BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 juli 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 20:36 schreef freduc het volgende:
ben benieuwd wat de vrij op gaat brengen , en als er een goed bod op clasie komt mag hij ook weg , ik verwacht veel van die karsdorp die moet toch samen met vormer het gat van clasie op kunnen vullen al begrijp ik dat vormer een poepie minder als clasie is maar karsdorp is een groot talent
Vormer? Ook al niet goed genoeg....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2014 - 13:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Met de juiste keeper was het zeker 2 keer gelukt om kampioen te worden ... maar helaas heeft het niet zo mogen zijn !!!
Als Koeman was begonnen met het 5-3-2 systeem hadden we in het begin minder weggegeven, was Mulder ook minder in de problemen gekomen. Dat jodenjong hier boven op de foto heeft ons het WK gekost omdat hij niet serieus voorbereid was op de penalty's. Hij kon schitteren omdat de verdediging voor hem goed stond waardoor de kansjes die de tegenstander kreeg te pakken waren.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 15 juli 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Clasie is beter dan Vormer in die zin dat hij het spel sneller verdeelt. Hij was in Oranje ook een verademing na de Jong. Maar Vormer is wel ambitieus en heeft een goede trap. Als Clasie niet vertrekt zou hij voor een paar miljoen kunnen verkassen naar een buitenlandse club (ook hij is transfervrij gekomen). Als ze Immers in de spits zetten kan Vormer prima met Clasie op het middenveld of eventueel als rechtsback. Het feit dat de onderhandelingen inzake Dost moeizaam verlopen wil ook zeggen dat van Geel en coaching staf vertrouwen hebben in Tevrede, Dammers en (eventueel) Immers. De A-jeugd die is toegevoegd is zeer talentvol en kan snel worden ingepast. Dost is ook niet helemaal fit dus het zal toch eerst moeten komen van Tevrede en Dammers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juli 2014 door sportdwaas --
edjoe
 edjoe - dinsdag 15 juli 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Persoonlijk zie ik graag van Aanholt, Ziyech, Dost en Elia komen. Een hoop snelheid en uitermate geschikt voor 5-3-2 of 4-3-3 systeem.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 15 juli 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 21:47 schreef edjoe het volgende:
Persoonlijk zie ik graag van Aanholt, Ziyech, Dost en Elia komen. Een hoop snelheid en uitermate geschikt voor 5-3-2 of 4-3-3 systeem.
koopziek noemen we dit en zit je zo weer diep in de schulden. Gelukkig doet van Geel de technische zaken en houdt Blokband goed toezicht.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 21:47 schreef edjoe het volgende:
Die mogen van mij ook komen mits het financieel verantwoord is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als Koeman was begonnen met het 5-3-2 systeem hadden we in het begin minder weggegeven, was Mulder ook minder in de problemen gekomen. Dat jodenjong hier boven op de foto heeft ons het WK gekost omdat hij niet serieus voorbereid was op de penalty's. Hij kon schitteren omdat de verdediging voor hem goed stond waardoor de kansjes die de tegenstander kreeg te pakken waren.
Ha,jij had liever Mulder in de goal gehad? Dan waren we na de poulefase zeker naar gegaan.
van geil
 van geil - dinsdag 15 juli 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Feyenoord is zeker ook door het WK hot geworden in Europa.
zaak om nu spelers als Boetius Vilhena Kongolo etc flink op te waarderen .
dan worden de in de nabije toekomst aanstaande transfers in eens n stuk lucratiever.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 15 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Clasie aub nog ff houden hoor.
Vormer is heel wat minder. En een talent moet je niet voor de leeuwen gooien.
Vind alleen vrij weinig word betaald voor onze spelers
van geil
 van geil - dinsdag 15 juli 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 22:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Clasie aub nog ff houden hoor.
Vormer is heel wat minder. En een talent moet je niet voor de leeuwen gooien.
Vind alleen vrij weinig word betaald voor onze spelers
weinig wil ik niet zeggen.
maar t valt mij ook tegen.
zeker gezien t aantal interlands dat de Vrij Janmaat en Bmi al speelden.
voor uiteindelijk de nr 3 van de wereld.
komt bij dat ze alle drie zeer jong zijn, en BMI nog n tweejarig contract had.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/391264

