|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juni 2021 - 13:17 schreef piet de paler het volgende:Gazetta della sport meldt dat er een bod voor 20 milj door Napoli gedaan is op Senesi. Dat zou een transfer record zijn zou lekker zijn piet mocht het waar zijn , gelijk touba en doukhi halen en we hebben weer een sterk centrum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord overweegt naar verluidt om Marvin Schwäbe of Mikkel Andersen aan te trekken als vervanger van Nick Marsman, die naar Inter Miami CF verhuist |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juni 2021 - 13:17 schreef piet de paler het volgende:Gazetta della sport meldt dat er een bod voor 20 milj door Napoli gedaan is op Senesi. Dat zou een transfer record zijn Daar houden we dan iets meer dan de helft zelf van over geloof ik? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan dit nergens vinden, wel een precentage maar 50% lijkt me ietwat veel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Volgens Leandro Alves van FOX Sports Argentina heeft Senesi nog een clausule in zijn contract staan ter waarde van anderhalf miljoen euro. San Lorenzo heeft daar recht op indien Feyenoord de groepsfase van de Champions League haalt in 2020, maar dat lijkt half november al onhaalbaar.
San Lorenzo kan in de toekomst alsnog meer geld verdienen aan Senesi. De Argentijnen bezitten namelijk nog tien procent van de transferrechten, die verder in handen zijn van Feyenoord. Ook is er nog sprake van een doorverkooppercentage van tien procent. -----------------------------------------------------------------------------------
Als ik het zo lees, is dat 10 procent plus 10 procent.
20 procent van 20 miljoen dus, 4 miljoen voor Lorenzo en 16 miljoen voor ons. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2021 - 12:36 schreef Cruzcontrol het volgende:Volgens Leandro Alves van FOX Sports Argentina heeft Senesi nog een clausule in zijn contract staan ter waarde van anderhalf miljoen euro. San Lorenzo heeft daar recht op indien Feyenoord de groepsfase van de Champions League haalt in 2020, maar dat lijkt half november al onhaalbaar. San Lorenzo kan in de toekomst alsnog meer geld verdienen aan Senesi. De Argentijnen bezitten namelijk nog tien procent van de transferrechten, die verder in handen zijn van Feyenoord. Ook is er nog sprake van een doorverkooppercentage van tien procent. ----------------------------------------------------------------------------------- Als ik het zo lees, is dat 10 procent plus 10 procent. 20 procent van 20 miljoen dus, 4 miljoen voor Lorenzo en 16 miljoen voor ons. gedeelte naar zaakwaarnemers , belasting en dan moet ons begrotings tekort nog aangevuld worden , blijft er weinig over jammer genoeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2021 - 13:03 schreef kenny het volgende:[..] gedeelte naar zaakwaarnemers , belasting en dan moet ons begrotings tekort nog aangevuld worden , blijft er weinig over jammer genoeg Een paar procent voor de zaakwaarnemer en belasting betaal je pas aan het eind van het jaar over je winst/verliesrekening. Daar er kosten genoeg zijn moet er nog heel wat gebeuren wil dit in de zwarte cijfers komen en die kan je als je het ziet aankomen altijd nog herinvesteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2021 - 12:36 schreef Cruzcontrol het volgende:Volgens Leandro Alves van FOX Sports Argentina heeft Senesi nog een clausule in zijn contract staan ter waarde van anderhalf miljoen euro. San Lorenzo heeft daar recht op indien Feyenoord de groepsfase van de Champions League haalt in 2020, maar dat lijkt half november al onhaalbaar. San Lorenzo kan in de toekomst alsnog meer geld verdienen aan Senesi. De Argentijnen bezitten namelijk nog tien procent van de transferrechten, die verder in handen zijn van Feyenoord. Ook is er nog sprake van een doorverkooppercentage van tien procent. ----------------------------------------------------------------------------------- Als ik het zo lees, is dat 10 procent plus 10 procent. 20 procent van 20 miljoen dus, 4 miljoen voor Lorenzo en 16 miljoen voor ons. Doorverkooppercentage zit meestal op t verschil tussen aankoop en verkoop. aankoop 7, verkoop 20 = 13, dus die zou dan rond de 1,3 liggen. Dus totaal 3,3 dan
althans dacht ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2021 - 13:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Doorverkooppercentage zit meestal op t verschil tussen aankoop en verkoop. aankoop 7, verkoop 20 = 13, dus die zou dan rond de 1,3 liggen. Dus totaal 3,3 dan althans dacht ik Is wel gebruikelijk inderdaad. Al is het niet altijd het geval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord versterkt zich deze zomer mogelijk met Arthur Zagre. Volgens Footmercato is de Rotterdamse club geïnteresseerd in de negentienjarige linksback.
