|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O AZ heeft nog niets verkocht, heeft ook corona problemen. Wacht maar eerst eens af, volg de ontwikkelingen maar eens. En dan niet FR fans. Maar lees het stuk van vd Herk. En iets over investeerders, heb daar sinds een gesprekje met een van de echte aandeelhouders van Feyenoord. Uit het dorp vertrouwen in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is goed hahaha of voetbalflitsen, of nog erger alletwee de Driesen. Zijn nog erger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bron is meestal paar mensen die dicht bij t vuur zitten op Twitter. Die ik overigens over deze speler niet gehoord heb |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon schoon schip maken, de hele zooi opnieuw opbouwen volgens een duidelijk beleidsplan. Dan zijn we er weer bij over een jaar of twee, drie en kunnen we stabiel verder aan de top, in plaats van de weinige pieken en vele dalen die we nu al 40 jaar beleven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord heeft met Beukema gesproken. Maar het plan van AZ en meer kans op speeltijd was voor hem bepalend in de keuze.
En euri? Een club gaat niet met lege portemonnee met zo'n speler praten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goed punt, en als je meer wil spelen , denkt Feyenoord dat hij op de bank gaat zitten. Dus Slot denkt een beter te hebben op die positie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 maart 2021 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoord heeft met Beukema gesproken. Maar het plan van AZ en meer kans op speeltijd was voor hem bepalend in de keuze. En euri? Een club gaat niet met lege portemonnee met zo'n speler praten. Dat ‘AZ was concreter’ ‘t gaat om t plan’. Standaard gelul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is standaard ja, maar weten wij of zij betere salarissen kunnen bieden, het nieuwe seizoen? Meer speeltijd, Europees op zeker. Elementen die weer wel tellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of gewoon nu al af konden tikken en concreet konden zijn qua salaris en speeltijd en Feyenoord niet en garandeert het tweede niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Denk jullie niet dat het meer om gegarandeerde speeltijd gaat? Misschien was Feyenoord toch niet zo geïnteresseerd als men dacht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, zeg het maar. We weten: 1 gesprek met Feyenoord, "AZ pakte meteen door", aldus Beukema. Feyenoord maakte er geen urgent werk van.
Al vind ik 'meer speeltijd' ook zo'n loze garantie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De bronnen die normaliter melding maken van een nieuwe speler of interesse heb ik hier niet over gehoord. Daarmee denk ik dat Feyenoord niet concreet geweest is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beukema 'een gesprek gehad' (kortom niet het gesprek dus).
Beukema 'Ook de kans op speeltijd' (doen wij niet aan)
Beukema 'AZ wilde heel graag doorpakken en dat streelde mijn ego' (AZ deed een bod en Feyenoord niet)
The end. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Salomon Kalou zit zonder club. 35 jaar, lekker jeugdig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blond, gewillig slank postuur en dikke tieten zoekt werk, 82 jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zirkzee wordt geopereerd ....kans voor Feyenoord Low budget speler |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: In Argentinië speel je gewoon nog 3 jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
4 serie A wedstrijden en geen doelpunt en een blessure aan de knieband waar een op waarschijnlijk is.
Ik weet het zo net nog niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord was vandaag aanwezig om de prestaties van Jason Mbock te bekijken. De Rotterdamse club heeft volgens L'Équipe vandaag een vertegenwoordiger gestuurd naar het duel Grasshopper - Neuchâtel Xamax om de 21-jarige buitenspeler aan het werk te zien.
Feyenoord heeft ruim zestig minuten moeten wachten om Mbock te zien spelen. De aanvaller begon namelijk op de bank en kwam de tweede helft in het veld. In de slotfase was de Fransman in de 1-4 gewonnen wedstrijd trefzeker. Mbock staat onder contract bij Angers en wordt verhuurd aan Neuchâtel Xamax. Ook twee Ligue 1-clubs volgen hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de grote Engelse site CaughtOffside heeft Arsenal namelijk geïnformeerd bij Feyenoord naar de status van Tyrell Malacia. Arsenal zou de linksback deze zomer graag toevoegen aan de selectie.
