|
|
Stylzz
|
|
|
Nee vind ik wel een type voor bij ons. Maar die gaat cashen in t buitenland en komt over drie jaar 10 kilo te zwaar terug naar Almere. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2021 - 18:25 schreef boes het volgende:Zeg ik iets heel geks als ik denk dat Feyenoord die Brobby komende zomer transfervrij zou moeten binnen hengelen? Als hij perspectief wil op speeltijd, kan hij bij ons zeker als eerste spits uit de voeten. heb ik ook al aan zitten te denken , hij zit ook bij mino raiola dus ik zou niet raar opkijken als hij zou komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Noa Lang is ineens hot, verdienen wij daar ook nog wat aan ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik zie die sugawara steeds beter staan bij az, speelt op botje/spajic posititie... kan toch best goed komen naast marcos? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Huh? Dat is een rechtsback.
En is overigens echt een hele matige speler. Echt geen versterking. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
dan vergist ik me hahah ik vind em eigenlijk wel best aardig spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En nu niet met hatsjoekiediapopolous komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe is het met Jordy Clasie...
Zat net op trasfermarkt.de te lezen dat ie een schaambeen ontsteking heeft. Schijnt veel bij sporters rond de 30 op te spelen en kan vaak ertoe lijden dat je je sport kan opgeven. Nou daar is ie lekker mee en gelukkig dat ie bij die kazen zit en niet bij ons dan. Wel klote voor die kaboutert natuurlijk, heeft 1 wedstrijdje kunnen spelen dit seizoen en zou er zomaar eens klaar mee kunnen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 - 20:48 schreef VVout het volgende:Hoe is het met Jordy Clasie... Zat net op trasfermarkt.de te lezen dat ie een schaambeen ontsteking heeft. Schijnt veel bij sporters rond de 30 op te spelen en kan vaak ertoe lijden dat je je sport kan opgeven. Nou daar is ie lekker mee en gelukkig dat ie bij die kazen zit en niet bij ons dan. Wel klote voor die kaboutert natuurlijk, heeft 1 wedstrijdje kunnen spelen dit seizoen en zou er zomaar eens klaar mee kunnen zijn. hele vervelende en langdurige blessure... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 - 20:48 schreef VVout het volgende:Hoe is het met Jordy Clasie... Zat net op trasfermarkt.de te lezen dat ie een schaambeen ontsteking heeft. Schijnt veel bij sporters rond de 30 op te spelen en kan vaak ertoe lijden dat je je sport kan opgeven. Nou daar is ie lekker mee en gelukkig dat ie bij die kazen zit en niet bij ons dan. Wel klote voor die kaboutert natuurlijk, heeft 1 wedstrijdje kunnen spelen dit seizoen en zou er zomaar eens klaar mee kunnen zijn. Was dat niet hetzelfde als wat Guidetti had? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Guidetti had volgens mij een infectieziekte...o.a. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou volgens mij was ik stronken de vorige keer dat ik sugawara noemde. wat een fout is dat dat geweest. zo zie je maar, iemand die opvalt kan ook gewoon 1 keertje wat leuks doen. wat een vergissing |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tomasson gooit reddingsboei voor Jorgensen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is nieuws van een maand oud, volgens mij geen beweging en loopt de transfer window daar ook af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop het maar geloof het niet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2021 - 09:31 schreef pat het volgende:nou volgens mij was ik stronken de vorige keer dat ik sugawara noemde. wat een fout is dat dat geweest. zo zie je maar, iemand die opvalt kan ook gewoon 1 keertje wat leuks doen. wat een vergissing Zat je ook in Veronica inside gisteravond ? ;)
TV scouting on////// Viergever
Feyenoord let op, ver bij deze speler uit de buurt blijven!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Viergever. Ik hoorde het ook gisteren ja. Hans kwam weer eens met een tip.
