|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben 59 en potent so what hahahahah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 Italiaanse clubs willen Jorgensen huren. gerucht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Diego Maradonna is niet dood lees ik net in diezelfde krant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
John van dam
|
|
|
Brian Brobbey gespot bij de Kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vlap maakte op mij wel een sterke indruk. Dynamische/technische middenvelder. Beter dan Diemers. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
die maakt het ook niet in belgie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 12:34 schreef CobusIII het volgende:Vlap maakte op mij wel een sterke indruk. Dynamische/technische middenvelder. Beter dan Diemers. Bij Heerenveen een aardige speler, al vond ik het daar al geen geweldenaar. Nu geflopt bij Anderlecht. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 12:34 schreef CobusIII het volgende:Vlap maakte op mij wel een sterke indruk. Dynamische/technische middenvelder. Beter dan Diemers. Daar heb je er wel 100 van Maar die Middenvelder van Heerenveen die had moeten komen in plaats van Diemers en Linssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door de bluffer -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij heeft een fittie met Kompany... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was wel een aankoop van Arnesen indertijd. 7 miljoen denk ik.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komt slaris ruimte bij verhuur van Bannis en Vente, Azarkan Schijnt iets te gaan gebeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vlap past wel mooi in het rijtje linssen diemers net niet voetballers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan zal Arnesen 'm wel binnen halen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Niemand meer halen, en als alle spelers weer fit zijn dan gewoon de beste opstellen en gewoon hard blijven werken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er gaat ook niemand meer komen denk ik geld is op , misschien kunnen we afscheid nemen van een paar dure bankzitters en een paar goede talenten verhuren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar even niets meer doen. Brede groep houden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als je nu weer leest dat Lens weg moet bij besiktas dan had ik 10x liever Lens gehad dan pratto , jorgensen en pratto doen niet zoveel onder voor elkaar , met lens kan je toch veel meer vanuit de counter spelen wat dickie zo graag doet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb niet echt een mening nog na 45 minuten |
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 22:06 schreef kenny het volgende:als je nu weer leest dat Lens weg moet bij besiktas dan had ik 10x liever Lens gehad dan pratto , jorgensen en pratto doen niet zoveel onder voor elkaar , met lens kan je toch veel meer vanuit de counter spelen wat dickie zo graag doet Lens...
Narsingh 2.0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe niets meef denk ik. Brede selectie, Zou niet weten hoe sterk of hoever we komen. We wachten af. Spanning en hoop is ook een belangrijk deel van voetbal. The dark horse zijn is meestal mooier dan de uitgesproken favoriet ................ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lensen met de kraan open, niet aan beginnen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als je geen betere speler kan halen, dan de speler die je verkoopt dan lekker zo laten. Ga in de zomer maar een grote reiniging houden, misschien wat muntjes die vrij komen, en wat interesse in spelers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben nog steeds benieuwd naar Conteh, voor de duidelijkheid niet naar mannen konten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is toch geen speler voor FEYENOORD 1 wel voor de veteranen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 12:34 schreef CobusIII het volgende:Vlap maakte op mij wel een sterke indruk. Dynamische/technische middenvelder. Beter dan Diemers. Feyenoord heeft misschien maar 1 middenvelder nodig en dat is J V van Heerenveen of Özil huren van Arsenal ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 18:47 schreef de bluffer het volgende:[..] Feyenoord heeft misschien maar 1 middenvelder nodig en dat is J V van Heerenveen of Özil huren van Arsenal ? Je krijgt echt geen beter elftal door spelers te kopen maar door eerst de rotzooi van de hand te doen. Het niveau op de trainingen moet omhoog en dat krijg je pas door minder rotzooi. Dat zie je nu ook weer met het aantrekken van Pratto, die kan er helemaal geen pepernoot van maar dat ligt dus niet eens aan hem. Het blijft een wanbeleid dat we voeren welke TD je er ook neerzet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2021 door Leuv -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 19:49 schreef Leuv het volgende:[..] Je krijgt echt geen beter elftal door spelers te kopen maar door eerst de rotzooi van de hand te doen. Het niveau op de trainingen moet omhoog en dat krijg je pas door minder rotzooi. Dat zie je nu ook weer met het aantrekken van Pratto, die kan er helemaal geen pepernoot van maar dat ligt dus niet eens aan hem. Het blijft een wanbeleid dat we voeren welke TD je er ook neerzet. wat ben jij voor supporter dat je onze spelers ROTZOOI noemt? dat doen ze ergens anders, wellicht daar eens kijken. wij steunen onze mannen dacht ik zo
wanbeleid = grote bullshit pratto afvallen = de grootste onzin die ik maar kan lezen, de man is overal waar nico de afgelopen 3 jaar niet is geweest en heeft 2 halve wedstrijdjes gespeeld in een team dat nooit dit jaar met dezelfde basis heeft gespeeld
en dat je geen beter 11tal krijgt door spelers te kopen bewijzen ze bij 020.