Voor Feyenoord is het verkopen van spelers deze zomer door de coronacrisis een noodzaak geworden. Hoewel Malacia geen bijster goed seizoen doormaakt, zou de club naar verluidt toch zo'n 8 miljoen pond (ongeveer € 9,5 miljoen) als vraagprijs hebben vastgesteld. Feyenoord heeft de luxe dat het ook nog Ridgeciano Haps achter de hand heeft voor de linksbackpositie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is wijsheid.......het geld is nodig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kun je Haps achter de hand hebben maar dan zul je er toch nog iets bij moeten voegen op die positie.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Iedereen is vervangbaar voor de juiste prijs. Maar als alles goed op orde is, heb je voor iedere positie een schaduwlijstje met mogelijke vervangers, en word je er misschien wel beter op. Zeker in het voetbal dat Slot wil gaan spelen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jason Mbock In 18 wedstrijden 1 doelpunt, 0 assist. Is er ooit weleens een Fransman geslaagd in de eredivisie? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Momenteel niet echt ;-) Schijnt Europees niet te scoren! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2021 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:Volgens de grote Engelse site CaughtOffside heeft Arsenal namelijk geïnformeerd bij Feyenoord naar de status van Tyrell Malacia. Arsenal zou de linksback deze zomer graag toevoegen aan de selectie. Voor Feyenoord is het verkopen van spelers deze zomer door de coronacrisis een noodzaak geworden. Hoewel Malacia geen bijster goed seizoen doormaakt, zou de club naar verluidt toch zo'n 8 miljoen pond (ongeveer € 9,5 miljoen) als vraagprijs hebben vastgesteld. Feyenoord heeft de luxe dat het ook nog Ridgeciano Haps achter de hand heeft voor de linksbackpositie. Is wel een redelijk bedrag als dat waar zou zijn. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: 51 doelpunten in 98 wedstrijden, en dat voor maar €750.000,- Uitzonderlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Utrecht zei ik toch ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is Zirkzee echt geen optie ( is nu een grote maar denk voordelige gok ) Na zijn operatie zal hij toch moeten voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2021 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:Volgens de grote Engelse site CaughtOffside heeft Arsenal namelijk geïnformeerd bij Feyenoord naar de status van Tyrell Malacia. Arsenal zou de linksback deze zomer graag toevoegen aan de selectie. Voor Feyenoord is het verkopen van spelers deze zomer door de coronacrisis een noodzaak geworden. Hoewel Malacia geen bijster goed seizoen doormaakt, zou de club naar verluidt toch zo'n 8 miljoen pond (ongeveer € 9,5 miljoen) als vraagprijs hebben vastgesteld. Feyenoord heeft de luxe dat het ook nog Ridgeciano Haps achter de hand heeft voor de linksbackpositie. Cashen als het even kan. Je moet wel gezien de financien. Elk redelijk bedrag pakken. En der zijn er niet zo heel veel van ons die goed in de markt liggen. Misschien een handvol. Bovendien heb je Haps. Die ik beter vind. Al is hij te vaak stuk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2021 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:Volgens de grote Engelse site CaughtOffside heeft Arsenal namelijk geïnformeerd bij Feyenoord naar de status van Tyrell Malacia. Arsenal zou de linksback deze zomer graag toevoegen aan de selectie. Voor Feyenoord is het verkopen van spelers deze zomer door de coronacrisis een noodzaak geworden. Hoewel Malacia geen bijster goed seizoen doormaakt, zou de club naar verluidt toch zo'n 8 miljoen pond (ongeveer € 9,5 miljoen) als vraagprijs hebben vastgesteld. Feyenoord heeft de luxe dat het ook nog Ridgeciano Haps achter de hand heeft voor de linksbackpositie. Strik! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit toch te smullen bij die Veermannetjes man man als we toch eens geld hadden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Joey wel, maar niet meer voor het bedrag wat Heerenveen nu wil.
Henk is niks. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Joey had ik wel graag bij ons gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guus Til.
Vond ik altijd maar een matig spelertje. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Til? Ken te weinig van hem om er iets van te vinden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Genoeg van kunnen zien bij AZ toch? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee eigenlijk niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch aardig wat gespeeld bij AZ.
Ik vond hem overhyped, niks bijzonders. Dat ze daar zoveel geld voor kregen vond ik bizar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , moest het van zijn loopvermogen hebben niet van zijn technische kwaliteiten |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik vond het altijd wel een "Feyenoord speler", jammer dat ie toen naar Rusland vertrok. Zal ook nu nog veel te duur zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gisteren werd bekend dat Feyenoord hoopt Guus Til te huren voor één seizoen. De middenvelder komt niet in de plannen voor van Freiburg en de Rotterdammers zagen daardoor mogelijkheden. Diverse media wiste te melden dat er zelfs al een gesprek had plaatsgevonden tussen de oud-speler van AZ en trainer Arne Slot.
Zaakwaarnemer Bert van Dun reageert kort en krachtig op de geruchten dat er een ontmoeting heeft plaatsgevonden: ''Daar is niets van waar. Anders was ik daar zeker van op de hoogte geweest", reageert Van Dun in gesprek met Voetbalzone. De middenvelder is ook volgend seizoen gewoon actief in Duitsland. "Guus speelt volgend jaar in Freiburg, tenzij Spartak hem terug wil."
NEXT |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2021 - 10:47 schreef Nibke 7 het volgende:Ik vond het altijd wel een "Feyenoord speler", jammer dat ie toen naar Rusland vertrok. Zal ook nu nog veel te duur zijn. Ja hij werkt lekker hard. Maar van dat stempel moeten we eens af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Feyenoord zich maar niet laat TILLEN |
|
|
|