Zagre werd in de zomer van 2019 voor tien miljoen euro door Paris Saint-Germain verkocht aan AS Monaco. De Monegasken verhuurden hem vorig jaar zomer aan Dijon, maar deze zomer keert hij terug en dus wacht de clubleiding een nieuwe afweging. Daarbij zou een nieuwe huurconstructie serieus worden overwogen.
Dijon degradeerde dit seizoen en Zagre wist geen basisplaats af te dwingen, waardoor een langer verblijf bij die club niet realistisch lijkt. Clubs als Girondins de Bordeaux en Saint-Étienne worden genoemd als opties, maar ook SC Freiburg en Feyenoord worden genoemd.
Feyenoord overweegt deze zomer Ridgeciano Haps te verkopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Liever Malacia verkopen, maarja snap het wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2021 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord versterkt zich deze zomer mogelijk met Arthur Zagre. Volgens Footmercato is de Rotterdamse club geïnteresseerd in de negentienjarige linksback. Zagre werd in de zomer van 2019 voor tien miljoen euro door Paris Saint-Germain verkocht aan AS Monaco. De Monegasken verhuurden hem vorig jaar zomer aan Dijon, maar deze zomer keert hij terug en dus wacht de clubleiding een nieuwe afweging. Daarbij zou een nieuwe huurconstructie serieus worden overwogen. Dijon degradeerde dit seizoen en Zagre wist geen basisplaats af te dwingen, waardoor een langer verblijf bij die club niet realistisch lijkt. Clubs als Girondins de Bordeaux en Saint-Étienne worden genoemd als opties, maar ook SC Freiburg en Feyenoord worden genoemd. Feyenoord overweegt deze zomer Ridgeciano Haps te verkopen. Niets kunnen vinden in de krant , misschien in een sportblad ? Waarom wille al die sport analisten ons doen geloven dat we die Maroc moeten kopen van Sparta. Ik vind hem niets bijzonders. even voor de duidelijkheid heeft niets met zijn afkomst te maken hahahah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2021 - 11:43 schreef piet de paler het volgende:[..] Niets kunnen vinden in de krant , misschien in een sportblad ? Waarom wille al die sport analisten ons doen geloven dat we die Maroc moeten kopen van Sparta. Ik vind hem niets bijzonders. even voor de duidelijkheid heeft niets met zijn afkomst te maken hahahah Vind het wel een aardige speler, maar heeft nog wel wat stappen te zetten. Beetje een type El Ahmadi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zei jij nu El Ahmadi, T....? Halen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar nu overgesproken wordt Zagre is wel een groot talent, maar ook hier kan ik niets van vinden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Foot is een sportblad ala VI Maar dit zou wel een aanwinst zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt me alleen als Haps én Malacia weggaan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
George Johnston ook weg, scheelt weer salaris doei doei. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: 1 Juli pas, Of ik moet het verkeerd opgevat hebben, en hij is nog niet direct bij Bolton? Ik dacht scheelt mooi een maandje ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
scheelt toch weer op loonkosten , misschien kunnen we kuyt ff vragen of hij nog een goede vervanger weet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, is Kuyt nog wel Kuyt? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aha dus vrijheid van hoe je er uit ziet mag niet dus niet hahahaah Lees net dat Bart Nieuwkoop ook weg is, ik dacht dat die al weg was ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juni 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vrijheid? Hij moet er zo uit zien van zijn vriendin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je die vriendin gezien ......hahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:Aha dus vrijheid van hoe je er uit ziet mag niet dus niet hahahaah Lees net dat Bart Nieuwkoop ook weg is, ik dacht dat die al weg was ? Lees je verkeerd: Dirk is misschien wel ander mens geworden. Blijer, fijner, geweldige trainer.
