BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 10:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waarom zou ik daar mee stoppen? Ik vind hem wel dergelijk beter dan de rest. Als ik trainer was, zou hij blijven. Dan wou ik het toch nog proberen met hem. Maar ik snap het ook wel als ze nu een keer verder kijken.

De ene trainer heeft een andere invloed op een speler dan een andere. Ik denk dat hij vertrouwen moet voelen en dat mist hij. Misschien kan een andere trainer hem geven wat hij nu mist.

Maar zoals gezegd snap ik het ook wel als men doorschakelt en zo moet je mijn stukje van hierboven ook zien. Ervan uitgaande dat Nico niet meer een kans gaat krijgen. Overigens hou ik die optie in mijn stukje open.
Hoe kun je, als jij trainer was, een speler willen houden die al 4 jaar NIETS gepresteerd heeft? Dat is toch ongelooflijk? Dat is toch niet uit te leggen?
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:29 schreef kenny het volgende:

[..]

vloet is middenvelder , veerman als pinchhitter zou kunnen maar die kunnen wij toch niet betalen , gaat een moeilijk verhaal worden om goede spelers aan te trekken met een lege portemonnee
En al zouden wie die 2 halen, kunnen we er beter helemaal mee stoppen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 11:37   quote  deeplink  
Klopt, maar hij kan ook in de spits, schiet ze er vrij gemakkelijk in. Hetzelfde voor veerman. Veerman is garantie voor doelpunten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoe kun je, als jij trainer was, een speler willen houden die al 4 jaar NIETS gepresteerd heeft? Dat is toch ongelooflijk? Dat is toch niet uit te leggen?
Waarom? Hij heeft het toch laten zien? Een blind paard kan zien dat hij de kwaliteiten wel heeft. Hij heeft ongelofelijk veel pech gehad als het gaat om blessures. Mentaal is niet zijn sterkste punt. Nou, dat moet je me aan de slag. Dat moet nog komen. Geloof ik wel in. Jij duidelijk niet. Prima toch?
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft het toch laten zien? Een blind paard kan zien dat hij de kwaliteiten wel heeft. Hij heeft ongelofelijk veel pech gehad als het gaat om blessures. Mentaal is niet zijn sterkste punt. Nou, dat moet je me aan de slag. Dat moet nog komen. Geloof ik wel in. Jij duidelijk niet. Prima toch?
One season wonder. Google het eens zou ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:29 schreef MMM het volgende:

[..]

En al zouden wie die 2 halen, kunnen we er beter helemaal mee stoppen.
Beter iets wat lijkt op een spits dan niets... En ik noem ook maar wat hoor. Deze twee komen bij met op als ik denk aan eventueel betaalbare spelers. Nemen we direct die after Veerman ook over. Die zou ik er graag bij zien hoort.... Maar hij zal al te duur zijn voor ons...
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Beter iets wat lijkt op een spits dan niets... En ik noem ook maar wat hoor. Deze twee komen bij met op als ik denk aan eventueel betaalbare spelers. Nemen we direct die after Veerman ook over. Die zou ik er graag bij zien hoort.... Maar hij zal al te duur zijn voor ons...
Ik zou stoppen met Eredivisie spelers kopen. Ik hoop dat Arnesen met zijn nieuwe scouts verder kijken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:44 schreef MMM het volgende:

[..]

One season wonder. Google het eens zou ik zeggen.
Ik hoef niet te googelen, want ik zie dat zelf. Jij toch ook? Daar heb ik geen statistiek voor nodig. Als hij zijn vorm haalt (en daar zit het hem juist in, dat zie ik ook wel) hoort hij bij de beste spitsen in de eredivisie, by far!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - maandag 26 april 2021 - 12:07   quote  deeplink  
Er moeten appels komen maar je vergeet het zaadje in de grond te stoppen en dan geduld te hebben dat er een boom staat die ze geeft. Die appels van de buurman zijn niet te pruimen, dus die boom zagen we maar nu om.

Die trend lees ik doorgaans, geloof niet dat de huidige spitsen zo slecht zijn als ze nu worden afgespiegeld.
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 11:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik hoef niet te googelen, want ik zie dat zelf. Jij toch ook? Daar heb ik geen statistiek voor nodig. Als hij zijn vorm haalt (en daar zit het hem juist in, dat zie ik ook wel) hoort hij bij de beste spitsen in de eredivisie, by far!
Zie je nou wat je zelf zegt? Vorm. Niveau. Als iemand 4 jaar lang zijn vorm/niveau niet haalt kan je hem afschrijven.

