af en toe aardig gek die koers en dat kan goed mee zitten of vies tegen vallen.
Dus jij hebt een goed gevoel bij Riple, heb ze gisteren eerst maar ff terug naar BTC getraded, vind hem nu ff te wispelturig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon proberen ,kleine inleg en goed de grafieken bekijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 16:28 schreef VVout het volgende:[..] Heb het geluk dat ik mijn generator toch moet laten draaien en daar heb ik een paar miners naast gezet. Het is geen goudmijn maar over de jaren druppelt het dagelijks binnen zonder dat ik me druk over stroom moet maken. Heb me daarom al in aardig wat coins verdiept maar op het moment is het weer gewoon ETC en ETC voorheen RVN, RITO en PGN gemined en getraded maar zijn allemaal in elkaar gezakt, gelukkig wel op de markt redelijk op tijd de deur uit gedaan. Tsja is me wel een dingetje die crypto, doet af en toe aardig gek die koers en dat kan goed mee zitten of vies tegen vallen. Dus jij hebt een goed gevoel bij Riple, heb ze gisteren eerst maar ff terug naar BTC getraded, vind hem nu ff te wispelturig. Jij heb er duidelijk een berg meer ervaring in VVout .
Ik ga voor Riple door de adviesen van vrienden die er ook veel meer ervaring mee hebben dan ik. Het schijnt dat veel banken in zee gaan met riple ,ook de directeur van de europese bank is in dienst getreden bij riple . Het is 1 van de snelste en betrouwbaarste betalingssysteem ter wereld word mij gezegd haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben in 2017 begonnen....gaat nu weer leuk. ben in het begin heel fanatiek geweest. Ook met kleinere muntjes. heb er nu een stuk of 5 verschillende. Eigenlijk let ik nog alleen op BTC en die gaat aardig. De mindfuck is wanneer je denkt genoeg te hebben...en de Fear of Missing Out (FOMO) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 17:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij heb er duidelijk een berg meer ervaring in VVout . Ik ga voor Riple door de adviesen van vrienden die er ook veel meer ervaring mee hebben dan ik. Het schijnt dat veel banken in zee gaan met riple ,ook de directeur van de europese bank is in dienst getreden bij riple . Het is 1 van de snelste en betrouwbaarste betalingssysteem ter wereld word mij gezegd haha voor de anarchisten onder ons is riple natuurlijk vloeken in de kerk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 18:53 schreef CobusIII het volgende:Ben in 2017 begonnen....gaat nu weer leuk. ben in het begin heel fanatiek geweest. Ook met kleinere muntjes. heb er nu een stuk of 5 verschillende. Eigenlijk let ik nog alleen op BTC en die gaat aardig. De mindfuck is wanneer je denkt genoeg te hebben...en de Fear of Missing Out (FOMO) Die mindfuck heb ik nu ,mijn portefeuille is sinds gisteren opeens bijna verdubbeld . Ik ga niks doen maar ik ben bang dat ik maandag weer op me oude saldo zal staan. Eigenlijk zou ik nu al willen omwisselen op een munt die is ingezakt :/ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is riple een soort van Feyenoord in de crypto competitie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha Door het putje crypto. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee Ripple is opgezet door de banken en laat het doel van Bitcoin en diverse andere echte crypto nou net zijn dat deze gedecentraliseerd op zich op het net bestaan. Met andere woorden dus, zonder directe bemoeienis van staat en banken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 21:28 schreef VVout het volgende:[..] Nee Ripple is opgezet door de banken en laat het doel van Bitcoin en diverse andere echte crypto nou net zijn dat deze gedecentraliseerd op zich op het net bestaan. Met andere woorden dus, zonder directe bemoeienis van staat en banken. Oke ,dat is niet zo tof dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar uiteindelijk wel de winnaars ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vandaag wel in ieder geval . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me logisch , de rest is pain in the ass voor het financiële systeem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik weet het nog zo net niet. Mastercard heeft al officieel aangekondigd Bitcoin te integreren in hun systeem. Vanaf dan kan je gewoon lekker shoppen, das ook één van de redenen waarom de koers ervan zo lekker oploopt nu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: BTC heeft op het moment 64% marktdominantie. Dat is wel eens een stuk lager geweest. Veel mensen hebben BTC doodverklaard. Voorlopig gaat het nog goed en is BTC de maat der dingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2020 - 22:37 schreef VVout het volgende:[..] Ik weet het nog zo net niet. Mastercard heeft al officieel aangekondigd Bitcoin te integreren in hun systeem. Vanaf dan kan je gewoon lekker shoppen, das ook één van de redenen waarom de koers ervan zo lekker oploopt nu. Gekke vraag VVout
