BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 maart 2021 - 11:17   quote  deeplink  
En de belangrijkste: gaan we dit jaar de tuinschutting schilderen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 maart 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Heb geen schutting , anders had ik daar wel op geschreven zgn schutting taal
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 14 maart 2021 - 12:21   quote  deeplink  
"Jinek is een hoer met hangtieten"
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 maart 2021 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2021 - 12:21 schreef Gerard_FR het volgende:
Rijpe vruchten mogen een beetje hangen
van geil
 van geil - zondag 14 maart 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2021 - 12:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Rijpe vruchten mogen een beetje hangen
Het gaat om de schuttingtaal
van geil
 van geil - zondag 14 maart 2021 - 13:21   quote  deeplink  
Jinek is een "stinkhoer" .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 maart 2021 - 13:26   quote  deeplink  
Grappig, dan is Baudet dus een hoerenloper.
van geil
 van geil - zondag 14 maart 2021 - 13:31   quote  deeplink  
Rutte is een "staatshomo" .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 maart 2021 - 13:35   quote  deeplink  
En nu kijken hoelang je schutting is.
VVout
 VVout - zondag 14 maart 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Ik wil ders geen woorden aan vuil maken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 maart 2021 - 19:26   quote  deeplink  
Ik denk wel eens............wat zou het mooi zijn als Wijnaldum zijn cariere zou afsluiten bij Feyenoord .....en daar een team omheen zou bouwen met jeugd. Maar ja dat zal wel niet op korte termijn gebeuren.
VVout
 VVout - maandag 15 maart 2021 - 21:24   quote  deeplink  
Nou wil ik niet Fervelend doen hoor, maar die kan de hand geven.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 maart 2021 - 15:59   quote  deeplink  
laat maar vast komen die tiener, de opvolger voor berghuis
als hij volgend jaar weg gaat.
maar probeer wel een paar bankzitter te verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2021 door de bluffer --
MMM
 MMM - woensdag 17 maart 2021 - 11:59   quote  deeplink  
Gerucht van Feyenoord Transfermarkt, lastig te controleren maar hij heeft het van 1 bron.

Indi, Clasie en van de Streek.

Nou dan kunnen we echt inpakken en voor het rechterrijtje gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 maart 2021 - 12:10   quote  deeplink  
Indi zou de enige zijn die ik snap.
MMM
 MMM - woensdag 17 maart 2021 - 12:15   quote  deeplink  
Met Senesi en Hendriks?
R()b
 R()b - woensdag 17 maart 2021 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 11:59 schreef MMM het volgende:
Gerucht van Feyenoord Transfermarkt, lastig te controleren maar hij heeft het van 1 bron.

Heb je niets aan gepasseerd station.
Transfervrij heb je v.d zomer alleen maar bagger spelers.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 maart 2021 - 12:29   quote  deeplink  
Indi, Clasie en Streek...niet te geloven. Eerder ging het om Stengs, Boadu en Kopmeinders. Dit Feijenoord zakt zo verschrikkelijk eind weg..
R()b
 R()b - woensdag 17 maart 2021 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 12:29 schreef CobusIII het volgende:
Indi, Clasie en Streek...niet te geloven. Eerder ging het om Stengs, Boadu en Kopmeinders. Dit Feijenoord zakt zo verschrikkelijk eind weg..
De zin om te kijken is er al amper.
Dit maakt het wel af.
VVout
 VVout - woensdag 17 maart 2021 - 12:56   quote  deeplink  
Dit zijn hopelijk geruchten van niveau Hansie mag ik hopen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 maart 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 12:15 schreef MMM het volgende:
Met Senesi en Hendriks?
Kan, Geert erbij. Indi heeft nog wel power.

