BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - donderdag 28 januari 2021 - 16:04   quote  deeplink  
als rvp zegt dat hij hem niks te leren heeft kan die wel wat piepjes trainingen gaan doen toch?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 januari 2021 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 16:04 schreef pat het volgende:
als rvp zegt dat hij hem niks te leren heeft kan die wel wat piepjes trainingen gaan doen toch?
Of hij is te dom om iets te leren
pat
 pat - donderdag 28 januari 2021 - 17:18   quote  deeplink  
zou robin dat zo bedoeld hebben mighty? hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 januari 2021 - 21:21   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/kuijt-en-feyenoord-komen-snel-met-nieuws-over-trainerscarriere

Zozo, wat gaat dat dan inhouden?
kenny
 kenny - donderdag 28 januari 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
ik hoop heel weinig
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 22:22 schreef kenny het volgende:

[..]

ik hoop heel weinig
ik hoop nog veel meer maar jij bent hier nog steeds met je opmerkingentjes die nooit veranderen, conclusie: het gaat nooit zoals je wil
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
misschien assistent slot?
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2021 - 11:49   quote  deeplink  
Je hebt de Wolf al als eigen man. Ik vind dat Slot een eigen persoon mee moet nemen, geen Kuyt als assistent.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2021 - 12:19   quote  deeplink  
Kuijt naas Dick ? Dit seizoen.
Volgend seizoen onder 21 lijkt mij logisch.
Of er komt een viskraam op het stadion terrein dat hij daar komt
kenny
 kenny - vrijdag 29 januari 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 11:49 schreef MMM het volgende:
Je hebt de Wolf al als eigen man. Ik vind dat Slot een eigen persoon mee moet nemen, geen Kuyt als assistent.
mee eens , ik hoor in de media dat de assistent van wim jonk bij volendam een heel goede is die daarbij al eerder met Slot heeft samengewerkt , schijnen goed met elkaar om te gaan
kenny
 kenny - vrijdag 29 januari 2021 - 15:16   quote  deeplink  
[

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door kenny --
kenny
 kenny - vrijdag 29 januari 2021 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 10:58 schreef pat het volgende:

[..]

ik hoop nog veel meer maar jij bent hier nog steeds met je opmerkingentjes die nooit veranderen, conclusie: het gaat nooit zoals je wil
haha heerlijk , nee gek he feyenoord doet het zo geweldig toch ? jeugdopleiding brengt het ene na het andere talent voort , de scouting levert goede spelers aan , financieel gaat het ook fantastisch , het nieuwe /verbouw kuip dossier loopt ook lekker , in de competietie doen we het ook goed , we spelen al jaren wekelijks aantrekkelijk goed verzorgt voetbal , in de europa league doen we het ook al jaren goed wat voor goede inkomsten zorgt

maar je hebt gelijk laten we vooral zo doorgaan er is zeker geen reden tot klagen we worden verwend als feyenoord supporter
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 15:19 schreef kenny het volgende:

[..]

