|
|
R()b
|
|
|
Nou lever die CL miljoenen maar in! Wat geïnteresseerde clubs die de prijs nog wat omhoog duwen. Mega bedragje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Barca? Of Bayern M
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3/4 jaar flink de zakken vullen en dan naar NL |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Laat hem maar direct naar Feyenoord komen, kunnen ze een mooi team om hem heen bouwen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou mooi zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die zie ik evt over een paar jaar nog wel terugkeren. Maar niet nu al lijkt me. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 10:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die zie ik evt over een paar jaar nog wel terugkeren. Maar niet nu al lijkt me. Ik denk het ook niet, maar het is natuurlijk wel een heel eigengereid mannetje en dan weet je het maar nooit.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 10:00 schreef Nibke 7 het volgende:Laat hem maar direct naar Feyenoord komen, kunnen ze een mooi team om hem heen bouwen. Laat maar, vond één weglopert meer als genoeg voorlopig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gini is een held. Die gaf toen zelfs geld aan jeugdopleiding |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schuldgevoel afkopen en je bent een held, ok t's wat maar verder heb ik er nog steeds die herinnering van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gini is een held omdat hij uit oprecht Feyenoordhart en ook haar supporters zijn dank wilde tonen.
Fer was toen een rat. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Precies Henk en Stylzz. En daarom sluit ik niets uit, die ten Cate heeft goede contacten met de gekleurde spelers, dat is bekend, daarom was hij ook een optie om Koeman op te volgen. Wellicht heeft Gini het idee dat ie klaar is op het hoogste niveau, financieel is ie al binnen. En dan kan de aanwezigheid van Fer (die een half jaar geleden in interview al aangaf vaak met Gini hierover te praten) én een grote hoeveelheid jeugdige spelers met allochtone roots hier een rol in spelen.
En Feyenoord is met zijn komst bij wijze van spreken al klaar voor het nieuwe seizoen, wellicht is men achter schermen hier al lang mee bezig, zou ook hun redding zijn.
Ben sowieso na die 2 overwinningen weer helemaal het baasje merk ik. Zag het 1 week geleden echt niet zitten in die playoffs, maar gelukkig hebben de mannen waardig afscheid genomen van dit slechte seizoen en vooral heel mooi voor Dick. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop wel op zijn komst maar zie het niet gebeuren , mits koeman aanblijft bij barca tekent hij daar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer ben je tevreden aangaande geld? Ik heb hard moeten werken voor wat ik nu heb, ikvraag mezelf altijd af als je nu alles kan kopen. Wat wil je dan nog meer....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je jonger bent wil je meer zekerheid. En dus meer geld. Als je dat als oplossing ziet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Danilho Doekhi en Ahmed Touba , het nieuwe centrum mits Senesi vertrekt ? wat denken jullie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Erlin ruilen voor Jorgensen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 14:51 schreef FR-Henk het volgende:Als je jonger bent wil je meer zekerheid. En dus meer geld. Als je dat als oplossing ziet. Is een grote gok |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
St Juste naar Duitse top...? Niet geslaagd bij Feijenoord...zal wel aan St Juste liggen...Vormer niet goed genoeg, tapia niet goed genoeg, Amrabat.... |
|
|
|
|
har
|
|
|
Juste, Amra op te jonge leeftijd afgeserveerd. Juste veel blessures, Amra vekeerd gebruikt en te snel voor de leeuwen gegooid. Vormer zat achter Clasie in de vorm van zijn leven, pech maar is geen geniale voetballer. Tapia heeft nooit 10 wedstrijden als controlerende middenvelder gespeeld. Is geen begaafde voetballer maar een stofzuiger. In NL willen we graag dat ze alles tegelijk kunnen. Kijk naar de Roon, wordt over gesproken alsof hij er geen reet van kan. Al seizoenen lang in de basis bij Atalanta en weer Champignonnen lekkage komend seizoen! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij Feijenoord wil men een koe door een hoepel laten springen ipv spelers te scouten die passen bij het te spelen spelsysteem. Maar Feijenoord heeft ook geen consistent spelsysteem. men haalt maar lukraak trainers...het ene jaar spelsysteem dit het andere 180 graden andersom.....amateuristisch |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind Wijnaldum niet echt een speler voor Barcelona...dan zie ik hem nog eerder bij Bayern... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar heeft hij ook getekend . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 21:20 schreef CobusIII het volgende:St Juste naar Duitse top...? Niet geslaagd bij Feijenoord...zal wel aan St Juste liggen...Vormer niet goed genoeg, tapia niet goed genoeg, Amrabat.... Kwestie van spelers op hun positie opstellen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
VI:
Pavlidis.
