|
|
VVout
|
|
|
Nou als de SpijkerT het ook al zegt, die weet echt wel wat verdedigen bij Feyenoord inhoudt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Idd. Als wonderboy het zegt, neem ik het aan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Keesie Wonderboy, lalalala |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 12:12 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja het is uiteraard al vaak gebleken dat een stapje hoger toch voor de nodige problemen kan zorgen. Maar verschil is wel nu denk ik dat het echt aankopen gaan worden die in een bepaalde speelstijl passen. In het verleden leek het gewoon lukraak spelers halen en dan maar ergens neerpoten, en dan liefst NIET op hun beste positie. klopt dat laatste stapje is vaak het moeilijks om te zetten , zijn ze jong en talentvol dan valt er genoeg te kneden en bij te slijpen , met een diemers en linssen is dat bijvoorbeeld uitgesloten die zitten aan hun top en dat is het dan en niet geschikt voor ons |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 13:29 schreef kenny het volgende:[..] klopt dat laatste stapje is vaak het moeilijks om te zetten , zijn ze jong en talentvol dan valt er genoeg te kneden en bij te slijpen , met een diemers en linssen is dat bijvoorbeeld uitgesloten die zitten aan hun top en dat is het dan en niet geschikt voor ons vind je dat bij diemers ook zo? die kan toch nog best groeien? is volgens mij 25 of 26 toch? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 14:34 schreef pat het volgende:[..] vind je dat bij diemers ook zo? die kan toch nog best groeien? is volgens mij 25 of 26 toch? Persoonlijk ik wel. Wordt 28 jaar over een half jaar. Beetje heeeel laat om te groeien laat staan te bloeien. ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kees van Wonderen. Man met Feyenoordhart. Vertrouw ik er al weer wat meer in. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 14:34 schreef pat het volgende:[..] vind je dat bij diemers ook zo? die kan toch nog best groeien? is volgens mij 25 of 26 toch? denk ook wel dat hij nog iets kan groeien Pat maar dan nog is hij niet goed genoeg voor top club niveau en daar willen we toch weer heen in de toekomst |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Struikelt over iedere spriet en wat ie doet als dat niet gebeurt is meestal ook niet om over naar huis te schrijven. Ik kan me er alleen aan ergeren en van mij mag ie wieberen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 19:14 schreef VVout het volgende:Struikelt over iedere spriet en wat ie doet als dat niet gebeurt is meestal ook niet om over naar huis te schrijven. Ik kan me er alleen aan ergeren en van mij mag ie wieberen. eens , ben ook niet kapot van hem , komt inderdaad simpelweg tekort , linssen idem dito mag van mij ook vertrekken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tv scouting on/// Fraser 'Harroui' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook een moeilijke jongen ....niet doen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat klopt niet hoor piet , het is juist een heel coachbare jongen die goed in de groep ligt , kan een versterking zijn jong talentvol , goede techniek en een bikkellaar kan een el ahmadi 2.0 worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je Beukema al niet kan halen , kun je hem van die anti Feyenoord kliek wel vergeten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:Als je Beukema al niet kan halen , kun je hem van die anti Feyenoord kliek wel vergeten klopt , als er al geen 0,7 tot 1milj betaald kan worden voor beukema dan kunnen we aankopen voor volgend seizoen wel vergeten daarbij hebben we wehrmann nog , ben benieuwd hoe hij het in oostenrijk doet en of hij daadwerkelijk sterker en beter terug komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Oosterland speelde die toch? ;-) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 - 10:30 schreef kenny het volgende:[..] dat klopt niet hoor piet , het is juist een heel coachbare jongen die goed in de groep ligt , kan een versterking zijn jong talentvol , goede techniek en een bikkellaar kan een el ahmadi 2.0 worden Zoals Fraser zei:
Moeite met luisteren naar de trainer, dus ook tijdens de training. Er zijn dagen dat Fraser denkt dat hij bij Feyenoord kan voetballen.... 'Er zijn dagen' Zijn dat dan 2 dagen per jaar, of 350 dagen per jaar? Leuk dat aanpraten van spelers :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar hebben we er al tijden van rond lopen die een paar dagen per jaar kunnen spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zirkzee mag verhuurd worden aan Feyenoord met optie tot koop Bron voetbal flitsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2021 - 11:34 schreef piet de paler het volgende:Zirkzee mag verhuurd worden aan Feyenoord met optie tot koop Bron voetbal flitsen Parma heeft hem gehuurd van Bayern, met optie tot koop. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is een redelijk goedkope gok Bozenik en Zirkzee is we waar Slot misschien iets mee kan |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 15:37 schreef R()b het volgende:[..] Persoonlijk ik wel. Wordt 28 jaar over een half jaar. Beetje heeeel laat om te groeien laat staan te bloeien. ;-) aha dat is idd wel wat laat ja. ach als invaller prima toch, zou die linssen ook geen problemen mee hebben dus voor erbij volgend jaar niet slecht toch? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 - 19:11 schreef kenny het volgende:[..] denk ook wel dat hij nog iets kan groeien Pat maar dan nog is hij niet goed genoeg voor top club niveau en daar willen we toch weer heen in de toekomst jep, zoals ik tegen r()b zei, voor erbij geen slechte dacht ik dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2021 - 11:34 schreef piet de paler het volgende:Zirkzee mag verhuurd worden aan Feyenoord met optie tot koop Bron voetbal flitsen Dat staat er niet en zo kun je alles wel aan Feyenoord linken..
