|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onderschat verhoek niet. En Anuss achachbar. Kampioenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ibrahim Afellay wordt in verband gebracht met Feyenoord. Zijn zaakwaarnemer sloot een terugkeer naar Nederland uit. Ook trainer Fred Rutten denkt dat de aanvaller annex middenvelder van FC Barcelona onhaalbaar is. 'Afellay staat op mijn wensenlijstje; maar Messi en Ronaldo ook. Zijn komst lijkt me financieel onhaalbaar', zei de trainer tegenover RTV Rijnmond
Oe oe oe Messi naar de Kuip d:-) |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Ben nog nooit zo benieuwd geweest naar wat er uit die helicopter komt stappen, of ligt dat nou aan mij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door De Pater -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:33 schreef De Pater het volgende:Ben nog nooit zo benieuwd geweest naar wat er uit die helicopter komt stappen, of ligt dat nou aan mij.. de helikopter is al wel bekend |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Genoeg plek voor Messi.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 22:33 schreef De Pater het volgende:Ben nog nooit zo benieuwd geweest naar wat er uit die helicopter komt stappen, of ligt dat nou aan mij.. Ik ben bang dat het niet veel is gozert, denk dat het weer zo'n latertje word met een nieuwe spits er bij.. Net zoiets als met Pelle toen. Boulahrouz en hooguit wat a1 jeugd zal uit de copter stappen denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het komt allemaal goed vrinden, heb vertrouwen in v Geel |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juli 2014 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] En de muldertjes, Neloms, Goossens ... alles wat Feyenoord niet beter maakt !!! Blijf het wel jammer vinden van die Goossens... Altijd weer geblesseerd.
Heb hem een paar keer in de Goffert aan het werk gezien en was destijds wel tevreden over zijn komst. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Kunnen we die Goossens niet ruilen met Heerenveen voor Ziyech en een geldbedrag. Hetzelfde geldt voor Vormer. Ruilen voor Toornstra met een geldbedrag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 00:54 schreef Barabas het volgende:[..] Blijf het wel jammer vinden van die Goossens... Altijd weer geblesseerd. Heb hem een paar keer in de Goffert aan het werk gezien en was destijds wel tevreden over zijn komst. eens, maar is nu te lang uit beeld |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 11:02 schreef edjoe het volgende:Kunnen we die Goossens niet ruilen met Heerenveen voor Ziyech en een geldbedrag. Hetzelfde geldt voor Vormer. Ruilen voor Toornstra met een geldbedrag. Dat zijn slepers die ik ook graag zie komen. Maar denkt men bij Feyenoord daar over? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nee, was niet goed genoeg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord informeert naar Franse goalgetter'
Andy Delort kan wel eens de nieuwe spits van Feyenoord worden. De veel scorende aanvaller van de Franse tweedeklasser Tours is volgens Football365.fr al benaderd door de Rotterdammers, die op zoek zijn naar een vervanger van de vertrokken Graziano Pellè. Delort maakte vorig seizoen naam voor zichzelf in de Franse Ligue 2.
De 22-jarige aanvaller had met 24 treffers een belangrijk aandeel in het goede seizoen dat zijn ploeg draaide. Tours greep pas in de laatste speeldagen naast promotie naar de hoogste Franse voetbalklasse. Delort lijkt wel promotie te gaan maken, maar mag pas weg als een club vier miljoen euro heeft geboden om zijn tot 2016 lopende contract af te kopen. (football365/fransvoetbal.com)
Andy Delort http://youtu.be/EUFztIDwxss
Ghehe, giftig baasje.. http://youtu.be/FBu1gNlfNoU
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:'Feyenoord informeert naar Franse goalgetter'[ afbeelding ] Andy Delort kan wel eens de nieuwe spits van Feyenoord worden. De veel scorende aanvaller van de Franse tweedeklasser Tours is volgens Football365.fr al benaderd door de Rotterdammers, die op zoek zijn naar een vervanger van de vertrokken Graziano Pellè. Delort maakte vorig seizoen naam voor zichzelf in de Franse Ligue 2. De 22-jarige aanvaller had met 24 treffers een belangrijk aandeel in het goede seizoen dat zijn ploeg draaide. Tours greep pas in de laatste speeldagen naast promotie naar de hoogste Franse voetbalklasse. Delort lijkt wel promotie te gaan maken, maar mag pas weg als een club vier miljoen euro heeft geboden om zijn tot 2016 lopende contract af te kopen. (football365/fransvoetbal.com) Andy Delorthttp://youtu.be/EUFztIDwxssGhehe, giftig baasje.. http://youtu.be/FBu1gNlfNoU Laat maar lekker in Frankrijk als ie zich niet eens kan inhouden ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: tsja... Zo heeft iedereen wel wat.... De ander trapt tegen een dugout, weer een vliegt zijn medespeler naar de keel.
