|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 08:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Andere spits nu huren is evenzeer een risico. (Aan)passen vraagt tijd en geluksfactor in het goedkope segment is te hoog. Jorgensen verhuren als hij de ballen niet heeft de concurrentie aan te gaan. Jammer, hij zou nog de optie achter de spits kunnen zijn. Henk hoe kom je etbij dat hij de concurrentie niet aan wil ? Hij staat volgens mij vandaag weer in de basis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 08:49 schreef MMM het volgende:[..] FIFA afsluiten en terug naar het normale leven Arie. Ik weet dat Stylzz het haat als ik dit zeg haha, maar echt met alle respect Arie.. Deze post van jou staat echt vol met alleen maar onzin. Zelfs in fifa verkoop ik m meteen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jorgensen nu weg doen lijkt mij niet handig....je hebt gewoon kans op het kampioenschap. het probleem bij Feyenoord ligt eerder op het middenveld. - Diemers te licht - Toornstra eigenlijk 12e man, goed voor de breedte - Kokcu breekt niet door - Fer te weinig dynamisch, speelt wel aardig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Nico is al vier jaar stuk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 09:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Henk hoe kom je etbij dat hij de concurrentie niet aan wil ? Hij staat volgens mij vandaag weer in de basis Als hij werkelijk zelf ook naar elders wil, piet. Al is dat de media die dat suggereert. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen verkopen, zoja gelijk anticiperen. Dat kan makkelijk, het schaduwlijstje lag er al. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Arnesen is aardig de boel schoon aan het vegen wat hard nodig was en is , jorgensen 3 of 4 milj strik erom , we moeten verder als club en daar hoor door selecteren bij , ik hoop dat hij ook nog v/d beek nog weet te slijten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 10:14 schreef CobusIII het volgende:Jorgensen nu weg doen lijkt mij niet handig....je hebt gewoon kans op het kampioenschap. het probleem bij Feyenoord ligt eerder op het middenveld. - Diemers te licht - Toornstra eigenlijk 12e man, goed voor de breedte - Kokcu breekt niet door - Fer te weinig dynamisch, speelt wel aardig Eens behalve over Toornstra. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Stel Nico vertrekt (zou ik dus ontzettend dom vinden) : wie niet Arnesen dan ophalen. Laten we zeggen dat hij € 5 mln te spenderen geeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee dan krijg je hetzelfde als die meneer die met te kleine schoenen topscorer was van Roda. Weet de naam niet meer maar was ook niets En die griek krijgt ballen voor., en speelt alles in dienst van de spits. Bij ons is het ieder voor zich
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen al de verzekeringspremies zakken gigantisch door zijn vertrek.( Nico)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 08:49 schreef MMM het volgende:[..] FIFA afsluiten en terug naar het normale leven Arie. Ik weet dat Stylzz het haat als ik dit zeg haha, maar echt met alle respect Arie.. Deze post van jou staat echt vol met alleen maar onzin. Nou, dan zijn we het met elkaar eens dat we van elkaar vinden dat de aber onzin verkoopt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:Stel Nico vertrekt (zou ik dus ontzettend dom vinden) : wie niet Arnesen dan ophalen. Laten we zeggen dat hij € 5 mln te spenderen geeft. Das net genoeg voor een half jaartje Pelle |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Naoufal Bannis, Bernardo Silva, Mikael Johnsen op huurbasis naar FC Dordrecht. Jeugdtrainer Koen Stam gaat ook af en toe helpen bij Dordrecht. Er gaat geen verdediger naar Dordrecht, de club heeft daar zelf ook talent. Over de stap van Marouan Azarkan wordt nog gesproken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunnen die schapenkoppen achteraf weer mekkeren dat het materiaal van Feyenoord niet deugd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2021 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:Naoufal Bannis, Bernardo Silva, Mikael Johnsen op huurbasis naar FC Dordrecht. Jeugdtrainer Koen Stam gaat ook af en toe helpen bij Dordrecht. Er gaat geen verdediger naar Dordrecht, de club heeft daar zelf ook talent. Over de stap van Marouan Azarkan wordt nog gesproken. Bij Feyenoord weinig speelminuten, even een fijne tussenstap om toch op een redelijk niveau te spelen. Het geeft bij Feyenoord (ga ik vanuit), ook wel wat lucht in het salarishuis? Schoonmaak gaat verder tijdelijk of niet. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Veel salaris zal het niet schelen! Maar dit is natuurlijk wel een goede zaak.
Een hele groep jeugdspelers krijgt de kans om tegen cambuur, jong psv en ajax uit te komen. Azarkan moet ook gaan. Gezamenlijk de schapenkoppen uit de degradatiezone spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2021 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:Naoufal Bannis, Bernardo Silva, Mikael Johnsen op huurbasis naar FC Dordrecht. Jeugdtrainer Koen Stam gaat ook af en toe helpen bij Dordrecht. Er gaat geen verdediger naar Dordrecht, de club heeft daar zelf ook talent. Over de stap van Marouan Azarkan wordt nog gesproken. Waarom Bannis z'n contract verlengen en hem vervolgens totaal geen perspectief bieden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feit dat ze hem uitlenen is juist perspectief |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Na een half seizoen stilstaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Makkelijk, in de zomer was er nog hoop dat andere competities door gingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom heeft een speler zoals Bannis aan het begin van een onzekere cariere , een mondje ? Hij moet gewoon zijn best doen om in ons Feyenoord te mogen spelen. Smoel dicht en vechten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar blijkt dat 'mondje' uit dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voelde zich aan de kant geschoven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ah, de Feyenoord opleidingsmethode. We zien wel wat we doen ofzo. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: dickie netals bozenik. ziet dickie niet zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
zo jammer dat azarkan niet meer gebruikt wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkocht je krijgt wel barbapapa barbamamma barba benno barba akim mee |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Willen ze Haps niet? Zonde dat we hem en Malacia hebben, terwijl ee niets hebben om een goede speler te halen voor een positie waar we het juist nodig hebben. Een van hun twee kan wel weg. De opbrengsten kunnen we gebruiken voor de posities waar we het hard nodig hebben.... Dan denk ik aan een spits, rechtsback en een verdedigende middenvelder (of hebben we een talent die het op termijn gaat overnemen van Fer?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komt niets meer bij , alles voor de opbouw |
|
|
|