In 2 dagen tijd is xrp van 25 naar 40 cent gegaan ,wat zou jij doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 09:21 schreef CobusIII het volgende:[..] BTC heeft op het moment 64% marktdominantie. Dat is wel eens een stuk lager geweest. Veel mensen hebben BTC doodverklaard. Voorlopig gaat het nog goed en is BTC de maat der dingen. Ik denk dat iedereen wel btc wilt uiteindelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 09:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gekke vraag VVout In 2 dagen tijd is xrp van 25 naar 40 cent gegaan ,wat zou jij doen? Ligt er aan wat je doel is...streef je naar een eindbedrag voor een aanschaf of wil je gewoon traden of zit je in de twilight zone en weet je niet wanneer te stoppen... het mooiste zou zijn als je een vastgesteld doel hebt (bv een keuken, seizoenkaarten, je eerste miljoen etc)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2020 door CobusIII -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben overigens niet Wout hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maak niet uit Cobus. Eigenlijk wil ik echt verdienen. Heb zoiets van misschien is het tijd om ze te gaan omwisselen voor een munt die ingezakt is en waar je van vermoed dat tie weer gaat stijgen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maak niet uit Cobus. Eigenlijk wil ik echt verdienen. Heb zoiets van misschien is het tijd om ze te gaan omwisselen voor een munt die ingezakt is en waar je van vermoed dat tie weer gaat stijgen. Onderzoek heeft uitgewezen dat allerlei trade methoden niet werken. Ik heb dat ook geprobeerd. het kost heel veel tijd en je wordt er erg onrustig van. Gewoon op een 5-tal hoofdmunten inzetten en daarnaast een paar kleine gok-muntjes. Dan gewoon je leventje leiden en elke maand eens kijken wat er is gebeurd. Als een munt langdurig wegzakt, kan je het traden voor een ander. maar dat is mijn aanpak, lui..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maak niet uit Cobus. Eigenlijk wil ik echt verdienen. Heb zoiets van misschien is het tijd om ze te gaan omwisselen voor een munt die ingezakt is en waar je van vermoed dat tie weer gaat stijgen. Onderzoek heeft uitgewezen dat allerlei trade methoden niet werken. Ik heb dat ook geprobeerd. het kost heel veel tijd en je wordt er erg onrustig van. Gewoon op een 5-tal hoofdmunten inzetten en daarnaast een paar kleine gok-muntjes. Dan gewoon je leventje leiden en elke maand eens kijken wat er is gebeurd. Als een munt langdurig wegzakt, kan je het traden voor een ander. maar dat is mijn aanpak, lui..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hou het op goud, heb 25 jaar geleden krugerrands gekocht , deze een tijdje geleden verkocht maakte 300% winst. Ben altijd wat terughoudend op bitcoins |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 10:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Onderzoek heeft uitgewezen dat allerlei trade methoden niet werken. Ik heb dat ook geprobeerd. het kost heel veel tijd en je wordt er erg onrustig van. Gewoon op een 5-tal hoofdmunten inzetten en daarnaast een paar kleine gok-muntjes. Dan gewoon je leventje leiden en elke maand eens kijken wat er is gebeurd. Als een munt langdurig wegzakt, kan je het traden voor een ander. maar dat is mijn aanpak, lui..... Dank je ,dat ga ik ook doen want ik kijk teveel nu en word er net wat jij zegt een beetje onrustig van . Overigens staat elke bijna elke munt in de plus dus het heeft weinig zin . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 10:18 schreef piet de paler het volgende:Ik hou het op goud, heb 25 jaar geleden krugerrands gekocht , deze een tijdje geleden verkocht maakte 300% winst. Ben altijd wat terughoudend op bitcoins Goud zit er ook in als crypto munt . Ik neem aan dat jij ook geen klompjes goud in de kast heb leggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou nog eens onderin de vriezer kijken Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha Of dat plankje wegtrekken onder de stoel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 10:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dank je ,dat ga ik ook doen want ik kijk teveel nu en word er net wat jij zegt een beetje onrustig van . Overigens staat elke bijna elke munt in de plus dus het heeft weinig zin . Geef Cobus daar gelijk, laat het soms ook gewoon links leggen anders draai je op een gegeven moment door. Kijk gewoon tussendoor eens op een gepersonaliseerd overzicht van https://www.coinhills.com/dashboard/ en dat was het dan ook.