haha heerlijk , blablabla ik ben teleurgesteld blablabla aannames blablabla helden eren is bullshit blablabla sinterjaak blablablabla feyenoord
Huh?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2021 - 17:45   quote  deeplink  
Jordy Wehrmann op weg naar De Graafschap. De middenvelder zou voor een half jaar moeten worden gehuurd van Feyenoord
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 29 januari 2021 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Jordy Wehrmann op weg naar De Graafschap. De middenvelder zou voor een half jaar moeten worden gehuurd van Feyenoord
Zou een goeie voor De Graafschap zijn en komt onder Dickie toch slechts sporadisch aan spelen toe. Asargan ook maar meteen meepikken, zelfde verhaal natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2021 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Raar.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Ook iedere keer dat verhaal over koczu naar Turkye, ik ken het ventje niet persoonlijk.
Maar iemand die ik ken, werkt met hem en bevestigt mijn mening, het is een patsertje wat snel moet verdwijnen
Maar niet gratis.
Even voor de duidelijkheid niet omdat hij Turks of Nederlands is ( dat weet hijzelf ook nog niet alhoewel hij voor het Turkse 11 tal gekozen heeft) en zo ontzettend goed vindt ik hem ook niet, het duurt e lang met het doorbreken bij Feyenoord.
Ik zal wel de nodige kritiek krijgen maar dit is mijn mening.
We hebben zoveel zgn briljanten maar die gedragen zich normaal
Alhoewel onze jonge spits ook al beledigd was, en commentaar had op zijn verhuur....
Man man dit flik je niet bij een andere club,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2021 - 18:20   quote  deeplink  
Ik vind Toornstra altijd wel okee voor de camera.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2021 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Azarkan willen ze ook
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Spelen moeten die jongelingen, kunnen we zien of ze volgend seizoen het shirt waardig zijn.
En we kipunnen ze volgen in de kk divisie .
Misschien een topichoe doet de jeugd het?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2021 - 21:18   quote  deeplink  
Noorse verdediger Sondre Skogen tot einde seizoen bij Excelsior.
Feyenoord wil ook Achraf El Bouchataoui nog verhuren. Voor de 21-jarige middenvelder is echter de juiste club om dit seizoen af te maken nog niet gevonden.
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2021 - 21:20   quote  deeplink  
Is die spits van VVV er al
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:
Ook iedere keer dat verhaal over koczu naar Turkye, ik ken het ventje niet persoonlijk.
Maar iemand die ik ken, werkt met hem en bevestigt mijn mening, het is een patsertje wat snel moet verdwijnen
Maar niet gratis.
Even voor de duidelijkheid niet omdat hij Turks of Nederlands is ( dat weet hijzelf ook nog niet alhoewel hij voor het Turkse 11 tal gekozen heeft) en zo ontzettend goed vindt ik hem ook niet, het duurt e lang met het doorbreken bij Feyenoord.
Alhoewel onze jonge spits ook al beledigd was, en commentaar had op zijn verhuur....
Ik ben het wel met je eens, na ze contract verlenging en salaris verhogen is het er alleen maar slechter op geworden.
Als hij blijft of gaat, maakt me eig niet zoveel uit.
Dat gevoel is anders bij bv sini
pat
 pat - vrijdag 29 januari 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:20 schreef van geil het volgende:
Is die spits van VVV er al
Dat moeten we gewoon gokken ja
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2021 - 10:55   quote  deeplink  
Hoffenheim legt bod neer voor Wehrmann
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 10:56   quote  deeplink  
Bodje alleen een vergoeding

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - zaterdag 30 januari 2021 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2021 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:
Maar niet gratis.
Zet hem in het juiste elftal met de juiste opstelling en je zal zien hoe goed dit ventje kan voetballen. Dat zie je al bij zijn eerste balcontact. Nee wij spelen met Diemers, Toornstra en Fer om hem heen en dan ook nog zonder diepe spits en buitenpelers die naar binnen trekken. Ik geef het je te doen hoor.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 10:57   quote  deeplink  
Jij hebt toch ook oogjes, hij is niet beter geworden.
En Dick is niet gek als hij hem niet geschikt vindt voor een andere positie dan is dat zo
MMM
 MMM - zaterdag 30 januari 2021 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 10:55 schreef van geil het volgende:
Hoffenheim legt bod neer voor Wehrmann
Zou die jongen nou minder zijn dan Diemers?

Ik denk het niet.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Eens
Leuv
 Leuv - zaterdag 30 januari 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:
En Dick is niet gek als hij hem niet geschikt vindt voor een andere positie dan is dat zo
Exact hij is technisch gezien de beste speler die we hebben. Dat ziet iedereen die er maar een beetje kijk op heeft. De tactiek die wij spelen werkt alleen niet bij dit soort spelers. We moeten gewoon even geduld hebben, met Slot zal er veel veranderen. Daar ga ik tenminste van uit.
Leuv
 Leuv - zaterdag 30 januari 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Appels en peren.
VVout
 VVout - zaterdag 30 januari 2021 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:
- Hoe gaat ie beter worden?
- Hoeveel kans krijgen zulke jongens bij Dick?
- Ga je gezien de visie deze spelers verschenken?
- Hoop jij dat we nog 3 jaar Diemers zien, zonder dit echt eens een kans te gaan geven.

Mijn visie over Dick is namelijk dat hij alleen met spelers wil werken die er al staan en zijn worden vaak niet veel beter meer kosten veel geld en gaan ook niet meer veel meer waard worden.

De visie die Arnesen voorspiegelde was juist dat we jonge spelers gingen inpassen die binnen het elftal gaan groeien, gescout zijn en niet al te veel kosten en fors meer waard worden op de transfermarkt. Ik geloof dat dit nu met Slot ook beter omgezet moet gaan worden.