De rest is een grap.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 17 maart 2021 - 14:56   quote  deeplink  
Waarschijnlijk moeten we spelers zoals Senesi verkopen om uit de rode cijfers te blijven. De weg naar boven is hierdoor erg lastig, ben ik bang. Vermoedelijk wordt het al een opgave om een pas op de plaats te maken. Geen fijne boodschap, maar wel realistisch.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 maart 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 14:56 schreef windoweyes het volgende:
Waarschijnlijk moeten we spelers zoals Senesi verkopen om uit de rode cijfers te blijven. De weg naar boven is hierdoor erg lastig, ben ik bang. Vermoedelijk wordt het al een opgave om een pas op de plaats te maken. Geen fijne boodschap, maar wel realistisch.
Ik zie meer in:
Verkopen Haps, Marsman,Vente, Jorgensen, v Beek,Koczu,Botteghin,en nig wat net niet talenten.
Een team opbouwen met Senesi, malacia, Bijlow, ,Teixera,Geertruida,Sinistera, Hendriks, Antonucci, Bozenik,en voor de fans Berghuis
Met nog wat jeugd en een echte leider
Dan kun je verder. Hoe sterk we dan zijn ?
Maar je kan wel bouwen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2021 door piet de paler --
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 17 maart 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 15:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik zie meer in:
Verkopen Haps, Marsman,Vente, Jorgensen, v Beek,Koczu,Botteghin,en nig wat net niet talenten.
Een team opbouwen met Senesi, malacia, Bijlow, Senesi,Teixera,Geertruida,Sinistera, Hendriks, Antonucci, Bozenik,en voor de fans Berghuis
Maar je kan wel bouwen
Ik zou gewoon 1 van de beide Senesi's verkopen, brengt hopelijk aardig wat op en dde goeie houden we gewoon.
VVout
 VVout - woensdag 17 maart 2021 - 16:03   quote  deeplink  
:) maar las toch echt dan ie niet weg moest en zelf ook nog niet zo nodig wilde. Had het naar zijn zin in Rotterdam, maar je weet natuurlijk nooit of het een Vlaartje wordt.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 17 maart 2021 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 15:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik zie meer in:
Een team opbouwen met Senesi, malacia, Bijlow, ,Teixera,Geertruida,Sinistera, Hendriks, Antonucci, Bozenik,en voor de fans Berghuis
Maar je kan wel bouwen
Daar zie ik uiteraard ook meer in.
Maar als je leest dat we dit seizoen bijna een miljoen per gespeelde thuiswedstrijd zijn misgelopen, dan ga je dit met jouw opgenoemde rijtje namen niet goed maken. Laat staan dat je het team er van een kwaliteitsimpuls mee kunt voorzien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 maart 2021 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:
Indi zou de enige zijn die ik snap.
BMI is de enige over wie je zelfs de discussie hoeft aan te gaan inderdaad. Zou ik ook niet heel enthousiast van worden. Maar ok, al ie goedkoop is en je dan de centen in wat andere versterkingen kan steken (ervan uitgaande dat hij de opvolger van Senesi zou zijn).
de bluffer
 de bluffer - woensdag 17 maart 2021 - 18:47   quote  deeplink  
Als Clasie & Indi komen kom ik niet meer in de KUIP
Wel als o.a. v Streek komt en meer goeie jonge spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2021 door de bluffer --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 maart 2021 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 16:43 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Daar zie ik uiteraard ook meer in.
Maar als je leest dat we dit seizoen bijna een miljoen per gespeelde thuiswedstrijd zijn misgelopen, dan ga je dit met jouw opgenoemde rijtje namen niet goed maken. Laat staan dat je het team er van een kwaliteitsimpuls mee kunt voorzien.
Sommige van deze heren hebben een aardig salaris
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 maart 2021 - 09:33   quote  deeplink  
Ja hoor wederom het gerucht is er weer .............geldschieters staan klaar pffffffffff
O ja en de aarde is plat
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2021 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2021 - 09:33 schreef piet de paler het volgende:
Ja hoor wederom het gerucht is er weer .............geldschieters staan klaar pffffffffff
O ja en de aarde is plat
Eigenlijk dingen die we al weten dus ;)
Mooi en weer verder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2021 door R()b --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 18 maart 2021 - 15:43   quote  deeplink  
O ja, en wij zijn platzak!

Maar wie weet...

Pffff, als ik een miljard had, of een 100 tal miljoenen, en ik zou zo nog een paar mensen kennen, dan was het als Feyenoorder zijnde allemaal niet zo moeilijk.

En zo zijn er, is in ander topics al over geschreven.

Maar nee, niet doen jongens. En dan kun je over de VVF zeggen wat je wil, maar die deden het wel.