'Lijf is goed' op z'n tegeltje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm ja wat is er mis met Kate..? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor Kate zou ik elke dag in de sportschool zitten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MMM is toch wel de grootste fan van Steven Berghuis..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juni 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onzin volgens Feyenoord TM |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja Feyenoord TM............. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord want €20M for Argentinian centre-back Marcos Senesi, a fee that Napoli aren’t prepared to pay. The Dutch club have refused offers of €17M + bonuses from two Spanish clubs. Guintoli is working to find a deal, hoping that the players will can be decisive. ( @Gazzetta_it ) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laten we hopen op een vlugge afhandeling , het geeft je dan tijd en geld om op tijd vervangers /versterkingen aan te trekken voor de eerste training over 2 weken |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord want €20M for Argentinian centre-back Marcos Senesi, a fee that Napoli aren’t prepared to pay. The Dutch club have refused offers of €17M + bonuses from two Spanish clubs. Guintoli is working to find a deal, hoping that the players will can be decisive. ( @Gazzetta_it ) dat ze het maar flink lang uitstellen. ik wil de beste amn helemaal niet kwijt eigenlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor 20 miljoen altijd verkopen natuurlijk. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou ik vraag me echt af waarom het nu al hierover moet gaan. ook de spelers die niet spelen he... er komt een ek aan. eerst dat en dan kunnen we toch altijd verder zien? ik zie een aantal spelers die, als die goed zijn op het EK, gewoon zomaar 10 miljoen erbij krijgen dus dat vind ik echt wel iets waard.
haps, senesi, malacia, (ek 021 goed gespeeld) kokcu, bozenik, wat als hij gaat lopen scooren?
dat is niet niks, nu is dit ongeveer 32 waard, na het ek kan dit ook zomaar 60 zijn. dat vind ik een reden om te wachten. (overigens is dit een mening, geen feit. ik heb er geen bron van maar ik heb dit gevoel nou eenmaal) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haps en Senesi spelen niet op het EK. Kokcu en Bozenik zullen nooit 10 miljoen gaan stijgen.
20 miljoen voor Senesi is altijd doen. Vaak genoeg zo slecht zien spelen afgelopen seizoen.
Jorgensen vergeten? 17 miljoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
MMM je kan niet weten hoe een goed EK de prijs kan laten stijgen. Galat en Fener zouden zo een groot bedrag kunnen uigeven voor koczu, als hij speelt! Ik denk dat Turkye klappen gaat krijgen van Italie in de eerste wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:MMM je kan niet weten hoe een goed EK de prijs kan laten stijgen. Galat en Fener zouden zo een groot bedrag kunnen uigeven voor koczu, als hij speelt! Ik denk dat Turkye klappen gaat krijgen van Italie in de eerste wedstrijd Volgens mij zit er niet zoveel geld meer in Turkije |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:MMM je kan niet weten hoe een goed EK de prijs kan laten stijgen. Galat en Fener zouden zo een groot bedrag kunnen uigeven voor koczu, als hij speelt! Ik denk dat Turkye klappen gaat krijgen van Italie in de eerste wedstrijd Turkije is nooit wat op toernooien toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 16:32 schreef MMM het volgende:Haps en Senesi spelen niet op het EK. Kokcu en Bozenik zullen nooit 10 miljoen gaan stijgen. 20 miljoen voor Senesi is altijd doen. Vaak genoeg zo slecht zien spelen afgelopen seizoen. Jorgensen vergeten? 17 miljoen.. mee eens , laatste half jaar vond ik hem ook niet sterk spelen en mist toch wel wat snelheid zeker als je aankomend seizoen pressie voetbal wil gaan spelen , 20 milj en strik erom met Touba kan je voor weinig een sterke vervanger ophalen bij RKC , mocht je nog centjes over hebben ook gelijk Doukhi ophalen bij vitesse en je hebt weer een degelijk centrum staan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barcelona want to sign a central defender and they are monitoring Feyenoord's Marcos Senesi. Napoli are also interested. -TuttoMercatoWeb |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan ik me niet voorstellen. Maar alleen maar goed dit soort geruchten ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat geeft aan in welke crisis Barcelona zich bevindt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe zelfs een club als Barcelona door exorbitant kapitaal om zeep geholpen wordt nadat ze er zelf uitbundig aan mee gedaan hebben en ze afgetroefd worden.
Dit hebben ze in de F1 gelukkig herkend en plafonds ingericht en je ziet de competitie met de bijbehorende spanning weer verbreden nu. |
|
|
|