|
|
FR-Henk
|
|
|
Promes. Van gajes naar bajes. Laatste levert minder geld op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft wel een mes scherpe pass |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Volgens de schijt lollige Veronica handpoppen op de radio, zou Berghuis naar Miami gaan of iig Amerika. Ik kon het niet goed verstaan, een dikke snavel schreeuwde er door heen in de kantine.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
De nieuwe Άγγελος Χαριστέας? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja een goede STEEKpas ja |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien zit er wel een steekje los? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee wel Babovic, en Pelle
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
interesse vanuit rusland voor nieuwkoop , ik zeg strik erom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: zo dat knulletje loopt en draait als ze vader... ik hoop dat het goed komt met deze jongen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal wel Klaas Jan Huntelaar worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
O geld door Europese uitschakeling . Wie schiet het salaris van Pelle voor ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geld komt pas komende zomer, als de ziel van de club wordt verkocht aan investeerders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Raiola heeft al wat talenten gecontact uit de KK divisie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De ziel van de club drijf je er niet 123 uit, dit is echt één van de redenen dat het commercieel interessant is voor investeerders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst een hoop zure oud voetballers er uit. Volgens mijn bron hebben deze op een enkeling na nooit meegewerkt aan enige veranderingen. De Bezem door de wirwar van commissarissen. Echt samenvoegen van de Feyenoord belangen. Zo opgelost koffie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:Eerst een hoop zure oud voetballers er uit. Volgens mijn bron hebben deze op een enkeling na nooit meegewerkt aan enige veranderingen. De Bezem door de wirwar van commissarissen. Echt samenvoegen van de Feyenoord belangen. Zo opgelost koffie mee eens piet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:Eerst een hoop zure oud voetballers er uit. Volgens mijn bron hebben deze op een enkeling na nooit meegewerkt aan enige veranderingen. De Bezem door de wirwar van commissarissen. Echt samenvoegen van de Feyenoord belangen. Zo opgelost koffie Namen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan ze zelf invullen denk ik ..........de 5 e kolonne |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja piet, je kunt ze invullen maar dat wil nog niet zeggen dat... Maar ze zijn er. Overal waar omslag gemaakt moet worden: ze zijn er. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat gerucht rond Lucas Pratto ( argentijnse spits) zou wel een waar kunnen zijn. Een Spaanse maat van mij heeft het nagekeken in een Argentijnse krant er daat stond het ook in. Ik geloof het pas als hij binnen is, maar mocht dit zo zijn praten we over een echt beest..........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schijnt kopsterk te zijn, maar verder traag als dikke stront in een trechter. Misschien bruikbaar tegen ploegen die zich tegen ons ingraven. Want in zeker die potjes missen we eigenlijk al heel lang een echte puntspeler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2020 - 21:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Schijnt kopsterk te zijn, maar verder traag als dikke stront in een trechter. Misschien bruikbaar tegen ploegen die zich tegen ons ingraven. Want in zeker die potjes missen we eigenlijk al heel lang een echte puntspeler. Als je iemand zoekt inderdaad voor de duels en t balletje vasthouden. Hier is de kleerkast |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijna 10 cm korter en 10 kilo zwaarder dan Jorgensen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weet niet wat ik ervan moet denken , is bankzitter en zijn statistieken wijzen nou ook niet bepaalt uit dat het een goalgetter is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kostte 2 jaar terug nog 11 miljoen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het scheelt wel of je tegen argentijnse verdedigers speel of hier tegen de nederlandse , misschien pakt het goed uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis in ieder geval een spits die niet eerst naar zijn goede been moet draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij heeft geen benen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis nooit goed,slaap lekker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft in ieder geval gescoord de laatste tijd, goed uitgangspunt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed dat er een ervaren spits bijkomt. Gaat 't prima doen deze man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat Argentijns vuur kunnen we wel gebruiken voorin, Dit kan positief uitpakken ondanks zijn stats. Iig zal het mentaal wel goed zitten haha.. die is wel wat gewend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben wat goede spelers gehad uit Argentinie Effe kijken Mauritzio Graff wie nog meer ? |
|
|
|