|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:Pffffffffff klein beetje postievisme kan geen kwaad. En als je geen licht ziet tja......moet je dan gefrustreerd achter een ploeg blijven staan wat je allemaal niets vind? Guus Til kent het spelletje van Slot, en is een leider in het veld. Of hij het nog kan ......weet ik niet. Maar misschien dringt het niet tot je ( ons) door er is geen geld ....... gaan we weer , heeft meer dan een jaar op de bank gezeten , daarbij dan zou hij gaan spelen en antonucci op de bank , dan had je antonucci ook niet hoeven kopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies dit. En weer een media aangedragen voorbeeld.
Zo moe van. Til vond ik bij AZ nu ook niet geweldig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Helaas altijd knie inderdaad, voor weinig een gokje wagen. Komen de John Guidetti's en Nuri Sahin's al omhoog :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Til als leermeester voor antonucci. Maar ik zie dat we het niet eens worden, ik zie alleen gaan andere ooties alleen maar zuur zuur zuur Volgend seizoen moet je een fundament hebben daar kan v Til belangrijk in zijn maar goed Jullie hebben gelijk;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:Til als leermeester voor antonucci. Maar ik zie dat we het niet eens worden, ik zie alleen gaan andere ooties alleen maar zuur zuur zuur Volgend seizoen moet je een fundament hebben daar kan v Til belangrijk in zijn maar goed Jullie hebben gelijk;) sorry piet , waarschijnlijk eerder antonucci leermeester voor til , enigste wat til aan antonucci kan leren is veel lopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
jammer dat kongolo te veel gebleseerd is anders had het een versterking kunnen zijn , zeker met zijn snelheid |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Antonucci KAN een goede speler worden , maar speelt nu ijn de KK divisie kun je geen ( denk ik ) fundament mee bouwen Kan hetzelfde worden als Diemers ( hopelijk niet)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 12:45 schreef kenny het volgende:jammer dat kongolo te veel gebleseerd is anders had het een versterking kunnen zijn , zeker met zijn snelheid Zeker jammer, wist niet dat hij fysieke problemen had. Vond het als CV veelbelovend bij Feijenoord. jammer dat hij snel vertrok. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 12:53 schreef piet de paler het volgende:Antonucci KAN een goede speler worden , maar speelt nu ijn de KK divisie kun je geen ( denk ik ) fundament mee bouwen Kan hetzelfde worden als Diemers ( hopelijk niet) Til is niks. Hou op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie dan.........Feyenoord ( werd goed uitgelegd door Perez) moet winkelen , bij spelers met een beschadiging, of net niet spelers die hopelijk uitgroeien tot een versterking of doorverkoop. Zolang er geen geldschieters ( alleen zaadschieters) ben je veroordeeld tot deze garnituur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet. Je zegt t precies goed, alleen denk ik dus dat je dan juist NIET moet gaan zoeken in deze garnituur.
Vul dan maar aan met jeugd en vul de O21 aan met weer andere spelers. En laat de jeugd leren in de eredivisie. Daarmee heb je misschien geen resultaat, maar dit zal veel meer geaccepteerd worden dan weer een Diemers, Vejinovic, Tapia, Immers of Linssen. De crux is hier de communicatie. Wanneer je als club uitdraagt dat je vertrouwen hebt in deze jonge spelers voor een plek die uiteindelijk recht op Europees voetbal geeft. Heeft elke Feyenoord supporter hier nu vrede mee en begrijpt dit. Koop hier 1 gerichte topper bij en je bent er misschien. En dan zien we t wel.
Daarnaast, Feyenoord moet veel meer positie scouting doen. De spelers die bij ons mislukken worden vaak voor een positie gehaald waar ze bij hun vorige club helemaal niet speelden. Vooral de middenvelders.
Alsof ik t wist: https://www.fr12.nl/nieuws/57603-perez-dan-moet-je-ook-duidelijk-zijn-richting-je-supporters.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zou niks verkopen. Jeugd inpassen en kijken wat slot gaat doen. Als hij hiermee beter presteerd dan kan je verder.