Hopelijk nu ook eens de echt grote jongens...
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 18 maart 2021 - 15:45   quote  deeplink  
Dan kan toch iedereen oppleuren, en zet je iets neer wat generaties lang meegaat. Als het nu niet is, dan die Van Bodegem bij aanvang van het nieuwe seizoen met pek en veren uit die helikopter pleuren.
de bluffer
 de bluffer - zondag 21 maart 2021 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2021 - 12:21 schreef Gerard_FR het volgende:
WAT EEN TAAL SPOEL JE MOND OF GA NAAR DE TOPIC VAN 020
de bluffer
 de bluffer - zondag 21 maart 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2021 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk wel eens............wat zou het mooi zijn als Wijnaldum zijn cariere zou afsluiten bij Feyenoord .....en daar een team omheen zou bouwen met jeugd. Maar ja dat zal wel niet op korte termijn gebeuren.
100 % Mee eens
de bluffer
 de bluffer - zondag 21 maart 2021 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 11:59 schreef MMM het volgende:

rechterrijtje denk nog lager
zonder van de Streek veteranen voetbal denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 maart 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 21:39 schreef de bluffer het volgende:

[..]

WAT EEN TAAL SPOEL JE MOND OF GA NAAR DE TOPIC VAN 020
Eens hoor Bluffie, past daar beter, Jinek is een amsterdomse hoer met hangtieten..
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Open huis in de bakfiets
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 maart 2021 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2021 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:
Is dat niet meer een Spartaan? En daarna een psver? En daarna misschien Feyenoorder?
VVout
 VVout - maandag 22 maart 2021 - 23:05   quote  deeplink  
Van het kaliber Ferrader ghèhè.
MMM
 MMM - vrijdag 26 maart 2021 - 10:32   quote  deeplink  
'Feyenoord wil veel scorende verdediger van Go Ahead Eagles halen'

Arne Slot, vanaf volgend seizoen trainer van Feyenoord, is druk bezig met versterkingen voor zijn nieuwe selectie. Slot ziet in Go Ahead Eagles-verdediger Sam Beukema de opvolger van Eric Botteghin. Dat meldt Voetbal International.

Volgens het weekblad heeft technisch directeur Frank Arnesen interesse in de 22-jarige verdediger. 'Als aanvoerder met Go Ahead in de Eredivisie zou natuurlijk óók fantastisch zijn, maar bang ben ik nergens voor. Nee, ook niet als Feyenoord voor mij komt. Zo’n stap die Perr Schuurs maakt van Fortuna naar Ajax, waarom zou ik zoiets niet kunnen?', vertelt Beukema in gesprek met Voetbal International.

Beukema heeft als verdediger ook al aardig wat doelpunten gemaakt. Dit seizoen maakte hij in 28 wedstrijden maar liefst zeven doelpunten. 'Of het wel of niet met een tussenstap is, ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat er nog veel meer in het vat zit. Ik denk ook dat als ik heb geproefd van een hoger niveau, ik het karakter heb ten koste van alles aan te slagen. Ik ben zo leergierig en eager om te blijven investeren in mezelf. Dan zie ik geen plafond.'
MMM
 MMM - vrijdag 26 maart 2021 - 10:32   quote  deeplink  
22 en nog KKD spelen. Hmmm.
kenny
 kenny - vrijdag 26 maart 2021 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2021 - 10:32 schreef MMM het volgende:
'Feyenoord wil veel scorende verdediger van Go Ahead Eagles halen'

Arne Slot, vanaf volgend seizoen trainer van Feyenoord, is druk bezig met versterkingen voor zijn nieuwe selectie. Slot ziet in Go Ahead Eagles-verdediger Sam Beukema de opvolger van Eric Botteghin. Dat meldt Voetbal International.

Volgens het weekblad heeft technisch directeur Frank Arnesen interesse in de 22-jarige verdediger. 'Als aanvoerder met Go Ahead in de Eredivisie zou natuurlijk óók fantastisch zijn, maar bang ben ik nergens voor. Nee, ook niet als Feyenoord voor mij komt. Zo’n stap die Perr Schuurs maakt van Fortuna naar Ajax, waarom zou ik zoiets niet kunnen?', vertelt Beukema in gesprek met Voetbal International.