Denk je dat Jorgensen nog bij Ajax gezeten had na 4 schandalige jaren? Tuurlijk niet. Dat heet beleid, doorselecteren. Hier is het altijd maar weer hopen, want want want. 0 visie, 0 beleid.

Er is totaal geen reden te bedenken waarom je Jorgensen wil houden. Ja kampioensjaar. Leuk, 4 jaar terug. Vleminckx van NEC heeft ook ooit 1 goed jaar gehad. Voetbalt die nog? Kunnen we die halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 april 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jorgensen is zichtbaar door zijn houten klazenrol, Pratto zichtbaar door zijn omvang en baard, Linssen werkt zich de pleuris op een verkeerde positie.
Bozeniks geef je als vanzelf geen bal.

En ja, je zal maar spits zijn in dit spelconcept. Er komt geen voorzet, hooguit iets van Berghuis, al verkiest die ook liever naar binnen trekken om te vuren met linkerbeen.
Dat heb ik al eerder gezegd ook. Bijvoorbeeld met dit middenveld, waar geen enkele creativiteit vandaan komt, verzuipt iedere spits vanzelf. Een creatieve middenvelder is dan ook prioriteit in mijn ogen. Natuurlijk moet zowiezo het hele spelconcept veranderen, of beter, er moet een spelconcept ingeslepen worden, want nu lijkt het helemaal nergens naar.

We staan vijfde, dankzij wat individuele kwaliteit bij een Berghuis, een goede keeper in Bijlow(en redelijke vervanger Marsman), een prima verdediger in Senesi...
Voor de rest totaal geen ontwikkeling, hetzij naar beneden.

Dus ja, Slot zal tijd nodig hebben om dit te bewerkstelligen. Zonder serieuze investeerders minimaal een jaar of drie schat ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Cruzcontrol --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 12:44   quote  deeplink  
Weet je MMM wat hier wel grappig aan is? Ook al vind ik het zonde om Nico bij het oude vul te zetten, ik heb allang geaccepteerd dat anderen dit anders zien en dat hij zal vertrekken, maar jij kunt niet accepteren dat ik het anders dan jou zie. Geeft niet, maar het is wel geinig...
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 12:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Weet je MMM wat hier wel grappig aan is? Ook al vind ik het zonde om Nico bij het oude vul te zetten, ik heb allang geaccepteerd dat anderen dit anders zien en dat hij zal vertrekken, maar jij kunt niet accepteren dat ik het anders dan jou zie. Geeft niet, maar het is wel geinig...
Ik vind het eerder wonderbaarlijk dat je als supporter een speler wil houden die al 4 jaar geen bal goed geraakt heeft.

Wil je dan dat je club vooruit gaat of altijd met dit soort ellende blijft zitten?
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 april 2021 - 13:04   quote  deeplink  
Verkoop, Haps, Jorgensen,Senesi, Berghuis, Diemers,Botteghin, Fer, Marsman,Koczu,
Das al aardig wat
kenny
 kenny - maandag 26 april 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 13:04 schreef piet de paler het volgende:
Verkoop, Haps, Jorgensen,Senesi, Berghuis, Diemers,Botteghin, Fer, Marsman,Koczu,
Das al aardig wat
op koczu na met je eens en dan vergeet je linssen nog , senesi moet je helaas verkopen maar met dat geld kan je je weer versterken , met micky v/d ven zou je senesi kunnen vervangen
kenny
 kenny - maandag 26 april 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 12:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het eerder wonderbaarlijk dat je als supporter een speler wil houden die al 4 jaar geen bal goed geraakt heeft.

Wil je dan dat je club vooruit gaat of altijd met dit soort ellende blijft zitten?
eens hoor jorgensen heeft het de afgelopen jaren totaal niet laten zien is daarbij nog blessure gevoelig ook dus exit doorselecteren