Alexander Barboza als opvolger Senesi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mooi al die namen. Geen idee of ik er al blij van word. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AEB en Azarkan mogen weg.
Wehrmann blijft alleen als hij een nieuw, verbeterd contract kan tekenen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 09:28 schreef MMM het volgende:AEB en Azarkan mogen weg. Wehrmann blijft alleen als hij een nieuw, verbeterd contract kan tekenen. Weinig verrassend. Alledrie leken ze een jaar terug eigelijk wel klaar bij Feyenoord. Nu heeft AEB het recent niet onaardig gedaan en Wehrmann heeft wel wat stappen gezet. Zullen beide in de voorbereiding wel hun kans krijgen lijkt me. Azarkan is te licht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AEB vonden we een verademing tov Fer. Dat omdat hij naar voren durft te spelen en vooral geen balletje breed, balletje achteruit. Maar we zeiden toen al, dat was tegen hele matige beperkte weerstand. Tegen Utrecht kwam hij er eigenlijk niet aan te pas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 09:59 schreef Stylzz het volgende:AEB vonden we een verademing tov Fer. Dat omdat hij naar voren durft te spelen en vooral geen balletje breed, balletje achteruit. Maar we zeiden toen al, dat was tegen hele matige beperkte weerstand. Tegen Utrecht kwam hij er eigenlijk niet aan te pas. Precies. Is ook niet heel jong meer en er schijnen wat vraagtekens te zijn omtrent zijn loopvermogen. Maar hij heeft het redelijk gedaan, genoeg om een kans in de voorbereiding te krijgen lijkt me. Maar ik verwacht geen wonderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van onze Argentijnse Feyenoordert:
@IgnacioOstertag Do you want my opinion?? NO, #Barboza is not the right player for us. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V. Bommel informeert naar Berghuis......... Bundesliga, zou wel wat zijn voor hem............tja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis is een probleem , je gaat pas laat horen of hij gaat of niet |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met al die rooie kaarten heb je sowieso een vervanger nodig, en piet staat garant voor 4 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou ik wat klusjes als huurmoordenaar moeten opknappen hahahha Ben wel ooit gevraagd voor Black water om op schepen mee te varen betaling was goed , echter dan moet, ik ongveer 4000 x mee dan kan ik een gooi doen hahahaha Piet is wel gek maar niet goed gek. Dan zou ik jou ( Henk) vragen als tegenpool ( zonder storm is het water stil en gebeurd er niets .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik steun het voorstel om Henk mee te nemen piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan zoek ik nog een paar scouts.................met verstand van zaken .....dat wordt zoeken ........ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:Dan zoek ik nog een paar scouts.................met verstand van zaken .....dat wordt zoeken ........ Bluffer al geprobeerd.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: Hoeft geen probleem te zijn Sinnistera is eigenlijk rechtsbuiten en dan Balde en Linssen op links. Maar Berghuis is nog niet weg . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb sini nog maar 1 keer op rechtszien spelen, dat was wel aardig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2021 - 10:47 schreef Dirk1 het volgende:[..] Hoeft geen probleem te zijn Sinnistera is eigenlijk rechtsbuiten en dan Balde en Linssen op links. Maar Berghuis is nog niet weg . In zo verre een probleem dat je drie stappen terug doet en pas laat kan Anticiperen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2021 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:[..] In zo verre een probleem dat je drie stappen terug doet en pas laat kan Anticiperen eens , senesi en berghuis zullen ons waarschijnlijk verlaten , het is te hopen dat ze dit komende dagen gaan doen dan heb je de tijd om op tijd vervangers te zoeken over 3 weken beginnen ze weer en ik gun Slot wel een selectie waar hij iets mee kan en waar hij een team van kan kneden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gazetta della sport meldt dat er een bod voor 20 milj door Napoli gedaan is op Senesi. Dat zou een transfer record zijn |
|
|
|