Til is echt geen oplossing komop zeg, diemer 2.0
Als ik verkocht dan zou ik dat altijd NA het ek doen. Zeker niet ervoor
Geduld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We denken het te weten, maar we weten niet zeker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 11:49 schreef kenny het volgende:[..] gaan we weer , heeft meer dan een jaar op de bank gezeten , daarbij dan zou hij gaan spelen en antonucci op de bank , dan had je antonucci ook niet hoeven kopen Geen bankzitters halen idd. maar met spelers verder gaan die het laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de commentator is de eerste aanwinst daarentegen ook al bijna binnen: AZ-rechtsback Jonas Svensson. "Svensson zouden ze transfervrij kunnen ophalen. Dat schijnt op de achtergrond al beklonken zijn. Dan gaat Geertruida naar het centrum'", onthult Vermeulen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik las het ook , heb nooit zo op die svensson gelet , is het wat ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima eredivisieback. Constant, hoop loopvermogen. Beheerst de basisdingen wel. Als je hem transfervrij kan binnenhalen, goede deal. Verwacht niet dat het de volgende Emerton is, maar wel een specalist op die positie, wat Geert niet is, die het niveau niet omlaag haalt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Prima eredivisieback. Constant, hoop loopvermogen. Beheerst de basisdingen wel. Als je hem transfervrij kan binnenhalen, goede deal. Verwacht niet dat het de volgende Emerton is, maar wel een specalist op die positie, wat Geert niet is, die het niveau niet omlaag haalt. Eens , overigens vind ik Geertruida meer een 6 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Een 6 of centraal achterin ja. Alleen in geval van nood op rechts. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geertruida heeft scorend vermogen , een enorme plus als verdediger . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Belangrijk bij stilstaande situaties. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
Er is binnen #Feyenoord momenteel niets concreets betreft inkomende transfers. En dus ook geen Jonas Svensson. ‘Eerst het seizoen afronden en kijken wat de restitutiecampagne op gaat leveren’, klinkt het op Zuid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Las ik ook. Vaak gelijk. Soms later dan de rest. We gaan t zien |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Geert op 6 en fer eruit Jeugd, hall volgens mij waar mensen hier het in zien zitten rb Svenson niet nodig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2021 - 11:15 schreef pat het volgende:Geert op 6 en fer eruit Jeugd, hall volgens mij waar mensen hier het in zien zitten rb Svenson niet nodig geert op 6 zie ik ook meer zitten , verdedigend laat hij te vaak steekjes vallen , probleem is wel dat hij niet bij wil tekenen dus exit om nog wat te kunnen verdienen hall is een veel belovende RB absoluut , fysiek snel en een echte RB , probleem is dat hij een zware blessure heeft waardoor hij een half jaar niet gespeeld heeft , om gelijk volgend jaar basis te zetten is niet handig , geleidelijk minuten geven is misschien beter |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is ook weer een gok, Maar ja daar moeten we het mee gaan doen ..........is het jullie ook niet opgevallen dat de meeste Rammadan mannen niet presteren In de belangrijke maanden? Vooral Vitesse is daar de dupe van, Misschien ook een reden van het zwaar ondermaats presteren van Koczu ? Wij hadden ook in onze eenheid deze jongens Echter die vertelde alltijd dat je het kon afkopen, en als je het land verdedigde of zwaar fysiek werk uitvoerde je wel mocht drinken en eten...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu is al een heel seizoen slecht, langer nog. Lange Ramadan, dan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik zie het niet gebeuren met deze jongen. Echte kwaliteit hadden we inmiddels echt wel herkend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We kunnen het vandaag zien. Ze hebben hun buikjes vol gegeten, en vanavond lekker met heel de familie een besmettings feestje
Pffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig zit jij er bovenop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waar zit hij nu weer bovenop? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Was verleden jaar ook het geval. Bron vriendin uit zuid IC medwerkster Erasmus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach joh, koop nou eens een spiegel. Je argumentatie is weer zo geweldig onderbouwd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel een realiteit die jij niet wil zien. Mag geen probleem, op dit moment ben ik op visite in Rotterdam zuid. Ik weet wat ik nu zie , en dat is veel Ilslamiete op vistie. Maar ach ik mijn waarheid jij de met goud omhulde en kumbaya achtige waarheid. Maar iik mag graag tegenspraak krijgen, en hoe feller jij hoe meer ik moet lachen. En heb geen hekel aan je laat dat duidelijk zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet ik hoor piet, jij mag geloven in wat jij ziet. Ik vind je aannames op oud zeer gebaseerd. Ik weet wel beter. Genoeg erover. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we samen kijken naar onze topploeg, Vitesse staat met 2-1 voor dus waar zit ik naar te kijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nico naar de kringloopwinkel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote: quote:Op donderdag 13 mei 2021 - 14:49 schreef piet de paler het volgende:[..] Was verleden jaar ook het geval. Bron vriendin uit zuid IC medwerkster Erasmus Een besmettingsfeestje dus, jaja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed forum: altijd HOT en BOVENOP het nieuws! |
|
|
|