feyenoord moet gewoon schoon schip maken door selecteren en je verlies pakken , feyenoord is verrot door jaren lang wanbeleid , wil je als club verder groeien zal je het roer moeten omgooien en daarbij moet je gewoon spelers die niet voldoen van de hand moeten doen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 13:37   quote  deeplink  
Klopt, maar het verschil tussen Jørgensen en de andere spitsen is dat hij in potentie kwaliteiten heeft, die de anderen nooit zullen halen. Bij hen zit het er schrijf nog in. En als je dan geen stuiver hebt om je kont mee te krabben, zou ik hem er tick bij houden. Wel een spits erbij. Dat lijkt me wel wijs, want er is zender geen garantie dàt hij weer op niveau komt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 13:43   quote  deeplink  
Doorselecteten zonder geld? Onmogelijk. Nieuwe spelers halen kost bakken geld. Dat hebben we niet. Haps kunnen we missen, want we hebben er nog een vuur die positie. Persoonlijk vind ik Malacia beter. Hij maakt betere keuzes. Haps is atletische, sterke, maar niet intelligente speler. Een "renpaard". En verder? Spelers met waarde zijn op Haps na wel je betere spelers.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Arie.Klooster --
kenny
 kenny - maandag 26 april 2021 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 13:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Doorselecteten zonder geld? Onoverkomelijk. Nieuwe spelers halen kost bakken geld. Dat hebben we niet. Haps kunnen we missen, want we hebben er nog een vuur die positie. Persoonlijk vind ik Malacia beter. Hij maakt betere keuzes. Haps is atletische, sterke, maar niet intelligente speler. Een "renpaard". En verder? Spelers met waarde zijn op Haps na wel je betere spelers.
klopt dat wordt lastig met een lege portemonnee , maar verkoop je senesi , haps en berghuis dan heb je weer wat te besteden en misschien kan je het een en ander huren

doorgaan op deze voet heeft geen zin , jaren maar proberen met b keus spelers in de hoop dat het wat gaat worden schiet totaal niet op dat hebben de afgelopen jaren toch wel bewezen , ook een jorgensen in potentie een goede speler maar de afgelopen 4 jaar niks gepresteerd , is altijd ziek zwak of misselijk en presteren ho maar , heeft kansen genoeg gehad dus exit
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Senesi begrijp ik want dat kunnen we erg veel aan verdienen, maar Berghuis moet keer juist niet laten gaan. Veruit onze beste speler.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Senesi begrijp ik want daar kunnen we erg veel aan verdienen, maar Berghuis moet je juist niet laten gaan. Veruit onze beste speler. Zelfs voor het geld wat je voor hem vangt, haal je geen vergelijkbare speler. Amme-nooit-nie!

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 14:16   quote  deeplink  
Senesi begrijp ik want dat kunnen we erg veel aan verdienen, maar Berghuis moet keer juist niet laten gaan. Veruit onze beste speler.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 26 april 2021 - 19:58   quote  deeplink  
Wat was het spelletje toch mooi toen spelopvatting en club filosofie nog een rol speelde.
Kun je nu niet mee op het miljoenenbal dan ben je al kansloos voordat er begonnen is.
Het voetbal is stuk.
R()b
 R()b - maandag 26 april 2021 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 19:58 schreef Gerard_FR het volgende:
Wat was het spelletje toch mooi toen spelopvatting en club filosofie nog een rol speelde.
Kun je nu niet mee op het miljoenenbal dan ben je al kansloos voordat er begonnen is.
Het voetbal is stuk.
Ja joh, dat roep ik al een jaar,
Sinds de KNVB uitsprak: 'dit is goed voor het Nederlandse voetbal' , toen wist ik genoeg.
Eigenlijk veel te makkelijk te voorspellen, als je je ogen maar open doet!
Dirk1
 Dirk1 - zondag 02 mei 2021 - 11:28   quote  deeplink  
Hee medesupporters let vanmiddag eens op Milan van EEUWIJK is volgens mij een prima RB voor ons.
R()b
 R()b - zondag 02 mei 2021 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 11:28 schreef Dirk1 het volgende:
Hee medesupporters let vanmiddag eens op Milan van EEUWIJK is volgens mij een prima RB voor ons.
Interessant, schijnt een prima voetballer te zijn en zeer snel.
Niet opgevallen nog, aangezien hij bij de degradant speelt?
kenny
 kenny - zondag 02 mei 2021 - 12:05   quote  deeplink  
heereveen heeft al een bod op hem gedaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2021 - 12:07   quote  deeplink  
Oké. Dan houdt t op. Die hebben meer dan twee spiegeltjes en vijftien kralen in kas.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 mei 2021 - 12:14   quote  deeplink  
Ik word er iedere keer boos over en vraag mezelf af
Hoe kan het nu dat de grootste stad, met de beste economie, de grootste bedrijven.
steeds zeurt over geld, terwijl kleine steden zoals Alkmaar en Heerenveen meer kunnen.
Hoe kan het, en altijd voordoen of er een geld schieter of investeerders komen.
Wat zit er fout....................
pat
 pat - donderdag 06 mei 2021 - 11:28   quote  deeplink  
Ff he, de discussie over nico is het beste als volgt te duiden:
Nico MOET weg, nico kan niet meer maar we moeten hem laten gaan.
Ongelukkig in het hoofd heeft ook helemaal niks met voetballende kwaliteiten te maken.