Beukema heeft als verdediger ook al aardig wat doelpunten gemaakt. Dit seizoen maakte hij in 28 wedstrijden maar liefst zeven doelpunten. 'Of het wel of niet met een tussenstap is, ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat er nog veel meer in het vat zit. Ik denk ook dat als ik heb geproefd van een hoger niveau, ik het karakter heb ten koste van alles aan te slagen. Ik ben zo leergierig en eager om te blijven investeren in mezelf. Dan zie ik geen plafond.'
in zulke spelers moet feyenoord gaan investeren , we hebben geen 10milj op de plank liggen om een top verdediger te halen , beter gezegd we hebben 0,0 op de plank liggen

we hebben geen keus , feyenoord moet 2 stappen terug gaan zetten en een heel nieuw elftal gaan bouwen met veel belovende talenten , we zullen moeten accepteren dat we de komende jaren niet mee doen voor het kampioenschap maar in teken zal staan van wederopbouw
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 maart 2021 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2021 - 10:32 schreef MMM het volgende:
22 en nog KKD spelen. Hmmm.
Er zijn altijd laatbloeiers. ik ken deze niet echt verder
kenny
 kenny - vrijdag 26 maart 2021 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2021 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er zijn altijd laatbloeiers. ik ken deze niet echt verder
eens , ik kan hem ook niet , maar het fijt dat Slot hem bekijkt , de interesse van een heel rijtje clubs uit binnen en buitenland en de verkiezing beste verdediger van de KKD zullen niet voor niks zijn

https://www.youtube.com/watch?v=h9kwIcAH8mc

wat me opvalt in de filmpje zijn : vrij wendbaarheid en redelijk snel , of het genoeg is voor feyenoord is afwachten
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 maart 2021 - 11:51   quote  deeplink  
Ken hem niet, maar Slot is bezig een elftal met zijn speelwijze te creeeren, maakt daar ook echt werk van door spelers te bekijken etc(in tegenstelling tot Advocaat), dus zullen we daar in moeten vertrouwen op dit moment.
kenny
 kenny - vrijdag 26 maart 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2021 - 11:51 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ken hem niet, maar Slot is bezig een elftal met zijn speelwijze te creeeren, maakt daar ook echt werk van door spelers te bekijken etc(in tegenstelling tot Advocaat), dus zullen we daar in moeten vertrouwen op dit moment.
zo denk ik er ook over , blijft natuurlijk altijd afwachten met veel belovende talenten hoe goed ze gaan worden

nicky v/d ven van volendam kan ook een goede wezen mits senesi vertrekt
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 maart 2021 - 12:05   quote  deeplink  
Je moet gewoon mazzel hebben , als 1 op de 5 doorkomt zit je goed.
Zo doen veel Engelse ploegen het ook
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 maart 2021 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2021 - 11:59 schreef kenny het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over , blijft natuurlijk altijd afwachten met veel belovende talenten hoe goed ze gaan worden

nicky v/d ven van volendam kan ook een goede wezen mits senesi vertrekt
Ja het is uiteraard al vaak gebleken dat een stapje hoger toch voor de nodige problemen kan zorgen. Maar verschil is wel nu denk ik dat het echt aankopen gaan worden die in een bepaalde speelstijl passen. In het verleden leek het gewoon lukraak spelers halen en dan maar ergens neerpoten, en dan liefst NIET op hun beste positie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 maart 2021 - 12:21   quote  deeplink  
Go Ahead Eagles-trainer Kees van Wonderen weet zeker dat verdediger Sam Beukema moeiteloos mee kan in de Eredivisie. De 22-jarige stopper van de huidige nummer zes van de Keuken Kampioen Divisie staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar ook veel andere clubs azen op de handtekening van Beukema.

In het programma VoetbalTijd legt Van Wonderen uit waarom Beukema klaar is voor de stap van de Keuken Kampioen Divisie naar de Eredivisie. "Er zijn niet zo heel veel rechter centrale verdedigers die verdedigend, opbouwend goed zijn en ook nog goals maken. Sam heeft dat. Ik weet dat er heel veel clubs belangstelling hebben en hem volgen."

Naast zijn voetballende kwaliteiten maakt Beukema ook op een heel ander vlak indruk op zijn coach. "Misschien nog wel het belangrijkste: zijn karakter is ook geweldig. Een echte teamspeler en een winnaar", jubelt Van Wonderen over zijn pupil. Beukema is dit seizoen een onbetwiste basisspeler bij Go Ahead en maakte al zeven doelpunten in het huidige seizoen, waarvan drie in zijn laatste zes wedstrijden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.4927618