Nou is de tussenstap met Dick een tijdelijke redelijke oplossing maar staat haaks op wat er voorgespiegeld was, daarom ga je spelers zoals Wehrman eerst maar eens bij Slot voorstellen lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 12:28   quote  deeplink  
En dan wordt je zesde en zijn we dan blij dat we de jeugd een kans gegeven hebben?
Ja je hebt gelijk en nee het legioen pikt dit niet
Dillema toch
Leuv
 Leuv - zaterdag 30 januari 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:58 schreef VVout het volgende:

[..]

- Hoop jij dat we nog 3 jaar Diemers zien, zonder dit echt eens een kans te gaan geven.

Mijn visie over Dick is namelijk dat hij alleen met spelers wil werken die er al staan en zijn worden vaak niet veel beter meer kosten veel geld en gaan ook niet meer veel meer waard worden.

De visie die Arnesen voorspiegelde was juist dat we jonge spelers gingen inpassen die binnen het elftal gaan groeien, gescout zijn en niet al te veel kosten en fors meer waard worden op de transfermarkt. Ik geloof dat dit nu met Slot ook beter omgezet moet gaan worden.

Nou is de tussenstap met Dick een tijdelijke redelijke oplossing maar staat haaks op wat er voorgespiegeld was, daarom ga je spelers zoals Wehrman eerst maar eens bij Slot voorstellen lijkt me.
Eens. En tegelijk afscheid nemen van Fer, Toornstra, Diemers, Bergluis, van Beek etc....
VVout
 VVout - zaterdag 30 januari 2021 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:
En dan wordt je zesde en zijn we dan blij dat we de jeugd een kans gegeven hebben?
Dillema toch
Nu moet ik nog zien hoeveelste we gaan worden en geven we potentiële groei geen kans.

Bovendien werden we enthousiast van Arnesen zijn verhaal, dan moeten we er ook aan beginnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:
Dillema toch
Geef hier dan ook eens antwoord op ............
Stel je voor ik heb een bedrijf en ik maak gebak met oude ervaren bakkers
Iedereen vind het lekker en vertrouwen de bakkers
Ook de paar jeugdige bakkers kunnen leren hoe ze moeten bakken

Jullie optie
Allemaal zeer jonge bakkers die hun best doen maar het gebak is niet te vreten
Geen klanten meer
Eindem verhaal, of vertel je dan tegen de klanten, wacht af over 2 jaar hebben we fantatisch gebak.......
kenny
 kenny - zaterdag 30 januari 2021 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:58 schreef VVout het volgende:

[..]

helemaal mee eens , dickie is niet voor jonge spelers inpassen en laten ontwikkelen ,die wil zoals jij ook al zegt spelers die er al staan om op de korte termijn succes te hebben

slot is een heel andere trainer die gaat juist met talenten aan de gang en denkt aan de lange termijn , nu hoop ik wel dat hij de tijd gaat krijgen , het eerste half jaar onder slot kan wel eens heel lastig gaan worden , talent en aantrekkelijke speelstijl met verzorgt positiespel ontwikkelen gaat je niet lukken in een paar weken

nu gaat het erom gaat hij tijd krijgen van feyenoord en van de supporters , het is cruciaal voor onze club dat er een omslag in visie en beleid gaat komen en dat we het kampioenschap even de komende 1 a 2 jaar moeten vergeten
nu moet het in teken staan van ontwikkeling en waarde op het veld te gaan creeren , dus even een stap terug doen om er over een paar jaar 2 a 3 vooruit te kunnen zetten

op deze manier doorgaan heeft geen zin het gat met psv 020 en az wordt alleen maar groter , financieel is er niks mogelijk en van spelers als diemers linssen of pratto ga je ook niet vrolijk worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door kenny --
VVout
 VVout - zaterdag 30 januari 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 12:54 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Geef hier dan ook eens antwoord op ............
Stel je voor ik heb een bedrijf en ik maak gebak met oude ervaren bakkers
Iedereen vind het lekker en vertrouwen de bakkers
Ook de paar jeugdige bakkers kunnen leren hoe ze moeten bakken

Jullie optie
Allemaal zeer jonge bakkers die hun best doen maar het gebak is niet te vreten
Geen klanten meer
Eindem verhaal, of vertel je dan tegen de klanten, wacht af over 2 jaar hebben we fantatisch gebak.......
Mijn antwoord is hierop volgende.