Dit staat er: Zirkzee's Parma loan is not going as planned: 108 minutes, 0 start, 0 goal, 0 assist. It's practically ruled out that Parma would exercise their €15m option to buy. Zirkzee's future in Munich is not looking good either as Choupo-Moting's contract is set to be extended [Bild]
Sowieso, Voetbalflitsen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
wat kunnen we nog verwachten eigenlijk? ik vraag het me wel af, weten jullie wellicht iets over wat slot wil, wie we nadrukkelijk bekijken en zo voorts?
zou er graag meer over weten hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Enige die gemeld is Svensson van AZ. En die verdediger van Go ahead. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft een vijftal spelers laten weten dat hun aflopende contract niet verlengd zal worden. Het gaat om Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Sven van Beek, George Johnston en Bart Nieuwkoop. De twee laatstgenoemden hadden in hun contract een optie voor nog een jaar, maar deze wordt door de club dus niet gelicht.
Dat maakte Feyenoord maandagmiddag bekend. Volgens de CAO-regelgeving moeten clubs aflopende spelerscontracten voor 1 april formeel opzeggen. Dat is in dit geval gebeurd met Botteghin, Ten Hove en Van Beek (momenteel verhuurd aan Willem II). Johnston (verhuurd aan Wigan Athletic) en Nieuwkoop kregen op basis van de CAO te horen dat de opties in hun contracten niet gelicht worden.
Ook Nick Marsman en Luciano Narsingh beschikken bij Feyenoord over een aflopend contract. Met de doelman is de club nog altijd in gesprek over een langere verbintenis. Over Narsingh, die momenteel op huurbasis voor FC Twente speelt, is niks gecommuniceerd. In de praktijk betekent de formele opzegging of afzien van het lichten van de optie niet altijd een einde van de samenwerking. Eventueel treedt de club op een later moment nog met één of meerdere van de betreffende spelers in gesprek over een nieuwe verbintenis voor komend seizoen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2021 - 16:02 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord heeft een vijftal spelers laten weten dat hun aflopende contract niet verlengd zal worden. Het gaat om Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Sven van Beek, George Johnston en Bart Nieuwkoop. De twee laatstgenoemden hadden in hun contract een optie voor nog een jaar, maar deze wordt door de club dus niet gelicht. Dat maakte Feyenoord maandagmiddag bekend. Volgens de CAO-regelgeving moeten clubs aflopende spelerscontracten voor 1 april formeel opzeggen. Dat is in dit geval gebeurd met Botteghin, Ten Hove en Van Beek (momenteel verhuurd aan Willem II). Johnston (verhuurd aan Wigan Athletic) en Nieuwkoop kregen op basis van de CAO te horen dat de opties in hun contracten niet gelicht worden. Ook Nick Marsman en Luciano Narsingh beschikken bij Feyenoord over een aflopend contract. Met de doelman is de club nog altijd in gesprek over een langere verbintenis. Over Narsingh, die momenteel op huurbasis voor FC Twente speelt, is niks gecommuniceerd. In de praktijk betekent de formele opzegging of afzien van het lichten van de optie niet altijd een einde van de samenwerking. Eventueel treedt de club op een later moment nog met één of meerdere van de betreffende spelers in gesprek over een nieuwe verbintenis voor komend seizoen. goede zaak door selecteren , ruimt lekker op nu nog hopen dat je linssen , diemers , haps en jorgensen kan slijten , zou mooi zijn als je echt eens schoon schip kan maken en met een gretige jonge talentvolle groep kan gaan werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Feyenoord-leiding zou druk bezig zijn om Rafael Santos Borré naar De Kuip te halen. Zijn naam werd vorige week al genoemd, maar daar leek meteen een streep doorheen te kunnen door toedoen van Grêmio. De Braziliaanse club zou de bijna transfervrije spits van River Plate een uitstekend aanbod hebben gedaan.
Volgens de laatste berichten uit Zuid-Amerika klopt dat, maar weigert Borré op dit moment voor Grêmio te tekenen. De Colombiaanse aanvaller zou bij voorbaat zijn loopbaan willen voortzetten in Europa. Eerder kwam hij al uit voor Atlético Madrid en Villarreal.