Voor de mensen die dachten dat Ziyech al lang en breed bij Twente zou hebben getekend.
van geil
 van geil - dinsdag 15 juli 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 22:54 schreef Bosifyable het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/391264

Voor de mensen die dachten dat Ziyech al lang en breed bij Twente zou hebben getekend.
Als hij echt drie miljoen kost.
zou ik m als Feyenoord gelijk halen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Precies, daar kun je en plezier aan beleven en op termijn cashen bij een eventuele doorverkoop..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 juli 2014 - 00:33   quote  deeplink  
Idd! Nu is het hopen dat Feyenoord hem wil.
edjoe
 edjoe - woensdag 16 juli 2014 - 08:33   quote  deeplink  
Hoe bedoel je koopziek Sportdwaas. Feyenoord heeft aangegeven dat ongeveer éénderde van de transferbedragen geïnvesteerd mag worden. Dost willen ze huren, dus lijkt me 8 miljoen voor de overige spelers geen waardeloze uitgaven
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 16 juli 2014 - 08:53   quote  deeplink  
Zolang we maar niet opeens vergeten dat we jeugd hebben.. Zou zo zonde zijn.
NickyTee
 NickyTee - woensdag 16 juli 2014 - 09:26   quote  deeplink  
Er is 8.000.0000,- te besteden!
Priolijst voor koop:

1)Rechtsbuiten
2)Spits
3)Verdediger

Als ze een spits gaan huren en Drenthe een kans geven kunnen ze vol voor een topper gaan!!
thijs Hardenbol
 thijs Hardenbol - woensdag 16 juli 2014 - 09:51   quote  deeplink  
8 milj daar kont ws de vrij z'n transfersgelden nog bij. dus koop eens keer iemand. kijk in scandinavie ofzo rond :) !!!
daan limbos
 daan limbos - woensdag 16 juli 2014 - 10:04   quote  deeplink  
Meer en meer krijg ik het gevoel dat de mensen op dit forum meer in geld dan in voetbal denken. Ja, je moet financieel gezond zijn, maar het belangrijkste is een goed elftal. Als je behoorlijk mee kunt draaien in CL of zelfs EL verdien je meer dan die luizige miljoentjes die nu binnen gehaald zijn. Maar van Geel geeft eigenlijk al aan Europees voetbal hiet zo heel belangrijk te vinden, gezien zijn uitspraken dat hij zich niet extra in wil spannen om voor de kwalificatiewedstrijden het elftal te versterken. Feyenoord, de club waar ik al meer dan 60 jaar mijn hart aan verpand heb, lijkt van een voetbalclub te veranderen in een handelshuis. En het Legioen? Duidelijk is wel dat Gudde en van Geel daar lak aan hebben. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat die gulle mensen van de VVF beginnen te drammen om hun geld (met rente) terug te krijgen. Want als je die post meeneemt is de club nog lang niet schuldenvrij en zal er in de toekomst nog veel meer talent verkocht moeten worden.
JanM
 JanM - woensdag 16 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:04 schreef daan limbos het volgende:
Meer en meer krijg ik het gevoel dat de mensen op dit forum meer in geld dan in voetbal denken. Ja, je moet financieel gezond zijn, maar het belangrijkste is een goed elftal. Als je behoorlijk mee kunt draaien in CL of zelfs EL verdien je meer dan die luizige miljoentjes die nu binnen gehaald zijn. Maar van Geel geeft eigenlijk al aan Europees voetbal hiet zo heel belangrijk te vinden, gezien zijn uitspraken dat hij zich niet extra in wil spannen om voor de kwalificatiewedstrijden het elftal te versterken. Feyenoord, de club waar ik al meer dan 60 jaar mijn hart aan verpand heb, lijkt van een voetbalclub te veranderen in een handelshuis. En het Legioen? Duidelijk is wel dat Gudde en van Geel daar lak aan hebben. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat die gulle mensen van de VVF beginnen te drammen om hun geld (met rente) terug te krijgen. Want als je die post meeneemt is de club nog lang niet schuldenvrij en zal er in de toekomst nog veel meer talent verkocht moeten worden.
Volgens mij geeft Van Geel alleen maar aan niet overhaast te werk te willen (en kunnen) gaan. Voorlopig ga ik nog uit van een vervanger voor Pellè (Dost?), kun je Boula zien als vervanger voor Janmaat en speelde Kongolo ook vorig seizoen al diverse wedstrijden i.p.v. BMI. Gaat De Vrij ook nog, dan moet je m.i. nog een verdediger halen.

