|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:Wel balvaardig en rap ventje. Kunnen we wel meer van gebruiken. Malacia heeft dat ook wel, en met Sinisterra, Kokcu en Bozenik staat er in ieder geval wat jeugd klaar. eens je vergeet rocketman conteh nog , wel lekker hoor als je snelle buitenspelers hebt een plaag voor iedere verdediging |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 - 20:32 schreef kenny het volgende:[..] eens je vergeet rocketman conteh nog , wel lekker hoor als je snelle buitenspelers hebt een plaag voor iedere verdediging Ja, Conteh. Is nu alweer 21 jaar. Wordt verdomme wel tijd dat ie a) niet geblesseerd is, b) kans krijgt of c) niet voldoet en foute aanschaf is gebleken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja, Conteh. Is nu alweer 21 jaar. Wordt verdomme wel tijd dat ie a) niet geblesseerd is, b) kans krijgt of c) niet voldoet en foute aanschaf is gebleken. inderdaad henk , wordt wel tijd dat hij eens fit gaat worden anders inderdaad foute aanschaf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Afrikaanse 18 jarige middenvelder onderweg naar Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aliou Balde, is in Nederland |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Nieuws
Schrijf een reactie...
Nieuwste aanwinst van Feyenoord arriveert op Schiphol vanuit Parijs
Zaterdag, 16 januari 2021 om 16:05 • Daniel Cabot Kerkdijk
Aliou Balde is zaterdagmiddag in Nederland geland om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De aanvaller van achttien jaar vloog vanuit Senegal naar Parijs, waar hij zaterdag een vlucht naar Schiphol nam. Even na drieën zette Balde voet op de luchthaven van Amsterdam en ging hij met sjaal van Feyenoord op de foto.
Balde komt over van Diambars de Saly Dourbel uit Senegal. Borussia Dortmund en een 'groot aantal' clubs uit de Ligue 1 hadden eveneens interesse, maar vanwege Nederlandse contacten zou de keuze op Feyenoord zijn gevallen. Vrijdag maakte Feyenoord Transfermarkt al melding van de interesse uit Rotterdam-Zuid. Via het in Rotterdam gevestigde makelaarskantoor Globall Group, dat onder leiding staat van de Burundese Shallon Nkeshimana, is contact gelegd tussen Balde en Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je nu ijkt wat er gekocht en gehuurd is voor Feyenoord onder 21 wordt k wel hoopvol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RIVM over 2 weken, Senegalese variant uitbraak in Rotterdam . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In ieder geval geen Malinese uitbraak vriendin eerstevaccin gehad en getest, En Piet meemt regelmatig haar temperatuur op hahahahah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik ben wel erg benieuwd naar deze speler. Voor onder 21 gehaald las ik net. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hopelijk neemt Zwolle Vente over, tijdelijk of wie weet helemaal. Zou mooi zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ken hem niet, maar voor wie moet hij dan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Berghuis, is een rechter vleugel spelert ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Moet je eens kijken wat een talenten binnen en buitenlands er nu rondlopen. Gewoon verhuren ( tijdelijk) aan KK divisie clubs |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hendriks heeft zijn debuut bij nac gemaakt en deed dit zeer goed , mooi om te zien nu kan het grote door kuyt gescoute talent johnston aan het einde van het seizoen met onverrichte zaken terug naar liverpool |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Balde niet door medische keuring............... Ben bang ( veel voorkomend) dat zijn leeftijd niet klopt.............maar dat denk ik geen feit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 - 15:06 schreef kenny het volgende:hendriks heeft zijn debuut bij nac gemaakt en deed dit zeer goed , mooi om te zien nu kan het grote door kuyt gescoute talent johnston aan het einde van het seizoen met onverrichte zaken terug naar liverpool Volgens mij zijn er bij Feyenoord 2 johnstons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft de Senegalees Baldé officieel voor 4,5 jaar vastgelegd. Snelle buitenspeler krijgt de komende maanden rustig de tijd om te wennen aan Nederland en zijn nieuwe club |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is je bron kan het niet vinden. Vanavond kunnen we ook kijken naar onze aankoop die bij Volendam voetbalt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik hoop meer dan huur ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet nodig. Contract loopt af |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar dan nog zou ik graag wat extra zien . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Narsingh verdient voor feyenoord begrippen een top salaris , alleen daarmee verdien je al geld , voor beide partijen de beste oplossing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Wat is je bron kan het niet vinden. Vanavond kunnen we ook kijken naar onze aankoop die bij Volendam voetbalt Speelt niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 - 19:59 schreef kenny het volgende:Narsingh verdient voor feyenoord begrippen een top salaris , alleen daarmee verdien je al geld , voor beide partijen de beste oplossing Eens, gebruiken doen ze hem toch niet. Ja om de kleedkamer aan te vegen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Telegraaf: Transfersom Senesi richting 35 miljoen euro
Marcos Senesi is momenteel onderwerp van gesprek bij de buitenlands topclubs. De Argentijn werd uitvoerig gescout door clubs uit vooral Spanje en Italië tijdens de Klassieker en de rapporten zijn volgens De Telegraaf allemaal positief.