als je gefrustreerd ben pak een spiegel maar voor mij hoef je dit niet te delen, geen intresse in deze zienswijze sorry.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2021 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 19:49 schreef Leuv het volgende:[..] Je krijgt echt geen beter elftal door spelers te kopen maar door eerst de rotzooi van de hand te doen. Het niveau op de trainingen moet omhoog en dat krijg je pas door minder rotzooi. Dat zie je nu ook weer met het aantrekken van Pratto, die kan er helemaal geen pepernoot van maar dat ligt dus niet eens aan hem. Het blijft een wanbeleid dat we voeren welke TD je er ook neerzet. ben het met veel punten eens , feyenoord heeft teveel B keus voetballers daar moeten we inderdaad vanaf , bijvoorbeeld linssen diemers ipv die 2 had ik liever een goede , pratto gaat ook niks toevoegen dit is lood om oud ijzer jorgensen of pratto , er is jaar en dag zwaar wanbeleid gevoerd toch heb ik wel vertrouwen in arnesen maar deze man kan ook niks zonder geld in kas |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verrassend Komt al deze weken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooi staaltje van arnesen om hem voor de neus van dortmunt weg te kapen , erg goed bezig onze frankie met 0,0 in kas toch talenten binnen halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel balvaardig en rap ventje. Kunnen we wel meer van gebruiken. Malacia heeft dat ook wel, en met Sinisterra, Kokcu en Bozenik staat er in ieder geval wat jeugd klaar. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 - 13:16 schreef pat het volgende:[..] wat ben jij voor supporter dat je onze spelers ROTZOOI noemt? dat doen ze ergens anders, wellicht daar eens kijken. wij steunen onze mannen dacht ik zo wanbeleid = grote bullshit pratto afvallen = de grootste onzin die ik maar kan lezen, de man is overal waar nico de afgelopen 3 jaar niet is geweest en heeft 2 halve wedstrijdjes gespeeld in een team dat nooit dit jaar met dezelfde basis heeft gespeeld en dat je geen beter 11tal krijgt door spelers te kopen bewijzen ze bij 020. als je gefrustreerd ben pak een spiegel maar voor mij hoef je dit niet te delen, geen intresse in deze zienswijze sorry. Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, het is mijn persoonlijke mening. Ik kan alles wat ik zeg onderbouwen met goede argumenten en voorbeelden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 - 13:53 schreef kenny het volgende:[..] ben het met veel punten eens , feyenoord heeft teveel B keus voetballers daar moeten we inderdaad vanaf , bijvoorbeeld linssen diemers ipv die 2 had ik liever een goede , pratto gaat ook niks toevoegen dit is lood om oud ijzer jorgensen of pratto , er is jaar en dag zwaar wanbeleid gevoerd toch heb ik wel vertrouwen in arnesen maar deze man kan ook niks zonder geld in kas Eens, Arnesen heeft mijn vertrouwen ook nog maar de huur van Pratto maakt wel dat ik minder enthousiast ben. Nogmaals het maakt werkelijk niet uit wie er bij ons in de spits speelt. Met de buitenspelers maar vooral met de inbreng van Fer vermoord je ieder spits. Voor Fer moet een tempobepaler spelen die 8 van de 10 ballen diep speelt en geen vertrager die 8 van de 10 breed of terug speelt. |
|
|
|