Verder ligt er m.i. een probleem op rechtsbuiten. Daar hoor je (nog) helemaal niets over ...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 16 juli 2014 - 10:31   quote  deeplink  
1405499334772.jpg

Dit is inclusief de transfer van Pellè. In deze 'schuldenvrij-o-meter' is de 30 miljoen van de VvF ook meegenomen.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 16 juli 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 08:33 schreef edjoe het volgende:
Hoe bedoel je koopziek Sportdwaas. Feyenoord heeft aangegeven dat ongeveer éénderde van de transferbedragen geïnvesteerd mag worden. Dost willen ze huren, dus lijkt me 8 miljoen voor de overige spelers geen waardeloze uitgaven
het feit dat je 8 miljoen zou kunnen herinvesteren betekent toch niet dat dit moet laat staan dat het verstandig is? Met het tekenen van de transfervrije Janmaat is uiteindelijk 7 miljoen euro verdiend. Magistraal voor een rechtsback. Gelukkig denkt van Geel er hetzelfde over. Dost op huurbasis met een optie tot koop voor een redelijk bedrag is het enige dat ik nog verstandig acht.

Het vastleggen van talenten voor langere periodes tegen hoge salarissen zal uiteindelijk financieel en sportief het beste zijn voor de club. Als je die 8 miljoen daar eventueel aan besteed ben je goed bezig. Als Feyenoord groepsfase van CL of EL zou halen en een landskampioenschap binnensleept wordt de club zeer aantrekkelijk voor de beste talenten uit binnen- en buitenland.

Het ergste wat Feyenoord nu kan gebeuren is dat van Geel wordt weggekocht en er een koopzieke td komt die de druk van legioen en media niet aan kan. Blokband verdient ook een pluim van jewelste.

Rutten heeft bij Twente Theo Janssen van een dikke vent tot een speler gemaakt die zijn potentie eindelijk waarmaakte. Geef Fred rustig de tijd en kans en het gaat helemaal goedkomen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 juli 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Nou mag hij wel opschieten met een spits, want anders gaan we die voorronde niet eens halen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 16 juli 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Nou mag hij wel opschieten met een spits, want anders gaan we die voorronde niet eens halen.
Wees blij dat we geen paniekaankopen doen. Of wil je weer een helicopter vol met Makaay, Hofland, de Cler, dat soort jongens? Beter geen nieuwe speler en jeugd inpassen, dan een miskoop of veel te dure speler.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Geen paniek, rustig beleid blijven voeren ... Is veel belangrijker dan paniek !!
Na dit seizoen komt er weer een nieuw seizoen met waarschijnlijk een goed gevulde kast waar men dan de tijd heeft om gerichte aankopen te doen. Dit seizoen niet van een titel of europees voetbal uitgaan. Financieel gezond worden vind ik ook heel belangrijk. Dan heb je een betere basis om sportief te groeien !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 10:57   quote  deeplink  
De Cler zou wel makkelijk zijn, schijnt dat die zijn vliegbrevet heeft..
sportverteller
 sportverteller - woensdag 16 juli 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:48 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Wees blij dat we geen paniekaankopen doen. Of wil je weer een helicopter vol met Makaay, Hofland, de Cler, dat soort jongens? Beter geen nieuwe speler en jeugd inpassen, dan een miskoop of veel te dure speler.
Eens.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 16 juli 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen paniek, rustig beleid blijven voeren ... Is veel belangrijker dan paniek !!
Na dit seizoen komt er weer een nieuw seizoen met waarschijnlijk een goed gevulde kast waar men dan de tijd heeft om gerichte aankopen te doen. Dit seizoen niet van een titel of europees voetbal uitgaan. Financieel gezond worden vind ik ook heel belangrijk. Dan heb je een betere basis om sportief te groeien !!!
Eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 juli 2014 - 11:05   quote  deeplink  
Nog beter is een helicopter met een CL-waardige rechtsback, een CL-waardige rechtsbuiten en een CL-waardige spits. Ik zou er niet raar van opkijken dat zondag een spits uit de helicopter stapt. Ik hoop op Kuyt, Van Wolfswinkel, Dost of toch Guidetti, hoewel ik bij de laatste vraagtekens heb...
luukbarrie
 luukbarrie - woensdag 16 juli 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eens, maar het Legioen hunkert al zo lang naar een kampioenschap. Wordt weer eens tijd
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 16 juli 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 11:06 schreef luukbarrie het volgende:

[..]

Eens, maar het Legioen hunkert al zo lang naar een kampioenschap. Wordt weer eens tijd
Never cut a tree down in the wintertime. Never make a negative decision in the low time. Never make your most important decisions when you are in your worst moods. Wait. Be patient. The storm will pass. The spring will come.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 juli 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Tuurlijk wil ik niet weer het zelfde beleid als jaren terug.
Maar ik wil wel een keer Europees voetbal
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nog beter is een helicopter met een CL-waardige rechtsback, een CL-waardige rechtsbuiten en een CL-waardige spits. Ik zou er niet raar van opkijken dat zondag een spits uit de helicopter stapt. Ik hoop op Kuyt, Van Wolfswinkel, Dost of toch Guidetti, hoewel ik bij de laatste vraagtekens heb...
Droom maar lekker , dat gaat langer duren. En of er uberhaupt wel iemand komt ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Dat moet op een verdomd groot tegeltje staan..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 11:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Tuurlijk wil ik niet weer het zelfde beleid als jaren terug.
Maar ik wil wel een keer Europees voetbal
Dat willen we allemaal, maar wel financieel verantwoord ...
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 16 juli 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 11:34 schreef RenatoBos het volgende:
Dat moet op een verdomd groot tegeltje staan..
Haha! Het was ook geen tegeltjeswijsheid ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 11:50   quote  deeplink  
d:-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 juli 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op wednesday 16 july 2014 - 11:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Droom maar lekker , dat gaat langer duren. En of er uberhaupt wel iemand komt ...
Ik denk dat ik het hierin een keer met je eens ben....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Is Benzema al binnen?
Nee?
Kut van Geel.
moa
 moa - woensdag 16 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:04 schreef daan limbos het volgende:
Moet je nu echt elke dag een ander verhaal verzinnen om de club en zijn bestuurders af te zeiken?

Gudde heeft uitstekend werk geleverd door continu streng te saneren en overal op de kleintjes te letten, geen dankbare taak, niet altijd positief voor wat er op het veld gebeurd maar wel absoluut noodzakelijk. Waren we op de oude voet door gegaan dan hadden we met zn allen op zoek gekund naar een nieuw clubje. Van Geel levert uitstekend werk door onze spelers goed te verkopen en daarmee eindelijk de balans van de club groen te laten kleuren, een goede financiële balans is noodzakelijk om te blijven bestaan. Ongelofelijk dat er na alles wat er al gebeurd is nog steeds mensen zijn die dat niet zien.

In ieder geval kunnen we nu eindelijk echt gaan bouwen aan een team, en hebben we het geld van transfers in het geheel niet meer nodig. Dat zal er direct voor zorgen dat spelers eenvoudiger bij de club gehouden kunnen worden en dat er alleen verkocht wordt wanneer er echt een idioot bedrag op tafel komt. Zolang je geld hard nodig hebt verkoop je nooit voor de hoofdprijs.
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:32 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

het feit dat je 8 miljoen zou kunnen herinvesteren betekent toch niet dat dit moet laat staan dat het verstandig is? Met het tekenen van de transfervrije Janmaat is uiteindelijk 7 miljoen euro verdiend. Magistraal voor een rechtsback. Gelukkig denkt van Geel er hetzelfde over. Dost op huurbasis met een optie tot koop voor een redelijk bedrag is het enige dat ik nog verstandig acht.