Alsjeblieft niet zeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iemand van 32 die van Sparta naar AZ toen naar Ajaks en daarna die Lampies bij Feyenoord, Hansie ben je echt zo gek, wieberen met die gast man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En gaat Jorgensen nog weg ......................... Reporter D.Duim heeft dit verzonnen denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico gaat nergens heen, die gaat nooit dit salaris inleveren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft het Deense elftal dus ook niet meer in zijn hoofd ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2021 - 09:46 schreef MMM het volgende:Viergever. Ik hoorde het ook gisteren ja. Hans kwam weer eens met een tip. Alsjeblieft niet zeg. Ver weg blijven van dit soort debiele Tv gelul. Volgens mij kunnen wij onderhand 1 elftal opstellen van dit soort gasten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2021 - 09:34 schreef R()b het volgende:[..] Zat je ook in Veronica inside gisteravond ? ;) TV scouting on////// Viergever Feyenoord let op, ver bij deze speler uit de buurt blijven!!!!!!! hahaha nee dan was viergever ook niet ter sprake gekomen hahaha hoe komen ze er toch op |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2021 - 10:06 schreef VVout het volgende:Iemand van 32 die van Sparta naar AZ toen naar Ajaks en daarna die Lampies bij Feyenoord, Hansie ben je echt zo gek, wieberen met die gast man. jij heb er nog over nagedacht ook he hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2021 - 09:46 schreef MMM het volgende:Viergever. Ik hoorde het ook gisteren ja. Hans kwam weer eens met een tip. Alsjeblieft niet zeg. Zo was t niet helemaal. Hans tipt al maanden de verdediger van Groningen voor Senesi , maar die kost n paar miljoen . Dit was met het gegeven dat Feyenoord echt 0 uit te geven heeft , dan vond hij Viergever n goede optie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Na ja, ik wil wel ff weten waar we het over hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En is Nicolai al weg ......? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En is Nicolai al weg ......? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2021 - 09:46 schreef MMM het volgende:Viergever. Ik hoorde het ook gisteren ja. Hans kwam weer eens met een tip. Alsjeblieft niet zeg. van mij mag hij direct komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en te recht gewoon blijven, samen met Steven volgen seizoen wordt het een goed koppel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Net als dit- en de afgelopen seizoenen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goeie talent speler, Verdediger van ADO Den Haag is Bob Kemper denk dat hij wel bij Feyenoord past |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die spits van Everton, Lehmann, die zou ik halen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe gaat het met de investeerder zijn die er ook al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die noemen we nu nog de VvF |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer gaan we beginnen met de bouw van het stadion?
Geen woorden maar daden dat geldt voor al mijn bovenstaande opmerkingen. Word moe van al die bla bla bla verhalen , ik zie niets en hoor niets. Alleen maar geklaag zowel van supporters als management van onze mooie roemruchte club |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja , ik ben ook een gewone boerenlul die allles leest van zijn club. En ik denk dat je in deze tijd daadkracht moet laten zien. Je zou De kuip kunnen renoveren lekkages maken stoeltjes vervangen, en misschien zonnepanelen op het dak Maar de bv stadion doet niets. Je zou eens ooenheid kunnen geven aan je seizoenkaart houders wat je nu aan het doen bent Update over de plannen met het team. Imisschien dat dan meer mensen gaan beslissen dat ze het geld schenken...........
Life is good |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, renoveren van de Kuip in een periode dat onduidelijk is of de Kuip in z'n laatste jaren gaat komen. Maar eens, het heel blijft onzichtbaar en in achterkamers. Niemand kan zo beoordelen of de route naar een nieuw stadion levensvatbaar is. Voor de club zelf bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Service van de bv stadion die al jaren het grotere onderhoud verwaarloost en alleen geld opstrijkt, zomder enige service aan de bezoekers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: De enige redelijke speler die van de TV scouting kwam was Jones. In zo ver ik mij kan herinneren. De rest was niet goed genoeg of bagger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet om antwoord te geven op al je vragen. We zijn bijna failliet. Wat denk je zelf |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De bv stadion niet.........staat nog steeds los van de bvo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is Nicolai al weg ? Zijn de geldschieters er al ? Is het nieuwe stadion er al ? Even een nieuwe zijn we al Failliet ? Is het oude stadion al eigendom van de BVO ? Zijn de meevreters al weg Is corona een griepje ? Ga je dood aan vaccinatie met het moderna vaccin Kortom vele vragen vele antwoorden
Hup Feyenoord |
|
|
|