Houdt alle bakkers en je huidige klantenbestand die het allemaal lekker vind krimpt in, omdat een groeiende groep verder wil dan het traditionele gebakje.

Aan het eind ben je klaar, want de groep waar je het vroeger zo goed mee had is zover gekrompen dat de ideeën en het volume niet meer voldoende is om te renderen.

Dat het niet te vreten is, zal waarschijnlijk door vooroordelen binnen de traditionele groep komen, feitelijk is het bij tijds verrassend lekker.

piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 13:07   quote  deeplink  
Dus gokken gebaseerd op niets ?
Als het even scheefgaat verdwijnt Feyenoord in het rechter rijtje ......niet acceptabel voor heel veel
kenny
 kenny - zaterdag 30 januari 2021 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 13:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Mijn antwoord is hierop volgende.

Houdt alle bakkers en je huidige klantenbestand die het allemaal lekker vind krimpt in, omdat een groeiende groep verder wil dan het traditionele gebakje.

Aan het eind ben je klaar, want de groep waar je het vroeger zo goed mee had is zover gekrompen dat de ideeën en het volume niet meer voldoende is om te renderen.

Dat het niet te vreten is, zal waarschijnlijk door vooroordelen binnen de traditionele groep komen, feitelijk is het bij tijds verrassend lekker.
dit is ook een beetje verhaal op varkenoord , het vaste groepje vind het wel goed gaan gaan en hebben het gezellig , veranderingen moeten daat doorgevoerd worden de lat moet simpelweg omhoog en dit is een beetje tegen het zere been van het vaste groepje , ik hoop dat arnesen voet bij stuk houd en veranderingen door voert , het wordt tijd dat we ook grote top talenten gaan voort brengen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Prima maar nigmaals geen toeschouwers geen geld, geen geld dan is het klaar
kenny
 kenny - zaterdag 30 januari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 13:07 schreef piet de paler het volgende:
Als het even scheefgaat verdwijnt Feyenoord in het rechter rijtje ......niet acceptabel voor heel veel
maar piet op deze manier doorgaan verdwijn je ook in het rechter rijtje en het toekomst perspectief verdwijnt ook

gaan we achter slot en arnesen staan verdwijnen we misschien ook naar het rechter rijtje maar wel met een heel belangrijke voorwaarde dat het de komende jaren wel goed gaat , waar we weer waarde op het veld krijgen en geld in kas , we goed voetbal gaan zien met de daarbij doorbrekende talenten

het is maar waar je voor kiest
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2021 - 13:30   quote  deeplink  
Periode 2012-2017?
Veel eigen jeugd, toen noodgedwongen, met wat ervaring in de basis. Daar hebben we goede jaren in gehad, met veel enthousiast publiek.

En nu naar een team met eigen jeugd, gekochte jeugd en ervaren sterkhouders. Die we amper hebben, het nieuwe seizoen. Fer en Senesi misschien. Toornstra?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 januari 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Ik hoor echt niemand van de zogenaamde kenners roepen dat een bepaalde jeugdspeler echt een kans zou moeten krijgen nu.
Ook niet degenen die Varkenoord echt volgen.

Dus zeg t maar
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 januari 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Oei puszic ook weggehaald bij. AZ
piet de paler
Oei puszic ook weggehaald bij. AZ
piet de paler
er broeit een plan........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door piet de paler --
Bowie
 Bowie - zaterdag 30 januari 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Ja Piet, daar haal ik ook de hoop uit.
Las zojuist dat 't vorige week tijdens de wedstrijd tot een woordenruzie tussen Eenhoorn en Arnesen is gekomen.
En dan nu zelfs de assistent plots weghalen.
Kan duiden op het plan dat er dus wel degelijk geld beschikbaar komt deze zomer en Slot voorlopig het AZ-concept moet nadoen, waarin het me dus ook niet zou verbazen dat er straks diverse spelers uit Alkmaar zullen komen.
Vul de namen maar in......
VVout
 VVout - zaterdag 30 januari 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 13:07 schreef piet de paler het volgende:
Ik gok niet op niets, maar op de kunde van Slot en de jeugd een kans geven Piet. Daar steekt heel veel werk in en ga je niet kort voor de finish in de uitverkoop zetten. Vergeet daarbij ook niet de energie die er in zit van voorgaande jeugdtrainers, wordt tijd dat we leren oogsten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.5097320