Het vastleggen van talenten voor langere periodes tegen hoge salarissen zal uiteindelijk financieel en sportief het beste zijn voor de club. Als je die 8 miljoen daar eventueel aan besteed ben je goed bezig. Als Feyenoord groepsfase van CL of EL zou halen en een landskampioenschap binnensleept wordt de club zeer aantrekkelijk voor de beste talenten uit binnen- en buitenland.

Het ergste wat Feyenoord nu kan gebeuren is dat van Geel wordt weggekocht en er een koopzieke td komt die de druk van legioen en media niet aan kan. Blokband verdient ook een pluim van jewelste.

Rutten heeft bij Twente Theo Janssen van een dikke vent tot een speler gemaakt die zijn potentie eindelijk waarmaakte. Geef Fred rustig de tijd en kans en het gaat helemaal goedkomen.
erg eens ,op deze manier zou ik ook graag het Feyenoord willen zien
tripleseven
 tripleseven - woensdag 16 juli 2014 - 17:22   quote  deeplink  
We hebben goed verdient met de verkopen, Dit waren allemaal low cost spelers. Als we nu weer "sterren" gaan halen is het geld zo op.
Laten we net als de vorige jaren de eigen jeugd hier en daar een kans geven. Koop alleen 1 of 2 spelers met ervaring, want die heb je nodig. Natuurlijk wil ik ook dat we kampioen worden dit jaar maar als ik een jaartje langer moet wachten dan wacht ik wel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:22 schreef tripleseven het volgende:
We hebben goed verdient met de verkopen, Dit waren allemaal low cost spelers. Als we nu weer "sterren" gaan halen is het geld zo op.
Laten we net als de vorige jaren de eigen jeugd hier en daar een kans geven. Koop alleen 1 of 2 spelers met ervaring, want die heb je nodig. Natuurlijk wil ik ook dat we kampioen worden dit jaar maar als ik een jaartje langer moet wachten dan wacht ik wel.
Ik ook en nog een jaartje langer ook als het moet ...
van geil
 van geil - woensdag 16 juli 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:22 schreef tripleseven het volgende:
vind t allemaal prima.
maar dan alleen als de bezem echt door de selectie gaat en fris wordt.
DE Verhoekjes en de Schakens dus ook weg.
anders wordt t wel echt armoedig.
een paar verse twintigers erbij.met jeugd.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:38 schreef van geil het volgende:

[..]

vind t allemaal prima.
En de muldertjes, Neloms, Goossens ... alles wat Feyenoord niet beter maakt !!!
moa
 moa - woensdag 16 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:38 schreef van geil het volgende:

[..]

vind t allemaal prima.
Je hebt geen garantie dat de jeugd het beter doet dan spelers als Verhoek en Goossens e.d. Ben het er overigens wel mee eens dat we zo snel mogelijk afscheid moeten nemen van alle spelers die gewoon niet het gewenste niveau hebben.
van geil
 van geil - woensdag 16 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En de muldertjes, Neloms, Goossens ... alles wat Feyenoord niet beter maakt !!!
Die vielen daar inderdaad onder.
Nelom nog niet mij betreft.
maar, ik zal er niet om rouwen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 juli 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 16:11 schreef Stylzz het volgende:
Is Benzema al binnen?
Nee?
Kut van Geel.
En van Beukering?
We moeten de CL toch winnen?

Feyenoord kan nog weinig. Dus zullen we het deels met 3e garnituur moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En van Beukering?
We moeten de CL toch winnen?

Feyenoord kan nog weinig. Dus zullen we het deels met 3e garnituur moeten doen.
wat geen Benzema?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 juli 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wat geen Benzema?
Onderschat verhoek niet. En Anuss achachbar. Kampioenen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0532031