Feyenoord is niet de enige Europese club met interesse. Ook SS Lazio en Celta de Vigo worden genoemd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 29 maart 2021 - 16:02 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord heeft een vijftal spelers laten weten dat hun aflopende contract niet verlengd zal worden. Het gaat om Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Sven van Beek, George Johnston en Bart Nieuwkoop. De twee laatstgenoemden hadden in hun contract een optie voor nog een jaar, maar deze wordt door de club dus niet gelicht. Dat maakte Feyenoord maandagmiddag bekend. Volgens de CAO-regelgeving moeten clubs aflopende spelerscontracten voor 1 april formeel opzeggen. Dat is in dit geval gebeurd met Botteghin, Ten Hove en Van Beek (momenteel verhuurd aan Willem II). Johnston (verhuurd aan Wigan Athletic) en Nieuwkoop kregen op basis van de CAO te horen dat de opties in hun contracten niet gelicht worden. Ook Nick Marsman en Luciano Narsingh beschikken bij Feyenoord over een aflopend contract. Met de doelman is de club nog altijd in gesprek over een langere verbintenis. Over Narsingh, die momenteel op huurbasis voor FC Twente speelt, is niks gecommuniceerd. In de praktijk betekent de formele opzegging of afzien van het lichten van de optie niet altijd een einde van de samenwerking. Eventueel treedt de club op een later moment nog met één of meerdere van de betreffende spelers in gesprek over een nieuwe verbintenis voor komend seizoen. Eindelijk verstandige logische simpele dingen! Damn, duurt lang maar dan potverdikke dan heb je ook wat hoor!!! :D |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Als je niemand op die positie zelf hebt, of niet kan vinden dan misschien. Wie Feyenoord ook haalt transfervrij, het zal toch niet echt grotendeels bevallen ben ik bang. Of er moet een uitzonderlijke voetballer uitrollen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sam Beukema verruilt komende zomer Go Ahead Eagles voor AZ.De verdediger (22) is een van de steunpilaren bij de club uit Deventer,die strijdt om promotie naar de eredivisie.
Als jeugdspeler van de Eagles stapte Beukema over naar de opleiding van FC Twente,maar twee jaar later keerde hij terug op het oude nest.Hij debuteerde op 18-jarige leeftijd in de hoofdmacht, waarin hij de laatste twee seizoenen een vaste waarde is. ------------------------------------------
NEXT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp de adoratie van AZ....... Echter Feyenoord is vele malen groter meer fans Groter stadion dus meer inkomsten Grotere geschiedenis Meer aantrekkingskracht voor jeugd . Nog steeds Meer mogelijkheden qua europese uitstraling.
Dus. Niet meer Vakimero spelen en huilen. Het duurt even maar kom op Alkmaar voor the fuck..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met AZ wel meer kans op een Europees podium volgend seizoen.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en dan net als ons , in opbouw en direct de eerste ronde er uit. Die zgn toppers vliegen uit let nu maar op, achter deze groep zit niet veel echte toppers. Ik kan niet echt warm worden van Stengs.......en van koopmeinders. Maar ja ze staan hoger dan ons dus dan zijn ze beter ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verschil zit 'm meer in stabiel en labiel clubfunctioneren, bestuurlijk, financieel en sportief. Mag jij zeggen op wie wát van toepassing is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je denkt dat Feyenoord met zo een grote achterban het op de lange termijn gaat afleggen? Ik denk het niet Hoeveel keer zijn we boven AZ geindigd ? Internationaal net zo goed of slecht als Feyenoord. Het gaat de laatste jaren redelijk met AZ, en ja ze hebben het op de rail. En ik geloof ( weer) in de bezem. Alleen de fans bij ons hebben het geduld niet ( meer) En bij AZ is het gelijdelijk gegaan, omdat deze ploeg niets moest alleen niet degraderen. Nu gaat het anders worden, ze moeten. Hun aantal fans zijn ook veel minder en van een ander caliber. Ik wacht af , dit seizoen is toch een raar seizoen ( ben er van overtuigd dat met een woedende kuip als je je kop laat hangen, je wel tot het uiterste had gegaan) De tijd zal het leren......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2021 - 16:01 schreef piet de paler het volgende:Je denkt dat Feyenoord met zo een grote achterban het op de lange termijn gaat afleggen? Ik denk het niet Hoeveel keer zijn we boven AZ geindigd ? Internationaal net zo goed of slecht als Feyenoord. Het gaat de laatste jaren redelijk met AZ, en ja ze hebben het op de rail. En ik geloof ( weer) in de bezem. Alleen de fans bij ons hebben het geduld niet ( meer) En bij AZ is het gelijdelijk gegaan, omdat deze ploeg niets moest alleen niet degraderen. Nu gaat het anders worden, ze moeten. Hun aantal fans zijn ook veel minder en van een ander caliber. Ik wacht af , dit seizoen is toch een raar seizoen ( ben er van overtuigd dat met een woedende kuip als je je kop laat hangen, je wel tot het uiterste had gegaan) De tijd zal het leren...... Nee, niet op lange termijn. Wel komende 2 jaar. En met een goede visie en consistent beleid kunnen we het dan weer overpakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2021 - 15:39 schreef FR-Henk het volgende:Verschil zit 'm meer in stabiel en labiel clubfunctioneren, bestuurlijk, financieel en sportief. Mag jij zeggen op wie wát van toepassing is. Verschil zit nu in € |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ kan nu toeslaan. Wij kunnen de salarissen niet eens betalen |
|
|
|