Niet te snel afserveren... Van Geel weet vast wel wat hij doet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
niet echt een meerwaarde denk ik. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Geen flauw idee wat die Franse league 2 inhoudt qua niveau eigenlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Lijkt me toch minimaal Jupiler league? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik volg die competitie nauwelijks, geen idee hoe die is.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
4mil.is best wel veel voor een hoofdklasser.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen de kannibaal stapt uit de helikopter vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Logisch toch, zou jij bij een kannibaal in een kleine ruimte gaan zitten..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eet alleen mensen toch? Kan
er gewoon naast zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou, ik denk dat een Franse hoofdklasser met 3-0 wint van GA Eagles...
Aangezien het de Franse Jupiler League betreft zal dat team minstens gelijkspelen tegen, pak m beet, Heerenveen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hoofdklasse... jij bent een lekkere...
Moest even een beetje stom tegenwicht geven aan je foutieve inschatting . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als voetbalkenner moet jij toch weten dat t niveau in de hoofdklasse veelal n tandje hoger ligt als in de Jupiler league. Gaat ook veel meer geld in om. en dat is niet alleen in NL.dus zal aardig in de buurt zitten. om je gerust te stellen , Kuyt kwam ook uit de hoofdklasse. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:'Feyenoord informeert naar Franse goalgetter'[ afbeelding ] Andy Delort kan wel eens de nieuwe spits van Feyenoord worden. De veel scorende aanvaller van de Franse tweedeklasser Tours is volgens Football365.fr al benaderd door de Rotterdammers, die op zoek zijn naar een vervanger van de vertrokken Graziano Pellè. Delort maakte vorig seizoen naam voor zichzelf in de Franse Ligue 2. De 22-jarige aanvaller had met 24 treffers een belangrijk aandeel in het goede seizoen dat zijn ploeg draaide. Tours greep pas in de laatste speeldagen naast promotie naar de hoogste Franse voetbalklasse. Delort lijkt wel promotie te gaan maken, maar mag pas weg als een club vier miljoen euro heeft geboden om zijn tot 2016 lopende contract af te kopen. (football365/fransvoetbal.com) Andy Delorthttp://youtu.be/EUFztIDwxssGhehe, giftig baasje.. http://youtu.be/FBu1gNlfNoU Bruikbaar als we weer naar Nancy moeten...Beetje Bep van Klaveren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 19:50 schreef van geil het volgende:als voetbalkenner moet jij toch weten dat t niveau in de hoofdklasse veelal n tandje hoger ligt als in de Jupiler league. Gaat ook veel meer geld in om. en dat is niet alleen in NL.dus zal aardig in de buurt zitten. om je gerust te stellen , Kuyt kwam ook uit de hoofdklasse. Dan moet je topklasse bedoelen. Hoofdklasse is echt niet beter dan Jupiler League. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 21:13 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Dan moet je topklasse bedoelen. Hoofdklasse is echt niet beter dan Jupiler League. klopt. ik zat even fout. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat a.s. zondag bij de Open Dag buiten Hahn-Boulahrouz en Rutten misschien ook nog Dost-Ziyech en Afferlay uit de helikopter komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zou er nu eindelijk eens een speler gekocht kunnen worden ipv verkocht. Op deze manier vliegen we er gelijk weer uit en eindigen we 10 in de eredivisie. doodziek wordt ik van die van Geel. Alleen bezig spelers te verkopen(was nodig van 6 miljoen schuld weg te werken maar als je voor 30 verkoopt koop dan in ieder geval wat terug en belof niet van alles atsu van anholt Dost Guidetti een Franse spits allemaal lulkoek en warmhoudertjes waardeloos) en ze hadden een lijst achter de hand maar meer dan 1 speler transfervrij van 32 jaar is er niet. Echt kut sorry dat ik het zo zeg ben echt pissig dat we niets terugkrijgen en zo weer de europacup verknallen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 14:39 schreef de bluffer het volgende:Ik denk dat a.s. zondag bij de Open Dag buiten Hahn-Boulahrouz en Rutten misschien ook nog Dost-Ziyech en Afferlay uit de helikopter komen droom maar lekker verder... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2014 - 19:50 schreef van geil het volgende:als voetbalkenner moet jij toch weten dat t niveau in de hoofdklasse veelal n tandje hoger ligt als in de Jupiler league. Gaat ook veel meer geld in om. en dat is niet alleen in NL.dus zal aardig in de buurt zitten. om je gerust te stellen , Kuyt kwam ook uit de hoofdklasse. Als je denkt dat het niveau van Ligue 2. zo laag is dan heb je het mis. Sommige clubs op het derde en vierde niveau hebben begrotingen waar GA Eagles, Cambuur en vergelijkbare clubs jaloers op kunnen zijn. Die voetballers zijn ook niet minder. Bovendien heeft Frankrijk 3,5 tot 4 keer zoveel inwoners als Nederland. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 15:54 schreef legrande het volgende:Zou er nu eindelijk eens een speler gekocht kunnen worden ipv verkocht. Op deze manier vliegen we er gelijk weer uit en eindigen we 10 in de eredivisie. doodziek wordt ik van die van Geel. Alleen bezig spelers te verkopen(was nodig van 6 miljoen schuld weg te werken maar als je voor 30 verkoopt koop dan in ieder geval wat terug en belof niet van alles atsu van anholt Dost Guidetti een Franse spits allemaal lulkoek en warmhoudertjes waardeloos) en ze hadden een lijst achter de hand maar meer dan 1 speler transfervrij van 32 jaar is er niet. Echt kut sorry dat ik het zo zeg ben echt pissig dat we niets terugkrijgen en zo weer de europacup verknallen. 1. Er is niks beloofd. 2. Van Geel doet tenminste geen domme aankopen (denk aan Ignjatovic, Hofland, Makaay etc.) 3. De transferperiode is nog niet voorbij. 4. We zijn weer financieel gezond. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 16:51 schreef ViezeFurr het volgende:[..] 1. Er is niks beloofd. 2. Van Geel doet tenminste geen domme aankopen (denk aan Ignjatovic, Hofland, Makaay etc.) 3. De transferperiode is nog niet voorbij. 4. We zijn weer financieel gezond. Dat is dan ook nog eens zo... Maar ik reken nergens meer op. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo na het weekeind de Vrij ook weg wordt een leuk team tegen Besiktas en er iets van zeggen dat er niets terugkomt mag niet nee wachten op verstandige aankopen, kwamen die maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 16:51 schreef ViezeFurr het volgende:[..] 1. Er is niks beloofd. 2. Van Geel doet tenminste geen domme aankopen (denk aan Ignjatovic, Hofland, Makaay etc.) 3. De transferperiode is nog niet voorbij. 4. We zijn weer financieel gezond. Sorry hoor...maar Makaay was voor ons een topspits,die alleen verkeerd gebruikt werd door kneus Mario Been.Ondanks alles een hoop goals gemaakt en belangrijk geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is gewoon niks..maakt weinig indruk.Ja behalve z,n gedrag. |
|
|
|
|
thijs Hardenbol
|
|
|
De vrij ook voor veel te weinig geld word die ws verkocht :) waar zijn ze meebezig !!!!! |
|
|
|
|
thijs Hardenbol
|
|
|
En dan gaat de Vrij naar zo'n kansloze competitie als italie waar je altijd speelt in lege stadions :). |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 18:05 schreef thijs Hardenbol het volgende:En dan gaat de Vrij naar zo'n kansloze competitie als italie waar je altijd speelt in lege stadions :). Tja, geld ... dat jeukt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 17:59 schreef thijs Hardenbol het volgende:De vrij ook voor veel te weinig geld word die ws verkocht :) waar zijn ze meebezig !!!!! 1 jarig contract met een bescheiden salaris bij Feyenoord? Dan is € 8.000.000,= een heel mooi bedrag ... |
|
|
|