Hij is een betere spits dan we hebben, de beste maar nico zit zichzelf in de weg.
Daarom moet hij weg naar een nieuwe club in een ander land.
Een frisse nico is fitter en beter. Meer ist niet maar hij MOET echt gaan

En al die kkd namen of zgn nieuwe toppers uit de jeugd elftallen...
Komop diemers en linssen zitten ver boven dat niveau en de jeugdopleiding is ruk
Leuke namen, leuke ideeen maar oh zo opportunistisch
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 mei 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 12:14 schreef piet de paler het volgende:
Ik word er iedere keer boos over en vraag mezelf af
Hoe kan het nu dat de grootste stad, met de beste economie, de grootste bedrijven.
steeds zeurt over geld, terwijl kleine steden zoals Alkmaar en Heerenveen meer kunnen.
Hoe kan het, en altijd voordoen of er een geld schieter of investeerders komen.
Wat zit er fout....................
Maar als we t je uitleggen wil je t niet horen.
Nog een keer. De grote bedrijven in de regio willen Feyenoord vaak om twee redenen niet sponsoren.
1. Ze zijn internationaal gericht en willen zich niet verbinden aan alleen iets in Nederland.
2. Ze krijgen een slechte naam door onze supporters. Helaas is dit waar.

AZ, Heerenveen en etc. Halen hun geld uit verkopen, niet uit sponsoring, dat is maar een beperkt gedeelte van het budget. Heerenveen weet vaak slim goedkoop in te kopen en voor de hoofdprijs te verkopen. AZ heeft geinvesteerd in de jeugdopleiding en heeft nu een goede lichting en die leveren geld op. Bij AZ denk ik niet dat dit structureel is overigens maar in golfbewegingen zal gaan.

PSV trekt bijvoorbeeld wel veel geld uit de regio omdat die bedrijven daar binding hebben met die regio en trots zijn op PSV. PSV heeft ook een uitstraling van gemoedelijke club en heeft nooit gezeik in t buitenland. Dus je kunt prima op zo'n shirtje staan. De kans dat je jouw naam op een shirt ziet staan waarmee vervolgens een fontein gesloopt of een persoon in elkaar gemept wordt is praktisch nihil.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 mei 2021 - 12:11   quote  deeplink  
Gisteren gedroomd ..........Prato werd ingezet tegen 020 maakte 2 doelpunten.
En aan het einde van de competitie werd hij gekocht.....en pats weg was de droom.

Maar het zou maar waarheid zijn .......
pat
 pat - donderdag 06 mei 2021 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2021 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar als we t je uitleggen wil je t niet horen.
Nog een keer. De grote bedrijven in de regio willen Feyenoord vaak om twee redenen niet sponsoren.
1. Ze zijn internationaal gericht en willen zich niet verbinden aan alleen iets in Nederland.
2. Ze krijgen een slechte naam door onze supporters. Helaas is dit waar.

AZ, Heerenveen en etc. Halen hun geld uit verkopen, niet uit sponsoring, dat is maar een beperkt gedeelte van het budget. Heerenveen weet vaak slim goedkoop in te kopen en voor de hoofdprijs te verkopen. AZ heeft geinvesteerd in de jeugdopleiding en heeft nu een goede lichting en die leveren geld op. Bij AZ denk ik niet dat dit structureel is overigens maar in golfbewegingen zal gaan.

PSV trekt bijvoorbeeld wel veel geld uit de regio omdat die bedrijven daar binding hebben met die regio en trots zijn op PSV. PSV heeft ook een uitstraling van gemoedelijke club en heeft nooit gezeik in t buitenland. Dus je kunt prima op zo'n shirtje staan. De kans dat je jouw naam op een shirt ziet staan waarmee vervolgens een fontein gesloopt of een persoon in elkaar gemept wordt is praktisch nihil.
goede uitleg.
wij hebben het met de jeugd een tijdje ook best goed gedaan. het kiezen van bepaalde trainers zijn ook niet best verlopen natuurlijk he maar dat laatste is natuurlijk wel een bekend ding.
mijn neef werkt bij een grote baggeraar in de haven. hij zit vrij hoog in die organisatie en die zei precies dat...
hoe kan ik geld steken in een clup die internationaal zich soms zo laat gaan. wil ik mijn naam er wel op??? toen ik vroeg hoe hij dan wel mogelijkheden zag, we hebben het over boskalis, dan was dat antwoord simpel, als ze daar stuctureel iets aan doen is de weg niet meer zo bochtig maar vrij recht.
van geil
 van geil - donderdag 06 mei 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2021 - 13:19 schreef pat het volgende:

[..]

goede uitleg.
wij hebben het met de jeugd een tijdje ook best goed gedaan. het kiezen van bepaalde trainers zijn ook niet best verlopen natuurlijk he maar dat laatste is natuurlijk wel een bekend ding.
mijn neef werkt bij een grote baggeraar in de haven. hij zit vrij hoog in die organisatie en die zei precies dat...
hoe kan ik geld steken in een clup die internationaal zich soms zo laat gaan. wil ik mijn naam er wel op??? toen ik vroeg hoe hij dan wel mogelijkheden zag, we hebben het over boskalis, dan was dat antwoord simpel, als ze daar stuctureel iets aan doen is de weg niet meer zo bochtig maar vrij recht.
Als we gaan rellen , de sponsoren afplakken .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 mei 2021 - 18:30   quote  deeplink  
We?
pat
 pat - donderdag 06 mei 2021 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2021 - 16:44 schreef van geil het volgende:

[..]

Als we gaan rellen , de sponsoren afplakken .
Hahaha zou zomaar een clausule kunnen worden geile.
Ik rel niet
van geil
 van geil - vrijdag 07 mei 2021 - 18:04   quote  deeplink  
Het loopt storm .
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 07 mei 2021 - 20:24   quote  deeplink  
Alleen de sponsers naam op het spelers shirt, de rest verplicht met hun eigen naam erop.
van geil
 van geil - vrijdag 07 mei 2021 - 21:21   quote  deeplink  
Goed plan
ar
 ar - zondag 09 mei 2021 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2021 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:
We?
Waarom niet?
Er zijn nog talloze oude fonteinen over de gehele wereld.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Over dat rellen en sponsoren...
Kijk eens in Griekenland, Engeland, Spanje, Italie daar zijn ook rellen , en geen sponsor laat zich tegenhouden
VVout
 VVout - zondag 09 mei 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Kijk eens in Griekenland, Engeland, Spanje, Italie daar zijn ook rellen , en geen sponsor laat zich tegenhouden
T's een stokpaardje weet je.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 mei 2021 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Piet, vroeger waren daar rellen. In Engeland kunnen twee clubs gewoon naast elkaar naar t stadion lopen.
Dat is hier ondenkbaar.
De landen die jij opnoemt gebeurt eigenlijk geen reet meer de laatste tijd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 mei 2021 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 11:58 schreef ar het volgende:

[..]

Waarom niet?
Er zijn nog talloze oude fonteinen over de gehele wereld.
Heb je het nou over squirtende bejaarden, ar?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Piet, vroeger waren daar rellen. In Engeland kunnen twee clubs gewoon naast elkaar naar t stadion lopen.
Dat is hier ondenkbaar.
De landen die jij opnoemt gebeurt eigenlijk geen reet meer de laatste tijd
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 11 mei 2021 - 07:42   quote  deeplink  
Kunnen we Kongolo niet terughalen?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 mei 2021 - 10:00   quote  deeplink  
Guus Til is een begin
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 mei 2021 - 11:29   quote  deeplink  
van het einde ja
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 mei 2021 - 11:36   quote  deeplink  
Pffffffffff klein beetje postievisme kan geen kwaad.
En als je geen licht ziet tja......moet je dan gefrustreerd achter een ploeg blijven staan wat je allemaal niets vind?
Guus Til kent het spelletje van Slot, en is een leider in het veld.
Of hij het nog kan ......weet ik niet.
Maar misschien dringt het niet tot je ( ons) door er is geen geld .......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2021 door piet de paler --
kenny
 kenny - dinsdag 11 mei 2021 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2021 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:
Pffffffffff klein beetje postievisme kan geen kwaad.
En als je geen licht ziet tja......moet je dan gefrustreerd achter een ploeg blijven staan wat je allemaal niets vind?
Guus Til kent het spelletje van Slot, en is een leider in het veld.
Of hij het nog kan ......weet ik niet.
Maar misschien dringt het niet tot je ( ons) door er is geen geld .......
gaan we weer , heeft meer dan een jaar op de bank gezeten , daarbij dan zou hij gaan spelen en antonucci op de bank , dan had je antonucci ook niet hoeven kopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.6058571