Het Italiaanse paspoort van de Argentijn maakt hem ’hot’ in Zuid-Europa. ''In de komende topwedstrijden wordt hij van Milaan tot Madrid gevolgd'', schrijft de krant dan ook in de woensdageditie. Technisch directeur Frank Arnesen erkent dat Senesi momenteel een van de spelers is die goed in de markt ligt, maar wil verder niet ingaan op namen.
Het Italiaanse Napoli volgt de verdediger al langer, maar weet dat het steeds lastiger gaat worden om Senesi binnen te halen. De marktwaarde van de linkspoot wordt nu geschat op een bedrag van rond de 35 miljoen euro. De Rotterdammers kochten hem eerder voor 6,2 miljoen euro en dat betekent dat er een enorme klapper aan zit te komen op de transfermarkt.
In tegenstelling tot het beeld dat diverse analisten schetsen heeft Feyenoord geen haast om Senesi snel te verkopen. De Rotterdammers en trainer Arne Slot willen hem het liefst nog één seizoen in De Kuip houden. Arnesen is van mening dat Senesi nog meer in waarde kan stijgen wanneer hij bijvoorbeeld ook indruk gaat maken in het elftal van Argentinië. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou mooi zijn 30 a 35 milj , ik zag gisteravond zijn opvolger micky vd ven al klaar staan en met het aanstormend talent ramon hendriks is de LcV dan weer goed ingevuld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 - 17:03 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft de Senegalees Baldé officieel voor 4,5 jaar vastgelegd. Snelle buitenspeler krijgt de komende maanden rustig de tijd om te wennen aan Nederland en zijn nieuwe club Uitspraak van mijn vriendin......ja natuurlijk moet hij wennen in Senegal eten ze nog mensen. Ik heb haar direct gestraft voor haar opmerking hahahahahaah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord en FC Twente zijn akkoord over een huurtransfer van vleugelaanvaller Luciano Narsingh naar de Tukkers, zo meldt Tubantia. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Niet slecht nieuws, betalen ze em ook? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In ieder geval voor een deel neem ik aan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord en FC Twente zijn akkoord over een huurtransfer van vleugelaanvaller Luciano Narsingh naar de Tukkers, zo meldt Tubantia. Gelukkig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me ook ja, anders hou je hem erbij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat ze narsingh slijten , hoop ook dat ze johnston nog weten te slijten , scheelt je toch weer aardig wat loonkosten als je deze dure bankzitters kwijt bent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
hoppa istie weer maar nu worden kuyt en troost niet in een betuttelende manier genoemd. wel toch weer even een van de speerpuntjes erbij halen he? vaak als je iets zegt denk ik hoe kom je erbij en nu ook weer. narsign heeft zijn salaris waargemaakt. dat hij er nu niet meer in hoort is wel duidelijk maar toen we niemand hadden maakte hij alleen maar belangrijke doelpunten. ik vind het altijd raar dat we ze dan zomaar weggooien alsof hun degene zijn die dat allemaal deden. het is geen tapia, een goede prof en hij heeft z\ijn waarde gehad.
ben je wel een feyenoorder of kan je alleen maar piepen en herhalen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2021 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Narsingh belangrijke doelpunten. Ik weet er maar 1. Noem die andere eens? En vergelijking met Tapia. Hoezo? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2021 - 17:57 schreef pat het volgende:hoppa istie weer maar nu worden kuyt en troost niet in een betuttelende manier genoemd. wel toch weer even een van de speerpuntjes erbij halen he? vaak als je iets zegt denk ik hoe kom je erbij en nu ook weer. narsign heeft zijn salaris waargemaakt. dat hij er nu niet meer in hoort is wel duidelijk maar toen we niemand hadden maakte hij alleen maar belangrijke doelpunten. ik vind het altijd raar dat we ze dan zomaar weggooien alsof hun degene zijn die dat allemaal deden. het is geen tapia, een goede prof en hij heeft z\ijn waarde gehad. ben je wel een feyenoorder of kan je alleen maar piepen en herhalen? Wat slecht zeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je hoort ook niets meer over de transfer van de broers Nus P. Nus en A. nus |
|
|
|