|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar jij hebt toch alleen geiten, piet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En een mooie donkere dame . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En die heeft ook een ezel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan mag de hooistapel niet ontbreken natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2021 - 12:52 schreef van geil het volgende:Bijlow Svensson Geertruida Senesi Haps Toornstra Antonucci Koopmeinders Ihataren Bozenik Sinistera ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frank de Boer is de nieuwe team manager |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bah wat een geile beren hahahahah, mijn donkere dame zit nu in Brussel En mijn diertjes doe ik het zgn rammen niet aan hahahahahah en bij de ezel zou ik het niet doen, heeft een goede trap in huis Alleen naar achteren , jammer zou een goede spits zijn ............... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Frank Boer! die BURPT die gasten wel terug met hun voetjes op de grond! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giakoumakis? denk dat dit een eendagsvlieg is. Pavlidis zou nog wel kunnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind die spits veelzijdig , blijft altijd n gok , maar ik zou het doen . Protto en Jorgensen exit . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Touba van rkc , goede vervanger voor senesi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Senesi ben je wel kwijt want die interesse neemt serieuze vormen aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar hoeveel geld 10 milj of meer? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Transfer vrij? Je bedoelt vastleggen met clausule in contract.....?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: 10 miljoen?? Niet eens realistisch mate. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 20 miljoen denk ik ongeveer. Afhankelijk van hoeveel clubs hem echt willen en hoe nodig Feyenoord moet verkopen. Maar in de regio 15-25 miljoen moet je het afhankelijk van al die en meer factoren wel zoeken zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk niet dat ie naar Milan gaat. Zou mij verbazen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wij hebben 4 milj betaalt dius om en nabij de 10 is toch geen slechte deal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 13:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Wij hebben 4 milj betaalt dius om en nabij de 10 is toch geen slechte deal. Wij hebben 7 miljoen betaald. Plus zijn vorige club heeft nog een doorverkoop percentage bedongen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mij ook, maar wel of geen CL kan zomaar het verschil zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 13:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wij hebben 7 miljoen betaald. Plus zijn vorige club heeft nog een doorverkoop percentage bedongen. Zucht ja man, als je dat al niet eens weet.... pffff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hou dat niet bij pffffffffffffff oude man |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Svenson vindt Feyenoord een stap terug. Sorry hoor AZ krijgt het wel heel hoog in de bol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees de tekst ‘hij heeft t niet hardop uitgesproken’.
Maar goed, feitelijk heeft ie sportief op dit moment gelijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoorde het op radio sparta o sorry Rijnmond |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 18:05 schreef piet de paler het volgende:Svenson vindt Feyenoord een stap terug. Sorry hoor AZ krijgt het wel heel hoog in de bol Als Svensson dat al gezegd zou hebben, in concreto heeft ie nog gelijk ook. En wie zegt dat ie voor az gaat kiezen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geef alleen maar door wat ik hoorde,.......... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Ik word hier niet zo blij van hoor. Jaar niks gedaan. Meer dan zelfs. Dus wat is er nog van over en als je geluk hebt tegen de tijd dat t weer wat is, maak je er een andere club blij mee.
En dan vond ik t bij AZ nou ook niet echt fantastisch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens met Stylzz.
Een wonder dat AZ zoveel geld gekregen heeft voor hem destijds. Vond hem nooit zo denderend.
Nu inderdaad meer dan een jaar niet gespeeld. Die is december pas volledig fit.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aan de andere kant, het is wel een middenvelder met scorend vermogen. Ik weet het niet, de spoeling is dun en Slot moet er mee werken. Als hij er vertrouwen in heeft, moet hij ook de verantwoordelijkheid er voor nemen. We gaan het zien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 08:34 schreef MMM het volgende:Eens met Stylzz. Een wonder dat AZ zoveel geld gekregen heeft voor hem destijds. Vond hem nooit zo denderend. Nu inderdaad meer dan een jaar niet gespeeld. Die is december pas volledig fit.. Hmmm ik ken deze speler niet zo goed. Maar het is wel een prijzige speler die koop je niet zomaar eventjes. Huur ligt ons wel redelijk toch :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kost je wel een miljoen. Dat is best een hoop geld voor een jaar. Maar dit komt uit een ander potje dan koop, dus op zich is t te billijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je de inkoop van Feyenoord vegelijkt met het kopen van een auto Lijkt het net of forum leden winkelen in de Ferrari winkel, maar alleen geld hebben voor een 2 e handsje met schade. Waar je soms een goede auto kan weghalen. Dat besef moet er even komen denk ik In plaats van vaak een 2 e handsje te vergelijken met de buren die wel Ferrari kopen. Ooit gaan we in die hele mooie autozaak kopen ooit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is gewoon een Van Geeltje dit. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik vond het bij AZ een erg goede speler. Iemand met veel diepgang en scorend vermogen.(daar hebben we er al heel veel van, dus niet) Slot kent hem natuurlijk heel goed en denkt dat ie echt wat toe kan voegen aan Feyenoord. We gaan het zien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 10:38 schreef Nibke 7 het volgende:Ik vond het bij AZ een erg goede speler. Iemand met veel diepgang en scorend vermogen.(daar hebben we er al heel veel van, dus niet) Slot kent hem natuurlijk heel goed en denkt dat ie echt wat toe kan voegen aan Feyenoord. We gaan het zien. hij deed het bij AZ niet verkeerd , zat ook dicht bij een uitnodiging voor oranje , persoonlijk wordt ik niet echt blij dat hij komt , heeft ruim een jaar niet gespeeld ook mede door blessures , het risico op nieuwe blessures is groot en voordat hij weer echt wedstrijd fit is ben je ook een half jaar verder |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat ze senesi vlug kunnen verkopen , dat brengt weer wat geld in het laadje terwijl je met v/d Ven of Toube goede goedkope vervangers terug kan halen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, veel te besteden hebben we niet. Voor Slot is Til natuurlijk iemand die hij door en door kent, en prima in zijn gewenste systeem past.
En of je nu Van Geel heet, of Arnesen, als je weinig geld hebt, zit je in een andere vijver te vissen.
Het is in ieder geval geen paniek aankoop, of huur, maar iemand die dus wel degelijk in Slot zijn gewenste speelwijze past.
Dus ja, beste van hopen dan maar weer he! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij kent de speelwijze van Slot, wordt dus een soor adjudant in het veld En huur dus geen probleem als hij niet door de APK komt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 10:38 schreef Nibke 7 het volgende:Ik vond het bij AZ een erg goede speler. Iemand met veel diepgang en scorend vermogen.(daar hebben we er al heel veel van, dus niet) Slot kent hem natuurlijk heel goed en denkt dat ie echt wat toe kan voegen aan Feyenoord. We gaan het zien. Argument dat Slot hem heel goed kent vind ik steekhoudend. Leg ik enig vertrouwen hierin bij Slot. |
|
|
|