Heb wel gelezen dat de Europese bank er op aan dringt meer te willen gaan doen met digitale valuta, dus ik vermoed dat er in de Ripple nog wel meer rek zit. Het blijft altijd een gokje natuurlijk, maar ga altijd van je eigen logica uit en laat de marktberichten niet te veel je weg bepalen. De markt wil er namelijk beter van worden en heeft niet tot doel jouw rijk te maken.
Als het simpel was waren we allemaal miljonair, zo werkt het alleen niet ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 13:22 schreef VVout het volgende:[..] Geef Cobus daar gelijk, laat het soms ook gewoon links leggen anders draai je op een gegeven moment door. Kijk gewoon tussendoor eens op een gepersonaliseerd overzicht van https://www.coinhills.com/dashboard/ en dat was het dan ook. Heb wel gelezen dat de Europese bank er op aan dringt meer te willen gaan doen met digitale valuta, dus ik vermoed dat er in de Ripple nog wel meer rek zit. Het blijft altijd een gokje natuurlijk, maar ga altijd van je eigen logica uit en laat de marktberichten niet te veel je weg bepalen. De markt wil er namelijk beter van worden en heeft niet tot doel jouw rijk te maken. Als het simpel was waren we allemaal miljonair, zo werkt het alleen niet ;) Thanks voor de tips en raad .
Ik laat ze staan en heb nog wat andere bijgekocht ,en kijk volgende maand wel weer;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Thanks voor de tips en raad . Ik laat ze staan en heb nog wat andere bijgekocht ,en kijk volgende maand wel weer;) Na de Seks Leon, dan is de testosteron spiegel laag , en het verstand hoog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Thanks voor de tips en raad . Ik laat ze staan en heb nog wat andere bijgekocht ,en kijk volgende maand wel weer;) De Ripple heeft in de candle wel erg grote pieken, vaak een teken dat ie omslaat. Daar hij goed gestegen is de laatste periode is het vervolg dan tegengesteld. Kan niks beloven, maar kan voor de korte termijn een dingetje zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 20:05 schreef VVout het volgende:[..] De Ripple heeft in de candle wel erg grote pieken, vaak een teken dat ie omslaat. Daar hij goed gestegen is de laatste periode is het vervolg dan tegengesteld. Kan niks beloven, maar kan voor de korte termijn een dingetje zijn. Ja klopt,de munt staat nu weer op plus 17% en is gestegen naar 42 cent. Bijna de verdubbeling van mijn inzet ,maar ik kijk morgen wel weer. Heb wel bitcoin C omgezet in die Dragonmunt van Disney haha |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Lees net dat Wijnaldum terug naar Nederland wil. Arnesen maakt al geld vrij voor een mooi contract |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 17:49 schreef Nibke 7 het volgende:Lees net dat Wijnaldum terug naar Nederland wil. Arnesen maakt al geld vrij voor een mooi contract 2027 Als de beslissing over het eventuele nieuwe stadion genomen gaat worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Paar nachtjes slapen nog, voordat je het weet is het zo ver. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is misschien Danilo niet te halen als hij het niet red bij 020 naar dit seizoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit seizoen maken wat er van te maken valt. Hopelijk overwinteren EL |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: die heeft ook aanvoer nodig he bluf... daarnaast denk ik niet dat die van 020 naar ons gaat, dat zullen ze niet toelaten denk ik |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 17:49 schreef Nibke 7 het volgende:Lees net dat Wijnaldum terug naar Nederland wil. Arnesen maakt al geld vrij voor een mooi contract mooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Brexit voordeel: Engeland kan de jeugd niet meer leeg kopen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Een heel belangrijk voordeel! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie gaf aan dat Feyenoord bezig is met versterking(en) in de aankomende transferperiode. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er is 0,0 te besteden dus verwacht daarvoor geen spits die er 30 in schiet , met 0,0 moet je weer vissen in een vijver wat totaal niet opschiet beter seizoen gaan afmaken en kijken of je met de zomerstop iets kan gaan doen , er lopen een aantal dure 2e keus krachten uit contract dus misschien kan je wat gericht gaan doen of misschien huren |
|
|
|