|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik niks bijzonders, matige back |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Svenson is gewoon een goeie back. Als we hem halen, kan Geertruida naar het centrum. Daarmee is Botteghin klaar. Dan hebben we nog een centrumverdediger nodig omdat Spajic ook weer terug gaat. Toch? Feyenoord heeft toch geen optie tot koop bedongen? En dan heb ik geen rekening gehouden met Van Beek. Die is er natuurlijk ook nog. Wie hebben we eigenijk nog in de jeugd die de stap naar het eerste na de zomer al zou kunnen maken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 14:51 schreef Arie.Klooster het volgende:Svenson is gewoon een goeie back. Als we hem halen, kan Geertruida naar het centrum. Daarmee is Botteghin klaar. Dan hebben we nog een centrumverdediger nodig omdat Spajic ook weer terug gaat. Toch? Feyenoord heeft toch geen optie tot koop bedongen? En dan heb ik geen rekening gehouden met Van Beek. Die is er natuurlijk ook nog. Wie hebben we eigenijk nog in de jeugd die de stap naar het eerste na de zomer al zou kunnen maken? Nou nu helemaal niet meer doen dus |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Je onderschat hem. Misschien niet een 'mooie voetballer', maar hij kan tenminste verdedigen en hij heeft drang naar voren. Zijn inspeelpass is prima. Hij is iets minder stijf, maar ergens doet hij meer denken aan Ruud Heus. Niet sierlijk, maar zeer nuttig. En karakter... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voor nu is er nog geen geld om aankopen te doen. Nieuwkoop en Botteghin moeten weg, dus ik begrijp de insteek wel en met nog een beetje transferwaarde voor de toekomst. 2 jaartjes Feyenoord en weer uitzwaaien. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 14:54 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Je onderschat hem. Misschien niet een 'mooie voetballer', maar hij kan tenminste verdedigen en hij heeft drang naar voren. Zijn inspeelpass is prima. Hij is iets minder stijf, maar ergens doet hij meer denken aan Ruud Heus. Niet sierlijk, maar zeer nuttig. En karakter... Beperkte speler, ren je rot show. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is allemaal niet zo netjes wat er in de media opduikt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Herenakkoord is van tafel? Nou, die krijgen we nog een keer terug. Iets van een bal kaatsen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Herenakkoord is van tafel? Nou, die krijgen we nog een keer terug. Iets van een bal kaatsen.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens. AZ ook een 'lek' en jank club. Feyenoord zoekt zelf ook de media op (zie Disney contract). Svensson benaderen volgens mij mag dat gewoon toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Haha, ieder zijn mening maat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Herencontract was toch al van tafel had Overdwars gezegd toch vorig jaar, t's gewoon plukken geblazen. Wat er bij de jeugd alleen al naar die neuzen is gegaan, maar goed als je daar alleen al voor kiest heb je bij Feyenoord niets verloren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Weet niet of dat nou ook doorgezet was of dat de heren de afspraken juist weer kracht wilden bijzetten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Herenakkoord....Me reet. Vriendelijk doen, elkaar sparen, maar er moeten gewoon resultaten behaald worden. Is het niet openbaar dan echt wel op meer duistere manieren. Schei toch uit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Herenakkoord dat is toch dat akkoord waaraan ze refereren, als ze weer eens een jeugdspeler van elkaar weg kapen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies, volkomen wassen ehh...NEUS! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, de tering met die neuzen. Je draait je om en je hebt een dagger in je rug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Idrissi naar 020.
Dat is andere koek. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zeker andere koek , wij huren pratto waar we niks hebben , meer een zure koek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die smijten met euro’s |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paulos Abraham?
Kan het me niet voorstellen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Die is al in Groningen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Feyenoord wil hem wegkapen voor de neus van Groningen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ken zijn vader nog
Vader Abraham hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkoop Jorgensen, verkoop Wehrman,, salaris over van ass trainer,, verhuur jeugd , |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat staat allemaal in de krant ... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
"alles is de schuld van slot" aldus een oudbuurjongen die voor az is hahaha |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jaja, en ik ken zijn bonusvader ook nog..... Paulos de Boskabouter :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2021 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek en Smeulers naar Willem II |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Beek..... Toch kut dat die jongen zo roemloos gaat verdwijnen bij Feyenoord. Leek aan begin -voor zijn blessureleed- een mooie toekomst voor zich te hebben. Pechvogel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2021 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:Van Beek..... Toch kut dat die jongen zo roemloos gaat verdwijnen bij Feyenoord. Leek aan begin -voor zijn blessureleed- een mooie toekomst voor zich te hebben. Pechvogel. Sneu en met recht een echte pechvogel. Maar goed, je carriere nieuw leven in blazen ook een goed besluit. Bij Feyenoord was het al een tijdje klaar. Succes! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij wordt toch uitgeleend? Na de zomer is hij gewoon terug hoor. Gouden zet. Hij kan zich het komend halfjaar weer opwerken naar zijn oude niveau. Prima gedaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2021 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aflopend contract las ik, of las ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2021 - 22:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Hij wordt toch uitgeleend? Na de zomer is hij gewoon terug hoor. Gouden zet. Hij kan zich het komend halfjaar weer opwerken naar zijn oude niveau. Prima gedaan! Contract is deze zomer history. Dus die zie je niet meer terug, normaal gesproken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goede zaak van Feyenoord, Beek, Smeulders en Azarkan uit te lenen alleen straks Azarkan terug halen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Ramon Hendriks doet het heel goed bij NAC , ik vind het knap hoe deze jongen van 19 jaar in een paar weken tijd uitgroet tot een steunpilaar in de verdediging van NAC
nu kijken wie nog meer van de uitgeleende spelers zulke stappen kan gaan zetten , ben ook benieuwd naar dordrecht waar 3 van onze jongens lopen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Arnesen heeft een nieuwe grote bezem gekocht een paar weken geleden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volg nu ook de kk divisie meer dan ik deed |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat doet ie zeer goed , was hard nodig |
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verguisd hier en nu gewild door 3 Europese topclubs? What went wrong here? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij Celto heeft hij de meeste minuten gespeeld van de hele selectie. Celto staat 10e |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou en of,. En een keer op tijd! |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Zeg ik iets heel geks als ik denk dat Feyenoord die Brobby komende zomer transfervrij zou moeten binnen hengelen? Als hij perspectief wil op speeltijd, kan hij bij ons zeker als eerste spits uit de voeten. |
|
|
|